SONDAJ 4Tuning: Se mai da spaga pentru obtinerea permisului de conducere? Legislatie Auto 19 Septembrie SONDAJ 4Tuning: Se mai da spaga pentru obtinerea permisului de conducere?
Toate comentariile (39):
dadi_t
379 comentarii 346 puncte
"Exemplul concret" poate fi pentru mine doar o poveste pescareasca. Daca a fost avertizat, de ce nu a luat legatura cu autoritatile specializate pentru un flagrant? Ce ne mai place sa ne plangem, dar fara sa vrem sa facem nimic! Prima infractiune o comite ala care da si apoi ala care ia. Cine e ala care stabileste lipsa greselilor la examinare? Elevul caruia ii tremura chilotii va povesteste voua ca nu a gresit nimic :)))? Stie ala ce a gresit si ce nu? No ****? Ala abia tine masina pe strada in linie dreapta. Dupa ce se da jos din masina nu mai tine minte aproape nimic obiectiv, iar in multe cazuri nici nu stie tot ce e gresit si ce nu, pentru ca este insuficient pregatit.
19 sep 2013, 13:06
+7
1 comentarii 2 puncte
Cand vad atatea raspunsuri de NU ...stau si ma intreb oare doar in orasul meu pici traseul daca nu dai bani?
19 sep 2013, 15:23
+2
6 comentarii -7 puncte
pro
24 sep 2013, 22:02
0
1 comentarii 0 puncte
Majoritatea care Ii cunosc si au obtinut permisul auto au dat spaga, eu am avut norocul sa prind un instructor din cartierul meu care nu ia spaga si te invata bine.
19 sep 2013, 16:35
0
b13
459 comentarii 800 puncte
am dat proba practica pe 16 ianuarie 2013 in zona parcului libertatii (carol) bucuresti. instructorul mi-a zis din prima ca nu e nevoie sa dau bani pt ca dupa parerea lui il iau in orice conditii (sunt si eu modest ca na:))) am luat permisul din prima fara nici un stres la ambele probe si fara nici un fel de atentie. dar sunt multi care inca dau bani iar instructorii stiu exact unde si cat trebuie sa dai si te pot indruma, am 2 cunostinte care au facut scoala cu acelasi instructor la 2-3 luni dupa mine si in prezent nu au reusit sa ia permisul... deci mitul "trantirii" examenului de catre politisti are un sambure de adevar, zic.
19 sep 2013, 16:49
0
11 comentarii 4 puncte
Salut! Intrebare:daca inaintea examenului instructorul ti-ar fi solicitat bani pt spaga si tu ai fi platit,consideri ca ai fi luat permisul pe spaga? Sa fii convins ca banii ar fi ramas in buzunarul instructorului!! O zi buna!
19 sep 2013, 18:01
+1
b13
459 comentarii 800 puncte
salut! daca imi cerea inainte de examen nu i-as fi dat pt ca nu aveam 300 de cheltuit asa aiurea si prima si a doua incercare in ruptul capului nu as fi scos un leu din buzunar, as fi incercat sa vad chiar sunt prost? si daca sunt prost nu mai bine folosesc suma respectiva pt a mai face inca 30 ore de condus? poate o sa ma condamnati poate o sa ziceti ca sunt de acord cu spaga, nu e asa doar incerc sa dau un sfat: nu dati bani din prima!!! sunt 2 sap intre examene in cazul in care pici, cand dai prima data poti vedea ce ai gresit... daca te-a picat ca nu ai acordat prioritate sau ai trecut pe rosu e clar ca nu ai ce cauta la volan asa ca mai bine mai fa practica si du-te pregatit la examen. si inainte sa aruncati ca a fost gaboru cu m**a vedeti-va gunoiul din ochiul vostru!
19 sep 2013, 23:06
0
248 comentarii 132 puncte
Cand ajungi in intersectii fara semafor sau giratorii te mai intalnesti cu cate unu care nu stie.. Ala nu cred ca a luat pe bune.Cel mai important totusi e sa nu mearga cu spaga la sala . Din teorie porneste tot . Niciodata retardatii si incetii la minte nu trec sala. Un astfel de specimen e la fel de nauc si lent in gandire in orice situatie in trafic sau mai rau nici nu stie ca n-are dreptate. La oras sunt persoane care conduc mai rau datorita stresului la examen, mai ales cand au in dreapta ceva baubau de care vorbeste tot orasul. Cu putina experienta noul sofer capata incredere in el si la un moment dat merge bine. In schimb la plante nu le cresc neuroni asa ca pozitia lor e ca pasager :)
19 sep 2013, 17:14
+1
b13
459 comentarii 800 puncte
daca un babalau care a trecut sala stie ca intr-o intersectie nedirijata se acorda prioritate de dreapta, asta in teorie, dar in practica el nu recunoaste o intersectie nedirijata si trece glont pe acolo, la ce i-a folosit practica?
19 sep 2013, 23:09
0
10 comentarii 12 puncte
Trei sferturi dintre cei care-au raspuns considera ca instructorul i-a pregatit pentru a fi soferi??? Voi aveti impresia ca in cele 30(parca atat erau) de ore ati invatat macar 5% din ce inseamna sa fii sofer? Uite d-asta se intampla accidente, nu din cauza vitezei, din cauza zmeilor care au impresia ca stiu cum sa conduca la o zi dupa ce-au luat carnetul...
19 sep 2013, 17:22
+2
97 comentarii 190 puncte
Bravo bravo , astia dupa 16 sedinte se cred soferi :-) . Ce dreacu sa te pregateasca examenul practic e fix pix , inveti sa faci lucruri pe care nu le vei folosi niciodata in trafic , spuneti ma voi aia pregatiti asa de bine cate parcari laterale ati facut cum va invatat instructorul de cand aveti permis ? Nici una !!!
19 sep 2013, 21:36
+1
82 comentarii 17 puncte
Sunt aia care au facut scoala de soferi si n-au pe ce merge. D-aia considera ca au fost pregatiti. Sau sunt pur si simplu dobitoci si cred ca totul se rezuma la plecarea de pe loc "Soferia? Pf... Sunt as.. Mi-a dat tata Dacia pe camp de la 13 ani, sa vezi ce-o acceleram si franam"
21 sep 2013, 08:53
+1
BrownBear
419 comentarii 1588 puncte
Din pctul. meu de vedere, e inadmisibil sa dai spaga in vederea obtinerii permisului de conducere! Inadmisibil !!! Pur si simplu, parerea mea este ca daca vrei sa fii sofer, iti trebuie anumite calitati(pricepere, indemanare, RABDARE, etc.) daca nu le ai, mai bine nu te apuci! Iar acest examen, daca e sustinut corect si fara "atentii", reprezinta o "confirmare" a faptului ca tu esti APT sa conduci o masina fara probleme. Daca pici o data nu e nicio problema, insa daca pici de trei ori, de 5 ori, de 10 ori....trebuie sa-ti pui cateva semne de intrebare! Sofatul nu e chiar pt. toata lumea! In trafic, am intalnit "n" situatii care mai de care....si sunt intr-adevar unii care chiar nu au absolut nicio treaba cu sofatul! Si eu am facut greseli in trafic, la fel ca oricine altcineva, insa fac astfel incat sa nu le mai repet. A contat foarte mult si instructorul, care pt. mine a fost ca un adevarat dascal! Nu vreun "obosit" care ii spune elevului sa-i "dea blana" si sa-l invete sa dea spaga si sa circule cu masina ca un iresponsabil(da, din pacate exista si astfel de cazuri!) Avem MULT prea multi morti pe drumurile noastre, si o foarte mare parte din ei sunt tineri de pana in 30 ani, care au luat permisul abia de cativa ani. Fara niciun fel de experienta, pe niste drumuri asa cum sunt ele in Romania, doresc sa le demonstreze prietenilor si domnisoarelor cat sunt ei de capabili in a conduce cu viteza si....voila! Din masina nu mai ramane decat un morman de fiare, pe carosabil vedem balti de sange, plansetele rudelor apropiate ale victimelor, anchetatorii facand poze la peisajul lugubru incercand sa constate cauzele accidentului. Parca le si aud mamele lor spunand la stiri: "vaiiiii ce baietas cuminte a foooooost, nu stiuuu cum a putut sa faca asa cevaaaaa...". Avem MII de morti pe drumurile noastre! MII fratilor! Foarte multe cruci pe marginile drumurilor! Si suntem parca pe locul 3 in Europa la mortii de pe sosele!!! Infrastructura proasta(lipsa autostrazilor,
19 sep 2013, 17:42
+18
BrownBear
419 comentarii 1588 puncte
, drumuri proaste care de la prima ninsoare arata ca dupa bombardament,etc.) + soferi nepriceputi = mii de morti anual!!! Si cand ma gandesc ca toate aceste date, nu reprezinta absolut nimic pt. unele "persoane" care isi "cumpara" carnetul de conducere si astfel risca viata unor persoane complet NE-VI-NO-VA-TE ! Asta mi se pare cel mai grav lucru! Sa mai plateasca si ALTUL impertinenta si inconstienta ALTORA! Dar pana la urma,asa cum isi "cumpara" carnetul de conducere,tot asa isi "cumpara" si BAC-ul, locul de munca, CONDUCEREA TARII si uite asa, Romania "va comite un foarte grav accident!" :) Totul depinde de FIECARE persoana in parte! E extrem de gresit sa spui: " eeei si daca am dat eu spaga, ce? Nu se intampla nimic, sunt doar o persoana....". In realitate, daca din ce in ce mai multi ar gandi asa....numarul mortilor si al accidentelor produse pe drumurile noastre ar creste de la an la an... Asa ca, sfatul meu sincer este sa te gandesti de un MILION de ori mai bine inainte de a-i da "gaborului" pliculetul cu "o mica atentie". Daca iti cere el spaga??? Nu sta nicio clipa si reclama-l ! "Omul" ala nu are ce cauta in POLITIE! Foloseste-te de caile legale si APARA-TI DREPTURILE!!! Unde mai pui ca am un "coleg" care, desi a dat spaga la politist, tot a picat.............! :) O zi buna si conduceti prudent !!!
19 sep 2013, 17:44
+3
58 comentarii 117 puncte
Este inadmisibil pentru cei care au fost feriti de astfel de situatii.Si iti dau un exemplu direct,inainte de a porni motorul al examen,dialogul incepe cam asa: -Buna dimineata domnule! -Ce buna dimineata,hai sa plecam. Motorul porneste. -Ia zi ba ai 300? -Nu am si nu am nevoie(deja am inteles care era treaba). -Atunci nu te trec! Prefer restul istoriei din acea zi si sfarsitul ei sa ramana uitate. Il alta ordine de idei,eu am facut pana in ziua de examen 24 sedinte de condus(nu neaparat ca sa invat,dar din cauza ca am fost oprit de 2 ori fara permis in timp ce faceam scoala de soferi si am preferat sa evit),plus alti 250 km cu instructorul in dreapta,in calitate de elev si masina de scoala era folosita in interesul personal(nu al meu).Deci in total cam 500km.Majoritatea celor care isi iau permisul fac cam 20 de sedinte de condus,nu invata prea multe dar e bine.Un contraexemplu,o cunostinta(ea) complet paralela cu ale condusului,a facut 6 ore de condus,repet 6 ore de condus,2 oras,2 afara si 2 noaptea si a luat permisul din prima incercare.Deci a condus 6 ore de cand se stie,are permis si acelasi drept un a unei persoane care conduce de n ani sau care are deja o experienta cumulata.Deci,imi poate spune cineva ce e drept in asta?Faptul ca unii din noi stiu sa conduca de la 12 13 ani si li se cere mita la examen si altii care,perfect legal(cunostinta din exemplu a luat permisul in it,e minimul legal pt ore de conducere) au obtinut permisul dupa 6 ore de conducere?Eu unul,recunosc,trec peste legi ca la mine acasa,peste toate pot spune dar nu imi depasesc limitele. Dar,dupa 6 ore de condus,permis obtinut perfect legal si fara 'atentii' imi zice careva ce poti face daca iti sare un drogat pe trecere?ce faci daca mergi cu 100 la ora pe autostrada si unul schimba banda fara sa se uite? In ro este coruptie,da,este si multa.DAr in privinta scolii de soferi(cu mita cu tot) te invata mai mult decat in alte state cu pretentia de a fi dezvoltate si care iti ofera un dr
19 sep 2013, 19:45
-3
82 comentarii 17 puncte
Esti prost si mai bine taci
19 sep 2013, 20:38
0
george_daniel20
60 comentarii 40 puncte
cea mai mare greseala pe care o spun toti: esti sofer cu adevarat doar daca ai ani multi de condus, gresit total, sofer este cel care circula regulamentar, defensiv, care nu a luat nici o amenda si care nu face greseli majore (orice conducator auto greseste, mai mult sau mai putin)
21 sep 2013, 01:11
0
330 comentarii 94 puncte
Gresesti tu amarnic. Faptul ca nu a luat nici o amenda este absolut irelevant...este posibil sa fi facut greseli si sa nu il fi prins politia...SOFERIA se invata in ANI si sute de mii de km. Dar tu nu ai cum sa iti dai seama de asta probabil pentru ca nu ai experienta.
23 sep 2013, 14:27
0
330 comentarii 94 puncte
In Romania se invata mai multe si mai bine in scoala de soferi decit in alte tari...probabil o fi ceva mai bine ca in SUA sau Franta...dar tot fix zero se cheama...Du-te tu si fa scoala de soferi in Finlanda si mai apoi vorbim despre ceea ce inseamna SCOALA de SOFERI !
23 sep 2013, 14:29
0
11 comentarii 4 puncte
Dar oare nu-i doar o vrajeala de-a instructorului si de fapt el doar face niste bani in plus pe seama prostiei cursantului fara a mituii pe nimeni?Aviz candidatilor carora li se solicita bani !!!!
19 sep 2013, 17:54
+1
82 comentarii 17 puncte
Nu exista "Nu mi-a dat ca n-am platit" exista "Sunt prost si nu recunosc, ca n-am ce cauta la volan".
19 sep 2013, 18:03
+6
17 comentarii 8 puncte
Probabil nu stiti la GIURGIU ce spagi obligatorii sunt. Ti se zice clar in fata ca nu iei traseul fara spaga ( 800-1200 ron ). Eu am luat in Bucuresti fara spaga chiar daca se cerea. RUSINE !
19 sep 2013, 18:15
0
grasuxxl11
5 comentarii 3 puncte
Am un prieten...Tatal lui a avut carnet 20 de ani si l-a pierdut,a trebuit sa faca din nou scoala.Nu a vrut sa dea spaga si a picat.Dupa 20 de ani de condus el pica,imi spuneti voi mie ca un pusti de 18 ani stie sa conduca sa ia si ala nu?Fratilor,asta e Romania.Eu unul recunosc,am dat bani pentru ca mi s-a cerut si am avut nevoie de carnet.Injurati-ma ca am carnet de 3 ani de zile si nici o amenda,nici un accident,nimic.Inseamna ca daca am dat bani nu sunt sofer?Pana la urma accidentele sunt facute de cei care nu au nimic in cap.Aaaa,si apropo,vedeti ca si actele tot cu spaga se pot face,fara sa te vada nimeni la culoare daca esti sanatos,daca esti intreg la cap,asa ca nu mai vorbiti strict de examenul practic,corruptia e la toate nivelurile...
19 sep 2013, 21:39
0
close
113 comentarii 209 puncte
bine ca promovezi coruptia jegule. Asa greu e sa iei un examen auto ?! Bineinteles, experienta o capeti pe parcurs , insa cunostintele de baza care iti trebuiesc pt promovarea unui examen auto le inveti la scoala de soferi...tre sa fi retardat mintal sau pur si simplu sa nu ai o treaba cu sofatul (in cazul acesta rezumate la taxi si transport in comun).
20 sep 2013, 01:02
-2
grasuxxl11
5 comentarii 3 puncte
Eu nu promovez coruptia.Iti spuneam un exemplu ca sa intelegi unde s-a ajuns cand vine vorba de permis.Si eu recunosc ca am dat bani,il aveam pe tata in spital si a trebuit sa iau carnetul din prima,pentru a-l putea duce de 2 ori pe saptamana la spital.As fi incercat pana l-as fi luat fara sa dau bani pentru ca eram constient de modul in care conduceam.Si sa stii ca se poate vorbi si fara jigniri,ca nu esti pe mahala aici.Daca eu am dat un exemplu,ti-am zis,l-am dat doar ca sa inteleaga lumea unde s-a ajuns si ca trebuie facut ceva in privinta asta.Daca vrei sa vezi cum se face cu adevarat scoala de soferi,uita-te cum isi ia un finlandez carnetul.As propune asta oricand si pentru Ro.
20 sep 2013, 02:26
+1
82 comentarii 17 puncte
Taci, ca esti prost
23 sep 2013, 07:28
-1
george_daniel20
60 comentarii 40 puncte
degeaba are experienta daca nu este la curent cu legislatia actuala
21 sep 2013, 01:13
0
15 comentarii 25 puncte
Si de curiozitate.... De ce a ramas fara permis dupa 20 de ani? Deja suna dubios....Daca era capabil nu ramanea fara....
22 sep 2013, 21:42
0
47 comentarii 119 puncte
Instructorul auto nu te ajuta sa fi sofer adevarat. Tot ce conteaza, este experienta acumulata (multi km) si darul pe care il ai. Si care o fi fraieru ala sa marturiseasca ca o dat spaga sa primeasca permisul ? Defapt am vazut cateva voturi =))))
19 sep 2013, 23:07
0
if97wic
29 comentarii 6 puncte
bine ochit =)))
23 sep 2013, 00:25
0
58 comentarii 35 puncte
degeaba ai instructor bun, ca cele 24 de sedinte sau cate sunt ... nu te pot pregati pentru multe situatii din trafic practic in aceste 24 de ore, doar inveti sa conduci o masina pentru a fi sofer, ai nevoie de minim 24 de luni de zile de condus zilnic, pentru a te lovi de toate situatiile posibile si imposibile, pe orice drum, fie el in afara orasului sau in interiorul lui cine zice ca el era pregatit ca a facut X ore de condus cu instructorul .. ori minte ori este prost legat de spaga, eu unul recunosc ca am dat o mica atentie, dar ma descurcam onorabil la condus!! Cum a fost la mine: - dupa ce am luat sala prima oara, am ajuns la traseu, l-am picat (neacordare de prioritate intr-o mare intersectie, unde recunosc ca a fost greseala mea) - apoi iar am luat sala, am picat si a 2-a oara la traseu (am trecut pe galben sau asa sustinea politistul) - apoi iar la sala, iar am luat-o ... si mi-am dat seama ca deja stiam prea bine teoria ,, iar la practica .. stiam ca oricum NU voi fi sofer mergand cu instructorul in dreapta .. asa ca am pregatit niste banuti si gata de atunci au trecut 5 ani, si aproximativ 65.000 km si nu am nici o amenda, nici un punct penalizare si .. doar mi-am indoit putin o aripa in urma cu 2 ierni intr-un derapaj pe gheata (binenteles recunosc a fost tot lipsa de experienta, ca nu fac derapaje sau drifturi in fiecare zi .. ) deci cu spaga sau fara spaga, oricum nu este mare diferenta ... cu masina trebuie sa exersezi, sa fii atent tot timpul, sa respecti participantii la trafic si daca facem greseli, principalul este ca acestea sa fie cat mai mici ... si mai ales SA NU LE MAI REPETAM!! restul sunt vorbe
20 sep 2013, 01:03
0
8 comentarii 10 puncte
Indiferent de numarul de ore facute cu instructorul nu te poti numi sofer dupa 25-30 sau chiar 50 de ore de condus. Cum spun si colegii mai sus in fiecare zi dai de situatii diferite.Unu dintre cele mai importante lucruri este ca sa fii cumpatat la volan,chiar daca noi consideram ca nu conduce nimeni mai bine ca noi. Spun asta pentru ca in 7 ani de cand am permisul am aproape 400.000 de mii de km si nu cred ca m-am confruntat cu toate situatile posibile din trafic.
20 sep 2013, 09:40
+1
201 comentarii 263 puncte
Mie mi s-au cerut bani din prima (200 euro) - am refuzat. Sala 25 puncte, traseu picat pt un pieton imaginar. Martorul este irelevant pt tine, el va spune intotdeauna ce spune si politistul pt ca, ghici ce - el urmeaza dupa tine. Bun. Iar mi-a zis instructorul de bani, iar am refuzat. Sala - punctaj maxim. Traseu - picat pt un pieton care a pus piciorul pe trecere la 2 secunde dupa ce am trecut de trecere. M-am incapatanat si a 3-a oara. Sala 25 de puncte. Traseu picat pt ca am trecut pe galben. Aici recunosc, am trecut pe galben dar din cate cunosc asta este legal daca nu poti opri in conditii de siguranta (mergeam cu 50 la ora, nu cu 30 ce-i drept). Ma gandeam ca e vina mea dar dupa ce am ajuns acasa m-a sunat instructorul sa-mi zica ca a vb cu politistul si ca i-ar fi zis ca "nu era bai ca am trecut pe galben neaparat, daca aveam si eu grija de el". A patra oara am dat banii si - surpriza - am trecut. Asta se intampla in 2007 si de atunci am aproape 7 ani de permis conducand zilnic in care am acumulat fix 2 amenzi pentru centura de siguranta si am facut o singura tamponare usoara - recunosc, din neatentie. Daca voi chiar credeti ca iesiti din scoala de soferi pregatiti si ati avut norocul sa dati de politisti care nu iau spaga (exista, dar pe cale de disparitie), mintiti-va in continuare ca ati iesit din scoala soferi.
20 sep 2013, 11:37
0
330 comentarii 94 puncte
Domnilor, eu am luat permisul de conducere de demult....de vreo 20 de ani...nu de 1-2-3 ani ca multi dintre "zmeii" de pe aici. Ma intreb oare ce caut eu pe site-ul asta. Da l-am luat din prima, l-am luat fara spaga, nu mi-a cerut nimeni spaga, DAR va pot spune cu toata siguranta pe care o poate avea unul care conduce de 20 de ani si a facut milonul de Km, ca ceea ce inveti in scoala de soferi este fix zero! Cei care cred ca din scoala de SOFERI au iesit SOFERI se mint pe ei insisi...cele 20-30 de ore de condus facute in scoala sint egale cu zero. Abia daca se formeza reflexul de a apasa frina cind te apropii de cel din fata...nu mai discutam de alte mii de reflexe necesare unui conducator auto. Adica dupa mine ori facem scoala timp de trei ani ca in FInlanda si de acolo iesim cu adevarat soferi, ori intr-un fel sau altul, pentru a obtine permisul de conducere este nevoie de putina indulgenta din partea politistului examinator. Acesta poate fi indulgent fie ca este si el om si se pune si el in situatia de a fi incepator, emotionat, cu chilotii tremurind pe el fie in schimbul spagii! Eu unul la vremea cind am dat eu de permis am avut norocul de a avea parte de un politist examinator care nu a cerut nimic in schimbul indulgentei...va vine sa credeti sau nu asta este adevarul... Pentru cei care se lauda ca stiu sa conduca de la 12-13 ani ce sa va zic eu...unu nu-s convins ca asa este in realitate si doi...daca este asa voi actionati in afara legii! Dar hai sa o luam sistematic...pentru ca sa stii sa conduci este nevoie de ore de condus si Km..nimeni nu stie sa conduca pina nu face ore de condus si km...de obicei trebuie foarte multi...nu 100, nu 1000, nu 10.000 ci de multe ori sute de mii...abia atunci te numesti sofer...daca ai facut acele sute de mii fara accidente. Si atita timp cit nu ai permis de conducere unde ai facut, nu sutele de mii de km ci macar 10.000? Pe cimp? Pai cu ce te ajuta condusul pe cimp? Cum inveti ce sa faci in trafic conducind pe cimp? At
20 sep 2013, 14:07
+2
6 comentarii -7 puncte
"Eu unul la vremea cind am dat eu de permis am avut norocul de a avea parte de un politist examinator care nu a cerut nimic in schimbul indulgentei...va vine sa credeti sau nu asta este adevarul... Pentru mai multe detalii vizitati-ne la: http://www.4tuning.ro/index.php?module=AmvcCmsFe&action=view_comments&type=1&news_id=19968#comm_454522" Vezi atunci macar aveau coloana dar acum si aia lipseste
24 sep 2013, 21:50
0
58 comentarii 35 puncte
cum am mai spus si mai sus, cu spaga sau fara spaga nu prea conteaza tot ce conteaza este sa incerci sa fii un SOFER bun, si dupa ce intri in posesia acelei bucati de plastic, sa te stradui sa-ti formezi un stil de condus PREVENTIV (asa cum scrie si in carte) dar oare ce inseamna acest cuvant PREVENTIV? cati dintre soferii din ziua de astazi cunosc sensul acestuia? ai dat sau nu spaga este irelevant!! invata sa CONDUCI PREVENTIV si invata din greselile celor care conduc pe invers, adica AGRESIV
20 sep 2013, 23:18
0
6 comentarii -7 puncte
sti cum e cu sondajul asta ? Voi astia mai "batraniiiii" ati spus in felul vostru pentru ca atunci era diferit . Acum noi astia tineri generatia noua , la noi tot se rezuma ca are mamica cu taticu bani si cum politisti te citeste dupa haine atunci iti cere si marafeti . Am un prieten care a dat de 20 de ori traseul frate , si pana nu a marcat suta nu a luat , spune si tu acum . plus unu a vrut sa faca ceva de genul denunt si ghici ce !!!! nu a luat nici pana acum permisul . Acum pe bune in orice domeniu trebuie sa marci si tu ceva , eu nici pana acum nu inteleg cum mama **** am intrat in UE . Fratele meu a dat de 2 ori pana nu a marcat nu a luat , merge destul de bine spune si tu cine face transfagarasan la 2 saptamani dupa ce a luat permisul ????(nu a ramas fara motorina sau cu pana) Si eu trebuie sa dau de permis sala +traseu , am vb cu instructorul si a zis ca faca bani sau fara relati ei rar de tot . Deci astia care au permisu din 2005 in jos sa nu mai vb ca se poate si fara , sa va vad eu cand eu stiu trb sa dati examen si ai in spate 15 ani de experienta si nu ei , atunci iti schimbi complet atitudinea . Pe ilfov e la fel ca in bucuresti ,dar aici sunt 4 examinatori dintre care 3 corupti . Unu zice din start: sa nu incercati la mine ca nu merge
24 sep 2013, 21:47
0
26 comentarii 11 puncte
Se iau permise cu spaga, gramada, eu prima data am dat oras in Neamt cu domnul Vl.....scz, n-am voie sa zic, si ce sa spun, mai eram cu una tipa care o dat prima, eu al doilea....ei ii mergea masina sacadat la fiecare schimbare a treptei de viteza, si a mai si oprit masina, motorul, tot, s-a panicat si ghiciti ce, a trecut, nu cred ca n-a dat spaga. am urcat eu in masina, am semnalizat plecarea de pe loc, am plecat, imi da comanda domnul Vl.....iar era sa ma scap, la prima faci stanga, aveam deja 40 cam, schimbam a 3-a de acum, si imi da comanda de schimbare a directiei cu maxim 40 de metri inainte, bineinteles m-am conformat si strada pe care m-a bagat era una din al doilea razboi modial uitata, am luat prima groapa dupa cum zicea instructorul ca la examen daca e necesar nu iert masina ca sa n-aiba ce zice politaiu, dar urmatoarele gropi le-am depasit semnalizand corespunzator, apoi am facut dreapta, m-am miscat bine cu plecarea dintr-o zona cu declivitate, apoi merg, ma incadrez la axul drumului fiindca prima banda incepea sa se ocupe, si pana a urmat sa fac iar stanga, deja luasem 3 penalizari....la final imi zice ca de ce n-am evitat si prima groapa, la o alta colega de daduse cu o saptamana inainte, le-a evitat pe toate depasindu-le, a intrebat-o" nu-ti plac gropile?", bineinteles, m-a incarcat cu de toate, ca de ce urc cu masina intr-a 2-a, ca sa dau a -1a dar ce treaba avea el cat timp eu nu eram subturat cu motorul? deh, eu am condus exemplar cred eu, m-am conformat la toate comenzile, am condus fluent, fara sicanatii intre treptele de viteza, si totusi pe mine m-a picat...am ajuns la stadion, ma pune sa invart din 3 miscari, invart cu semnalizarile aferente, corect nu ca colega dinainte, vira stanga si semnaliza dreapta, si ies de pe strada respectiva, fac dreapta, 1,2, dau sa schimb a 3-a, deja aveam viteza...si primesc comanda, parcheaza in spatele skodei care se afla la 25-30 de metri destanta de mine cand am primit comanda, maxim 25-30m...bineinteles n
25 sep 2013, 22:54
0
26 comentarii 11 puncte
Se iau permise cu spaga, gramada, eu prima data am dat oras in Neamt cu domnul Vl.....scz, n-am voie sa zic, si ce sa spun, mai eram cu una tipa care o dat prima, eu al doilea....ei ii mergea masina sacadat la fiecare schimbare a treptei de viteza, si a mai si oprit masina, motorul, tot, s-a panicat si ghiciti ce, a trecut, nu cred ca n-a dat spaga. am urcat eu in masina, am semnalizat plecarea de pe loc, am plecat, imi da comanda domnul Vl.....iar era sa ma scap, la prima faci stanga, aveam deja 40 cam, schimbam a 3-a de acum, si imi da comanda de schimbare a directiei cu maxim 40 de metri inainte, bineinteles m-am conformat si strada pe care m-a bagat era una din al doilea razboi modial uitata, am luat prima groapa dupa cum zicea instructorul ca la examen daca e necesar nu iert masina ca sa n-aiba ce zice politaiu, dar urmatoarele gropi le-am depasit semnalizand corespunzator, apoi am facut dreapta, m-am miscat bine cu plecarea dintr-o zona cu declivitate, apoi merg, ma incadrez la axul drumului fiindca prima banda incepea sa se ocupe, si pana a urmat sa fac iar stanga, deja luasem 3 penalizari....la final imi zice ca de ce n-am evitat si prima groapa, la o alta colega de daduse cu o saptamana inainte, le-a evitat pe toate depasindu-le, a intrebat-o" nu-ti plac gropile?", bineinteles, m-a incarcat cu de toate, ca de ce urc cu masina intr-a 2-a, ca sa dau a -1a dar ce treaba avea el cat timp eu nu eram subturat cu motorul? deh, eu am condus exemplar cred eu, m-am conformat la toate comenzile, am condus fluent, fara sicanatii intre treptele de viteza, si totusi pe mine m-a picat...am ajuns la stadion, ma pune sa invart din 3 miscari, invart cu semnalizarile aferente, corect nu ca colega dinainte, vira stanga si semnaliza dreapta, si ies de pe strada respectiva, fac dreapta, 1,2, dau sa schimb a 3-a, deja aveam viteza...si primesc comanda, parcheaza in spatele skodei care se afla la 25-30 de metri destanta de mine cand am primit comanda, maxim 25-30m...bineinteles n
25 sep 2013, 22:55
0
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »