4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > Trosnituri la coborare geam

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

Trosnituri la coborare geam

Cand cobor geamurile de fata de la un logan 2006 trosnesnesc cam tot traseul lor.

De la ce poate fi si o solutie daca se poate . Multumesc

 

(In spatele fetei de usi trosneste nu geamul scuze de exprimare)
A intrebat VAMPY (1,440 puncte) acum 12 ani in categoria Probleme tehnice
Distribuie pe Facebook

2 Raspunsuri

–1 vot
A raspuns LP_2011 (2,810 puncte) acum 12 ani Poate sunt uzati dintii la motoras si scapa pe macara...Desfa fata de usa si actioneaza geamul,asa ai sa vezi daca scapa intr-adevar,sau e altceva...

Comentarii:

A comentat julaikos (47,330 puncte) acum 12 ani Daca geamul urca si coboara normal,dar doar se aude galagie,nu sunt uzati acei dinti fiindca altfel ar fi cazut si geamul de unul singur sau n-ar fi coborat corect
eu cred ca sunt de vina cablurile sau scripetii pe care merg cablurile,oricum fara sa desfaci nu ai de unde sa stii exact ce se petrece acolo :P
A comentat LP_2011 (2,810 puncte) acum 12 ani Uite spre exemplu eu am patit asa odata : ridicam geamul si se oprea dar motorasul continua sa impinga ,dintii scapau si pocnea foarte tare in usa.Daca are 1 dinte ,2 lipsa ?Ma gandesc doar...
A comentat julaikos (47,330 puncte) acum 12 ani La masinile astea mai noi,macaralele sunt pe cablu,iar intre motoras si roata care antreneaza cablul este un sistem destul de fiabil la partea dintilor de motoras,in sensul ca nu antreneaza direct pe macara ca la modelele vechi gen asta :
http://i57.photobucket.com/albums/g208/jasm211/Istorya/powerwindowmechanismSmall.jpg
unde da,daca ai un dinte la motoras rupt s-a dus dracu jucaria

astea noi sunt cam asa
http://monsterautoparts.com/DODGE/COLT/_COLT%20IMAGES/6233L.jpg
si sunt sanse mici sa se rupa dintii de la motoras,in schimb daca te uiti atent restul pieselor sunt din plastic,inclusiv rotile pe care se misca acel cablu;
mai este o varianta si anuma se se fi slabit cumva cablurile,si pe motoras unde este "bobinat" cablul sa se incalece cateva spire intre ele...
A comentat LP_2011 (2,810 puncte) acum 12 ani Ok..ms...Eu am ramas la alea vechi.O singura data am desfacut si aia era pe o Corsa B ,deci....
A comentat julaikos (47,330 puncte) acum 12 ani Nu-i bai,omu cat traieste invata :P

Cel mai bun raspuns:

+2 voturi
A raspuns bogdan1305 (38,120 puncte) acum 12 ani uite un tutorial cum se greseaza mecanismul din usa , totusi incearca sa cureti sa nu fi prins la chederele exterioare pietricele sau praf mult .... succes http://www.tutorialelogan.ro/2010/07/tutorial-gresat-mecanism-ridicare.html