A raspuns
stefan.angelo
EXPERT
(267,040 puncte)
acum 9 ani
Salut!
Cand incerci sa faci asta?Cu motor oprit?In viteza(adica vrei sa franezi si sa reduci viteza?
Diferenta intre franare cu motor oprit si motor pornit,e prezenta sau nu a servoasistarii(vacuum produs de motor) care preia o parte din efortul depus.De aia franezi mai usor cu el pornit.
In legatura cu apasarea pedalei,cand apesi frana creezi presiune in circuite.La viteze mici e nevoie de presiune mica pentru a frana,la viteze mari,aceeasi cursa a pedalei(aceeasi presiune) va avea un efect identic de reducere a vitezei,dar cu o durata mai mare de timp.
E perfect normal sa nu poti apasa frana pana la capat,ar insemna ca nu ai lichid suficient,pierzi lichid,ai placute de frana sau discuri foarte consumate-intr-un cuvant-nu franezi la capacitate maxima.
Din ce descrii nu pare nici o problema,pedala revine pana la 60-70% din cursa din cauza presiunii exercitate,pana sus va reveni cu ajutorul unui arc de readucere(care trage pedala).
PSCum adica devine aspra?La ce viteze?