Crash Test EuroNCAP: Cum s-au descurcat noile modele de la Lexus, Mazda, Toyota, Opel si Mitsubishi Crash Test 4 Septembrie Crash Test EuroNCAP: Cum s-au descurcat noile modele de la Lexus, Mazda, Toyota, Opel si Mitsubishi
Toate comentariile (2):
802 comentarii 715 puncte
Opelul s-a comportat cel mai bine, in special la impactul frontal, unde nicio componenta a celulei de siguranta nu s-a deformat sau cel putin nu a flexat. Pana si parbrizul a ramas intact. Primele 2 au fost la limita de deformare a pragurilor si montantilor, semn ca japonezii au calibrat masinile lor sa reziste doar la normele EuroNCAP, niciun km/h in plus. Asta se poate vedea usor din vibratia si deformarea elastica a componentelor celulei de siguranta, semn ca sunt la limita.
04 sep 2013, 21:08
-1
GTR
719 comentarii 693 puncte
Eu zic sa te concentrezi mai bine. Ce spui tu se vede numai la Corolla, in rest deformarile au loc de la dilocarea/ deformarea aripii care impinge in portiere, in niciun caz de la deformarea celulei.
06 sep 2013, 23:07
0
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »