Cum de ce? toata lumea stie, sursa tuturor problemelor noastra o reprezinta conducerea RENAULT, rusine politicieni "corecti", aparati interesele unui producator in detrimentul unei natiuni si asa mult prea impovarata, de azi voi numi acest guvern GUVERNUL TAXEAZA TOT, felicitari romani iar "Am ales bine"
15 feb 2013, 10:45
+21
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
@manu, poate ca vreau sa imi cumpar logan second hand si nu putem nici cu loganuri second ca dam pe taxa.... Oricum nu prea putem sa ne luam loganuri noi sau lodgy nush ce,ca sunt prea scumpe ,11 milioane rata pe luna e cat un salariu...
Nu cred ca sunt aparate interesele Renault ci interesele statului, care incaseaza impozit pe profit de la Dacia, precum si interesele a catorva zeci de mii de muncitori care lucreaza direct sau indirect la fabricarea acestor masini;
- pe de alta parte prin taxarea mai mare a diesel-urilor mai scapam de tractoarele de pe strazi(am si eu o masina diesel si nu-mi place cum suna si cum vibreaza, desi e destul de noua, iar in oras nu e deloc economica)
e falsa afirmatia ca nu se tine cont de filtrul de particule, se tine cont dar indirect, de ex. o masina cu motor PSA 1,6 diesel din 2006 este euro 3 fara FP si euro 4 cu FP, acestea sunt taxate diferit, deci se tine cont, chiar daca nu e mentionat in lege ca platesti mai putin la o masina cu FP ; avand FP o masina polueaza mai putin si se incadreaza la norme euro mai severe, deci e taxata mai putin;
-cea mai corecta taxare a poluarii ar fi fost o taxa anuala, sa zicem un leu pentru fiecare fractiune de 10g CO (o masina cu 129gCO/km ar fi platit 12,9 lei/an, la diesel adaugat tot asa o taxa mica pentru pulberi in suspensie; in lelul asta s-ar fi ferit oamenii singuri de masini poluante si taxarea ar fi fost direct proportionala cu poluare; ca suma de bani adunata la buget sigur ar fi fost mai mare decat se aduna acum (nu sunt sigur ca am scris bine 129g/km, or fi mg sau altceva, e doar un exemplu)
este si normal sa ai tot euro4 cu sau fara fap daca asa a fost proiectata masina euro4.pt a avea euro5 trebuie sa ai ceva in+,un anume catalizator si trebuie sa complectezi cu UREE(AD BLUE)pe langa motorina ;)
Pe marlanii astia nu i-a ales nimeni, au ajuns acolo prin tot felul de tergiversari si supendari...
Cat despre noua metoda de calcul e clar ca partidele USL-iste au niste datorii de platit...din timpul campaniilor electorale...si cine plateste in tara asta pentru ifosele parlamentarilor???
Asta este Guvernu BELESTE tot [inclusiv pe noi]!
Fraierii inca mai cred ca un Guvern trebuie sa-i reprezinte interesele! Guvernantii care se cred Dumnezei si sfinti au inteles ca sunt acolo ca sa ne Jupoaie!
Asa tara, asa parlament... Se vede ca a venit o noua putere care este mult mai focalizata pe elasticitate fiscala... Au dat intr-adevar o lege care sa ia bani de acolo de unde erau mai multi... si anume de la oamenii saraci care nu-si permit sa cumpere o masina noua.... Felicitari domnilor parlamentari, astept cu interes impozitul pe saracie... Usor usor trecem la sclavagism liberal.
Fiind posesor de masina E4....pentru asa ceva ..... nu pot decat sa le doresc o moarte foarte dureroasa si grea, lor si familiilor lor.Zdrente obosite si muiste....gunoaie umane!!!O sa am grija sa traiesc destul de mult...incat sa ma pis pe mormintele voastre.
bine imi pare , din partea mea sa faca taxele 1000 euro euro 1 , 2000 euro euro 2 , 3000 euro euro 3 si 4000e euro 4 !!!!
cat este Bulgaria in floare .........apoi daca se strica pe Bulgaria trecem pe POLONIA !!!
oare unde o fi revolutia de altadata...tare buna ar fi acum...ceausescu a jucat la copii pa langa zdrentele astea....mai mult ca sigur daca traia raposatu o duceam mult mai bine decat cu mortii astia ambulanti dupa bani...nu mie rusine ca sunt roman pt ca romanu e inteligent si se descurca in orice, ci mie rusine cu cine ne conduce tara si ne joaca pe degete cum vor ei.
Mesaj pentru Rovana Plumb: Introduceti-as un catalizator pe gat, sa mai reduca din emisiile de prostie care iti ies pe evacuarea bucala...
benzina cu Plumb dauna mediului si implicit sanatatii noastre, de aceea a fost exclusa de pe piata , Rovana Plumb are acelasi efect, de ce sa nu aiba si ea aceeasi soarta ?!
pana in 89 nu eram rasul europei sau al americanilor,pana sa il execute pisatul de rege pe antonescu rusii stiau cine sunt romanii-acum toti stiu ca le arunci un pumn de bani si poti sa futi poporul roman cu aprobarea celor ce ne conduc,pana in 89 era comunism in care romanii nu au crapat de foame ca acum pe comunismul asta mascat dar lumea nu mai face revoloutie ca se supara aia si o data la 4 ani nu le mai dau mici si bere gratis-suntem o rasa de oi proaste,ne uitam la greci si alte natii dar nu intelegem nimic-intelegem doar viata din tepenovele
ne vor baga taxe pana cand nu ne vom mai putea permite o masina... vai de capul nostru ... trebuie facut ceva ...trebuie luate masuti cu nenorociti astia ne va fi tot mai greu.... anu trecut a fost mini revolutia aia pt ce sa aducem la putere un alt guvern mai handicapat... si inca o chestie consiliul european nu vede ce se intampla in tara noastra.... pt ca nu-i intereseaza...
Nenea tu nu intelegi ca deja sunt doua guverne pe toata planeta?
Si v-a ramane unul singur?
Care si acesta v-a fi condus.
Bafta!
p.s. ,,multi, dar prosti''...
Cu procura notariala, eventual act de vanzare cumparare, trecere in certificat carui persoana i se instraineaza masina, poti avea ulterior probleme cu cumparatorul? de genul sa primesti amenzi neplatite si alte taxe pe numele tau?
Multumesc anticipat.
Poti face un contract de comodat, la notariat, pe o anumita durata, sa zicem 5 ani (sau 10) sau vanzare cumparate simpla, nu-i musai la notariat. Dar daca ii scrii cumparatorului pe talon "instrainat la data .... el are obligatia ca in 2 sapt. sa o inmatriculeze pe numele sau, altfel, dapa ce trece acel termin primul politist care il oreste ii salta talonu. In baza contractului de comodat sau a actului de vanzare cumparare poti contesta in instanta si scapi de orice amenda. Problema e ca s-ar putea sa se judece la Baia-MAre si tu daca esti din Bucuresti.... Orice amenda data in baza camerelor de luat vederi o va primi cel care figureaza in baza de date a politiei ca proprietar. Un prieten a vandut masina, cel care a luat-o nu a trecut-o pe numele sau si prietenul a adunat o colectie frumoasa de 5 amenzi de rovigneta, acum face naveta de la o judecatorie la alta prin tara pentru contestatii.
15 feb 2013, 15:34
+2
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Nu frate, vreau să fie corect pentru toată lumea... oare de ce crezi că în alte ţări vor să interzică circulaţia maşinilor pe motorină în oraşe (în special în Paris)
sa vezi cand o sa fie toate tirurile si utilajele pe benzina ce bine o sa fie,poluare 0
sau faptul ca un diesel scoate mai putin co2 decat un benzinar te oftica , cred ca ai o masina pe benzina, cilindree mica....., da mica ,care cred ca e direct proportionala ,in cazul tau, cu marimea unor organe si de aici si aceasta atitudine
Are dreptate, n-o mai dati de gard. Cateva secunde de search pe Google si uite dovada: http://www.b1.ro/sti ri/auto/francezii-vor -sa-interzica-ma-inil e-diesel-in-marile-or a-e-37957.html Sunt francezii mai prosti decat politicienii romani!?
Analfabetul, se spune "ai o Bora" dar din păcate nu am o Bora, am alta maşina,care spre surprinderea ta consuma peste 15% si nu cred ca m-am văitat pe nicăieri de banii de benzina sau de taxe cum face tu milogule.
Adriane , m-am gandit eu asa sa intru pe net la masini noi , sa aleg 2 masini cu aceeasi cilindree , una benzina una motorina , si sa compar emisiile CO2 . Cum vad prin comenturi ca tu ai VW , am ales Passat . 2.0 TDI vs 2.0 TSI . Ambele Turbo , ambele Euro 5 . E adevarat cu un plus de putere de 33 de cai in favoarea benzinei dar si un handicap de 170 Nm. Emisiile sunt : 180 CO2 g/km pentru benzinar si 147 pentru motorina . Asa ca nu mai fii asa de sigur ca aia care au Diesel polueaza "de 5x mai mult" ca s-ar putea sa ai o surpriza . Aviz amatoriilor .
Voi nu înţelegeţi un lucru, gazele de la motoarele diesel sunt mult mai poluante şi mai toxice decât cele de la o maşină pe benzină. V-am rugat să căutaţi pe google, e chear aşa greu.
Se foloseste aceiasi formula(CO2)insa pe langa C02 o masina disele contine si alte gaze foarte toxice spre deosebire de o benzinara.
In momentul calcularii taxei de mediu , singurul lucru care conteaza e CO2-ul ( aici ma refer comparativ cu gazele toxice la care te referi tu ), si tocmai de asta am ales sa compar cele 2 masini din acest punct de vedere .
Bai da au inebunit de tot ? Cum rahat sa promulgi o astfel de ordonanta? Li s-a urat cu binele astora.
Si daca se apuca romanul sa-si cumpere masini non-euro,euro1 sau 2 sa vedeti garantat ca in 1-2 ani schimba legea iar ca sa ii arda si pe astia care si-au luat masini vechi sa scape de taxa. Cu alte cuvinte ne lasa sa umplem tara cu cat mai multe masini vechi "moca" ca apoi sa ne de-a fatalitate.
NISTE CURVE TOTI !
astia-s batuti in cap. cica nu o sa fie taxa mai mare decat valoarea masinii. pai un g4 sau un seat ibiza deprin 2000 euro3 1.9tdi 131g co2 gasesti si pe la 2mii euro in afara. taxa e 2500euro.... fantastic. vechea taxa era 1300. si vechea taxa era ilegala. nu vad d c noua taxa mai mare si mai aberanta sa fie legala
Faptul ca sunt mai mici taxele la e1 si e2 este o prostie absoluta!!! Chiar daca au o durata mai mica de viata pentru ca sunt vechi, o masina euro 2 polueaza in 5 ani sa zicem mai mult decat polueaza o masina euro 4 in 15 ani!!! SA SCAPAM DE POLUARE PRIN FAVORIZAREA INMATRICULARII DE MASINI POLUATE. Va felicit pe cei care ati votat USL-ul! Sper ca acum sunteti mai fericiti. Dar ce sa facem?! Majoritatea decide! Se pare ca suntem un popor de oameni prosti si, in consecinta, ne meitam soarta!!! Lasa sa mai fie si rau ca bine a fost destul! Sa sustineti usl-ul in continuare, bine? Sa il votati si pe Antonescu presedinte, bine? Usl-isti idioti!
mai tu nu intelegi ca taxa ar trebui sa fie 0 indiferent de norma de poluare? si stati linistiti ca nu o sa se umple tara de rable ca e gandita treba bine de m-sti de la dacia . ca doar acum daca un om are 3000 -4000 euro pt masina nu o sa isi cumpere masina euro1 cu 500e sa fim seriosi tot un euro 3 sau 4 o sa vrea iar cel care nu are decit 500e tot o rabla o sa ia ca atat isi permite.Fiecare dintre noi dorim sa avem masini cat mai noi si bune stai linistit.si nu toti care au golf3 sau bmw sunt smecheri.
Si cand mai vad unii care spun ca le pare bine sau ca li se pare normal, indiferent de motivatie... no comment. Ce sa te mai astepti de la guvernanti daca poporul gandeste asa? Cum puteti sa ziceti asa ceva, chiar si in gluma? Sunteti prosti? Vi se pare normal ca pentru un Logan din 2006 sa platesti mai mult decat pentru stiu eu ce gunoi din '95? Sau faceti parte din categoria "smecherilor" cu golf 3 sau bmw pisicuta pe bulgaria?
Nu stiu de ce-i mai spune "timbru de mediu" cand asta clar taxeaza gama cea mai tranzactionata gama de masini, adica cele SH diesel E3 sau E4...
N-are nici cea mai mica relevanta cu scopul adevarat al taxei, poluantul plateste...Aici pulimea plateste, adica oameni care vor sa-si ia o masina decenta SH pentru banii care i-ar de pe un Golan chel, nou.
Las ca o sa se iasa iar in strada...de data asta propun sa scoatem harburile non-euro diesel si sa turam bini di tat in fata la Casa Poporului...sa le afumam putin plamanii!
Daca pentru ei filtrul de particule e null,de ce mai fac dacii dci cu filtru de particule pentru noi,vai de capu lor de aia care fac legine in tara naostra.....
daca gandeai un pic .. dau un exemplu : o masina fara filtru particule 200g co2>> x lei taxa..aceeasi masina dar cu filtru de particule va avea co2 mai mic deci si taxa va fi mai mica..au dreptate sa nu mai applice inca o micsorarare de taxa pt astea cu particule.
@tonu,un logan euro 4 1.5 dci de 70 de cai fara filtru de aprticule are emisiile de 120 g . Da rsi filtrul de particule ajuta la reducerea poluarii,dar nu ar trebui sa fie null acel filtru pentru desteptii aia cu taxa lor,si ar trebui sa fie mai mica taxa daca sunt cu filtru particule.
nenea 120 g co2 sunt obtinute datorita filtrului de particule, daca nu ar fi avut filtru ar fi avut mai mult ..deci si taxa ar fi fost mai mare..ce-i asa greu de inteles?
Ala e de la catalizator, eu am 1.5 dci de 70 de cai amice si nu am filtru de particule si are emisii de 120, 1.5 dci are filtru de particule la euro 5. Si alea cu filtru de particule la o anumita perioada se autoregenereaza avand al 5 lea injector dand drumul la motorina sa arda in filtru de particule pentru a ajunge la o temperatura foarte ridicata pentru a distruge acele particule sa nu se infunda ,ca se distruge motorul...ajunge combustibil in ulei ,daca nu reuseste sa regenereze filtrul,si la 1.5 dci euro 4 nu am asa ceva. DE exemplu sutn si euro 4 cu filtru particule cum e 1.6 Hdi (tdci)
Hai sa o facem! Trebuie rezolvat cumva nu se poate ramane asa. Hai sa ne mobilizam si sa le rupem capetele. Daca o sa iesim cateva mii zeci de mii in strada sigur se va face ceva.
o idiotenie frate :|....oameni de rand nu au ca jegourile de la conducere...bani sa isi permita o masina pe benzina...cu un cunsum de 8~9l / 100km...si isi ia un diesel...s-a ales prafu si pulberea de tara asta...
Cam de cand? Am opel astra 1,9 TDI consum mixt intre 5,8 - 6,5. Arata-mi te rog o masina pe benzina din anii 2006 cu acelasi consum... Ca daca vb de tehnologiile noi aparute putem sa o dam si in electrice....
astra tdi cu siguranta nu exista..poate cdti vroiai sa zici ca ai, in fine astrele astea pe langa motorina halesc injectoare si volante de rup..asa ca daca faci o socoteala in 4-5-6 ani de utlizare (cel putin atat tin eu o masina) daca punem pretul de achizitie mai mare(minim 1000 euro fata de echivalentul pe benzina)+un set de injectoare+o volanta+o turbina (toate astea se duc cel putin o data in 4-5 ani de utilizare, in cazul in care nu scoti masina din parcare doar duminica) ai sa ajungi la concluzia mea: dieselul modern nu mai este rentabil
Bai ce le mai stii tu pe toate,ce te mai contrazici cu toata lumea. Cred ca daca te caut mai bine nici n-ai masina,ori ai vreo pisia 1.6 "abtipilduita" toata,cu flacari si d-astea full fara piele si suferi ca gasca pe aici.
Ca sa imi vand masina 2.0 Diesel inmatriculata inaintea anului 2007, ar trebui sa platesc aprox. 2500 de euro sa inteleg, in conditiile in care a fost cumparata de noua si s-au platit pentru ea TAXE VAMALE + 30% TAXA (din val. de catalog daca bine imi aduc aminte) pentru ca nu era fabricata in comunitatea europeana. Masina oricum nu mai face mai mult de 3000 avand 10 ani, deci as mai ramane cu 500 de euro.
BUN ASA! IMI AJUNG BANII SA DAU AVANS LA O BICICLETA OK, cu speranta sa nu bage vreo taxa si pe aia.
Si eu am un passat din 2007 2.0 tdi achizitionata de curand acum cateva zile am aflat ca fostul proprietar a recuperat taxa .nu inteleg de ce ma mai pune inca odata sa platesc daca ea este inscrisa in romania taxa atunci fiind ilegala pt politicieni cu doamna Rovana Plumb in frunte nu v-as mai vedea fata de flori si nasu de lumanari
Bai fratilor cit mai rezistam in tara asta de ***,au ajuns sa pune taxe peste taxe,impozite peste impozite...nu stiu ce se va intimpla.
Exact k in anii 1300 cind poarta otomana luau biruri peste biruri...
O sa ne puna bir si la P..a cind mergem la femei.............
Haideti sa ne mobilizam sa facem ceva k astfel o sa ne ia si aerul care-l respiram!!!!Astept un semn de la voi.
Sunt de acord cu tine,si cu ceilanti care au ajuns la premiza ca trebuie sa iesim in strada..sper sa fie destui curajosi ca sa incercam sa facem pas-ul asta
Sunt curios acum de ce o sa mai dea lumea statul in judecata, sigur se gaseste ceva, cert e ca si eu am o taxa de luat de la stat...oricum o mare magarie, niste cretini, la ceva bun nu se pot gandi, e de admirat ca suntem primii care nu taxam euro6 si hybrid...ca parca tare multe ar fi de astea, ei nu mai pot de bine, noi ne plangem pe forumuri...macar o mica iesire de s-ar face, dar o sa vina si vremuri mai bune sunt sigur...