Test Drive Dacia Logan 0.9 Tce Turbo: toate secretele masinii romanesti Test Drive 18 Ianuarie Test Drive Dacia Logan 0.9 Tce Turbo: toate secretele masinii romanesti
Toate comentariile (180):
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Hondarul
270 comentarii 474 puncte
Nenea, nu stiu de ce, dar am o vaga impresie ca un Polo este ceva mai mic. Plus ca poate tu, in timp, ai invatat cum sa conduci economic. Eu in 3 zile de condus, atat am reusit. Cat despre 5% in oras, motor pe benzina... permite-mi sa nu te cred. Acum na, depinde ce oras. In Bucuresti, nicio sansa.
18 ian 2013, 13:11
+16
129 comentarii 137 puncte
Dle Valentin vroiam sa va intreb daca are cumva discuri pe spate ,de ce nu are geamuri electrice pe spate tinind cond ca este laureat si daca au schimbat pozitia butoanelor la geamurile din spate!Multumesc
18 ian 2013, 13:20
+1
Hondarul
270 comentarii 474 puncte
Poza cu bancheta spate e de la alt model. Masina gri, din poze, cea pe care am condus-o, are geamuri electrice pe spate. Butoanele sunt tot acolo, pe consola centrala. Nu exista in prezent niciun model de Dacia cu discuri de frana pe spate.
18 ian 2013, 13:24
+3
emy_brabus
1572 comentarii 5643 puncte
@Hondarul, vreau sa te intreb de ce nu utilizati acelasi sistem de punctaj pentru toate autoturismele (cum am vazut in toate revistele de specialitate), nu cate un sistem pentru fiecare clasa din care provine?!?
18 ian 2013, 14:07
+4
53 comentarii 24 puncte
polo e din aceiasi clasa cu "ligheanul" asta. si nu pot fi comparate sub alte aspecte: consum, design, fiabilitate... completeaza tu restul. ce naiba vorbim ?! se vede ca e o masina de 2 lei, pe care francezul vrea 11350 euroi. =))
27 oct 2014, 14:51
0
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
1.6 logan facelift 1 ia 5,5 afara. 5 unde ia a tau 1.2? tot afara!
18 ian 2013, 14:50
+2
TufY
12 comentarii 1 puncte
vino tu cu loganu tau sa vezi ca la mine poate consuma si 5.2 si 8 AFARA din oras, totul depinde de talpa ca e normal dk mergi pe autostrada cu 80 in a 5-a sa consume 5......... pt cel cu polo care consuma 5% in ce oras stai?? ca in bucuresti nici o masina nu o sa consume ea 5 si diesel, eu am avut o fabie 1.2 2009, tind sa cred ca e acelasi motor ca la polo si in Bucuresti consuma 11 cu aer conditionat pornit.
18 ian 2013, 15:17
+2
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
Pai normal! ;)
18 ian 2013, 16:48
0
129 comentarii 137 puncte
Ce criteri s-au folosit cind s-au dat aceste note?Acum ii produs rominesc si sunt locuri de munca dar sa nu exageram!
18 ian 2013, 13:09
+1
SpeedNoLimit
690 comentarii 650 puncte
11350 Euro , cu banii astia imi cumpara Skoda Octavia noua , tampiti rau francezii astia daca , crede ca cineva va da atatia bani pe o dacie
18 ian 2013, 18:50
-2
emy_brabus
1572 comentarii 5643 puncte
Cea mai ieftina Octavia cu motorizare de 1.4-80CP costa 12.943,12 euro,iar asta este varianta cheala, daca ii mai pui cateva optiuni sare lejer de 15.000....nu inteleg ce comparatii faceti voi!!! La categoria asta de pret, LOGAN nu are concurent!!!
18 ian 2013, 19:53
+9
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
77 comentarii 133 puncte
ai uitat sa mentionezi cat de greu se misca o Octavia de 1.4 , cat de mult consuma din cauza motorului mic care trage greu kilogramele masinii etc
03 apr 2013, 19:52
+1
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
Da noua omule! Nu cred ca gasesti asa masini la pret de 6700 cu dotarile alea la varianta de incepere 1.2
18 ian 2013, 20:19
-3
SpeedNoLimit
690 comentarii 650 puncte
Am uitat sa precizez ca Loganul asta full option nu are frana pe disc in spate ... e doar pe tambur , deci va dati seama .. prost sa fii sa dai atatia bani pe Logan , si in primul rand sa cunoaste ca e Dacia , pentru ca dupa 2-3 ani plansa bordului se detelioreaza adica se lasa , la fel si la usi , cand inchizi usa e tabla subtire si usa usoara ..adica plm se cunoaste ca e dacie , eu nu am nimic cu masina asta , dar are un vecin de al meu si am vazut diferenta . Dacia Logan e buna doar pt oras , dar pe drumuri nationale cu dumnezeu inainte . Salut
18 ian 2013, 20:25
0
ViorelP
396 comentarii 443 puncte
SpeedNoLimit: Exagerezi si nu gandesti deloc. Are un motor de 0.9 ( ZERO NOUA) , adica un motor foarte mic cu o putere modesta.La ce iti trebuie discuri pe spate? Si esti cam dezinformat. Inainte sa postezi, documenteaza-te si nu mai arunca aici niste cifre ca te faci de ras. Mai uita-te inca o data pe site la skoda, sau la ce vrei tu sa vezi preturi. Logan la ora actuala la pret e imbatabil.Asa ca poti zici tu ce vrei.
18 ian 2013, 20:44
+9
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
123 comentarii 63 puncte
discul de frana e o solutie mai fiabila... oricum franarea tine si de greutatea masinii, deci fiecare e dotata cu cei trebuie ... cat despre skoda, sun curios la pretul de pornire ce ai... chiar ai clima si discuri ... speednolimmit nu cred ca te-ai uitat la dotarile modeluui de pornire, skoda este o masina f buna, probabil mai buna ca dacia, dar nu cred ca se pot compara ca pret; cu 1 skoda iti iei 2 dacia ... :) si chiar nu e de 2 ori mai buna ... sa zicem un 20% ... deci primesti mai mult de la dacia calitate/pret. asta este toata ideea !!! (toate astea fiind spuse eu cred ca dacia este mai rezistenta pe drumurile noastre)
19 ian 2013, 09:46
+4
1 comentarii 1 puncte
Nu uita ce greutate are un mercedes si ce greutate are acest logan...apoi mai vorbeste.Nu este tot una sa aibe 1000 de kg sau 2000 kg.
20 ian 2013, 12:39
+1
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
alindduna,si ce conteaza daca e mai usoara? E bine pentru ce categorie e masina. Un golf 6 franeasza in 40 de .
20 ian 2013, 14:59
-4
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
Deci a trecut siguranta franarii,nu ai probleme,chiar daca e usoara nu se va face niciodata de peste 1700 kg,ca sa franezi mai greu sa mori....
20 ian 2013, 15:03
-1
16 comentarii 19 puncte
satanic poate tara nu da inainte cu cei ca mine ,dar cu cei ca tine sigur nu, e usor sa arunci cuvinte urate daca nu ai prea multa minte. nici nu are rost sa m-ai intru in polemica cu tine.
21 ian 2013, 20:29
+2
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
@speednolimith,nu vorbii ca nu le ai cu astea! Tu stii ce tabla are loganu la sasiu,vai de tine,nu iti imaginai. Destul de groasa.
18 ian 2013, 20:34
-2
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
http://www.youtube.c om/watch?v=bKaTEXN4ju k
18 ian 2013, 20:35
-3
16 comentarii 19 puncte
nu sti ce vorbesti colegu.... dupa ce vei taia in doua un logan m-ai vorbim.
19 ian 2013, 21:25
+3
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
@stefano80,si care e treaba cu tabla?
20 ian 2013, 19:02
-2
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
@stefano80,ia sa imi spui care e smecheria la reply.ul tau? Daca voi taia un logan in doua ce am sa observ?
20 ian 2013, 19:05
-1
16 comentarii 19 puncte
poi tocmai spuneai ca loganu are sasiu destul de gros habar nu ai ce vorbesti. banuesc ca ai logan de il lauzi....
21 ian 2013, 09:43
+2
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
@stefano, grosime de 1mm. Poate vrei sa spui probabil ca e prea subtire...Si cu o foaie de hartie (ai vazut ca e foarte subtire) poti sa o faci ca pe un evantai si poti sa pui paharu cu apa peste el si nu se indoie,asta inseamna ranforsarea.Ai vazut cum arata o caroserie,nu e plana la tabla la schelet,are ranforsari. Tabla asa e in mare parte a masinilor din clasa asta. Daca esti mecanic inseamna ca esti varza rau!
21 ian 2013, 13:26
-4
16 comentarii 19 puncte
satanic :))))))))) ti-am spus spus ca nu sti ce vorbesti si nu m-ai crezut, nu sunt mecanic sunt tinichigiu, e totusi o diferenta.... tai cel putin 2-3 masini pe zii printre care si logan , tu nu ai cu sa-mi spui mia ca: loganu are sasiu destul de gros... poate in visele tale poti argumenta asta...dar totusi m-ai lasam de la noi, nu te porti certa cu un gigi contra nu?
21 ian 2013, 19:36
+1
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
Stefano,cred ca ai auzit cuvantul lonjeron.
21 ian 2013, 19:46
-4
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
Alte masini ai mai taiat si aveau tabla 1 cm
21 ian 2013, 19:49
-4
16 comentarii 19 puncte
satanic si totusi nu te lasi, banuesc ca : trebuie sa ai ultimul cuvant nu? si ne miram de ce tara nu m-ai da inainte , e specific romanesc nu? hit first ask later...
21 ian 2013, 19:55
0
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
Stefano,tara nu evolueaza din cauza celor ca tine! Ai vazut cum arata o caroserie auto? ai vazut cum arata un schlet,ai vazut, ca nu e plata tabla are diferite forme pentru a intari caroseria,si da se taie usor ca flexul bun pentru aia este sa taie usor o caroserie. Daca caroseria era varza,daca intrai in masina si puneai fundu pe scaun te trezeai cu podeaua in mocirla. Tinichigiule! Avem cei mai varza mecanici si tinichigii,iti fac masina dupa care pica vopseaua si rugineste...
21 ian 2013, 20:05
-3
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
O poza cu cel mai important lucru la o masina si la orice alta constructie...schele tul! http://www.roexpo.ro /imagini_produse/elem ente_de_caroserii_aut o_937752115_mare.jpg
21 ian 2013, 20:06
-4
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
Si o sina de tren o poti taia chiar daca e groasa. Si nu am zis ca loganu e cea mai groasa tabla,ci e cum trebuie sa fie o masina.
21 ian 2013, 20:10
-2
77 comentarii 133 puncte
eu fac de mult timp drumul Cluj-Pitesti cu un logan 1.6 cu toate optiunile care erau atunci si nu am probleme.Informativ franez si accelerez mai repede decat Golfurile 5 de 1.6 pe care le au prieteni de ai mei si pe care au dat peste 15000 euro fata de cei 9000 cat a fost asta.Probleme:scarta ie un cheder de la usa spate si mi s-a ars becul de la climatizare dar a fost 10 lei reparatia.Plusuri:co nsum de 6l/100 la drum lung, am scos chiar si 5,6 cand nu ma grabeam, suspensii excelente pentru gropile noastre,4 geamuri electrice,sonorizare buna,jante aliaj si proiectoare in banii astia
25 ian 2013, 15:38
+2
77 comentarii 133 puncte
Apropo stiu cateva persoane de prin Germania care ar rade la comentariile voastre negative legate de Logan, avand in vedere ca au venituri foarte mari si isi cumpara Dacii...nu ca pe la noi:mananci cartofi 3 ani ca sa te dai cu BMW-ul prin centru
25 ian 2013, 15:40
+2
123 comentarii 63 puncte
yzf600r ... la mana a 2-a !!! ca doar nu sunt "prosti" sa dea banii pe masina noua !!! ca masina noua "se devalorizeaza cum iese pe poarta fabricii " =))) P.S. ce natie de oameni saraci !!! Ne mancam din cur de foame si ne scarpinam in cap de destepti !!!
26 mar 2013, 20:14
+1
77 comentarii 133 puncte
medicueu nu sti bancul ala cu neamtul, italianul si romanul la portile raiului: "-tu italianule de ce ai murit? -mi-am luat un Ferrari si am avut accident la 300 la ora -da tu neamtul de ce ai murit? -mi-am luat un Porsche si am avut accident la 280 la ora -si tu romanule de ce ai murit? -mi-am luat un X5 second din Germania si am murit de foame" Cam astia suntem si comentam de Dacii in timp ce le cumpara strainii.Multi au bagat argumentul cu masina second nemteasca cu un miliard de optionale si cai putere dar le tin in fata blocului cate o luna cel putin cand se strica ceva pe ele si costa cat un sfert de Logan o piesa originala si cu o manopera facuta la un service de calitate.La seconduri e loterie cand iti cumperi o masina, chiar si pentru un mecanic bun, iar ca masini noi daca facem preturi fara vouchere si alte reduceri nu se apropie nici cea mai coaja masina straina de pretul unei Dacii full.
27 mar 2013, 00:28
+1
Disturbed2692
3 comentarii -1 puncte
de unde noua ?
31 mar 2013, 21:06
0
andreicln
274 comentarii 844 puncte
@SpeedNoLimit , nu inteleg de ce trebuie mereu sa facem comparatii de genul aia e mai buna pt ca asta e mai proasta pt ca . Hai sa numai fim asa carcotasi si sa apreciem fiecare masina pentru ceea ce se vrea a fi. Logan-ul face parte din segmentul low-cost deci compartia cu Skoda cade automat. Eu sincer sunt uimit de evolutia celor de la Dacia si chiar ii apreciez pentru noile modele. Gandeste-te ca aceste masini sunt apreciate in occident dintr-un singur motiv , sunt ieftine si isi fac treaba pe care o masina trebuie sa o faca , adica sa te duca din punctul A in punctul B . Daca doresti o masina cu piele , siguranta de 5 stele si mult dotari din gama premium atunci si portofelul tau trebuie sa fie "premium" . Iar daca acum imi vei spune : cu 11.000 imi iau nu stiu ce masina second-hand ...mai bine nu o mai zici. In viziunea unui om din europa de vest masina asta este perfecta deoarece costa putin , nu consuma iar dupa 2 ani o poate vinde si isi poate permite alta Dacie noua , in viziunea romanului Dacia nu este buna pt ca este "romaneasca" deci e proasta si astfel ajungem sa cumparam toate janghinile vesticilor.
18 ian 2013, 20:25
+6
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
andreicln
274 comentarii 844 puncte
Si in Germania si in America si in Russia , indiferent unde este fabricata , cand e vba sa mori , mori in absolut orice masina.
18 ian 2013, 20:51
+3
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
speednolimit,bine e parerea ta,dar e cumparata,vanzarile au crescut in strainatate,la la prosti aici.... la noi a scazut,ca sunt cumparate bmw.urile la pret urias vechi.
18 ian 2013, 20:56
-2
123 comentarii 63 puncte
cehia :)))
19 ian 2013, 09:51
+1
2 comentarii 2 puncte
cehia nu este germania..
20 ian 2013, 02:42
+2
2 comentarii 2 puncte
pretenas, tot o arzi cu bmw la avatar, cauta si tu detalii despre skoda octavia, vw golf, seat leon toate echipate cu motor 1.2tsi 105 cai si dupa aceea sa ne mai zici nou ca nu iti iei logan!
20 ian 2013, 02:43
0
123 comentarii 63 puncte
sa nu fim carcotasi, merita !!! si eu pot chiar sa imbunatatesc statistica spunand ca nu consuma, mixt, atat de mult !!! eu cred ca pe undeva pe la 6-6,5 vara si 6,5-7 iarna. Au imbunatatit masina foarte mult la aspect si dotari!! sa speram ca e si lafel de fiabila !!!
26 mar 2013, 20:21
0
BrownBear
419 comentarii 1588 puncte
Ma bucur sa vad cum Dacia evolueaza din ce in ce mai mult. Noua generatie de Dacia Logan imi place foarte mult si sper ca va avea un succes cel putin la fel de mare precum cel al generatiei precedente. O zi buna!
18 ian 2013, 13:10
+11
gboy
2 comentarii 24 puncte
ce tare e masina! imi place mult, foarte bun acest review, felicitari! ma bate gandul sa fac un buy-back cu actualul meu logan, 16.16v 2006, dar inca nu sunt decis, mai vedem.
18 ian 2013, 13:11
+17
35 comentarii 33 puncte
Bai "nene" dar polo tau aspirat cat consuma la 130km/h si cate minute ii ia ca sa ajunga la viteza aia? Dar polo tau ce greutate are?
18 ian 2013, 13:23
+8
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
emy_brabus
1572 comentarii 5643 puncte
1 la mana: nu sunt in aceeasi clasa masinile! 2 la mana, am configurat din curiozitate pe site-ul oficial VW cel mai ieftin Polo, cu motor de 1.2 - 60 cai, vopsea nemetalizata si am pus urmatoarele optiuni:A/C, jante aliaj, calc. bord, cotiera, pilot automat, proiectoare, lumini de drum si navigatie...iar pretul rezultat: 14.803,12 euro!!!
18 ian 2013, 14:17
+9
123 comentarii 63 puncte
polo si loganu au aprox aceiasi greutate deci ar trebui sa aiba aproximativ acelasi consum... consumul si distanta de franare sunt date de tipul de cauciucuri si greutatea masinii deasemenea si de persoana care e la volan ... cat despre 7-8 % in Bucuresti, eu personal cu un golf 6 1,2 tsi 105 cp am 9% la mers econom ... media pe 1000 de km ... iar cu un fiesta de 1.3 mai vechi tot 9. cu un logan diesel de 1.5 tot 9 iar cu un logan benzina de 1.6 10-11%. cred ca sub 9 e foarte greu sa scoti. cu un motor de 2.0 benzina aspirat ... cred ca e 13%. motoarele cu turbo chiar si la capacitate redusa reusessc sa scoata cuplu mai mare deci, desi camera de ardere este mica el va fi lafel de robust cat un motor de cuplu asemanator(aici vb de axe, arbore, bratul pistonului si desigur piesa de rezistenta-VOLANTA), apoi conteaza cutia... care dupa preferinte poate sa iti scoata cp mai multi... sau nu. Viteza maxima este data de cp, acceleratia este un raport intre cp/greutate*rapoarte viteza/tipul masinii(in functie de roti, aerodinamica ... etc.) etc
19 ian 2013, 14:09
0
77 comentarii 133 puncte
Te lupti cu morile de vant, lasa-i in pace ca doar nemtii si francezii inteleg de ce sa-ti cumperi Logan inloc de altceva
25 ian 2013, 15:46
+1
77 comentarii 133 puncte
@medicueu Am logan de 1.6MPI si consuma(in zilele de lucru in trafic) pana in 9 si in Cluj si in Bucuresti si in Pitesti si condus de mai multe persoane cu stiluri diferite de sofat. La drum intins consuma ca un diesel bun(citatul de la cei care au mers cu ea la munte cu bagaje si alte cele si nu au crezut pana nu au vazut) si de franat franeaza decent(echivalent la un Golf cu discuri pe toate 4 rotile) si acelereaza mai bine decat modelele de 1.6 de acum cativa ani,datorita greutatii mult mai mici...Daca ai o masina intretinuta prost sau cu probleme la senzori(lambda,debit metru etc) poate sa iti consume 10 si un Golf cu motor de 1.9, care in mod normal e de vis la consum. Iar legat de Polo...nici nu are rost vre-un comentariu:spatiu interior, portbagaj, consum la fel sau mai mare chiar daca masina fizic pare mai mic etc.Doar calitativ este mai bun dar nu destul incat sa se merite pretul mai mare
25 ian 2013, 15:54
+1
256 comentarii 1023 puncte
Hai bai nene da-o ***** de treaba, nu vezi ca deja aberezi grav!? 1. dacia asta are motor turbo, deci ai toate sansele sa pierzi lupta la acceleratie, tinand cont ca motorul 1.2 de pe Polo este de-a dreptul jenant. 2. cum sa aiba nene acelasi pret? Pretul la Dacia asta incepe de la 6400 in timp ce la polo incepe de pe la 10000. Faptul ca iti mai dau ei reducere la dealer, sau reducere pe tickete rabla nu se pun, ca le vei avea si la Dacia. Asa ca e normal ca Polo sa aibe calitate superioara pt ca si pretul este mai mare; 3. e vorba de preferintele fiecaruia pana la urma, nu vad de ce discuti matale; 4. unde consuma ma 8% in oras un golf 6 cu motor 2.0? Ce aberezi tu acolo, ca nici motorul 1.2 TSI de la VW nu consuma atat in oras. Nu te-ai trezit? Esti drogat? Ce ***** visezi acolo? Tu chiar n-ai condus niciodata o masina in oras sa vezi cat consuma?
18 ian 2013, 14:19
+7
bogdan gba
103 comentarii 242 puncte
Era vorba de consumul in oras. Si nu orice oras, ci BUCURESTI. Daca tu scoti cu 2.0 benzina 7 % in bucuresti, esti cel mai tare sofer de pe planeta.
18 ian 2013, 15:19
+5
94 comentarii 90 puncte
Din ce ai scris tu: "Nu in ultimul rand, poti accesa muzica de pe telefon direct in sistemul audio al masinii. In rest, face cam ce face orice sistem de sonorizare de pe piata: mufa USB, fara functie de citire CD-uri, conectat la 4 difuzoare", si din ceea ce vad in poze, inteleg ca sistemul multimedia nu are optiunea de a asculta muzica de pe CD-uri? Adica daca eu sunt mai old-school si vreau sa ascult muzica de pe cd-uri si nu sa stau cu USB-ul in consola centrala, nu pot face asta? Macar exista o memorie interna pe care sa iti poti copia muzica de pe USB? Multumesc anticipat.
18 ian 2013, 13:29
0
Hondarul
270 comentarii 474 puncte
Sistemul cu navigatie Media-Nav nu ofera posibilitatea de a asculta CD-uri. Doar muzica de pe telefon si stick USB. Daca vrei sa asculti CD-uri, poti opta pentru alt sistem audio de la Dacia, care nu are ecran LCD si nici navigatie. Si e si mai ieftin.
18 ian 2013, 13:32
+5
94 comentarii 90 puncte
Multumesc pentru raspuns! Sa inteleg ca nici memorie interna nu exista ?
18 ian 2013, 13:36
0
Hondarul
270 comentarii 474 puncte
Nu exista la niciun sistem de pe Dacia. Poate la urmatoarea generatie.
18 ian 2013, 13:40
+2
Cirstoiuovidiu
407 comentarii 616 puncte
Mie imi place Loganul asta, parca mi au ascultat parerea cand am zis ca Loganul I trebuia mai lat si mai putin inalt. Iata ca au incercat ceva. Are si ceva minusuri, dar sunt normale pentru o masina cu bugetul asta. Una peste alta, like !
18 ian 2013, 14:24
+15
DariusZic
297 comentarii 847 puncte
masina arata foarte bine, pretul ok si motorul destul de tare, 0.9 si 90 de cai..masina buna
18 ian 2013, 14:35
+3
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
O corectare la viteza maxima,defapt prinde 175. 1.2 16v prinde 164 au fost si pe site niste greseli siteul dacia inainte la dci de 90 cai arata 168 acum e 175.
18 ian 2013, 14:49
-2
titus15
1181 comentarii 2336 puncte
oricum vei avea ocazia foarte rar in romania mai ales sa prinzi viteza aia cu un 1.2, pentru ca e extrem dar extrem de puturos.
18 ian 2013, 15:09
+8
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
E suficient sa mergi cu 100 km/h cu 1.2 si iti faci treba daca nu esti pasionat dupa viteza. Nu e motors sport,e motor rabdator.
18 ian 2013, 16:49
-4
titus15
1181 comentarii 2336 puncte
sa zicem ca mergi cu 100,dar si la viteza asta e foarte zgomotos...
21 ian 2013, 18:11
+2
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
Nu e zgomotos deloc,la 100 ai cam 3000 ,si la logan 2 ai antifonare muult mai buna. Si la 5000 se aude incet mototrul la noul logan. Si la vechile logan ph1 cum am avut eu din 2005 se auzea tare galagie itnradevar.
21 ian 2013, 18:34
-2
titus15
1181 comentarii 2336 puncte
ma refer la varianta facelift,si stiu foarte bine cat de proasta e antifonarea,cand treci prin belti se aude apa ca si cum ai fi afara,iar claxonul cred ca se aude mai tare de afara,asa ca sa nu mai vorbim de cum se aude la viteze mai mari. la 100 e destul de deranjant,dar cam pe la 130 huruie de parca e locomotiva.
21 ian 2013, 21:59
+1
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
Facelift? :)) Eu am urcat intrunul 1.6 16v si nici nu am auzit mototrul ,sa vezi la cel din 2005 ce atmosfera :))
21 ian 2013, 22:05
-2
titus15
1181 comentarii 2336 puncte
e vorba de un facelift 1.2, o masina care mi-a lasat o impresie foarte proasta din pacate,si chiar si la pretul promotional de 5700 de euro,pe care l-a avut in vara mi se pare scump.De ce? Pai calitatea materialelor(plastic ului si a cusaurilor) si a imbinarilor este foarte proasta,dotari zero,stabilitate zero,aspect zero(bari nevopsite,nici macar capace la roti),performante nu mai vorbim. un lucru destul de interesant l-am observat insa,numai cand ai ocazia sa circuli mai mult timp cu un logan chel observi importanta dotarilor banale, standard de mult la alte marci auto, cum ar fi un radio(radio, nu radio cd sau cu caseta,ca deja e lux),niste boxe,inchidere centralizata,niste manere in partea de sus pt pasageri,oglinda la parasolar,oglinzile reglabile din interior,nu mai zic de geamuri electrice(macar pe fata).etc
21 ian 2013, 22:22
+1
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
1.2 versiuena aia cu putin dotari... :)) Nu vreau sa aud asa ceva nu imi place nici mie asa ceva,cheala,pai de banii aia iti cumperi alta second din 2010 ,am vazut ford superb pretul ala. Eu faceliftul fain condus de mine a fost 1.6 16v prestige. de 1.2 aspirat nici eu nu vreau sa aud,mai ales daca e si cheala....
21 ian 2013, 22:32
-2
Hondarul
270 comentarii 474 puncte
@Emy_Brabus: nu cred in vreo revista ca sa fie folosit acelasi barem de punctaj pentru o masina de oras la fel ca pentru un SUV. Doar nu ar putea de exemplu sa primeasca Dacia Lodgy punctaj mai mare la spatiu ca are 800 litri portbagajul, decat un Audi A8. Sunt chestii diferite. Punctajul nostru nu urmareste un barem. Ca de altfel la toata lumea auto. Ne zicem parerea obiectiv, dar nu mereu e la fel pentru toata lumea. Daca mie imi place un exterior, poate tie ti se pare hidos. Daca tu zici ca un Logan e chel fata de alte masini, eu zic ca e full la cati bani costa. SAMD. Deci punctajul este cat se poate de obiectiv. Si acolo unde poate fi discutat, il punem dupa cum ni se pare noua. Am pus 10 la consum la Logan, pentru ca eu inca nu cunosc motor pe benzina care sa consum mai putin urban.
18 ian 2013, 14:59
0
emy_brabus
1572 comentarii 5643 puncte
Din punctul meu de vedere, ar trebui acelasi barem de punctare pentru toate masinile...si pot da exemplul tau: Dacia Lodgy ar primi puncte mai multe pentru pret, spatiu, dar mai putine pentru dotari, performante....iar un Audi A8 ar primi un punctaj mare pentru confort, dotari, dar punctaj mic pentru pret, intretinere....etc, iar in acest fel se echilibreaza punctajele! Nu vreau sa par "GIGI CONTRA" dar asta am vazut si in revistele de specialitate!
18 ian 2013, 15:43
+2
Hondarul
270 comentarii 474 puncte
Nu esti Gigi Contra. In reviste, de obicei vezi versus-uri. Adica modele similare comparate. Lucru care nu e usor de facut in Romania, ca cineva iese automat castigatr si altcineva pierde. Si nu vrea nimeni sa fie pe ultimul loc. Si cum ziceam si mai sus: tu cum ai da punctajul? Zici ca un BMW este frumos din cale afara si ii dai punctaj mare? Eu zic ca e urat si ma intreb de ce are punctaj asa de mare din partea ta. Cat despre acelasi barem, dupa exemplul tau, sa fim seriosi, ca in cazuri extreme Dacia vs. Audi, marca romaneasca ar iesi castigatoare la mult prea putine capitole incat sa aiba o sansa daca e comparata cu modele din alte clase sau segmente de pret.
18 ian 2013, 16:47
+1
emy_brabus
1572 comentarii 5643 puncte
Pai asta e si ideea, cu cat mai buna este masina cu atat punctajul este mai mare, dar oricat de mult mi-ar place mie Dacia, nu poate lua un punctaj de 87/100!!! La scoala, notele se pun pe cat de bine ai invatat, nu pe fiecare materie in parte (am facut comparatia ca si o gluma) :P
18 ian 2013, 18:17
+3
156 comentarii 217 puncte
eu am o corsa C din 2002 cu motor de 973 (Z10XE), masina daca nu ma insel are 1020kg, consumul URBAN trecut in carte este de 7.5%-8,5%...toti se mira.."cum la motor de 973 ar trebuii sa consume 5% in oras si 3% afara."....deci lasati ***** povestile ca e un consum normal la o masina cu motorul asta, mai ales ca motoarele puse pe dacia nu sunt prea performante....
18 ian 2013, 15:42
0
195 comentarii 1002 puncte
Sa va spun si eu un secret, nu e masina romaneasca ci doar produsa in Romania, dar imi place...
18 ian 2013, 17:06
-2
Mariuspeed
494 comentarii 1941 puncte
in general e o masina buna,dar s putea imbunatati tiuta d drum si 6 airbag-uri optional macar. La banii astia nu prea ai c lua mai bun,ma refer la ceva nou. Tot la optiuni p viitor astept un motor 1,2 turbo+6 trepte
18 ian 2013, 17:43
0
raduzz
8 comentarii 13 puncte
sincer mie mi se pare consum f mare pt o masina produsa in anul 2012 !! nemtii scot masini care consuma 4 la drum lung iar noi consum 6 .. mai mare de 5.5 mixt n-ar trebui sa aiba consumul , parerea mea !
18 ian 2013, 18:32
+3
psyzc
84 comentarii -32 puncte
Nu stiu cum voi treceti de la A8 la Logan , ce legatura are , sunt doua masini din lumi diferite. Si 5% in afara e cam mult , vw in 94' cu passat 1.9 tdi 90cai scotea si 4 % mergand 80 kmh
18 ian 2013, 19:14
-3
ROPO
57 comentarii 25 puncte
pai si dci-ul de la renault scoate la 80km/h 2,8 la suta
20 ian 2013, 03:32
0
raduzz
8 comentarii 13 puncte
imposibil .. testat pe un renault megane hatchback 1.5 dci , viteza 75 pe pilot automat consum 3.1% ;)
26 ian 2013, 22:25
0
ROPO
57 comentarii 25 puncte
megan-ul e mai greu decit symbol-ul care i-a fix 2.8 la 80km/h Iar renault 5 gt turbo de 200cp de la avatar, la 80km/h in jur de 5.3 deci nu mi se pare chiar asa de extraordinar un consum de 4 la 80km/h la un diesel
28 ian 2013, 01:59
0
titus15
1181 comentarii 2336 puncte
intr-adevar motoarele de passat 1.9 tdi din 94-95 de 90 cp sunt niste motoare excelente. scoti consum de 3.9, si sunt si fiabile si ieftin de intretinut.
21 ian 2013, 18:16
+4
163 comentarii 129 puncte
Nici cele 1.9 din'96-00 de 110cai nu se distanteaza prea mult la consum: 4,3-4,5 in afara.
22 ian 2013, 19:59
+2
raduzz
8 comentarii 13 puncte
cel mai bun motor , ala de 1.9 90 cai , cel mai mic consum , mai ales la drum lung unde ia 4 %
18 ian 2013, 19:20
+3
77 comentarii 133 puncte
Sti ce se zice: mai bine cumperi ultima generatie dintr-o tehnologie veche decat primele generatii dintr-una nou: la VAG asa a fost 2.0 TDI e inferior la 1.9 pompe duse cam la orice capitol(in special fiabilitate) mai putin putere: care se rezolva cu o remapare
26 ian 2013, 10:44
+1
raduzz
8 comentarii 13 puncte
tata are 2.0 TDI 4x4 pe o skoda octavia facelift combi si nu se compara din niciun punct de vedere cu 1.9 TDI 4x4 dupa skoda care a avut`o inainte , adica octavia 2 combi ..
26 ian 2013, 22:21
0
raduzz
8 comentarii 13 puncte
2.0 140 cai vs 1.9 105 cai .. consum aprox la fel , undeva pe la un 6.4-6.5 mixt ..
26 ian 2013, 22:29
0
77 comentarii 133 puncte
Am mers cu mai multe Skode cu ambele motorizari , inclusiv in configuratii cu DSG si alte extra...sincer as prefera toto motorul de 1.9 decat cel de 2.0...stiu ca trage unpic mai bine cel de 2.0 dar o remapare la un 1.9 fara sa il strici e ceva banal...e plin prin tara si nu au nici o problema.Partea cea mai buna e ca nu prea dai pe la service cu motorul asta
27 ian 2013, 16:26
+1
ionutz_ubh
68 comentarii 154 puncte
ce va mai place unora sa scrieti anumite chestii in necunostinta de cauza,domnule redactor...decat sa scrii prostii si sa induci lumea in eroare,mai bine nu scrii,daca tot stii ca plumbii pentru jante d aliaj nu sunt mai scumpi decat cei pt jante de tabla,atunci ar trebui sa stii si ca plumbul cu care a fost echilibrata aceea janta este plumb pt jante de aliaj!asta pentru cultura ta generala,nu mai critica aiurea oamenii daca nu stii ce vorbesti(scrii)
18 ian 2013, 19:31
-2
58 comentarii -130 puncte
SpeedNoLimit, ne lasi cu cazanele tale nemtesti ?
18 ian 2013, 21:06
-3
5 comentarii -6 puncte
NU STIU DE UNDE AU DAT NOTELE ASTEA ASA MARI,EU AM TESTAT VARIANTA DE 0,9 FULL SI NU AM FOST INCINTAT CIND AM AUZIT PRETUL, MAI ALES SI CA ARE PUNTE RIGIDA PE SPATE CA LOGANUL ASTA II DA LA DRUM O INSTABILITATE PUTEAU SA O FACA MACAR SEMI RIGIDA CA LA GOLF SKODA ETC, PRECUM MASINILE DIN SEGMENTUL EI; EU PERSONAL SUNT DEZAMAGIT .
18 ian 2013, 21:24
+1
77 comentarii 133 puncte
Puntea pe spate nu cred ca or sa o schimbe prea curand...pur si simplu e mult mai ieftin sa foloseasca platforme vechi Nissan/Renault decat sa puna tehnologie moderna pe Logan.Nu le-ar iesi pretul de vanzare si ar mai trebui sa schimbe si linia de productie(nu vrei sa sti cat costa o retehnologizare la o masina de serie mare)...o groaza din componente sunt de la masini vechi din grup, spre exemplu climatizarea manuala generatie foarte veche(ceea ce nu vezi dupa plastic) etc.Am facut un intership de design la Renault si ne-au povestit cam ce cerinte de *****, de la departamentul de marketing, au trebuit sa respecte ca sa scoata Loganul
28 ian 2013, 22:24
+2
driverman
72 comentarii 27 puncte
fratilor trebuie sa intelegeti ca intentionat sunt facute toate prostiile astea la logan ba forma, ba butoanele de geamuri, ba maner de portbagaj si altele, pentru ca daca le-ar avea pe toate nu s-ar mai vinde renaultul, vreau sa va spun ca la logan este cea mai de cacao chestie TABLA, eu am avut un logan si dupa 5 ani mi-a ruginit aripa spate, ce sa mai spun un senzor de temperatura exterioara, un climatronic, niste faruri cu lupa sau despre xenon nu mai vorbim, frane discuri spate ce sa mai zic vise, scria cineva mai sus de ce trebuie neaparat frane cu discuri pe spate, ma-i bine i-ar intrba pe cei de la Bmw, Audi sau MERCEDES de ce folosesc discuri spate, poate gresesc si cei de la dacia procedeza mai bine cu tamburi la frane, ca fiabilitate este de 10, acum am un Ambtion 1.6 si sunt multumit, dar asta este suntem romani si ne meritam soarta, va rog sa-mi spuna cineva care a condus un Logan de 0.9 daca are un cuplu Nm mai bun decat dci de 90 Cp, Respect tuturor.
18 ian 2013, 22:01
+2
9 comentarii -3 puncte
Are taikmiu Ford Galaxy 2009 si sunt ruginite pragurile si au luat-o usurel si aripile.Nu te ingrijora despre Dacia
22 ian 2013, 21:15
-2
calibrazor
23 comentarii 13 puncte
cuplu 135 cp?? de cand e cuplul in cai?
18 ian 2013, 22:09
+4
driverman
72 comentarii 27 puncte
Cine scrie de cuplu = Cp
19 ian 2013, 08:50
0
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
Cuplu se masoara in Nm
21 ian 2013, 13:28
+2
123 comentarii 63 puncte
:) ii dau dreptate lu satanic !!! :)))) unde stie ... stie !!!
26 mar 2013, 20:29
+1
driverman
72 comentarii 27 puncte
SUPER unde ai citit? fii si tu mai moale, tot e bine ca folosit termenul CUPLU, ca dealtfel majoritatea habar nu au cu ce se mananca CUPLU N/m, oricum astept motorul de pe doker de 1.2 Tce 115/Cp, 190N/m.
21 ian 2013, 22:53
+1
symbiot
33 comentarii 93 puncte
nimic romanesc la masina asta in afara de nume
18 ian 2013, 23:00
0
julaikos
17 comentarii 35 puncte
cuplul se masoara in "cp" ?
18 ian 2013, 23:34
0
15 comentarii 11 puncte
Eu doar ce am achizitionat o masina din 2007 cu care daca merg la consum, asta insemnand o viteza mare pt Dacia Logan adik 100-110km/h pe autostrada (sa nu sariti de fundulet), consuma 7l/100km are portbagaj mare, aer conditionat manual, scaune recaro, geamuri electrice, faruri xenon autoadaptive (exista macar xenon la dacia? NU) etc etc etc 164kw ... 225cp la un pret mai mic decat varianta de baza de la dacia.. si ca sa nu imi sariti in cap in ce priveste consumul... el o sa fie 12,5-13 in oras si 8-9 afara la un mers normal ( nu sportiv nu batraneste ) testat pe cealalta masina cu aceeasi motorizare dar mai grea ford s-max 2.5t. Asa ca vb de un ford focus st luat mai ieftin decat o dacie logan efteneala.Din pct meu d vedere sunt f multumit de achizitie iar la diferenta de bani intre masinile mentionate de mie pot sa le dau foc sau sa-i ard in benzina ca se amortizeaza repede... Hondarule poate ar trebui sa-i pui la dacie un filtru sport ca turbina ai deja si poate de data asta ma faci... Din pacate la notele date de tine nu tii cont de ceva... valoare la revanzare ceea ce nu cunoastem inca dar stim ca dacia se devalorizeaza f mult f repede in comparatie cu vw si sunt o gramada de aspecte care nu au fost luate in considerare... mai spunea cineva mai sus ca prinde 175km/h si parea fericit cand spunea asta... dreaq... exista vreo masina in afara de trabant si masinile romano-frantuzesti sa nu atinga viteza asta? am mers mai tare in conditii optime in drumul spre casa prin oras... o sa si filmez pt carcotasi un 250 intr-o duba ford s-max ... 0-180 sau 0-210 sunt deja pe youtube
19 ian 2013, 03:29
0
24 comentarii 21 puncte
pai omule, nu stiai ca DACIA e masina pe viata ? nu o mai vinzi, eventual o duci la REMAT
23 ian 2013, 12:13
0
adrianviperdodge2012
252 comentarii 219 puncte
In primu rand ,cuplul se masoara in Nm(Newton metri),iar calitatea DIN POZE DOAR se vede de la 2 poste ca lasa de dorit,are acelasi aspect ca si loganul vechi in interior,acele fante de aer sunt neschimbate de la solenza mi se pare,iar plasticele se vad ca sunt prea taiate cu toporul.Legat de motor:la 900cmc un consum de 7.4?mixt?pai am vazut masini de 1.6 sau 1.8 chiar cu mult mai multi cai care luau mixt pe la 5,5-6%.Formele la exterior nu sunt rele,dar pana sa ajunga Dacia sa faca ceva DIFERIT DE ANII TRECUTI cum ar trebui,nu o sa mai traim noi.
19 ian 2013, 08:09
0
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »
Pagina precedentă
1 2 3 4
Pagina următoare