bine ca avem premianti la comentarii. chiar e atat de greu sa scrii 3 randuri fara sa jignesti? macar daca ai oferi informatii corecte. nu din toate curbele trebuie sa iesi pe exterior. vezi modul de abordare al curbelor succesive. nu ce zic eu, ci cauta literatura de specialitate. tot acolo o sa vezi si cum se tin mainile pe volan (inclusiv de ce). nu stiu cum ai face tu o proba de slalom miscand mainile pe volan.
Te scuz. Dar ti-ai demonstrat nivelul de cunostinte numai prin prostiile pe care le-ai spus. Tu esti din cei care invarte volanul cu o mana, iar cealalta o tine pe cotiera, nu? Poti sa afli ca tocmai, esti invatat sa incrucisezi mainile la maxim. Iar in ace de par sa aduci mana in directia care se face virajul la ora 12. In plus, de asta se cheama si cursuri, ca sa inveti. Nu toti se nasc cunoscatori si asi ai pilotajului precum tine.
Dan Gartofan spune sa tragi volanul nu sa impingi si sa nu incrucisezi mainile, explicatia fiiind si demonstata si anume cu ele incrucisate nu mai ai loc de manevra; da ce stie el:))
Sa il ascultam pe Loeb cand invatam sa conducem o masina ca a lui! Cand inveti sa conduci o masina de strada sa nu te astepti ca poti face un ''ac de par'' cu o singura rotire de volan si sa mai pastrezi si banda, fara sa tai curba, iar in caz de doamne fereste sare Airbag-ul si te prinde cu mainile incrucisate asa, sa ne povestesti ce se intampla.Nu vreau sa fiu Gica contra da asa mi se pare mai corect repet pe o masina de strada.