Cand ti-ai schimbat ultima data discurile si placutele de frana? Ghidul soferului 2 Noiembrie Cand ti-ai schimbat ultima data discurile si placutele de frana?
Toate comentariile (58):
valy1233
157 comentarii 283 puncte
unele dicuri de aici arata precum soselele noastre
02 nov 2011, 16:25
+15
gamercosti
1383 comentarii 1746 puncte
De unde minim 200-400 lei frate? :)) La dacie acu 2 ani am luat SET placute fata cu 13 lei... noi de la piese auto =))))) La vectra din 2003 am luat placute fata 150 lei + 50 spate
03 nov 2011, 18:42
-2
28 comentarii 34 puncte
crede-ma ca am schimbat f multe discuri,dar asa ceva nu am intalnit...astea au fost masini cu defectiuni pe sistemul de franare,exploatate necorespunzator.La o masina ce o utilizezi in parametrii normali nu vei intalni asa ceva!Rugina pe ventilatia discurilor o ai doar atunci cand nu pui o frana cel putin 3 ani...adica masina din 10 ani,5 a stat...ceva de genul"masina tinuta in garaj",pe forumurile de vanzare auto,masina cumparata de la o femeie,de la un mos,vrajeli din astea,ca o masina de 10 ani are 50000.Cate masini ati vazut la vanzare cu 150/300000?
09 nov 2011, 10:55
+1
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
51 comentarii 69 puncte
si ce legatura are cu subiectul? te-a intrebat cineva ceva? asta e tot ce ai putut intelege din postul asta?
03 nov 2011, 00:04
+1
8 comentarii 1 puncte
cum sa fie de passat cand passatu are gauri in discuri pt prezoane? a 2 a poza e de la o masina cu piulite la roti si cu prezoanele integrate in fuzeta. sincer habar n ai si vorbesti doar ca sa te afli in treaba
03 nov 2011, 14:51
0
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
8 comentarii 1 puncte
cand pui o intrebare pui si semnu intrebarii la sfarsit, altfel cum vrei sa inteleaga lumea ce vrei sa zici? nu s mama omida sa ghicesc de ce masina e discu ala da in principiu ford'u si alti putini producatori au sistemu asta de prindere al rotilor.in nici un caz nu e bmw, mercedes sau grupu VAG. in fond si la urma urmelor, cui ii pasa?
03 nov 2011, 17:06
-2
163 comentarii 129 puncte
Corect, cele de passat au gauri ;)
23 nov 2011, 19:11
+1
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
valy1233
157 comentarii 283 puncte
cum ma sa pui placute la mana-2a? :O
02 nov 2011, 17:20
+10
vlad_strumph
201 comentarii 261 puncte
ba,nu`i normal...
02 nov 2011, 18:03
+5
51 comentarii 69 puncte
si chilotii de pe tine tot la mana a doua sunt? nu ma intereseaza ca te joci cu siguranta ta amice, dar nu te juca si cu a noastra pt ca din cauza unuia ca tine pot muri oameni nevinovati. P.S.: Am periunta mea de dinti de vanzare. Esti interesat?
03 nov 2011, 00:31
+16
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
51 comentarii 69 puncte
dupa cum gandesti mai mult de 14 ani nu ai. poti sa o ridici pe elevator si din suta in suta, daca faci "revizia" cum spui tu :)). nu vezi ca sustii niste tampenii mai mari decat universul in sine. Daca masina intra la revizie la 6000 de km inseamna ca ai belele mari cu ea.
08 nov 2011, 14:09
+1
76 comentarii 98 puncte
Ulei la mana a doua nu pui?
03 nov 2011, 08:07
+31
unknown user
116 comentarii 11 puncte
direct din tigaie.
08 nov 2011, 14:22
+1
63 comentarii 111 puncte
de unde ati scos asta cu placute schimbate la 15-25000 km si discurile la 40-50k(doar daca sunt de proasta calitate)dar in general cam 30-40000km placute si 70-80000 km discuri.Placutele nu se schimba la nr. de km ci dupa cata ''carne'' mai au ele(3-4 mm)pot rezista si 70000 km,depinde foarte mult de stilul de condus.
02 nov 2011, 18:01
+14
2 comentarii 2 puncte
foarte bine spus colegu. eu am pe e46 placute TRW puse de 2 ani si ceva, am parcurs de atunci 43.000 km si inca arata bine, mai au carne si franeaza foarte bine masina. discurile au cel putin 75000 km, nu arata rau, dar le voi schimba in curand pt siguranta.
08 nov 2011, 15:29
-1
28 comentarii 34 puncte
nu va alarmati aiurea...un set de placute TRW si un stil decent de a conduce eu pun pariu cu voi ca il veti schimba la cel putin 60000,iar discurile de franare la cel putin 300000.Aspect din propria experienta!!!
09 nov 2011, 09:24
-1
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
1153 comentarii 4446 puncte
Foarte interesant articol si cum au spus baietii mai sus depinde foarte mult stilul de condus:D
02 nov 2011, 18:33
0
Driver09
15 comentarii 30 puncte
Mi am adus aminte de 1 chestie.....atunci cand mergem la spalatorie nu este bine nu conteaza ca e iarna sau vara cu discurile incinse direct la spalat,indicat ar fi ca sa asteptam sa se raceasca cat de cat(asta doar daca is incinse,daca is calde nu are nimic) Ca si placute-discuri am mers pana acum pe TRW...sunt multumit pana acum nimic de reprosat.
02 nov 2011, 18:40
+18
51 comentarii 69 puncte
lasa nene ca se duce andreiuuu la spalatorie dupa 3 frane d-alea de il scot pe el prin parbriz, baga karcher-ul pe discuri sa le caleasca si sa vezi dupa aia frane de sparge discul :)). foarte adevarat ce zici dar multi nu iau in seama kestia asta ;)
08 nov 2011, 14:12
0
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
38 comentarii 55 puncte
am un I30 cu 40000km si inca am placutele din fabrica deci nu doar km spun cand se schimba conteaza si stilul de condus. Cred ca cea mai buna schimbare este aceea in functie de uzura
02 nov 2011, 22:04
+2
ionut_x
1525 comentarii 25 puncte
Hellix ce ai vrut sa spui cu l30 ce marca ca aja m-ai bagat in ceata , si ma intreb dc mi-ati dat `minus` ce am spus aja rau ?
03 nov 2011, 21:34
-2
11 comentarii 10 puncte
Hyundai i 30 colegu ;)
08 nov 2011, 11:59
0
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Giovanni_23
29 comentarii 19 puncte
Cum sa fie discurile ovale din fabrica? Discurile se ovalizeaza din mai multe cauze: condus foarte agresiv, acestea se incing iar la contactul cu apa rece se deformeaza, 2-3 franari disperate, pt. a evita pericolul iminent si materialul din care sunt facute discurile stock se deformeaza.
03 nov 2011, 01:16
0
RobertGadau
343 comentarii 462 puncte
Total gresit. Uite aici cum functioneaza frana: http://auto.howstuff works.com/auto-parts/ brakes/brake-types/di sc-brake2.htm
03 nov 2011, 11:12
0
164 comentarii 3 puncte
se vede ca 4tuning e plin de copii si de prosti... sar ei cu - ca alta viata nu au. si tu robert cand o sa inveti engleza o sa vezi ca scrie in in articolul ala de l ai pus tu." wobble in the rotor may actually pull the pads"
03 nov 2011, 13:40
+3
RobertGadau
343 comentarii 462 puncte
Bai pulica, vorbeste frumos in primul rand, apoi s-ar putea sa stiu mai multa engleza decat stii tu romana si tu sa fii mai copil decat mine defapt. Mesajul a fost adresat lui Giovanni_23, iar spre deosebire de tine eu am contribuit cu un link ajutator nu cu afirmatii jignitoare. Totodata iti dau dreptate referitor la faptul ca e plin site-ul de copii, de prosti ori ambele, esti unul dintre ei ! Cred ca am fost una dintre putinele persoane care ti-a dat +, daca nu singura, iar tu te-ai gasit repede sa ma insulti. Rusinica !
03 nov 2011, 15:34
+2
164 comentarii 3 puncte
nu e vina mea ca tu ai dat replay la mesajul meu. de unde sa stiu ca nu mi te adresezi. si daca ai mai citi o data ce am scris, poate intelegi ca nu pe tine te am facut copil sau prost, ci pe aia care au sarit cu "-". si dupa aia te am invocat. nu am pus nici un link pt ca nu am stat sa caut. eu stiu asta de la un mecanic, la un curs. cine stie sa imi dea dreptate, cine nu stie sa ia aminte, si cine e prost sa dea -.....
03 nov 2011, 16:57
-1
163 comentarii 129 puncte
Cum mamicata sa nu iti iei minusuri cand zici ca discurile vin ovale din fabrica? Incompetentule! Cu siguranta 4tuning-ul e plin de copii saturati pana peste cap de nfs si pot garanta 100% ca esti unul dintre ei, daca nu chiar "seful" lor. Ba, decat sa spui o tampenie mai bine stai in banca ta. Minusurile alea arata parerea celorlalti, asa ca gandeste putin, daca 11 persoane iti spun ca esti prost....ce rezulta? Iti raspund eu: MUCLES CUCUVEAUA pe viitor!
23 nov 2011, 19:21
+1
164 comentarii 3 puncte
@strymerx du-te-n mm, retardat frustrat ce esti. uite cine vorbeste, prosul satului. ai descoperit internetul si esti smecher acum. pe ce te bazezi cand ma critici? pe fapul ca 11 retardti minal, asa ca tine au dat - ? mi-e scarba de astfel de creaturi, asa ca tine. gunoaie ale societatii. analfabetule. intreab-o pe "mamica ta" cat de prost esti. asta daca stii cine e.
24 nov 2011, 03:00
-1
163 comentarii 129 puncte
@Martzyi "Du-te-n" :))), omule inainte sa arunci jigniri gen "prostul satului" si "retardati mentali", iti recomand cu mana pe inima sa te duci pe la scoala, esti cam varza. Te sfatuiesc sa incepi cu abecedarul, cu toate ca nu stiu cat o sa intelegi din el. Si mie imi e scarba de cei ca tine, care din pacate predomina, de asta a ajuns Romania unde a ajuns. P.S Faptul ca injuri denota doar taranism si prostie acuta, dar nu avem pretentii de la unul ca tine, vorba aia: taranul de oras e cel mai prost animal.
24 nov 2011, 23:17
0
164 comentarii 3 puncte
faptul ca razi de "gresala" mea "du-te-n" arata cat de prost esti. ba, da' prost rau. taran imputit ce esti. hai marsh de aici, sa nu te mai aud.
25 nov 2011, 00:19
0
163 comentarii 129 puncte
Exact cum ziceam :)) - TARANUL DE ORAS E CEL MAI PROST ANIMAL. Banuiesc ca esti si tigan :))) Cra Cra Cra, suge-mi P... cu draga de mumata :)))
25 nov 2011, 12:31
0
164 comentarii 3 puncte
am zis marsh de aici. analfabetule !! ca sa nu mori atat de prost, se scrie mama ta, mamica ta, muma ta, ***** ... da-ti delete la viata saracule!!
26 nov 2011, 16:39
0
8 comentarii 7 puncte
Articolul e bunicel, dar nu sunt de acord in legatura cu rectificarea discurilor ! In primul rand, daca discul nu e crapat/fisurat/rugin it/are multa carne pana la limita de uzura maxima, si are "santuri" din cauza placutelor de proasta calitate (sunt foarte multe placute prea "dure" care tin mult dar deterioreza discul tare, lasand urma adanca pe suprafata de contact, lucru ce se poate observa prin buza ce ramane pe marginea discului ), ele se pot rectifica fara nici o problema. Iar tariful de rectificat e intre 60-80 lei/perechea, nicicum 100 cum se specifica in articol ca si pret aproximativ. Procedeul de rectificare se poate gasii in manualurile de reparatii ale multori marci, deci nu este un "romanism", iar foarte multe service-uri practica aceasta operatie, pana si la cateva reprezentante de prestigiu !
03 nov 2011, 08:58
+1
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
3 comentarii 1 puncte
Nu trebuie sa te uiti la km, ci la starea lor. Discurile mele au 235.000km Placutele inainte de schimb aveau 70.000km. Masina e SAAB 93. La alte masini, m-au tinut 50.000-100.000 discurile si 6.000-40.000 placutele.
08 nov 2011, 13:05
0
3 comentarii 0 puncte
discurile mele au 300mii (trei sute mii) si sunt ok, in schimb placutele le inlocuiesc la 2 schimburi de ulei.
08 nov 2011, 14:54
0
daniel4ue36
50 comentarii 16 puncte
foarte bun sfatul,trebuie sa ne gandim mai des la siguranta noastra si nu numai la a "prinde viteza cat mai mare "......trebuie sa mai si oprim masina in timp util pentru a evita consecinte grave !e de apreciat postarea !
08 nov 2011, 16:12
0
daniel4ue36
50 comentarii 16 puncte
mai baieti in loc sa va certati pe aici mai bine puneti mana si verificati franele masinii pe care o detineti....asta in cazul celora care au auto propriu :)) multi pe aici lasa comment care nu are nici o legatura cu subiectul....vai de mama voastra !!!
08 nov 2011, 16:21
0
3 comentarii 1 puncte
Nu cred ca se cearta nimeni, dar intervalele nu sunt fixe, iar placutele care uzeaza discul nu sunt neaparat "proaste" Oricum articolul este foarte bun, si contine multe adevaruri.
08 nov 2011, 19:18
0
28 comentarii 34 puncte
conduc de 32 ani si nu am auzit de schimbat placute la 15-25000 si discuri la 50000.Odata pe vremuri se vorbea de rodaj la masini...il faceai pana pe la 10/20000,adica ies cu masina din rodaj si schimb placutele???E buna treaba!
09 nov 2011, 09:35
+1
3 comentarii 1 puncte
Recordul meu este anul asta la GSX-R 600 K1: 2000km cu un set de placute pe fata. Folosit aproape numai pe circuit. La frane conteaza cel mai mult stilul de condus. Banuiesc ca aia cu discurile crapate n-au mers cu masina la cumparaturi, sau la plimbare cu familia prin tara. Acum 32 de ani erau alte standarde... Puneai piciorul jos si te opreai.
09 nov 2011, 10:15
+1
28 comentarii 34 puncte
de acord cu ce era atunci...acum 32 ani,dar conform standardelor sunt aliniat la ele si sunt "dotat" cu ultimele generatii de masini,atat in proprietate cat si la firma,cea mai veche masina pe care o detin are aproape 5 ani,si nu te gandi la Logan.Fierul este inventat din epoca de fier...corect?Acum avem mult mai performante toate autoturismele...carb on si multe altele. P.S. Nu te gandi ca am vreo 50 ani...am doar 39 si sunt un fost Campion National in Automobilism,membru A.C.R. tot de 32 ani...daca nici eu nu stiu ce este aia masina cand stau de la 7 ani langa ele si le conduc,inseamna ca sunt un NOROCOS de am avut trecutul meu si faptul ca detin o firma de transporturi auto.Apropo...eu sunt ION din alte postari ale altor forumuri. Drumuri bune la toata lumea si fara evenimente rutiere...bafta!
09 nov 2011, 10:45
+11
23 comentarii 7 puncte
romanu in general,cumpara masini pe care nu si le permite,baga rate la greu,si tine masina in garaj sau in fata blocului sa se cace pasarile pe ea,si alt soi,is aia care se cara cu ea catusi de cat,dar nu baga nici un banut in ea,ca is morti de foame,si de abia cumpara de 50 lei benzina sau motorina,asta in cel mai fericit caz. nu tot omu trebuie sa aiba masina,sunt si mijloace de transport in comun,nu iti permiti masina,vinde-o sau nu mai cumpara,limiteazate la cat poti duce tu,nu la vise de 2 bani. Exact cum scrie si in articol,gandeste-te la familia ta si la cei care circula in trafic cu tine,ca ii poti ucide ca un cretin,fara discernamint,dar plin de el ca are coaja pe 4 roti.
09 nov 2011, 21:51
+16
23 comentarii 7 puncte
si legat de asta,eu am schimbat la fordul meu,discurile la 125.000 km,erau uzate,dar nu asa crapate si fisurate,placutele la 30.000-35.000 le schimb,nu astept sa mearga pina la fier,ca e mai bine asa. conteaza si ce piese pui,daca iei discuri cu 50-100 lei,tot atata o sa te tina,si sa nu te miri ca o sa bata,la fel si cu placutele,daca iei marci consacrate,te tin mai mult relativ,dar frineaza mult mai bine. Piata este invadata de facaturi si chinezisme,turcisme, si multa lume nu se uita ce cumpara,doar ieftin sa fie,si moara repede.
09 nov 2011, 21:57
+2
28 comentarii 34 puncte
felicitari mit78...ai grait adevaruri in ambele postari...te sustin in argumente,eu am spus-o mai delicat,dar avem oameni carora trebuie sa le spui adevarului pe nume! Bafta la toata lumea!
09 nov 2011, 22:56
0
1 comentarii 1 puncte
Salut cu respect pe toti membrii clubului 4TUNING si intreaga echipa. Sunt nou in acest club si am vozut tot felul de comentari despre frane,pareri,stil de condus,alte opini.Acum vreau sa va spun si eu cateva cuvinte din propria mea experienta de 17 ani de profesie conducator profesionist,TIR, cu peste 1400000 km in toata europa,ca este foarte adevarat si dau dreptate unora ce au postat comentari cu privire modul, stilul de condus pe care il avem fiecare ceeace duce la uzarea franelor,defectarea lor sau nu mai vb. de calitatea lor.Acuma ca sa nu zice-ti ca nu ma laut si eu cu franele masinii mele,va pot spune ca am un peugeot 307sw HDI 2006.cumparat nou in Spania,cu 110000 km.actuali si toate reviziile la PEUGEOT.Va pot spune ca cei de la servis se tin de mine sa-mi schimbe pacutele care sun uzate la JUMATATE zicand ca trebuie ca trecut de km normali care trebuia schimbate.Adevarul e ca sau plictisit doar sa schimbe ulei si filtre care eu am fost foarte puctual.Acuma zice-ti voi trebuie sa-i las sa-si faca damblaua sa-mi schimbe placutele si discurile care nu au gram de uzura?Voi ce ati face? Eu zica ca nu si gata.Sper ca nu am fost plictisitor cu povestea farnei.Toate cele bune.
03 nov 2012, 02:58
+1
8 comentarii 16 puncte
au dreptate dar nu din motiv financiar cum ai crede...si eum am dus un set de placute pana la 80k si mai aveau de mers insa mi s-a explicat frumos ca dupa atatia km placutele sufera un fenomen lent de "coacere" care le durifica in detrimentul discului care devine el element de uzura, sa nu mai zic ca pedala devine din ce in ce mai rigida.
27 iun 2013, 15:29
0
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »