Treci pe rosu, 16.000 de lei amenda si ramai fara permis 2 ani: noul Cod Rutier Legislatie Auto 16 Septembrie Treci pe rosu, 16.000 de lei amenda si ramai fara permis 2 ani: noul Cod Rutier
Toate comentariile (219):
1 comentarii 7 puncte
foarte bine... inseamna ca trebuie sa ne asteptam la marirea salariilor
12 sep 2013, 10:26
+7
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
6 comentarii 19 puncte
zegra, esti cumva platit pentru propaganda??? ai niste iesiri total neomenesti... nu stiu carui om i-ar conveni acesta situatie... Nu crezi cumva ca ar trebui lucrat la preventie si nu la sanctionare? In tarile civilizate cu oameni civilizati, acolo unde vrem sa ajungem ca doar suntem in ue si ne obliga, sanctiunea este rezultatul erorii preventiei nu este prima actiune de jecmanire si jefuire a cetateanului corect sau nu. Exemplu: In Europa inainte de orice radar esti anuntat de n ori ca la km x este radar; asta este preventie(nu ca sunt ei prosti). Tu conducator auto ai atunci 2 optiuni: 1 reduci viteza si esti regulamentar, 2 esti nesimtit/jjjmecher!/barosan/prost nu te intereseaza si mergi in continuare cum vrei. Aici s-a facut diferentierea dintre nesimtit si soferul normal. Preventia face deferenta dintre nesimtit si soferul corect. La noi insa, pe DN radarele sunt cat mai ascunse, cu intentia de a te frige, ci nu de a te linistii in zone in care exista niste riscuri crescute. Ce sa mai zic de semne si stopuri ascunse dupa copaci, pe care le vezi dupa ce ai trecut...!!! Cat despre condusul in stare de ebrietate - rupere la maxim - sunt de acord - 1.000.000E amenda, parnaie si suspendarea definitiva a carnetului. Daca face si accident beat sa-i taie si ciocu'(extrem nu? nu!-nu au nicio justificare!!!) Dupa ce au fost infaptuite si implementate toate actiunile de preventie, atunci putem vorbi de sanctiuni. Sa le dea sanctiuni celor care iau banii si nu incep lucrarile la autostrazi si infrastructura - a, stai nu se poate acolo, la baietii destepti... Doar o parere...
13 sep 2013, 16:01
+3
330 comentarii 94 puncte
Da, da rupere maxima ce sa vorbesc....exista SOFERI, da SOFERI pe lumea asta care timp si de 10 ani au condus NUMAI rupti de beti si nu au lovit niciodata un pieton, nu au facut niciodata accident..asa ca nu-mi spune tu mie ca ala care e gasit beat la volan sa fie pedepsit in ultimul hal...Doar CEL CARE A FACUT ACCIDENT pentru ca era beat pedepsit la maxim...sau cel care a facut accident ca a trecut pe rosu sau cel care a facut accident din cauza vitezei...cel care depaseste viteza, sau trece pe rosu sau conduce beat dar nu are accidente...ce alta dovada mai buna vrei ca acela STIE SA CONDUCA?
22 sep 2013, 09:23
0
42 comentarii 28 puncte
Impusca-te!
13 sep 2013, 18:21
-3
6 comentarii 19 puncte
Ce violent esti! Cu ce ti-am gresit??? Ti-e cumva frica pt cocosel?:))
13 sep 2013, 19:04
+2
42 comentarii 28 puncte
Pentru zegra era nu pentru tine!
14 sep 2013, 02:30
-1
hep
hep
419 comentarii 1516 puncte
cum zicea alinu, ca sa platim amenzile astea urmeaza sa avem salarii ca in luxemburg..... UE, here we come
12 sep 2013, 10:30
-2
10 comentarii 23 puncte
sau ai putea sa nu incalci regulile.
12 sep 2013, 10:49
+9
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
10 comentarii 23 puncte
majoritatea legilor care lasa loc de interpretare sunt in favoarea cetateanului. la ce anume te referi? ti-au oprit masina pt un control si a fost sfarsitul lumii?
12 sep 2013, 11:18
-1
badluks
1221 comentarii 3035 puncte
sunt prea multe ca sa le enumar. "in favoarea cetateanului"?!?? atunci daca e asa si esti curios "la care ma refer", iti doresc sa ai sansa sa experimentezi pe propria piele. nu din rautate, ci pentru cultura ta generala.
12 sep 2013, 11:29
+2
6 comentarii 19 puncte
DA,corect, mai ales pe aia cu "Nu a adaptat viteza la conditiile de drum"... e mortala si te-a ingropat definitiv...chiar daca ai respectat viteza legala... A, mai e una: stiti ca in legea romana amenda pe care o intocmeste politistul este considerata ca adevarata? Adica cuvantul politistului este sfant. In acest caz, in instanta, tu cetatean trebuie sa-ti dovedesti nevinovatia.... in fata legii, esti vinovat din prima clipa in care pixul de cap de creta a atins procesul verbal... Alta: Stiti ca politistii nu raspund pentru sub niciun fel pentru ceea ce fac? Daca te duci in instanta si pierzi, tu cetatean corect trebuie sa platesti, dar daca castigi si implicit militeanul pierde, asta e, militeanul nu plateste, il ia pe urmatorul fraier...de aici sute de abuzuri ca nu au frica de nimic. etc...etc...
13 sep 2013, 15:33
+4
badluks
1221 comentarii 3035 puncte
Foarte bine punctat. faza cu miliatianul=dumnezeu pe pamant, vorba lui badea, ma enerveaza cel mai tare; iti cere militianul actele si dupa aia inventeaza o abatere; pai dupa ce i-ai dat actele, cum le mai iei; numai in instanta; m-am certat de cateva ori cu niste militieni pusi pe facut p**a mare... evident m-au amenintat cand au vazut ca nu ma las, dar pana la urma m-au lasat sa plec; asa, daca taceam, m-ar fi f**t... isi incearca si ei norocul sa vada daca le pica fraierul. daca vad ca le zici din legislatie se mai inmoaie militienii. dar n-ai ce face... unii care comenteaza pe aici au placerea de a fi sclavi... altfel nu ar fi avut putere nici hitler nici comunistii sa controleze oamenii; unii psihologi spun ca ajungi sa fii f---t de altul, fiindca in subconstientul tau ai o placere din a fii f---t. bine, asta se aplica si la propriu si la figurat ;-)
13 sep 2013, 19:39
+1
11 comentarii 47 puncte
nu ti s-a intamplat niciodata sa treci pe rosu din greseala pe o straduta unde nu era si a fost pus intre timp un semafor??nu trebuie neeaparat sa fii nesimtit ca sa treci pe rosu...si e normal sa platesti daca gresesti....dar nu in halul asta...mai ales daca nu se lasa cu urmari trecutul tau pe rosu... cunosc soferi experimentati care in 25 ani de soferie si mii de ore de condus au avut o scapare de genul, si nu din nesimtire....si iei 160 mil amenda....ca sa vezi ca legea e proasta din punct de vedere al sanctiunilor...ii intreb cum se asigura ei ca vor fi platitie amenzi de 160 mil in Romania unde salariu mediu este de 15 mil....
12 sep 2013, 12:23
+3
6 comentarii 19 puncte
OMAIGADLOL - esti sofer??? nu cred...din cauza infrastructurii, in Bucuresti, cum ai iesit din parcare ai incalcat reguli de circulatie...vrei exemple? Eu unul, fac absolut tot posibilul sa merg cat mai legal. 1 - pt siguranta mea; 2 - nu vreau sa le dau astora nici 1 leu amenda - ca sa se umfle porcii...!!! In schimb, am puterea de a vedea si recunoste cand gresesc sau cand sunt obligat sa incalc regulile...cu un drum in Bucuresti, ramai sigur 2 ani fara permis...o sa ramana pe strada numai SUPERSOFERII care nu gresesc niciodata...Intreb, si noi astia fraierii care gresim, ce facem? vindem masina? - Eu nu am facut niciun accident in 15 ani de cand am permisul si nu pot spune ca nu am gresit niciodata...
13 sep 2013, 14:25
+2
badluks
1221 comentarii 3035 puncte
corect. stii cum se zice: cine nu a gresit, sa dea primul cu piatra! se pare ca multi arunca, desi ori au gresit, ori nu au cum gresi... fiindca n-au permis si masina.
13 sep 2013, 19:42
+2
9 comentarii 6 puncte
imposibil,la ce intersectii absurde avem semne de circulatie puse printre copaci si drumuri cu gauri si cu linii de tranvai cu o banda pe sens si cu masini parcate pe dreapta etc,daca nu conduci in bucuresti nu stii nimic,daca nu stii nu mai comenta.
22 sep 2013, 09:45
0
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
1 comentarii 0 puncte
aici in tara tre sa faci rata la banca sa-ti platesti amenda ! asta mai lipseste in tara asta ...
12 sep 2013, 10:44
0
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
badluks
1221 comentarii 3035 puncte
Foame de bani, asta e. Cretinii care o sa se entuziasmeze ca ce bune sunt legile astea sa stea linistiti. Scopul e de a strange bani, nu de a mari siguranta soselelor. La ce abuzuri o sa se ajunga. Ce spagi o sa ceara militieni. Oricum majoritatea pietonilor se arunca pe trecere mai rau decat animalele. Chiar am vazut un caine care traversa PE TRECERE si se uita la mine sa vada daca incetinesc si majoritatea oamenilor sunt mai animale decat un caine. O sa se ajunga ca in Rusia, sa-ti sara pe trecere in fata masinii (tocmai alora care zic ca-s bune legile astea si merg cu 30km/h a.i. sa nu-i omoare, dar sa-i doboare) si sa ceara bani ca sa nu faca plangere, ca si faza cu aia care se prefaceau ca iti lasa tie prioritate si te loveau si ca sa nu-ti ia politia permisul pretindeau bani. Asa ca cei care o sa se excite la noile legi, sa fie mai cu capul pe umeri si sa nu lase frustrarea ca ei nu au masini puternice sau le e frica sa conduca masina cu viteza (evident unde se poate!!!)sa le orbeasca judecata. Si nu inteleg cum suspendatul permisului pe 5 ani te face sofer mai bun. In 5 ani iti pierzi experienta si dupa ce revii la volan sunt sanse mai mari sa faci accident.
12 sep 2013, 10:51
+16
10 comentarii 23 puncte
Scopul principal e sa se stranga bani, dar un rezultat aditional va fi ca acei cretini care strang zeci de amenzi vor trebui in sfarsit sa le plateasca si poate data urmatoare nu se vor mai urca bauti la volan, nu vor mai merge cu 140km/h prin sate. Vad ca ti-e frica de pietoni si maidanezi: la treceri trebuie sa incetinesti a.i. sa nu te mai surprinda un pieton care "se arunca pe trecere". Si eu am boala pe aia care trec in zone aglomerate unul cate unul pana se face un mega blocaj, dar asa e legea. Frustrati cred ca sunt mai degraba cei cu masini puternice ca n-au voie sa le alerge pe strazile publice. Pentru asta exista drumuri inchise circulatiei, circuite private etc. Nici eu nu sunt sfant, mai calc o linie continua, mai depasesc limita de viteza, dar asta nu inseamna ca sunt de acord sa eliminam toate legile si sa mergem ca in vestul salbatic fiecare cum stie. Fii barbat si recunoaste-ti greseala daca ai comis-o.
12 sep 2013, 11:27
+6
badluks
1221 comentarii 3035 puncte
frustrati sunt aia care n-au si acum zic sa moara si capra vecinului, dar vad ca nu intelegi. sunt barbat si recunosc, hai sa nu ne masuram in barbatie. dar legile sunt date de oameni cu SCOPUL DE A-TI LUA BANII, nu sunt date de Dumnezeu. si nu mi-e frica de pietoni, cu atat mai putin de maidanezi care se ASIGURA, daca n-ai citit. si vorbesc de pietoni care alerga pe trecere fara sa se uite daca vine masina. pai poti sa ai si 5km/h daca fuge si sare de pe trotuar cu spatele la masina pe trecere. de fapt nici macar pe trecere, ci la 5 metri inaintea trecerii. iti doresc sa experimentezi si tu asta si apoi mai vorbim, daca tot esti asa BARBAT si tare in clanta. trebuie sa incetinesti la trecere dar daca se afla pieton in apropiere la 30 in localitate. pai la 30 poti omori un cretin. p.s. zi-mi si mie un circuit privat, dar nu de kart... zi-mi te rog, sa nu trebuiasca sa ma duc 1500km pana la nurburgring pentru cateva ture sau la hungaroring.
12 sep 2013, 11:40
+7
63 comentarii 129 puncte
cu 100+ la ora in sate tot se va merge, pt ca nu vrea nimeni sa faca 2 zile de la constanta la timisoara. o sa creasca vanzarile la statii si tot aia o sa fie. cred ca iti dai seama ca nu toata lumea care merge pe drum este la plimbare sau in concediu. sa reduci viteza inseamna sa-ti paralizezi economia. materia prima intarzie, materia finita ajunge greu in magazine, banii se pierd. pentru ce sa vina un client strain sa cumpere marfa din romania, cand ii ajunge mai tarziu decat din afara europei? trenuri nu avem, aeroporturi nici atat, inghesuim toata populatia romaniei pe drumuri nationale ca vai de capul lor, care trec prin toate satele de parca ar fi obiective turistice, si dupa aia ni se face rau cand vedem cati forteaza o depasire. daca statul voia sa scada numarul de accidente, facea autostrazi sau centuri. si atunci mergeam si noi civilizat, legal, in siguranta, si repede. dar cand avem drumuri europene care au o singura banda pe sens, sa avem pretentia de amenzi ca afara este aberant(drumul ploiesti-buzau care trece prin mizil e drum european, drumul braila-slobozia este drum european).pentru cine a uitat, in regulament este specificat ca drumurile europene trebuie sa aibe minim 2 benzi pe sens. deci pe de o parte ne doare undeva de legi, pe de alta parte, ni se pare ca nu-s suficient de aspre. majoritatea marcajelor la noi sunt vopsite cu o prostie de vopsea de-ti scartaie rotile si cand stai pe loc si intorci de volan. pe ploaie sau la conditii de urgenta, pe trecere ,unde ficare centimetru poate face diferenta intre viata si moarte, noi scadem aderenta. se vede destul de clar care este prioritatea statului. si sincer, nu as avea nici o problema in a plati si dublul amenzilor propuse mai sus daca as vedea ca toti banii astia se duc in infrastructura facuta in mod corect (atat tehnic cat si financiar). dar cand stiu ca si in 20 de ani tot pe hartoapele noastre vom merge, mi se rupe inima de cata bataie de joc mancam.
12 sep 2013, 18:08
+9
42 comentarii 28 puncte
Bine ai mai zis-o !!! Bine ca amenzile stiu sa le creasca la nivel cu Europa , toate produsele sunt numai in crestere , benzina orice...creste mult de la an la an....dar salarele raman la fel ca acum 7 ani sau mai rau in cazul meu am salar mai mic ca acum 5 ani . Apai cum ***** sa mai traim si noi? muncim numai sa ne platim datoriile. Pentru un credit de 20000 ron am platit 7 ani la Brd. Si astia vor sa platesc 16000 ron amenda? De unde ***** sa-i iau ? Oricat de sofer ai fi si de atent ...tot gresesti o data ...si chiar atunci te prinde...si ce faci atunci ? Te saturi si te duci sa dai in cap la unu! Sa faca si salariile la nivel european si sunt de acord cu legile astea!
13 sep 2013, 18:18
+4
badluks
1221 comentarii 3035 puncte
pai n-ai cum sa nu gresesti, cand nu avem infrastructura, legiile sunt interpretabile, evident in ajutorul militianului si cand militianul are in vizor numai soferii; pt militian pietonii, carutasii samd nu exista. si ce usor e sa stai cu burta umflata in masina si sa urmaresti radarul?
13 sep 2013, 19:45
+5
25 comentarii 10 puncte
mai bine pun bariere cat drumul de mari la toate trecerile de cale ferata, ca sa nu mai poata nimeni sa le ocoleasca sau sa fie tentat sa o faca. si cu amenzile astea incredibile...odata am trecut pe rosu din cauza ca eram intr-un oras strain si din cauza ca semaforul era acoperit de frunzele unui copac...uite 16000 roni *****-au dus.
17 sep 2013, 13:35
+1
badluks
1221 comentarii 3035 puncte
sau semafoare pe care bate soarele direct, mai ales vara, de nici nu-ti dai seama ce culoare arata. pai mai demult erau bariere pe toata latimea benzii carosabile si cu gard sub ele pana in asfalt.
17 sep 2013, 14:35
+1
twturbo
1 comentarii 0 puncte
Mare dreptate ai badluks ! SI majoritatea cainilor pe care i-am intalnit in trafic in ultimii 2 ani trec pe trecere si se mai si uita cand te apropii, pe cand animalu biped cu telefon la ureche sau cu capu in nori merge pe strada ca si cand ar fi singur pe pamant. Unii au cap doar ca sa nu-i ploua in gat...
17 sep 2013, 19:16
0
3 comentarii 1 puncte
treaba asta cu transmiterea dreptului de proprietate si inscrierea autovehiculului in termen de 60 zile, se va aplica retroactiv sau doar de la intrarea legii in vigoare ?
12 sep 2013, 11:06
0
hirig
609 comentarii 1017 puncte
Nu o fac retroactiv, nu au voie, de si legea asta exista si inainte, ai 60 de zile, da, dar poti sa declari fiscalul si peste 3 ani, dar suporti suprataxa si dobanda pt intarziere, ceea ce va fii probabil exorbitant.
12 sep 2013, 11:50
0
johny_drift
33 comentarii 28 puncte
nu mai stiu ce sa mai faca sa stranga bani la buget. vom ajunge rau .
12 sep 2013, 11:07
-3
27 comentarii 18 puncte
stai in casa daca nu iti convine!
12 sep 2013, 11:55
-3
6 comentarii 19 puncte
Zegra, esti un B.o.u!
13 sep 2013, 14:10
+4
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
udreamarius
342 comentarii 398 puncte
dar politistilor care trec pe rosu cine le da amenda si le ia permisul ? ????
12 sep 2013, 11:11
+8
2 comentarii 4 puncte
Sunt in the mission!!! :)
13 sep 2013, 02:31
+2
6 comentarii 10 puncte
astia cam tot timpu sunt "in the mission" doar pana trec de semafor sau alte chestii de genu in favoarea lor
13 sep 2013, 03:01
+1
CT-96-GML
56 comentarii 80 puncte
Dumnezeu ! :):):)
15 sep 2013, 13:50
0
780 comentarii 1141 puncte
Nu au chiar toti permis!
16 sep 2013, 01:07
+1
vlad_d
43 comentarii 105 puncte
Foarte bine. Sunt complet de acord cu masurile luate. Daca nu intelegem ca exista niste reguli pentru a fii respectate, pentru binestarea noastra si a persoanelor din jurul nostru...atunci sa se faca si asa. E singura sansa pentru a potolii lumea daca de bunavoie nu vrem. Smecheria la volan in afara se plateste scump. M-am saturat ca de fiecare data cand vin acasa sa fiu clacsonat ca merg legal sau sa fiu cu ochii in 10 pentru ca nu stiu ce cretin imi poate iesii in cale sau taia fata. Sunt fost motociclist. Am avut motor de la varsta de 16 ani (permis luat in italia dupa cap si daca meriti, nu cu spaga cum e in romania daca nu te duce capul sau daca esti plin de bani) si conducand acolo n-am avut niciodata vreo problema acolo; oameni civilizati care merg cum trebuie, se asigura si semnalizeaza asa cum e normal. Infine, acum 2 ani insa, l-am adus in tara in vacanta si am suferit un accident care mi-a distrus viata din cauza unui tampit care nu s-a asigurat si mi-a taiat calea. Am stat 2 saptamani in coma si intubat, mi-am fracturat 3 coaste, mi-am rupt clavicola care mi-a strapuns plamanul drept si mi-am fracturat coloana in 5 puncte. Recuperarea mea a durat aproape 2 ani si sunt unul la cateva sute care, la ceea ce a avut e inca pe picioare; un miracol pentru medici. Chiar daca pot merge am probleme mari si voi avea toata viata iar nenorocitul ala nic pana in ziua de azi nu a dat un telefon sa zica macar "scuze". De ce v-am spus asta? Pentru ca m-am saturat de tampiti inconstienti la volan care ii doare fix in coaie despre lumea din jurul lor, m-am saturat sa vad tineri care mor din cauza vitezei si a bauturii si m-am saturat sa vad cocalari care omoara persoane si nu vin pedepsiti. La unii, indiferent ca sunt saraci sau bogati, problema este felul de a gandii, de a intelege ca sunt niste reguli care trebuie respectate pentru siguranta noastra si a celor din jurul nostru. Masurile propuse, din pacate, sunt singul fel de a intelege.
12 sep 2013, 11:11
+38
badluks
1221 comentarii 3035 puncte
intradevar sunt o multime de cretini care nu se asigura nici daca vine trenul, daramite un motociclist. dar totusi tu mergeai cu 50km/h cand s-a intamplat accidentul? adica daca tot suntem corecti "IN FATA LUI DUMNEZEU", cum zic unii, atunci sa fim pana la capat. nu sa avem dublu standard. si aveai echipament sau erai cu trening pe tine? numai intreb!
12 sep 2013, 11:33
+9
vlad_d
43 comentarii 105 puncte
Badluks nu te mint. Iti dai seama ca aveam si eu momente in care depaseam cu mult viteza legala dar o faceam in conditiile in care nu puneam in pericol pe cei din jurul meu. Cat despre accident, s-a intamplat pe drum de tara (exact in loc in care e facuta poza mea de profil). Echipament in momentul acela nu aveam pentru ca m-am dus pana la un prieten la 3 km de casa sa-i duc ceva. Bineinteles ca aveam casca ca daca nu muream pe loc; iar faptul ca am avut o viteza legala a fost singurul lucru care m-a salvat. Mergeam intotdeauna cat se putea de legal in tara pentru 2 motive: 1) pentru "jungla" care este, referitor la modul de a conduce. 2) pentru ca nu sunt drumuri unde sa mergi asa cum ar trebuii. Sper ca te-am lamurit. Sa ai o zi buna.
12 sep 2013, 11:50
-3
badluks
1221 comentarii 3035 puncte
Atunci chiar imi pare rau pentru tine. numai ca trebuia sa intreb pentru ca majoritatea oamenilor vad numai partea lor de dreptate, nu se pun si in situatia celorlalti. dupa cum ti-am spus, sunt o multime de cretini printre soferi. iti dai seama ca si eu ca si sofer injur o multime de alti soferi care parca au tarte in cap si faci niste prostii inimaginabile in trafic. numai bine! p.s. eu respect toate regulile, nu depasesc linia continua, ma asigur, las pietonii sa treca samd... recunosc, cu viteza am probleme... a nu se intelege ca ma duc cu viteza oriunde; nu, numai unde imi permite drumul si traficul
12 sep 2013, 12:01
+8
330 comentarii 94 puncte
..
12 sep 2013, 16:48
-1
5 comentarii -2 puncte
Cunosc cazul unui tip care mergea cu motocicleta ocazional.S a jurat ca aduce motocicleta in tara si o vine(murise un vecin cu 2 saptamani inainte),asta se intampla in Italia cu 3 zile inainte de a veni acasa s a dus sa si cumpere 1 pachet de tigari omul avea si masina si nu s a mai intors a dat unul peste el pe autostrada...Accidente se intampla oriunde in lume,insa sa faci saptamanal 4-5000 de km si sa conduci cu 50km in localitate e absurd, o limitare la 70-80 ar fi ok,sa te urci beat la volan ,sa treci pe rosu la semafor cale ferata,sa nu cedezi trecerea in intersectie la zebra e normal sa ti ia permisul.
12 sep 2013, 14:18
0
19 comentarii 28 puncte
dar ai fi de accord ...pentru un rosu...sa stai 2 ani de o parte?... inteleg o luna...2 3....dar mai mult deja e exagerat
13 sep 2013, 10:02
+7
3 comentarii -4 puncte
Nu este exagerat deloc, de la un ''rosu'' poti nenoroci pe altcineva si sansa sa se intample asta e mare!! Daca esti prins beat din partea sa retina permisul pe viata sau macar pe 10 ani sa fiu mai indulgent...
14 sep 2013, 14:12
-4
emil.de
3 comentarii 5 puncte
ba cred ca e foarte exagerat sa stai pe bara 2 ani,in conditiile in care in care cei ce aplica legea in multe situatii sunt subiectivi si nu au o judecata tocmai corecta..cunosc militieni a caror judecata e foarte indoielnica vizavi de anumite situatii din trafic.ce vreau sa spun este ca,atunci cand voi fi pus intr-o astfel de situatie(sper sa nu) vreau sa mi-se dea dreptul sa cer si eu la randu-mi o verificare a competentei celui ce mi-a ridicat permisul. 10 chestionare!!!! atat cer sa faca.daca din 260 de intrebari a gresit una, atunci nu are nici un drept sa distruga vietile oamenilor.pt ca mie daca-mi ia 2ani permisu si i-mi da 10000 amenda,imi distruge viata.
14 sep 2013, 19:11
+2
1 comentarii -4 puncte
conteaza doar sa respecti codu rutier fiindca este facut pentru a proteja pe cei nevinovati,da si sunt total de acord sa stai pe banca 2 ani de zile chiar mai mult daca nu respecti atunci sa fi pedepsit ca sunt destul de multi prosti pe drumuri pentru care trebuie sa-si faca griji omul cand conduce.asa ca treci numa pe rosu si vei avea timp sa meditezi daca a meritat sau nu.
15 sep 2013, 12:11
-4
emil.de
3 comentarii 5 puncte
e foarte usor sa spui "nu respecti regulile stai pe bara".azi am facut 940km...crezi ca in km astia am mers 100% corect? nu!!! si crede-ma ca daca am depasit pe linia continua,am depasit viteza legala si am vorbit si la telefon,nici un moment nu am periclitat viata vreunui coleg de trafic. inca ceva,in decursul vietii toti soferii gresesc si repeta aceleasi greseli pt ca este firesc.asa ca cea mai mare greseala este sa spui ca eu nu fac,si sa-i condamni pe ceilalti. la un moment dat si tu vei trece pe rosu,sau vei calca linia continua sau vei depasi viteza...poate din teribilism sau poate din greseala fara sa-ti dai seama.atunci fii sigur ca se va gasi cineva care sa te puna la zid si sa se bucure de raul tau...si vei fi dezamagit pt ca tu stii ca n-ai vrut...asa ca nu-i judecati atat de usor pe cei ce depasesc coloana la semafor sau trec pe rosu.nu toti sunt "cocalari"
16 sep 2013, 20:26
+2
ionut_x
1525 comentarii 25 puncte
Ai perfecta dreptate , se mai intampla si din greseala , uneori nu esti atent la kilometraj si te trezesti ca de unde naibi sa dus acul de la 90 la 120 , sau la semafor se mai intampla sa nu observi culoare rosie a semaforului daca nimeni nu trece pe trecere in momentul acela , cat desprea depasirea unei coloane , atunci cand nici o masina nu vine din sens opus mi se pare o solutie riscanta dar nici chiar asa de pus la zid ... , codul acesta rutier este prea strict si stupid , posesiv , orice om greseste , doar in caz de vatamare corporala sau deces sunt de acord cu punctele enumerate mai sus ( doar in cazul in care se dovedeste ca vinovat este soferul , pentru ca mai sunt si cazuri in care iti sare pur si simplu in fata masini brusc !!! )
14 oct 2013, 16:55
0
330 comentarii 94 puncte
Dar nu se poate respecta! Cine naiba merge de la Bucuresti la Baia mare cu 50 la ora? Cine nu a depasit niciodata pe linia continua? Cine nu a depasit niciodata coloana oprita la semafor? Cine nu s-a urcat la volan dupa ce a "cinstit" un paharel? Cine nu a trecut niciodata pe rosu la ora trei dimineata cind nu era nimeni pe strazi? Cel care nu a facut niciodata nici una din cele mentionate mai sus...fie nu are permis de conducere/masina fie nu conduce fie minte!
22 sep 2013, 09:36
+2
eustache_66
16 comentarii 3 puncte
Salut.GRESIT!.Codul rutier in Romania este conceput pentru a sanctiona,nu pentru a preveni.Cat timp militienii luni dimineata au sedinta si sunt obligati de sefii lor sa dea un anumit numar de amenzi nu vom rezolva nimic.O seara buna!.
02 nov 2013, 22:46
0
330 comentarii 94 puncte
De la un "rosu" POTI nenoroci pe cineva? SI legea pedepeste in acest ceea ce AI FACUT sau ceea ce AI PUTEA FACE? Intelegi diferenta? NU sint de acord! Ai NENOROCIT pe cineva pedeapsa maxima! Nu ai nenorocit pe nimeni? Ar trebui sa fii lasat in pace! Deci nu sint de acord nici in cazul bauturii!
22 sep 2013, 09:32
+1
15 comentarii 25 puncte
Superb...o sa ajungem la triciclete...
12 sep 2013, 11:16
-1
501 comentarii 1117 puncte
Macar sunt eco.
12 sep 2013, 15:01
+1
1 comentarii 8 puncte
OK, dar cu drumurile cum facem? Ca sa poti sa respecti regulile, trebuie sa iti fie creat cadrul potrivit, ceea ce la noi, e lipsa pauza...
12 sep 2013, 11:21
+8
19 comentarii 16 puncte
ieri am fost la Mr bricolage si datorita lcurarilor de pe pod peste mihai bravu a trebui sa fac 40 min pana acasa in loc de 10 si sa ocolesc jumatate de oras pentru ca nu aveam voie nicaieri sa fac la stanga... Cum isi face datoria politia romana daca asa degreveaza ei traficul??? Pentru tampeniile de genul asta la ce OPC fac reclamatie sa fie sanctionata politia romana sau pmb? pentru gropi lasate in asfalt cu anii si probleme de trafic nerezolvate pe cine sanctionam? Nu isi fac nici unii treaba trebuie sa plateasca... Daca am un numar de reclamatii si probleme si nu se rezolva in time de 1 luna sa nu mai platesc impozit daca tot nu isi fac treaba.... Daca exista un semafor intermitent de verde pentru o banda laterala dar a disparut... este lagal sa mai trec pe acolo sau nu???
12 sep 2013, 11:23
+4
2947 comentarii 2978 puncte
2 ani fara permis? La halul în care se circula în România, în situatia asta ai sa vezi în timp record mai multi biciclisti ca în China si parcarile pline de masini abandonate :-) ))))
12 sep 2013, 11:23
+24
ludo_ludovic2003
77 comentarii 55 puncte
si aici vine intrebarea...statul roman castiga sau nu.... daca ne lasa pe toti fara permis ...cine mai plateste rovignieta , benzina , motorina si taxe la stat la masini...??? ce prostie maxima !!! astia trebuie impuscati sa mor !!!
12 sep 2013, 13:48
+13
2947 comentarii 2978 puncte
@ ludo Ba ai sa platesti pt. ca tu nu sti dinainte cînd îti umfla permisul. Ti-a luat permisu, îti scoti masina din circulatie pe 2 ani. Pt. asta iar vor bani. Peste 2 ani o reînmatriculezi, iar platesti taxe peste taxe. ei chiar cîstiga mai mult pe chiestia asta :-) Timp de 2 ani, trebuie sa-ti pui undeva masina ca doar n-o poti parca pe balcon sau în camera de zi asa ca platesti frumusel loc de parcare de te saturi. RO-vignieta inclusiv ca doar o ti pe drumul public. Problema se pune la soferii de TIR deoarece se afecteaza logistica de transporturi si aprovizionare si nu cred ca statul român doreste ca posesorii de firme sa treaca la TRANSPORTURI BALIGAROASE (carute) ca în evul mediu ca sa se aprovizioneze cu marfa. :-)
12 sep 2013, 15:35
+1
ludo_ludovic2003
77 comentarii 55 puncte
Ce treaba are permisul cu talonul masinii? Trebuie sa ia numerele....este deposedare de drepturi daca trebuie sa reinmatriculezi masina dupa 2 ani. Deci cand ti-a luat permisul tragi masina in curte si nu platesti taxe. Asta a fost ideea mea ! eu stiu ca iti trebuie rovinieta doar pe drum national si european. In orase nu-ti trebuie!!!! Si cum sa scoti masina din circulatie? Cine o cere????
13 sep 2013, 12:00
+3
2947 comentarii 2978 puncte
@ ludo încearca sa vezi ce am scris pe plan national si nu numai cazul tau. Tu o bagi în curte dar ce fac aia de la oras care stau la bloc? O ridica cu macaraua si o pun în balcon sau în camera de zi ? Astia trebuie s-o lase în strada si atunci? Din moment ce o masina sta într-o parcare libera pe marginea drumului public, trebuie platite toate taxele la zi. Impozit inclusiv.
15 sep 2013, 11:11
0
1 comentarii 3 puncte
vorba aia.... mai da-te'n dragostea mea cu legea ta...... Ultimul sa stinga lumina....!
12 sep 2013, 11:39
+3
27 comentarii 18 puncte
nu exista vorba aia.
12 sep 2013, 12:01
+2
hirig
609 comentarii 1017 puncte
Si daca nu imi pun centura, ce? O sa ard in iad? Deci....: Nothing to do here....(jetpack guy) http://dc483.4shared.com/img/JYa1N33K/s3/1372ec7b120/Nothing_to_do_here.png
12 sep 2013, 11:39
+1
11 comentarii 47 puncte
mie mi se pare grav aia cu trecutul pe rosu...pt ca este in regulement faza cu "daca este galben si nu poti opri in conditii de siguranta, treci"...si gaborul poate sa te arda chiar si nevinovat fiind..si vb de o amenda care poate valora mai mult decat masina in care te afli...sunt 100% de acord cu sute de mil amenda pt cei ce se urca bauti la volan, pt ca nu mai ai scuza...dar la asta cu trecutul pe rosu vor fi multe nesimtiri din partea politistilor...cred ca trebuie sa ne punem toti camere pe bord ca sa preintampinam posibilele magarii...
12 sep 2013, 11:52
+19
17 comentarii 6 puncte
Nu există "nevinovat" în cazul descris de tine. O să înveţi să reduci viteza când intri în intersecţia semaforizată şi să opreşti la culoarea galbenă a semaforului, nu s-o măreşti ca să apuci să treci.
12 sep 2013, 12:41
0
TRAIASCAromania
1624 comentarii 496 puncte
Mda,cu 3 copii in spate pe ploaie si o masina fara ABS.Pune tu frana brusca si la 20kmh ca tot te duci ca pe sanie.Ai uitat ca majoritatea romanilor au masini ieftine fara ABS.
12 sep 2013, 16:45
+9
11 comentarii 47 puncte
prietene si ce fac??? la fiecare semafor verde reduc de la 60 la 30 ca poate se pune galben cand ajung la 2 -3 m de el si ma arde garcea care sta la panda in celalalt cap al intersectiei...eu sunt de acord cu amenzile dure dar nu in halul asta....si daca o face de 30 mil tot e rau pt majoritatea locuitorilor Bucurestului...dar 150 mil inseamna ca cei cu masini de pana in 200 mil vor preda masina...ca ma indoiesc ca au de unde sa plateasca...ideea e sa te civilizezi stiind ca daca gresesti o patesti..dar ce te faci cand nu esti nesimitit si accelerezi pe galben ci pur si simplu se intampla...esti in aceiasi oala u care treci din greseala cu ala care trece ca scarba asa incet incet pe rosu??..si repet, o amanda de aprox 30 mil ar ustura aproape orice bucurestean...si plus de asta crede-ma ca aia cu jaguar, x6, ML, A8 tot in **** o sa-i doara si tot nu se vor civiliza....si stim f bn ce se intampla cand este calcata o persoana de un jmeker..;)
13 sep 2013, 08:33
+1
19 comentarii 28 puncte
intradevar... Si asa se circula vai si amar...si oricum opresti la treceri de te saturi...sa mai si reduci viteza de numa? De ce nu fac poduri peste drumuri pentru pietoni? Ar fi de 100 de ori mai benefic si mai safe.
13 sep 2013, 10:06
0
330 comentarii 94 puncte
Cum naiba sa reduci viteza? Toata lumea stie ca daca e verde trebuie sa accelerezi ca sa il prinzi!
22 sep 2013, 09:41
+1
802 comentarii 715 puncte
Cred ca in curand o sa vad foarte multi politisti batuti si internati la urgente. Am o presimtire ca politia romana o sa ramana fara efectiv. Toate aceste masuri deja trec de bunul simt si fac din omul de rand sclavul legilor. Este deja limita peste care romanul isi iese din minti si trece la actiune.
12 sep 2013, 22:21
+12
202 comentarii 431 puncte
Pai problema nu este neaparat amenda exagerata ci abuzurile ce le vor face militienii. Si sa vedeti spagi groase la gabori. Nu mai ii dai 50 -100 lei, doar 300-500 euro. Sa fim seriosi, orice sofer a trecut macar o data pe rosu, ai vrut sa fortezi semaforul si ti-a "scapat" un pic de rosu. Asta nu inseamna ca trebuie sa ma imprumut la banca 10.000 lei sa le platesc amenda ca i s-a parut lui "porc-cap-de-creta" ca am trecut pe rosu.
16 sep 2013, 18:02
+1
baru
1 comentarii 43 puncte
In curind apar si creditele pentru amenzi cu garantie imobiliara!
12 sep 2013, 11:53
+43
10 comentarii 22 puncte
Corect, amenzi pe nivelul luxului oferit si al autostrazilor de miliarde de Euro. Salarul plebii nu conteaza
12 sep 2013, 11:56
+8
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
4 comentarii 3 puncte
Oare legile astea o sa fie valabile si pentru smecheri cu banii si cu pile sau numai pentru prosti?
12 sep 2013, 12:14
+4
TRAIASCAromania
1624 comentarii 496 puncte
Eu am vazut caz clar,unul cu un S500 negru si altul intru-un Logan au trecut amandoi pe rosu.Gaborul ia oprit,ala din mercedes ia dat cateva vorbe si sa dus....Loganul a stat si a primit amenda sau ce io fii dat.
12 sep 2013, 16:48
+5
19 comentarii 28 puncte
:) Daca mai ai si un numar cu spatii...poate nici nu se sinchiseste sa te opreasca...
13 sep 2013, 10:07
+1
Philophobic
205 comentarii 347 puncte
E bine sa avem legi stricte. Ideal ar fi sa se si aplice.
12 sep 2013, 12:15
-4
19 comentarii 28 puncte
stricte...dar nu exagerate.
13 sep 2013, 10:07
0
52 comentarii 73 puncte
e bine ca se tot fac reguli,pacat ca nu se face si un cadru in care sa se poata respecta aceste reguli, 16 mi lei amenda? da sunt de acord dar sa fie salariu minim 8.000 lei nu 800 ron ca sa strangi 20 de salarii sa platesti o amenda
12 sep 2013, 12:22
+3
19 comentarii 28 puncte
Facem de o revolutie:)? Era ceva lege prin care se stipula ca nu e voie ca amenzile sa fie mai mari decat etc procent din salarul mediu pe tara...cred ca e doar o fumigena chestiunea asta. Oricum...pe mine ma deranjeaza mult mai tare ca pentru un rosu poti sa ramai 2 ani fara carnet...la o adica nu platesti amenda...de ce sa o platesti daca nu conduci 2 ani:)?...teoretic in 2.5 ani orice amenda daca nu e platita se uita...se pierde in vant:P...deci au uitat multe aspecte cand au gandit chestiunile astea.
13 sep 2013, 10:10
+4
6 comentarii 19 puncte
Ai pus punctul pe i. Asa este...E o Bazaconie... Nivelul amenzilor este chiar mai sus decat cel din Europa si stim cu totii diferentele de venit dintre Europa si Romania. De fapt ei vor sa mai creasca nivelul actual al amenzilor si cand o vor face, vor zice - "Uite nu am votat amenda de 16000lei, am optat pentru una muuuuult mai mica... dubla fata de cea actuala...vedeti ca tinem cu poporul???" - si fraierul de roman a pus botul...daca ziceau din prima ca amenzile se dubleaza, atunci erau discutiile acestea pe valoarea respectiva, in schimb, acum rasuflam toti usurati ca am scapat de cea de 16000...unii chiar sunt recunoscatori...Asta-i o chestiune psihologica de prostit masele...bine studiata si aplicata de profesionisti(poate unii vor zice ca sufar de teoria conspiratiei...dar stiu destule cat sa stiu ca nu e nicio TEORIE...!) Acum ramane problema punctelor de penalizare si suspendarile respective ale permisului...Aici d-zeu cu mila...ramane de vazut. In Europa sunt legi foarte aspre, dar nici chiar asa... sunt chiat unele idioate, dar la noi este chiar extremism in forma pura (suspendarea permisului 2 ani ca ai trecut pe rosu!!! etc...)...probabil o alta sperietura pentru a acoperi ceva...timpul le va rezolva pe toate...
13 sep 2013, 14:08
+4
19 comentarii 28 puncte
Vai si amar. Doar asa nu mai vedem mitici prin ardeal si ardeleni la mare. Va fi mai rapid sa ajungi la unguri decat sa mergi la mare. Sa mergi cu max. 60km/h in fiecare localitate - si sa ai de parcurs 3-4 sute de km...fain ce sa zic. Cand vor fi autostrazi care sa parcurga toata tara atunci as putea fi de accord cu asa ceva - pana atunci e o prostie mai mare ca si ei si ca si multi fricosi de aici. Intradevar daca nu conduci 2-3 ani trebuie sa refaci scoala ca sa iti intri in mana...devii un sofer mai prost cum zicea cineva aici - chiar si dupa 3 luni te simti ciudat...am avut experienta asta de 2 ori deja si tot merg mai tare pentru ca nu am timp destul sa il pierd pe drum mergand cu viteze de bicicleta. Luati-mi carnetul si imi iau bicicleta electrica...si merg cu 80-90 in localitate...fix de ciuda...ca nu mai aveti ce sa imi luati. Dati-mi un tico si iau amenda si pe autostrada - nu ai nevoie de masini puternice ca sa mergi repede...ai nevoie de masini care trec itp pe bune - cu frane, suspensii, directie, motor ok. Nu am avut nici o masina care sa nu ajunga la 130-140 de km/h - ceea ce pentru europenele noastre e mult prea mult...aa si sa nu uitam..de soferi nu de mototoli- din cauza carora am pierdut cel putin odata carnetul. Ar trebui sa mareasca viteza in localitatile de tranzitie - care se afla pe drumuri europene - macar la 70-80 si atunci ar fi discutabile masurile. Faptul ca sunt fraieri care merg cu 40-50 in afara localitatilor nu se amendeaza?
12 sep 2013, 12:35
+10
badluks
1221 comentarii 3035 puncte
da, stiu cum e cu mototolii din cauza carora ti-o iei tu. pai tocmai, aia care sunt de acord cu prevederile din legea asta, sunt fix acei mototoli care sunt timorati la volan si nu stiu ce sa faca... sunt pierduti in spatiu. de fapt nici nu sunt soferi adevarati ci doar posesori de permis.
12 sep 2013, 12:53
+12
63 comentarii 129 puncte
complet de acord. si dai de ei fix cand nu-i poti depasi si stai dupa ei 10 minute, pana intri in urmatorul sat unde trebuie sa mergi si tu ca ei :D
12 sep 2013, 18:16
+1
63 comentarii 45 puncte
Desigur! Amenzile ar trebui marite si la pietonii care traverseaza prin loc nepermis sau pe rosu. Si de asemenea si la biciclistii care n-au vehiculul prevazut (nici macar) cu frane. Asa m-am trezit eu cu un bou in bara din spate. Stateam la stop la Apaca pe banda 2 pe Iuliu Maniu. Se face verde si cand sa plec, aud poc, in bara din spate. Ma dau jos si ce sa vezi? Un nene de vreo 55-60 de ani cu o rabla de Tohan se lovise de bara mea din spate si chitaia... Noroc ca era un echipaj de politie in parcarea de taxiuri de pe colt. L-au luat pe sus. N-avea frane la bicicleta. Ce cauta pe banda 2 e alta poveste...
12 sep 2013, 12:36
+4
19 comentarii 28 puncte
Cand se vor face piste de biciclete...te poti lua de biciclisti... Am lovit 3 masini si cel putin 6 oameni pana acum cu bicicleta (din care vreo 2 pe pista de biciclete)...si cu masina am avut 2 accidente relativ minore. Problema nu sunt neaparat biciclistii cat contextul in care nu au pe unde sa mearga. Nu e reglementat nimic pe strazile noastre pentru biciclisti - nu te respecta nici soferii si nici pietonii. E adevarat ca sunt bicilisti ....care nu au ce cauta pe drum nici ca si pietoni... dar la fel de bine exista si soferi care nu ar trebui sa calce nici macar pe trotuar....sa nu mai vorbim de urcat la volan. De ce nu se face un sistem cu note si cei care intradevar stiu sa conduca si sa cicleze sa aiba voie sa mearga cu viteze mai mari si prin diferite locuri? Lasati soferii de raliu sa mearga mai repede...si soferii de trotuar sa conduca doar in anumite zile din saptamana in care ceilalti sa stea linistiti. Merg cu bicicleta pe trotuar cu viteze de aproximativ 40-50km/h pentru ca imi e mai benefic sa lovesc un om decat o masina si pentru ca totusi pietonii se mai trag spre deosebire de masini. Bicicleta mea costa o gramada dar daca ma loveste un prost de sofer (ca de astia avem multi tare) e cam greu sa recuperezi banii. Masina...e masina...oricum costa intretinerea ei orice ai face.
12 sep 2013, 12:48
+1
TRAIASCAromania
1624 comentarii 496 puncte
Ai lovit 6 oameni si 3 masini?SI mai ai ceva de comentat???Tu ar trebuii sa mergi pe jos daca nu stii sa iti folosesti franele. Si eu am mers cu 40-50kmh pe trotuar dar nici macar nu am atins pe nimeni,probabil pt ca franele mele costau cat toata bicicleta ta "care e o gramada de bani" Orice biciclist care face accident nu merita sa fie pe strada.Inca un lucru....eu niciodata nu ma duc pe strada cu bicicleta pt ca am un creier si il folosesc,soferii...vrei nu vrei nu te vad cateodata si te pot lovi,mergi pe trotuar pe linga bicicleta daca nu stii sa apesi pe frane. Acuma ca am masina mai vad cate unu ca tine la fiecare strada ce merge dimineata la 8 in plin traffic pe mijlocul benzii cu 30kmh cu trotuarul SI marginea drumului goala.
12 sep 2013, 16:58
-1
19 comentarii 28 puncte
da? asa zici?:))...40 -50 km/h prin ...ceva satuc sau cine stie ce oras de la captul lumii...du-te cu 40-50 prin centrul Clujului sau prin centru in Bucuresti si mai povestim. Merg pe strada pentru ca ma tin picioarele sa stau in pas cu masinile...daca tu nu poti nu inseamna ca altii nu pot. Stai linistit ca atunci cand cobori un deal cu 80 km/h si iti iese o tanti in fata cu sacosele si nu se uita nici in stanga nici in dreapta si sare fix in fata ta...iti garantez ca o vei lovi. Saaau daca cumva e polei doar pe o straduta si nu observi again...la ce sunt bune franele? Nu cred ca poti sa spui ca nu stiu sa apas pe frane...daca te dai mult pe bicicleta inevitabil ai accidente la noi. Daca ai noroc sa traiesti si intr-un oras aglomerat se ridica sansele foarte mult. Poti sa ai discuri si de 30...tot acolo e. Pedalez iarna, vara, ploaie, noroi, gheata - crezi ca in conditiile astea nu se fac accidente?...esti cel putin fudul daca zici ca esti super safe pe drumuri unde nu exista piste. La cate maratoane ai fost sau la cate concursuri de esti asa bazat? Eu am fost la destule si m-am descurcat foarte bine. M-am lasta putin de antrenament de ceva vreme dar asta nu inseamna ca nu pot sa te iau la o cursa de 200km offroad sau onroad. Un biciclist adevarat are accidente la fel cum si un sofer adevarat are accidente sau cel putin odata in viata i-a fost suspendat carnetul. Nu exista sofer de raliu, atlet, ciclist cel putin amator care sa nu fi avut cel putin un accident odata in viata... asa ca nu vad de ce pe 4tunning sunt oameni care nu au nimic de a face cu viteza...si cu driving skills... Stai linistit ca respect regulile de circulatie mai mult ca si 80% din conducatorii auto sau din ciclisti. Oamenii nu isi dau seama ca bicicletele merg repede. Nu realizeaza ca e vorba de viteze aproximative cu ale masinilor. Probabil masina ta e mai ieftina decat multe biciclete care umbla pe strada...asa ca...
13 sep 2013, 09:54
0
330 comentarii 94 puncte
Bicicleta care merge cu aceeasi viteza ca a masinii? Mars mai de aici, am mai auzit eu de zmei din astia ca tine care merg cu 60 la ora cu bicicleta....cum mama naibii sa prinda o bicicleta atit cind un scuter nu poate prinde atit....si apropos motorul de scuter e mai puternic decit tine! Iti spun eu cu bicicleta nu depasesti 30 la ora decit daca esti la vale si cu vint din spate...Ai vazut si tu ca la turul Frantei aia pe coborire prind aproximativ 80 la ora iar aia sint ciclisti de performanta nu ca tine!
13 sep 2013, 12:21
+1
TRAIASCAromania
1624 comentarii 496 puncte
Eu locuiesc in centrul Clujului,biciclist de 15 ani si nu am atins o persoana,fratemio la fel si ghici ce? NICI el nu a atins o persoana.Daca poti merge cu 60kmh fara sa obosesti inseamna ca ai un XC bike sau ROAD bike,ambele nu au ce cauta pe strada/trotuar la viteze mari pentru ca nu sunt facute de asa ceva. Am fost la vreo 4 concursuri pina acuma (inclusiv Whistler) si nu am avut accident cu masini sau persoane.La 80km/h nu m-as duce pe ploaie la vale cum faci tu....eu mi-as ajusta viteza.Si nu iti trebuie discuri mari...doar AVID CODEs cu 4 pistoane. Intradevar sunt biciclete mai scumpe ca masina mea,chiar si bicicleta mea costa mai mult decat masina mea curenta...(in jur de 12,000$) Un biciclist Adevarat,NU ARE ACIDENTE,ca si un sofer adevarat.
13 sep 2013, 14:45
-2
diclatu
597 comentarii 55 puncte
aberezi
15 sep 2013, 00:06
+1
TRAIASCAromania
1624 comentarii 496 puncte
Aberez? Baga tu acole pe google Specialized demo 9,Fox 40,shimano saint,mavic deemax,avid codes,F.U.N.N. handlebar/stem/seat. Eu am luat-o folosita dar valoare ei era ridicola.Oamenii nu au nici o idee cat costa o bicicleta de curse....interesati-va de Intense M6 care cadru e 4000euro.Suspensie de 2000euro ...etc Deci nu aberez,doar ca voi nu stiti.
18 sep 2013, 13:59
0
diclatu
597 comentarii 55 puncte
daca nu esti vreun ciclist profesionist caruia un sponsor sa-i faca asemenea achizitie ci doar unul amator care umbla cu bicla in parc nu ai nevoie de asemenea achizitie decat daca esti psihopat. De asta ziceam ca aberezi.
19 sep 2013, 09:14
0
330 comentarii 94 puncte
Pai pe tine nu te-a invatat mamica ca strada este pentru masini? Ce *****' cautati mai cu biciclete, scutere si alte timpenii pe strazi? Strada este pentru masini! Sa nu va prind pe strada ca va rup picioarele!
13 sep 2013, 12:09
+1
63 comentarii 45 puncte
OK. N-au piste... Dar pe banda 2?? Si inca ceva. Era aproape noapte, dimineata pe la 5.30 (incep lucrul devreme) iar ala nu doar ca era beat si n-avea frane. Dar nici lumini de vreun fel. Iar specia asta cu "fara lumini pe intuneric" e numeroasa rau! Ieri dimineata, pe Jiului, pe la vreo 6 (e intuneric la ora aia) un tip pedala pe contrasens. Era pe sensul celalalt de mers decat mergeam eu. I-am facut observatie "verbal" si m-am ales cu o injuratura. Si ce facem cu pietonii care "se arunca" pe trecerea nesemaforizata fiindca e "dreptul lor" si "sa va ia ***** cu masinile voastre"? Eu nu prea stiu (cel putin printre cunostinte, vecini, colegi) de vreun pieton amendat. Vreodata. In 50 de ani de viata n-am avut ocazia sa vad sau sa aud macar de asa ceva in Bucuresti.
16 sep 2013, 07:43
+1
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »
Pagina precedentă
1 2 3 4 5
Pagina următoare