Motoarele Dacia: 0.9 Tce vs. 1.5 dCi de 90 cp. Care este cel mai bun? Versus 28 Ianuarie Motoarele Dacia: 0.9 Tce vs. 1.5 dCi de 90 cp. Care este cel mai bun?
Toate comentariile (150):
30 comentarii 91 puncte
Despre cel de 0.9 nu stiu nimic de cum va reactiona in timp dar totusi are votul meu . Cunoastem cu totii problemele motorului diesel , faptul ca e un motor fiabil 60-70000 km dupa care poti sa il arunci .
28 ian 2013, 16:48
-1
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
Cunostem cu totii problema cu combustibilu la motoarele diesel. Filtrul de particule poate daun amotorului cum se intampla si la tdci, noile dci euro 5 au filtru particule,si mai au si a 5.lea injector pentru regenerarea filtrului de particule,trebuie curatat egr,vai mama.... Daca iei diesel te costa mult, la 0.9 tce nu cunoastem fiabilitatea,dar puterea e buna,pacat ca nu au pus si 1.6 16v..... aspirat
29 ian 2013, 21:20
+3
1 comentarii 0 puncte
buna ziua,de departe dci este superior tce.. cat despre fiabilitate pot afirma ca la locul de munca avem 16 dacia dokker din 2012 aproximativ 140000 km facut doar reviziile la fiecare 20000 km fara nicio o preblema la motor...conditii uneori nu tocmai propice de mers...in timpul unei revizii la dedeman auto venise cineva de la o ambulanta privata cu un tce 0.9 cy 135000 km cu motorul stricat din cauza ca era solicita turatii mari transporta 4..5 persoane deodata la dializa...acum fiecare ce doreste de la masina
23 oct 2016, 10:44
0
131 comentarii 292 puncte
=))))))))))))))))))) ))))))))))))))))) esti tare
29 ian 2013, 22:09
+2
46 comentarii 9 puncte
Acum cateva zile, dci ul lui tata de servici a depasit 200.000km fara nici o interventie la motor... si a vazut detoate. Specific ca a mers numai pe efix . Ps. Sa sti ca nimeni nu a asteptat sa se incalzeasca pana ssa i dea talpa, sau sa astepte 3 minute la relanti sa se raceasca turbina. A fost brutalizat si inca merge.
04 feb 2013, 21:29
-2
165 comentarii 142 puncte
Motorul diesel n-are nici o problema, stimabile, daca nu bagi laturi in loc de motorina! (nu la orice distribuitor de carburanti merita sa alimentezi) De exemplu, al meu tdci (Ford, dar si pe Peugeot, Citroen) de 90 de cai a impins la masina 240000 km si e foarte ok si acum si , in afara de consumabile, am schimbat un set de bujii incandescente si termostatul! La aceste motoare comparabile (cele din articol) la un parcurs real, benzinarul ramane cam departe! Cuplul e la jumatate, iar puterea e la peste 5000 de ture, iar consumuriel alea afisate pt benzina sunt doar in vis! Am facut test-drive-ul, insa daca nu-l duci in ture peste 2500, 0.9 e slabut rau, iar daca il pui la lucru (sari de 3000) adio consum rezonabil! Problema insa, cred ca vine din alta parte la 0,9 tce, si anume cutia etajata prost nu valorifica atuurile motorului, absolut de loc!!! Spre comparatie (aproximativa) am testat Focus 1,0 125 CP, care e mult mai elastic si se conduce ca un diesel, pe langa 2000-2200 de ture (vorbesc de condus normal, nu liniute sau depasiri la mustata!) E adevarat ca si banii sunt mai multi, dar merita! Depinde insa foarte mult de ce-ti doresti de la o masina! Daca iti place sa conduci mai voios, deci nu sportiv, uita 0,9 tce sau 1,2 16 v! Le (te) vei chinui la turatii inalte, iar consumul va fi si el tot acolo, asa ca toata economia de la achizitie se recupereaza rapid, mai ales daca mergi mult in oras! 1,2 tce suna mai bine, dar daca cutia e aceeasi, tot degeaba! La 130, pe autostrada, fara a 6-a, mergi peste 3000 de ture si daca n-ar urla motorul, ai auzi cum se scurge benzina din rezervor. P.S. Autorul zice ca la benzinar se poate face un tunning! Si la diesel, nu?! De la 90 se poate duce la un 115 CP lejer...
05 feb 2013, 10:56
+8
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
M.am convins, diesel e beton. Sunt motoare bune,doar ca sunt exploatate gresit de unii de au imagine proasta acel motor. Alea cu fap cu e tdci au probleme ca nu au repectat perioada de regenerare.
05 feb 2013, 12:35
0
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
Toxsick, sunt dovezi ca 1.5 dci face peste 500.000 km fara defectiuni.
05 feb 2013, 20:31
-2
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
6 comentarii 52 puncte
Dezavantajele motorului 0.9 Tce de 90 cp: zgomotos la turatie de peste 2500 rpm; Prietene, cred ca n-ai mers cu 1.5 dCI daca spui asta. :))
28 ian 2013, 16:58
+16
SpeedNoLimit
690 comentarii 650 puncte
1.2 16V 75 cp benzina (6690 Euro) asta o sa se cumpere in prostie .. 6690 euro pt o dacie isi merita banii din plin
28 ian 2013, 20:49
+7
blacksnake
108 comentarii 218 puncte
Exact! Priviti acum pe sosele cate loganuri 1.6 sunt fata de cele cu motor de 1.4. Va fi la fel cu generatia urmatoare, veti vedea un logan 0.9tce la 10 loganuri 1.216v. Comparatia e tampita, e fix pe dos: nu 0.9tce si 1.5dci 90cp vor fi cele mai cautate, ci 1.216v si 1.5dci 75cp. Altfel, cateodata chiar ma intreb daca cei care publica articole pe 4tuning au permis, ei vorbesc doar din date scrise pe hartie!
28 ian 2013, 23:08
+18
6 comentarii -21 puncte
Corect
29 ian 2013, 23:31
+2
12 comentarii 3 puncte
si cu gpl, nu?
30 ian 2013, 11:48
-2
6 comentarii 0 puncte
Noile benzinare TCe sunt la jumatatea fiabilitatii celor vechi plus ca plang pe forumuri cei ce si au luat masina noua si merg cu bidonul mare de ulei in portbagaj si completeaza saptamanal...niste esecuri tehnologice ale noii tendinte de cilindree mica la motoare si fiabilitate scazuta.....nici celebrul Ecoboost de la foRD construit din materiale speciale nu e mai breaz crapa si alea pana in 200k de la cata autostrada cu viteze mari iau in nas in DE. Cei de la vocea clientului ridica din umeri si spun "asa face toate" Cum sa ai UN COTET de masina...? ce iti da in cartea de utilizare consum tehnologic de ulei CONSIDERAT NORMAL. de 0.6 litri la 1000KM.... BENZINA PLUS ULEI bani pusi deoparte de ulei mult..... https://www.reno.ro/Consum-de-ulei-la-motorul-TCe-t291069.html
19 apr 2017, 17:47
0
128 comentarii 304 puncte
Stim cu totii ca motorina e de slaba calitate in Ro.Dar si ca motoarele turbo sunt predispuse defectiunilor la sistemul turbo. Ca si fiabilitate ar fi fost de preferat un aspirat in 16v, gen 1.4 16v dar si consumul e mai crescut datorita lipsei turbinei. Tinand cont si de taxele de inmatriculare ce te forteaza la un motor mic si eco, nu ai de ales decat 0.9. Ar mai fi 1.5dci 75cp, un coleg pe forum raporta consum de 3,3 la 100km\h si ~5.5 in oras.
28 ian 2013, 17:05
+10
25 comentarii 8 puncte
As alege diesel in locul la cel de 0,9 benzina, cand mergi tare nu se simte mare diferenta la consum fata de benzinaru ala micutz si amarat iar daca mai vrei sa pui si o remorcuta dupa ea atunci nu stiu zau ce mai faci cu ea. Iar referitor la cel care zicea ca la 70000 km poti sa il arunci tin sa precizez ca am facut scoala de soferi acum 3 ani pe un logan diesel si avea 88000 km in regim de scoala si mergea foarte bine si nici nu avea consum mare. Prefer un motor mai mare decat unul mai mic pentru simplu motiv ca nu ii creste consumul simtitor atunci cand mergi tare iar pe drumuri din Romania ai nevoie sa o calci daca vrei sa depasesti cv
28 ian 2013, 17:23
+1
SweetBoy
13 comentarii 18 puncte
Mai nou motorizarile diesel au injectoare Bosch
28 ian 2013, 17:34
+8
16 comentarii 15 puncte
nu as alege nici unul dintre cele doua motoare!
28 ian 2013, 17:34
0
emy_brabus
1572 comentarii 5643 puncte
Pacat ca nu au pus in oferta si 1.2 tce cu 115 cp si cutie cu 6 trepte, sau noul 1.6 dci cu 130 cp! :(
28 ian 2013, 18:10
+20
B-64-MVP
49 comentarii 55 puncte
de la vara va fi sigur pe banda de la mioveni motorul de 1.2 tce , si o sa faca destule victime la consum si la fiabilitate ! ! !
29 ian 2013, 05:30
-4
256 comentarii 1023 puncte
Cred ca trebuie sa le conduci pe amandoua ca sa poti alege unul din ele. Eu n-am condus 0.9 TCe decat la test-driveul cu Clio 4 si nu pot sa zic nici ca mi-a placut, nici ca nu mi-a placut. E un motor economic. Nu se vrea un motor performant, ca atare il prefer. 1.5 dci l-am condus de mai multe ori, este un motor foarte fiabil si economic, dar nu sunt fan diesel. Prefer ca masina sa traga liniar, nu doar in anumite turatii. Asa ca am votat motorul pe benzina.
28 ian 2013, 17:37
+3
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
256 comentarii 1023 puncte
Te contrazic. Nu vei arunca motorul la 150 de mii de km. La orice masina, daca ii faci revizia la timp te va tine foarte mult. Cum spuneam, nici unul dintre motoare nu este facut pentru performante. Vrei performante, iti iei un motor de cel putin 2.0 si stii o treaba. Motoarele astea sunt facute pentru oras, economie si ieftin de intretinut. PS: motorul pe benzina intodeauna este mai ieftin de intretinut decat unul diesel.
28 ian 2013, 17:41
+3
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
119 comentarii 212 puncte
"forta pe pistoane din turbina" = presiunea de supraalimentare.
28 ian 2013, 18:55
-2
119 comentarii 212 puncte
revin cu forta pe pistoane din turbina. daca vrei iti fac un calcul termic al motoarelor si iti spun exact cat e forta(presiunea de SA.) mai mult de 1.5 bar nu e in nici un caz. poate la dci. si in plus de asta,se face un calcul de rezistenta al pistoanelor pentru a se stabili grosimea capului si a umerilor pistonului.
28 ian 2013, 19:10
-1
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
ioolian ..... nick de vierme CHIOR .... presiunea de supraalimentare un motor benzinar o va simtii mult mai nasol crede-ma decat unul ce "inghite" motorina, si in plus va fi si mult mai putin fiabil cel pe benzina! Motorinar-ul nu numi ca va fi MULT mai eficient decat benzinarul pana la capacitatii de 2 litrii ,iar in plus de asta va consuma MULT mai putin , va fi MULT mai fiabil si in majoritatea timpului cand nu folosesti la maxim capacitatile motorului va fi si MULT mai sprinten!Intradevar .... ce trecede 2 litrii ... motorina nu are sanse , dar si peste 2 litrii tot pastreaza atuul fiabilitatii si al rezistentei spre deosebire de benzinar! ps: Nu tin partea motorinei ... dar sub 2000 cmc MOTORINA face legea !
29 ian 2013, 01:52
-1
6 comentarii 0 puncte
PE GPL motor benzina amortizezi cel mai repede cotetul de masina sub 10000 eur cu motor de minim 110cp si pretul pe km de amortizare a troacei...ieftine... e cel mai mic. Deci GPL FACE LEGEA in viitoarele decenii...dieselul e pt camioane si arat ogorul...
19 apr 2017, 17:57
0
123 comentarii 63 puncte
desi spune acolo ca performantele sunt aproape identice pe harite, defapt nu este asa... motorul pe benzina accelereaza mai repede, iar vorba goala despre cuplu ... wtf ??? ce treaba are cuplu.?(dati explicatii cu privire la comparatia de cuplu!!!) se stie foarte clar ca 1.5 dci au avut probleme cu injectoarele si cu turbina, iar problema cu injectoarele nu au rezolvat-o(sunt f sensibile la combustibil prost). silentioase ??? deci acolo nu am inteles cum vine treaba cu rotundul ??? motoarele disel sunt mai zgomotoase.... ( vb de date tehnice constructive, in db) nu conteaza ca e "patrat" !!! ma opresc ... succes !!!
28 ian 2013, 17:42
-4
128 comentarii 304 puncte
E o diferenta de vreo 85nm intre cele doua motoare, care bineinteles nu sunt pusi asa bine la lucru de catre aerodinamica, ambreiaj, cutie, dar totusi e o diferenta ce cred eu ca se vede atunci cand de ex. ai greutate pe masina, sau cand pornesti AC, in favoarea dieselului. Am mers cu un Clio de 85cp, diesel, foarte obosit, 4 pers. +bagaj atingea lejer 180 si pleca de pe loc destul de tare pentru varsta si conditiile dale.
28 ian 2013, 17:52
0
123 comentarii 63 puncte
pai e diferenta pentru ca e diesel si e normal sa nu fie pusi in lucru tot pt ca e diesel =)) motoarele diesel cu turbo au avantajele lor, fata de cele diesel si cele pe benzina cu aspiratie normala. Iar cele pe benzina cu turbo au avantajele lor fata de cele diesel cu turbo. :))
31 ian 2013, 19:47
0
Lupes
541 comentarii 852 puncte
medicueu , explicatii cu privire la cuplu o sa ti le dai singur , in momentul in care o sa conduci un turbo diesel . In privinta zgomotului produs nu uita ca benzinarul 0.9 e in 3 cilindrii . De asemenea nu uita ca si el e turbo atunci cand zici ca dci ul nu-i bun din cauza problemelor la turbina .
28 ian 2013, 18:29
+2
123 comentarii 63 puncte
cp=f(NM)*g(rpm)/<<co nstanta>> rezulta un grafic care arata performantele unui motor. Benzina RPM deci nu are nevoie de NM. Nu are NM mai mare pentru ca asa e dat de dumniezo sa fie forta de explozie si caracteristica chimica( daca vrei NM bagi mai multa benzina, daca bagi mai multa benzina bagi mai mult aer a.s.o., deci ajungem la turbo). Iar dieselu` nu poate sa se tureze tot cu dumniezo... desi are forta mai mare. Uitati-va la plaja de CP maximi si in functie de diferenta de RPM va dati seama de performanta masinii, lasand la o parte problema cu rapoartele. Am 3 masini diesel toate cu turbina si una benzina tot cu turbina. Am mers cu un passat 1.9 tdi 100 000 km, deci stiu ce inseamna cuplu. Cuplu inseamna ca ti se duce mai repede abreiaju` !!! si dupa el si volanta. Diesel inseamna ca ai injectoare scufundate in ulei, iar dupa un timp, care pot papa uleiu`!! si in general daca o fac strica motoru`(ard supapele), si cu atat mai des la dci. Deasemenea diesel inseamna ca turbina are viata scurta, si in special la 1.5 dci destul de scurta, lafel si cu injectoarele. Desi la PD de pe passat tin la orice, pe dci se strica daca nu schimbi filtru de motorina la revizie dupa 150 000 km ... Iar cat despre 0.9, am facut test drive si nu este zgomotos decat putin la ralanti. Ce relevanta are ca e in 3 pistoane ??? incepem si discutia asta ...
31 ian 2013, 19:41
+1
Lupes
541 comentarii 852 puncte
Diesel-ul nu inseamna ca turbina are viata scurta , exista si motoare Diesel fara turbo , 1.9 SDI de exemplu . Cat despre cele doua motoare dezbatute in articol nu cred ca i cazul sa dezbatem puterea , cuplul , zgomotul produs sau chiar si o fiabilitate exagerata , ci doar pretul . Cine e in cautarea celor enumerate mai sus poate sa se orieteze asupra unor masini care costa de la 30 de mii de euro in sus , pentru ca e logic ca nu o sa gasesti un diesel care sa faca zgomot cat o Tesla , cu un cuplu de AMG , cu putere de Veyron cu fiabilitatea unei japoneze si cu pretul unei .... Dacia .
31 ian 2013, 20:06
0
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
medicueu,vorbesti numai prostii. Cuplu inseamna consum mic! Si putere in depasiri.
05 feb 2013, 20:27
-1
123 comentarii 63 puncte
satanic ... cuplu inseamna ca motorul are putere ... dar dieselul are si dezvantajul cursei pistonului, care e lung .. si nu poate creste in turatii !!! conteaza foarte mult tot ansamblu` masinii, un motor mai puternic inseamna ca iti trebuie o constructie a trenului de putere mai robusta si de in acelasi timp transmisie mai robusta, dar cat timp el nu poate creste in turatii nu transmite la roti decat cuplu ("zvac") pecand motorul pe benzina stabilizeaza volanta si poate creste in turatii, deci cresc CP ... deci se transmite la roata ... ce conteaza defapt!!!
11 feb 2013, 16:26
+2
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
Ba tampitule :"Horsepower sells cars, torque wins races!" si punct! Nu te mai da rotund pe aici ca puti de prostie!
03 feb 2013, 01:55
-1
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
@medicueu, cuplul e ala care te impinge in scaun! Cu un diesel cu a 4.a de la 80 la 120 urci mai rapid decat un benzinar tot de acceasi cai,deoarece benzinarul nu are cuplu la turatie asa mica (benzinarul aspirat).Conduc 1.5 dci de 70 de cai si crede.ma asa depasiri nu puteam sa fac cu fostul 1.6 8v logan nici cu a 3.a de la 80 la 100 trage bine,dar dupa 100 pana la 120 6000 rpm se lungea urat....Dar la viteza amxima e mai tare 1.6 decat 1.5 de 70 de cai,dar nu asta conteaza,ca nu ai unde sa mergi tare,ci sa traga in depasiri rapid si sa aibe un consum cat mai mic.
05 feb 2013, 20:36
-1
1 comentarii 0 puncte
Macar daca vb in cunostinta de cauza. Nu au avut probleme cu injectoarele si au fost probleme cu pompa de motorina ce producea span si bloca duza din injectoare. Problema ce a fost rezolvata din anul 2006. Si legat de comparatia facuta nu este relevanta. Aceste motoare se aseamana doar pe hartie, realitatea este complet diferita. Dci-ul este net superior fata de Tce. Dci am si conduc din 2005 si cu acest tce am facut mai multe test-drive-uri si mi-se pare un motor puturos so zgomotos
07 feb 2013, 10:23
0
285 comentarii 395 puncte
Pe site-ul dacia este specificat un consum de 4.4 urban pentru dci 90 nu 7.2 si extra-urban de 3.7 nu 5.1 ..... care este faza ?
28 ian 2013, 17:59
0
Lupes
541 comentarii 852 puncte
Consumul dat pe site-ul oficial este realizabil daca respecti anumite conditii cea mai importanta dintre ele fiind mersul normal in zone mai putin aglomerate , pe cand media de consum data in articolul acesta probabil se bazeaza pe un condus putin mai sportiv in zone aglomerate , Bucuresti cel mai probabil.
28 ian 2013, 18:23
0
285 comentarii 395 puncte
In articol nu spune nimic despre un test drive de al lor, dar de la un 4.4 oficial pana la 7.2 cat zic astia e mare distanta , cred ca au gresit.
29 ian 2013, 09:23
+2
27 comentarii 27 puncte
sa scoti 7.2 consum la un 1.5dCi trebuie sa mergi constant cu 40 km/h cu 1-ia,nici la 1.9 tdi 105cp,condus mai sportiv nu ajungea la 7.2
29 ian 2013, 00:41
+1
31 comentarii 83 puncte
Am ales 1.5 dci 90cp! Tin sa precizez ca detin un ford fiesta 97' cu motor 1,25 16v benzina, de care sunt foarte multumit, dar cred ca o masina cu motor pe benzina nu poate avea eficient o cilindree mai mica de atat indiferent ca are turbo sau nu ,va dati seama ce interne trebuie sa aiba, plus ca e o masina lowcost si ma indoiesc de fiabilitate la peste 150k km. Nici nu vreau sa ma gandesc cum e sa "rajnesti" la motoru ala sa intri intr-o depasire, dar sa iesi in siguranta din acea depasire, poate sa aiba ea si mama antifonului, cred ca te apuca plansul cand apesi pedala de acceleratie. In fine, prietena mea are un megan 1,5 90 cp si pot afirma cu mana pe inima ca masina aia merge splendid la turatii mici,asta e si farmecul dci-ului cuplu incepe de "jos", dar principalul inamic real al dci-ului este motorina romaneasca. In alta ordine de idei cred ca cel mai demn de atentie ar fi fost un 1,4 turbo minim 1,2, sigur era mai eficient decat 0,9. Dar na!.. asa fac occidentalii, ne mai arunca din cand in cand cate un "rest" sa nu "maraim". Pacat!
28 ian 2013, 18:18
+5
mih92
12 comentarii 37 puncte
9800 - 11200 ?! pe un logan?! doamne fereste!
28 ian 2013, 18:21
+12
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
32 comentarii 126 puncte
Vad ca esti proprietar de Ford. Nu ti se pare o afacere mai buna sa iti cumperi un focus vechi de 1 an cu mai multe dotari si cu motor mai bun, decat sa iti cumperi Logan nou? Pur si simplu, Loganul e prea scump pentru ce ofera. Nu ma refer la cel de 6700, ci la celelalte variante
29 ian 2013, 13:22
0
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
@christian,stiu sau stim cum e fordul cu tinuta de drum, adica foarte buna,dar nush ce ne facem cu 1.6 tdci cel sensibil. :( Eram convina 100% sa imi cumpar focus,dar...
29 ian 2013, 21:18
-1
32 comentarii 126 puncte
@satanic Am dat doar un exemplu. Voiam sa spun ca daca alegi ceva second hand, in locul unei masini noi, nu inseamna ca te gandesti la marci premium vechi de 15 ani. Consider ca pe piata sunt masini decente, destul de noi care pot fi o alegere mai buna decat unul din Logan-urile noi care ajung si la 11600 de euro. Loganul de 6700 e imbatabil la pret. Dar daca vreau diesel? Cam scump, iar dotari nu prea are
29 ian 2013, 22:06
0
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
Un focus... 1.6 tdci :X careuia ii curge uleiul pe langa motor.... :)))
29 ian 2013, 14:04
+2
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
30 comentarii 71 puncte
Loganul e facut sa fie o masina low-cost, de aia se pun motoare mici.
28 ian 2013, 19:13
+1
156 comentarii 157 puncte
trebuia sa puna motoare de 2.0 ca sa coste peste 20 de mii euro , atunci cine le mai cumpara?
28 ian 2013, 21:53
+7
dany2good4u
774 comentarii 887 puncte
si cu motor de 0.9 ce faci?cand depasesti te rogi la cer?motoru ala mai mult de cativa ani nu tine fara sa pice...la motor de 0.9 si 90 cp nu vad fiabilitate prea mare...si consuma cat un 2.0 plus ca nu cred ca ar junge la 20 de mii.sa fim seriosi,daca ar fi motor de 2.0 pe logan or sa fie persoane care il aleg.pacat de masina ca noul logan promite mult,dar personal motoarele ma lasa rece...am vazut unul in oras la mine si crede-ma ca la cat de mare e masina 0.9 mi se pare prea mic,chiar daca e turbo.si nu inteleg dc sariti cu minusuri,e doar parerea mea.
29 ian 2013, 01:54
0
30 comentarii 71 puncte
Tot ce ai spus este absolut adevarat. Celor de la dacia insa, nu asta ii intereseaza. Ii intereseaza sa faca o masina catmai ieftina posibil.
29 ian 2013, 02:05
0
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
Adica s.au descurcat cei cu 1.6 la 128 de la 3000 rpm sa depaseasca,si nu poti cu 0.9 la care ai 135 nm de la 1700 0.100 in 11 sec si top speed 175. http://www.carfolio. com/specifications/mo dels/car/?car=299255
29 ian 2013, 20:20
+4
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
231 comentarii 264 puncte
Iar comentezi forme fara fond?
28 ian 2013, 22:14
+6
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
285 comentarii 395 puncte
Pacat ca exista oameni care gandesc ca si tine. Dute intr-o pestere si ramai acolo.
29 ian 2013, 15:24
+4
diclatu
597 comentarii 55 puncte
M-as duce pe o plaja cu-n gratar de mici si un frigider de bere. Imi bag p l n ea de pestera. Voi traiti deja in pestera,nu realizati insa.
29 ian 2013, 23:32
-2
285 comentarii 395 puncte
Mici si bere !EVOLUATULE !
29 ian 2013, 23:47
0
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
@diclacu,nu realizezi tu bai idiotule ca traiesti in pestera din moment ce razi de saraci. Tu esti sarac din start! Sarac in intelepciune.
31 ian 2013, 20:03
+1
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
diclacu,bine ca esti tu bogat. :)) 11 milioane rata pe luna pentru noua dacia 0.9 turbo e pentru saraci :)) Auzi tu! :)) Motorul ala e ai puternic decat 1.6 8v.
29 ian 2013, 21:16
0
diclatu
597 comentarii 55 puncte
Hai sa ma explic. Masina ieftina,motor mic(taxe mici,consum cam mic,asigurare cam mica) . Cam fals. Eu platesc asigurare pe an 3400 lei,impozit aproape 700,consum 18l benzina / 100km. Guvernele de pana acum au adus preturile asigurarilor,impozit ele si pretul carburantilor la nivel de tari foarte bogate europene si i-au lasat pe romani cu salarii africane. I-au determinat astfel sa cumpare chichinete de masini,chipurile sa faca economie . Asta desi Loganurile-Loganele( cum o fi corect...)sunt prea scumpe pt ce ofera. Dar mandria omului sarac,mandria maxima e sa-si ia masina noua in rate de,cum zici tu,`spe milioane vechi pe luna pe 5 sau 7 ani,o masina care peste 2 ani costa jumate din valoarea de lista si pe care in rate achizitionand-o o plateste dublu. Ajunge sa dea poate 20000 de euro pe a masina pe care peste 2 ani o cumperi cu 3 sau 4 sau 5 mii sh. Mai lungesc povestea? In alte,multe postari,am luat apararea Daciei atunci cand era comparata cu masinile straine vechi sau foarte vechi.
29 ian 2013, 23:29
-1
1 comentarii 2 puncte
Mai bine taci si pari prost decat sa deschizi gura si inlaturi orice indoiala :)))
31 ian 2013, 19:48
+2
sloop
233 comentarii 485 puncte
Dintre cele 2 motoare fix al 3-lea merita adica 1.5dci 74cp, diferenta e foarte mica intre el si cel de 0.9
28 ian 2013, 19:31
+2
1 comentarii 2 puncte
faza e ca 0.9 tci e bun pe hartie dar dupa cativa ani de praf mioritic un debitmetru defect ar face sa impingi masina la deal .Verdictul meu?Urasc dci-ul iubesc benzina dar nu 0.9 asadar tot 1.6 e mai bun
28 ian 2013, 19:44
+2
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
30 comentarii 71 puncte
Hop si cocalarul cum ca cel mai bun motor e de M5. Mai bun este decat la logan, CLAR, dar nu despre asta este vorba aici. !!!
28 ian 2013, 20:14
+6
104 comentarii 145 puncte
revino-ti! am logan dar am condus masina unui prieten (Porsche Cayenne Turbo 480CP) care e excelenta dar sa mor eu dak eram mai fericit in Porsche. Aici e vb de masini de oameni normali nu de bolizi sau impresionare prin o amarata de masina!
28 ian 2013, 20:37
+3
1 comentarii 5 puncte
Consum urban: Tce: 7,5 litri / 100 km (mod ECO) dCi: 7,2 litri / 100 km ( bara la bara 2 ore sau schimbare de trepte pe la 4000)
28 ian 2013, 20:11
+5
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
Ce spui tu ? :))) Induci lumea in eroare valdoline!Un DCI (85 sau 90 cai) nici de nebun nu sare de 6.5-7 litrii ( maxim mers cu 160 km/h),iar in oras nu sare de 5.5 litrii mers bara la bara! ps: Aici vorbesc de un motor "lasat" undeva pe la 50-60.000 km nu 2 km de nou ...Referitor la Tce iti spun eu sigur ca,polidiscul ala de 3 cilindrii ( chiar si cu turbo) si in modul eco consuma tot cat un 1.6 MPI (90 cai) spre exemplu! Poate chiar mai mult,deoarece este mic si fortat de turbina!Nu imi spune mie .... Acum pe Logan cel mai bun motor a fost si va ramane 1.5 DCI !
03 feb 2013, 01:52
+1
29 comentarii 44 puncte
Și totuși, parcă este prea mic motorul de tce pentru logan chiar și pentru oraș. Dacă dai drumu la un aer și mai sunt și 4 persoane în mașină deja sari de 10 la consum.
28 ian 2013, 20:37
+4
Lupes
541 comentarii 852 puncte
Ce varsta ai toxsick ?
28 ian 2013, 21:26
0
231 comentarii 264 puncte
1. In primul rand calculul nu este dus pana la capat. Trebuie calculat pretul mediu de utilizare pentru o perioada de 3 - 5 ani in regim de utilizare 16 - 20 mii de kilometri in functie de utilizator si apoi trasa concluzia daca merita diesel sau benzina. De noua masina merita poate sa dai 1400 euro in plus pe un motor cu consum mai mic si cuplu mai mare (proportie mare utilizare in oras). 2. In al doilea rand motorul 1.5 dCI de pe Megane este apropiat in ceea ce priveste constructia si nu este zgomotos cum se barfeste pe aici iar puterea o poti ridica usor cu circa 33-35% cu un chip asa ca sunt pre multe argumente pro diesel. Eu pot doar sa comcluzionez ca cei care aleg motorul pe benzina isi cumpara masina ieftina sa aiba un fier de pus la ruginit in parcare ... Voi ce ziceti?
28 ian 2013, 22:05
+3
41 comentarii 23 puncte
eu zic ca poti sa mai invarti spire la tija aia de la turbina e mai ieftin
29 ian 2013, 02:34
+1
RobertGadau
343 comentarii 462 puncte
Nu motorul este problema zic eu, ci antifonarea. Meganul e mult mai bine antifonat decat Loganul, deci nu le poti compara, dar asta se simte si in diferenta de pret.
29 ian 2013, 08:43
+1
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
E tot renault si loganu,ca meganeul,dar e o alta clasa gen symbol,asa ca....
12 feb 2013, 12:47
-1
bobby_iacob2005
14 comentarii 27 puncte
"tce zgomotos la turatie de peste 2500 rpm": dieselul la relanti face zgomot cat 0.9tce la 3000rpm.parerea mea.Stai intr-un benzinar cu geamurile inchise la semafor si o sa auzi dieselul din fata ta la relanti....
28 ian 2013, 22:18
-2
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
@bobby,ai condus logan/sandero 2? :)
29 ian 2013, 21:14
-1
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
4 comentarii 0 puncte
sincer chiar mi-as lua un logan si as alege modelul sandero . as alege motorul diesel pt ca simti mai bine puterea la turatii mici.
28 ian 2013, 22:29
0
211 comentarii 219 puncte
logan sandero =))))
29 ian 2013, 03:02
+3
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
Dieselul prinde 173 cel de 90 de cai,scriu asta dar tot mi se sterge comentariul ca.i contrazic pe desteptii de la 4tuning in motoare.
29 ian 2013, 20:02
+1
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
si suta la ora o face in 11,1 0.9 si nu e necunoscut cum spun ei,ca asta au zis si pe siteul dacia,dar au sters ca nu ar fi importanta viteza,daca se cere sa mergem regulamentar,iti dai seama dupa greutate si cuplu cum ar trebuie sa traga.
29 ian 2013, 20:17
+1
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »
Pagina precedentă
1 2 3
Pagina următoare