Un accident mortal ne demonstreaza ce poate face viteza. VIDEO SOCANT Accidente 6 Septembrie Un accident mortal ne demonstreaza ce poate face viteza. VIDEO SOCANT
Toate comentariile (49):
titus15
1181 comentarii 2336 puncte
ala din are e un OM!?
06 sep 2013, 18:01
0
1 comentarii 3 puncte
yup, soferul din Mercedes... banuiesc ca nu avea centura... nu ar fi contat in cazul asta...
06 sep 2013, 18:09
+3
DariusZic
297 comentarii 847 puncte
Parerea mea e ca acela nu era soferul Mercedesului ci mai de graba cel de pe bancheta din spate din locul din mijloc..... Mercedesurile astea mai noi bipaie incontinuu daca nu iti pui centura si e chiar foarte enervant si esti nevoit sa o faci.... mereu am cuvinte de lauda knd ma urc in masina si trebuie neaparat sa o pun :))
07 sep 2013, 18:18
+4
close
113 comentarii 209 puncte
poate a pus centura si s-a aseza pe ea... am vazut multi care fac asa...
10 sep 2013, 13:36
+1
allexutzzu
572 comentarii 1198 puncte
Vai de capu meu cum zboara ala prin aer!! :| D-asta e rau ca drumurile sa nu aiba parapeti intre sensurile de mers...poti muri nevinovat!
06 sep 2013, 18:20
+18
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
robi_jam
32 comentarii 114 puncte
De ce naiba nu s-a putut lovi de un stalp sau de un tir? Uite nebuni din acestia te omoara.
06 sep 2013, 18:38
+9
33 comentarii 47 puncte
Asa de curiozitate, care zici tu ca ii nebunul?
06 sep 2013, 19:49
+6
robi_jam
32 comentarii 114 puncte
Pai, si cel din Mercedes totusi avea cam 120 - 140 , dar in primul rand cel din Lada , care a intrat pe contrasens, cine stie din ce motiv.
07 sep 2013, 11:54
+5
33 comentarii 47 puncte
Pai mai mult ala care a intrat pe contrasens. Mercesesu cred ca daca avea 60km/h tot se rasturna si imprastia. Acuma intradevar daca avea centura pusa, nu zbura din Mercedes, cam asta ii vina lui si la costat.
07 sep 2013, 12:13
+5
113 comentarii 303 puncte
Nu are nici o legatura titlul cu materialul video. Viteza de la mercedes era probabil legala. Nu are de unde sti ca un cretin apare pe sensul lui, cand nu are ce cauta acolo. E ceva de genul - cai pe autostrada, caruta, pietoni... cam greu cu evitatul la 130. CE vina au bietii oameni ca soferul de rablament pierde controlul?
06 sep 2013, 18:41
+29
33 comentarii 47 puncte
Foarte deacord cu tine! ;)
06 sep 2013, 19:50
+7
165 comentarii 142 puncte
In cazul in care ai varsta care-ti permite sa posezi un permis de circulatie, si poate chiar posezi deja unul, faptul ca vei conduce preventiv te va mentine in viata!!! Daca vei merge fara sa tii cont de ceilalti participanti la trafic, motorizati sau nu, iscusiti sau nu, cu experienta sau nu, mai devreme sau mai tarziu vei fi implicat intr-un eveniment mai mult sau mai putin grav!!! Pe acelsi drum langa noi (am permis din '83, si numai cu masina pe care o posed acum, de aproape 7 ani, am peste 250000 km, pentru ca job-ul pe care il am presupune deplasari permanente in tara) sunt persoane de peste 60 de ani, incepatori cu permis de o saptamana sau o luna, bauti sau drogati, tupeisti sau piloti nedescoperiti, sau doar oameni normali!!! Ma uit, ultima oara in week-end-ul trecut, cand rulam in coloana, in localitate, intre 40-50 km/ora, cum se gaseste unul "dotat" (ma refer la cilindree si cai, ca neuronul e mort demult...) sa evadeze din coloana si sa forteze depasirea desi din fata venea un TIR si n-a stiut daca are unde intra inapoi, facandu-l pe TIR-ist sa franeze si la fel pe cel cu doua masini mai in fata mea, la fel, incetinind si mai mult coloana!?! Daca TIR-istul schimba CD-ul, daca cel dublat si blocat de "curajos" nu frana, poate nefiind atent sau pentru ca s-a speriat, ne-avand experienta, dezastrul era gata!!! Frate, daca ai loc la cimitir, si te grabesti sa-l folosesti, e problema ta, dar de ce trebuie sa ii iei pe altii dupa tine?! Intotdeauna accidentele se intampla din neatentie, graba, tupeu si neadaptarea vitezei la conditiile de drum (ca e vorba de coloana, ploaie, ninsoare, ceata, curba periculoasa sau alte motive)!!! Observ cum unii ma depasesc noaptea cu peste 100km/ora, pe drumuri neluminate, unde te chinui sa vezi, printre faruri nereglate sau prost utilizate, biciclete, carute sau persoane imbracate in culori inchise!!! Si daca lovesti un astfel de obstacol, daca mai traiesti, ce-ti foloseste ca ala n-avea lumini?! TU VEI AVEA DOSAR PENAL (dac
11 sep 2013, 12:29
+1
5 comentarii 17 puncte
Neatentia, grandomania, viteaza si ........ Centura... 'tu-i mortii ei! CENTURAAA!
06 sep 2013, 19:05
+10
31 comentarii 67 puncte
De acord, au fost accidente si la 200+KM/h dar cu centura au supravietuit. Fara centura, you do a barrel roll :))
10 sep 2013, 12:42
+2
ionut_x
1525 comentarii 25 puncte
De cate ori sa va explic ca nu viteza ucide , ci prostia !
06 sep 2013, 19:07
+19
12 comentarii 9 puncte
Cred ca idiotul a vrut sa intoarca mie asa mi se pare
07 sep 2013, 20:56
+9
Siconi
128 comentarii 151 puncte
Poate a evitat o masina din fata a carei manevra a fost brusca si nu a avut unde sa se fereasca, probabil gandindu-se ca nu va ajunge sa traga de volan intr-atat de mult incat sa ajunga pe contra sens. Totusi, odata ajuns pe sensul celalalt de mers, nu a mai fost cale de intoarcere, scapand masina de sub control si acrosand SUV-ul negru (Mercedes-ul), iar apoi lantul de coliziuni, cu urmarile de rigoare. Nici nu vreau sa stiu restul de detalii. Da, viteza nu ucide, doar oprirea brusca! Inconstienta, nesimtirea, alcoolul, oboseala excesiva, neacordarea de prioritate, neajustarea vitezei conform conditiilor meteo si de trafic... astia sunt factorii care ucid. Pacat de oamenii nevinovati care au lasat acasa copii orfani si familii indurerate. Poate ca unii dintre noi invata cate ceva si din astfel de situatii, chiar daca filmate intr-o alta tara. Ori de cate ori te sui la volan si pleci cu masina pe strada, NU indrazni sa crezi ca tie nu ti se poate intampla. Cu ce crezi ca esti mai special decat altii?! Esti OM, deci supus greselii. Si daca nu gresesti tu, greseste altul si o patesti tu. Deci, ochii-n patru si prudenta maxima. Mai bine ajungi mai tarziu cu 5 minute la intalnire sau servici si accepti morala sefului/iubitei, decat sa nu mai ajungi intreg sau deloc.
10 sep 2013, 22:39
+2
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
gus
gus
487 comentarii 824 puncte
in acest caz nu viteza a facut accidentul ci masina care a lovit acel mercedes.......si adca avea cu 20-30 km mai putin o lovitura in colt spate tot il intorcea si mai mult ca sigur se rostogolea.............deci acest video ne demonstreaza ce poate face prostia
06 sep 2013, 19:09
+17
1 comentarii 5 puncte
In filmul 2 se vede ca limita de viteza era de 60, deci si viteza ucide daca depasesti viteza legala cu dublu sau mai mult. Alte erau urmarile daca Mercedesul avea 60 70.
08 sep 2013, 20:44
+5
close
113 comentarii 209 puncte
cel din G klasse scapa daca purta centura zic eu... e masina solida...insa cel peste care s-a rostogolit nu avea nici 0.5% sanse sa scape...
06 sep 2013, 19:30
+10
14 comentarii 29 puncte
Auz ca cica Lada iese in fata mercedesului....bah voi nu vedeti lada loveste lateral mercedesu facandul sa se rastoarne. daca ii iesea in fata lui sigur nu era asa mare nenorocire akolo.....oricum ii de luat in considerare asa ca, conducatori auto...mare grija la volan ca moti murii prosteste!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
06 sep 2013, 19:52
+2
DariusZic
297 comentarii 847 puncte
buturuga mica rastoarna carul mare... masini nesigure gen lada nici nu ar trebuii sa fie permise pe trumuri
06 sep 2013, 21:44
+4
Cristian@2,3T
828 comentarii 1088 puncte
Pai, teoretic nu-s permise ca de asta avem ITP.....
07 sep 2013, 08:53
+6
DariusZic
297 comentarii 847 puncte
stie cineva cu se numeste melodia din 1 video?
06 sep 2013, 21:47
-1
opcwww
39 comentarii 123 puncte
Cine conduce zi de zi si nu doar in localitate, poate a observat ca sunt N "cadavre umblatoare" la volan care nu ar mai trebui sa conduca niciodata prin simplul fapt ca din cauza lor se poate produce foarte usor un accident. Viteza de reactie a lor este foarte scazuta ca sa nu mai vorbesc de anticipare. Si nu sunt adeptul la sloganul cu "viteza ucide". In schimb prostia si inconstienta + varsta inaintata da. As fi de acord daca s-ar da o lege pentru cei care au implinit 50 ani sa mai dea inca o data de permis.
06 sep 2013, 21:57
+10
12 comentarii 9 puncte
si tu cand vei avea 50 mai dai o data de permis???
07 sep 2013, 20:59
0
4 comentarii 1 puncte
opcwww - eu unul, am 53 de ani si conduc de 30. Nu stiu daca tu ai macar 30 de ani de viata. Daca ai sa urmaresti cu atentie toate statisticile, ai sa vezi ca, la accidendele mortale, violente, suprematia o detin, de departe, cei pana in 40 de ani. Dupa 40 de ani, doza de teribilism, de care dau dovada tinerii, scade exponential. Asa ca, nu varsta ucide, ci intr-adevar, prostia si teribilismul.
10 sep 2013, 13:03
0
4 comentarii 5 puncte
Multi inainte cu sanatate! Cu tot respectul spun ca asta chiar este o problema la noi in trafic. Exista persoane varstnice care sofeaza desi nu mai vad aproape nimic, nu mai aud sau chiar sunt senile. Ieri am fost la un pas sa fiu lovit de un cetatean de varsta a 3-a care dadea cu spatele la semafor si in ciuda claxoanelor mele disperate continua sa vina (mentionez ca nu sunt genul care se lipeste de masina din fata).Am avut noroc ca soferul din spatele meu a inteles ce se intampla si a dat 2m in spate sa-mi faca loc. Domnul in varsta s-a oprit cam pe unde era stalpul meu cu 2 secunde mai devreme.Confruntat fiind mi-a spus ca dansul n-a auzit nimic si ca in oglinda i s-a parut ca are suficient loc.O reexaminare la macar 5 ani n-ar strica.
11 sep 2013, 10:29
+1
4 comentarii 1 puncte
Sunt perfect de acord cu examenele medicale la 5 ani. Pe mine ma deranjeaza modul in care se ridica problema. Ma deranjeaza generalizarea. Eu, niciodata nu am spus " tinerii sunt niste catastrofe in trafic" ptr. simplul motiv ca nu este asa. Sunt tineri, care, de ce nu, poate conduc mai bine ca mine. La fel e si cu cei in varsta.
11 sep 2013, 10:47
0
4 comentarii 5 puncte
PS. Da,despre reexaminare medicala si psihologica vorbesc si pentru toti soferii, indiferent de varsta. Intr-un an ti se pot intampla multe lucruri care sa te faca inapt pentru sofat.
11 sep 2013, 10:48
+1
81 comentarii 121 puncte
Doi ia turtit iar Mercedesul a zburat dincolo de parapet.Nasol moment!
06 sep 2013, 22:24
+3
magnum730
11 comentarii 1 puncte
Daca cel care a filmat al 2 lea videoclip era unde trebuia sa fie, adica sa circule pe banda 1 ca era libera, sunt sanse mari sa nu se mai fi intamplat nimic. E plin drumul de prosti care merg incet pe mijlocul drumului, iar prima banda e libera cat vezi cu ochii. Mertanu ar fi depasit pe banda 2 si se evita totul. Deci da, din cauza unui prost s a intamplat. Iar se demonstreaza ca o masina inalta e mai sigura doar lovita intr o pozitie anume, daca avea centru de greutate mai jos se invartea, lovea alte masini, dar nu se rasturna. Bine ca s a intamplat la rusi
07 sep 2013, 03:17
-2
3 comentarii 4 puncte
pe banda 1 venea land cruiser-ul, deci daca asta care filma mergea pe banda unu, land cruiser-ul ar fi mers pe 2 si mercedesul ar fi mers tot pe banda 3 ;)
08 sep 2013, 12:19
+2
magnum730
11 comentarii 1 puncte
Vad ca am luat -2 la comentariu. Banuiesc ca "punctele" sunt de la soferi care merg la fel ca cel care filma dp sensul in care s a intamplat: cu 60 la ora pe banda 2 cand prima e libera cat cuprinde. Continuu sa cred ca daca banda 2 era libera Mertanu nu era lovit si scapau toti, uita te cu atentie, cele 2 masini nu depasesc chiar in acelasi timp. In anumite tari pierzi intre 2 si 6 puncte pt mers aiurea pe banda 2, problema e ca e greu de dovedit
20 sep 2013, 00:52
0
realmode
241 comentarii 157 puncte
De asta urasc SUV-urile, garda ridicata la sol, punctul de greutate este foarte sus. Nu cred ca o masina normala se rasturna in aceasta situatie. Iar centura.... bat`o vina :(
07 sep 2013, 12:39
-1
33 comentarii 47 puncte
Se cam rasturna orice masina lovita asa, ca a ciupit roata din lateral si a urcat peste capota si mai departe s-a invartit si rasturnat. Am vazut cazuri de rasturnari si cu masini normale si la 10km/h :)) Tot asa, au ciupit cauciucu si roata i-a ridicat :P
07 sep 2013, 12:50
+1
realmode
241 comentarii 157 puncte
L-a lovit in roata spate stanga, care probabil a facut explozie. Se vede cum se intoarce masina si merge in derapaj lateral dupa care se rastoarna. Nu cred ca e vorba de fenomenul mentionat de tine...
07 sep 2013, 13:10
0
lanciabella
136 comentarii 269 puncte
Multi nu poarta centura ca, vezi tu, ii deranjeaza si este incomoda... asculati ce va spun eu: centura mi-a salvat viata intr-un accident rutier ce a avut loc din vina unui nenorocit de sofer ce conducea un "papuc" de la adp sector 5... daca nu purtam centura, ieseam prin parbriz.... si cineva spunea mai sus: "Nu viteza ucide ci prostia" -asa este!
07 sep 2013, 12:55
+6
2 comentarii 4 puncte
astia sunt batranii aia de peste 65-70 ani care abia se urca in masina dapai sa mai si conduca dar au asigurari de 1-200 lei/an iar eu am de 780 lei/6luni(cea mai ieftina) ca exista riscu mai mare sa fac accident.....
08 sep 2013, 21:03
0
8 comentarii 10 puncte
Din propia experienta spun ca nerespectarea vitezei pe anumite sectoare de drum poate avea urmari foarte grave.
09 sep 2013, 14:39
+3
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
Cel cu Mercedesul a avut intalnire cu "moartea", iar cel cu Lada a fost un sovietic imputit ce nu are nici macar trusa medicala la masina ,ce i-a facut explozie cauciucul vechi de 10 ani si a intrat din prostia lui ca nu si-a verificat masina in cel cu Mercedesul! OLADA sau DACIE , sau ce mama ***** e ea ..... Daca ai totul in regula 100% nu are cum sa iti faca astfel de probleme ! ( poate sa fie masina si din 1960)! Nu vreau sa comentez aiurea ....dar cred ca totul sa petrecut in Rusia....! Astia sunt prosti rau sincer....Si nu avea treaba ca ala cu Mertanu G se lua la intrecere cu Land Cruiser-ul .... odata ce oamenii isi pastrau banda de mers si nu deranjau pe NIMENI ... ala cu Lada a intrat peste Mercedes si gata! SOMN sau EXPLOZIE de cauciuc .... PROSTIE / sau CONTROL precar asupra masinii ce o conduci ! Si NEGLIJENTA UCIDE .... nu numai nepriceperea sau neatentia!
09 sep 2013, 23:07
+1
CCCCOR
5 comentarii 4 puncte
Sar ca popicele bietii de ei....imi pare rau ce sa zic. In cazul 2 cel cu G-ul nici nu avea de unde sa stie ca in fata o sa vina unu pe banda lui....era interzis. Vinovat e cel cu LADA sau ce era ea ca nu s-a gandit ca nu poate intoarce pe acolo decat daca nu mai vede masina la cel putin 100 metri. Incep sa cred ca i-a explodat un cauciuc ceva si a intrat pe contrasens ca prea brusc s-a intors masina. ps. aia cu G-ul si Land. Cruiser sigur erau demnitari sau mafioti. DUMENEZEU NU DOARME...era o vorba.
09 sep 2013, 23:56
+1
3 comentarii 5 puncte
Un lucru este cert, centura de siguranta ar fi facut diferenta acestui deznodamant. Din pacate nu a fost folosita in acel SUV, fapt ce se vede clar in redarea video.
10 sep 2013, 11:45
0
165 comentarii 142 puncte
Nefiind vorba de autostrada, ci cel mult de un drum rapid, viteza Merc-ului era prea mare, insa si la noi cine-si cumpara asa ceva e stapan pe strada, deh!!! Insa cum prostia se plateste, si in cazul asta scump, asta e!!! E o mentalitate gresita ca daca masina e mare, e mai sigura, fapt pentru care ce rost are sa-ti pui centura?! Exemplul de fata arata ca e necesara si importanta! Unii o sa zica ca poate fi fatala! Si asta e adevarat, in caz de scufundare sau incendiere a masinii. Cum spunea un coleg pe aici, si pe mine m-a scapat dintr-un accident din care as fi zburat probabil la fel cu amaratii din imagini. Mai e un criteriu, la care eu de multe ori am spus si sustin in continuare ca e doar marketing, si anume numarul de stele la Euroncap! Ce relevanta are cu cazul de fata?! Testul se face la 64 km/ora, asa ca nu va mai inghesuiti la multe stele, ca ajungeti (Doamne fereste!) la ele mai repede decat va ganditi! Tuturor le recomand ce ii spun fiului meu, sau amicilor, cand stiu ca pleaca la drum: aveti grija la dementi, ca sunt drumurile pline!!! Stiu si sunt de acord ca sunt si varstnici, care nu sunt atenti si nu mai au reflexele de alta data, insa nu numai ei, ci si "vitejii" care cred ca drumul e al lor, sunt pericole pentru altii!!! Acum, ma scuzati, ma duc sa vad daca pot sa mai dau examen odata!!! Trebuie sa pun si lamaia in geam?! ... interesant e ca citesc comentarii de la persoane care n-au carnet, si stiu despre masini doar din filme sau din NFS...
10 sep 2013, 12:57
+1
zeros
10 comentarii 1 puncte
Centura de siguranta. Also se vede limita de viteza e 60. Ma intreb dace e cineva care stie ce au considerat politistii ca s-a intamplat.
10 sep 2013, 22:34
0
5 comentarii -7 puncte
Comenteaza unii pe aici de te doare capul....Cica nu avea viteza mare ca nu depasise viteza legala!!!!! Viteza este mare cand nu e adaptata conditiilor de drum. Ce conteaza ca depasesti sau nu viteza legala!!!!! Pana la urma faptele conteaza....si intradevar avea viteza prea mare pentru simplu fapt ca a murit. Cred ca la 50-60 la ora chiar si fara centura si chiar rasturnat aveau sanse sa traiasca. Comentarile si discutile sunt de prisos...Exact cum ai traversa strada pe zebra fara sa te asiguri pentru simplu motiv ca ai prioritate...dar mori cu prioritatea in mana!
12 sep 2013, 14:13
0
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »
Pagina precedentă
1 2
Pagina următoare