Masinile cu numere straine din Romania: peste 50% au actele false Ghidul soferului 28 Octombrie Masinile cu numere straine din Romania: peste 50% au actele false
Toate comentariile (86):
rover_cabrio
771 comentarii 1022 puncte
este total GRESIT acel site cu asigurarea de BULGARIA pentru ca NU TOTI ASIGURATORII isi permit afisarea datelor clientilor , sunt N cazuri in care am vazut asigurari bune care nu apareau in baza aceea de date !
22 oct 2013, 17:22
0
TRAIASCAromania
1624 comentarii 496 puncte
Nu mi-ar placea sa ma loveasca cineva cu numere de bulgaria ...DAR ii invidiez pt faptul ca nu platesc impozite si taxe aberante.
22 oct 2013, 17:52
+15
1 comentarii 1 puncte
INMATRICULARI IN BULGARIA NON STOP!!!! Inmatriculare auto in Bulgariala Ruse pe numele tau in carte si talon; asigurare RCA si CARTE VERDE pe 3 luni, 6 luni si un an; ITP; Asiguram platforma pentru masinile ale caror numere sunt expirate. Consultanta NON-STOP: 0721.401.401
15 ian 2014, 10:00
+1
puju
2 comentarii 11 puncte
bine ca ati pus imagini cu actele, ca sa aiba baietii destepti material de photoshop
22 oct 2013, 18:05
+11
72 comentarii 344 puncte
Au baietii deja material. Nu iti face tu griji.
22 oct 2013, 22:00
+10
72 comentarii 275 puncte
Maaai lasa-ma cu articolul asta... Zici ca pe Romania nu se pot falsifica, ca avem noi cele mai tari elemente de siguranta... Sunt si astia pe Romania, la fel de multi. Un ban in plus, iti face falsu', mai bun ca originalu'...
22 oct 2013, 18:13
+5
223 comentarii 312 puncte
Mi-am amintit de filmul pisica alba pisica neagra..... cand ii zice nea Grga la colegu...... noi facem whisky mai bun ca originalul :))) Din pacate ce spui e adevarat. Sunt baieti in Romania care te rezolva si cu acte legale daca ai destui bani. O spaga ici, o spaga colo si imediat iti treci o masina furata pe numele tau.
22 oct 2013, 19:20
+5
5 comentarii 3 puncte
Personal am avut un Volvo s60 ,acum vreo 10 ani ,ce era inmatriculat pe Bucuresti si intorcandu-ma de la mare,m-am intersectat cu unul identic,cu aceleasi numere.Nu am avut ***** ama intorc dupa el,sa vad ce si *****i intr-un fel m-am panicat,asa ca m-am scapat urgent de masina.In Constanta si Bucuresti stiu sigur ca ani de zile aducea unul masini "pe invers" din Italia si le inmatricula acolo...
06 ian 2015, 20:46
0
1 comentarii -3 puncte
Cel mai mincinos articol pe care l-ati scris vreodata. Pur si simplu din lipsa de ocupatie m-am apucat sa verific masini care se vand pe site-ul acesta daca au asigurarile valabile, toate cu numere de Bulgaria. Surpriza! Din 10-12 masini pe care le-am verificat (si era specificat ca masinile au actele valabile) toate chiar aveau actele valabile. Actele insemnand doar asigurarile ca altceva nu am putut sa verific. In plus fata de asta, prima mea masina am inmatriculat-o in Ruse, Bulgaria prin intermediul unor intermediari care mi-au facut asigurarea la o "ghereta" cum o denumiti voi si ghiciti ce, masina aceea are asigurarea valabila si astazi (eu nemaiavand masina de peste 2 ani si jumatate, dar totusi am retinut numarul de inmatriculare). SA VA FIE RUSINE! P.S.: Sunt total impotriva masinilor inmatriculate in alte tari decat Romania (situatia materiala la acea vremea nu mi-a permis alta solutie), dar voi tot niste jurnalisti slabi si incompetenti ramaneti.
22 oct 2013, 19:12
-3
rover_cabrio
771 comentarii 1022 puncte
ai mare dreptate aici , foarte multe masini pe Bulgaria au itp si asigurarile BUNE ,problema o pune cele de Spania Italia Franta Anglia Polonia Irlanda in care nimeni nu ia nici o masura si toate actele sunt falsuri ordinare !!! cine are noroc poate sa aiba masina de ELVETIA ca aia nu verifica nici o masina pentru nimeni nici prin INTERPOL am auzit caz !!!
25 oct 2013, 12:04
0
mirel_tuning
636 comentarii -25 puncte
...si competez eu sa ai ghinionul sa iti iei o astel de masina si sa iesi cu ea prin U.E. cu asigurai deastea false nici nu vreau sa mai zic ce s ar mai intampla dar in fine ...ca statul nostu de *** in loc sa remedieze chestia asta prefera ne faca cobaii europei
27 oct 2013, 11:34
0
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
serjiu25
2 comentarii 12 puncte
Am de o luna un Touareg din 2005 motor de 2461,emisii co 2 ,273 g, euro 3,iar ieri am fost la ANAF sa imi calculeze taxa..., (este inmatriculata in italia),in jur de 14500 EURO......,deci prefer sa merg anual in Bulgaria pt acte... sau sa incerc sa o inmatriculez fara taxa,
22 oct 2013, 20:39
+5
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
lanciabella
136 comentarii 269 puncte
Omul isi cumpara ce ii place si are nevoie!
23 oct 2013, 11:49
+2
mirel_tuning
636 comentarii -25 puncte
si tu data viitoare cand mai faci comentaii nu uita sa apreciezi ca tuaregul sau wv nu e o rabla si fiecare isi cumpara cum il tine bugetul asa ca asta e treaba lui nu treaba ta ...daca vrei sa mergi in trabant iti iei trabant daca vrei mercedes iei mercedes nu mai continui ca nu are rost cred ca din textul tau esti un papa lapte acolo in romania ciao
27 oct 2013, 11:40
0
racerVTM
36 comentarii 37 puncte
si daca nu te tine bugetul , iti iei un Touareg inscris pe alta tara ( posibil si furat , bineinteles nu de tine ) ,dar numai sa te vada lumea ca ai Toaureg ??? asa vezi tu normal ???
29 oct 2013, 23:16
0
serjiu25
2 comentarii 12 puncte
ce ar trebui sa inteleg prin rabla gurmanda?creata pt fitzosi?automobilele nu mai sunt un lux... sunt o necesitate...,am cumparat-o deoarece chiar am nevoie de asa ceva acolo unde locuiesc,e o masina care este foarte k pt asfalt cat si pt drumuri mai putin accesibile autoturismelor de clasa mai mica si cu tractiune obisnuita....inclin sa cred ca lucrezi pt Guvern sau ceva de genul de te-ai pornit asa pe mine ,cred ca fitzosi gasesti pe marlani.ro,eu unul chiar vreau sa inmatriculez pe romania (fara taxa sau o taxa acceptabila),si sa imi platesc impozitul statului Roman dar daca nu se poate o sa platesc Bulgariei
22 oct 2013, 21:45
+7
TRAIASCAromania
1624 comentarii 496 puncte
Lasal pe ala,nu lucra la stat numai e gelos pe tine.Bine ai venit la site-ul 4tuning.ro,nu te astepta la multe de la cei ce comenteaza pe aici.Chiar am vrut sa zic ca dintre toate "SUV uri de fitze" Touaregul e cel mai folositor,restu (bmw,q7,benz) au motare de la 3000cmc in sus si off road putin mai capabil ca si un Smart.
22 oct 2013, 23:47
+3
sergini0
90 comentarii 164 puncte
Presupun că ai condus de nenumărate ori X5, Q7 pe teren accidentat de îţi poţi da cu părerea.
26 oct 2013, 16:07
0
alpha111
583 comentarii -35 puncte
si toate astea s-ar rezolva cu taxe si impozite mai mici cu cat maresc taxele si impozitele, cu atat o sa primeasca mai putini bani, dar ponta, futu-i pe doamna ma'sa, ce sa inteleaga? ca este atat de prost incat si-a copiat lucrarea de doctorat dar mai prost sunt eu ca platesc 8000 de lei anual pt masina :((
22 oct 2013, 21:49
+4
alpha111
583 comentarii -35 puncte
p,s eu platesc intr-un an cat plateste unul pt o scoka fabia in 120 de ani si chiar nu glumesc, baiatul plateste 15-16 euro de impozit pai noi ar trebui sa avem strazile noastre special facute pt masinile cu impozite astronomice, dc sa merg eu pe aceasi starda cu unu care plateste 16 euro pe an, doar am masina de lux, nu pot sa ma impiedic de masinile muritorilor ******* gatu' ma'ti , ponta!!!1
22 oct 2013, 21:59
+3
TRAIASCAromania
1624 comentarii 496 puncte
Sa nu te superi pe mine dar de ce dai 8000lei pe an pt impozit la masina ta?....S500 are 302cai.Poti lua un s320 modelul nou cu vreo 16,000euro (adica doar impozitul pt 8 ani care il platesti acuma...) si ai avea motor de 3000cmc si relativ aceleasi perfromante,mai ales resfotata.
22 oct 2013, 23:56
+1
alpha111
583 comentarii -35 puncte
cand, am luat-o pe asta, s w221 era modelul in productie, iar preturile erau ridicate, plus ca devalorizarea, te omoara la aceste masini, dar mai presus de toate, trebuia sa ma duc sa dau cu "subsenatul" la finante in italia pt masina aia, chiar dak era de romania :))) ma luau astia la bani marunti si chiar nu este placut
23 oct 2013, 00:13
-1
alpha111
583 comentarii -35 puncte
p.s, ce intrebare e aia? dc dau 8000 de lei pt 306 cai?! i
23 oct 2013, 00:20
-3
124 comentarii 40 puncte
ceri prea mult ca prostalanul ala analfabet, cu bmw sa se poata faca inteles. e mai prost ca noaptea, da-i pace.
23 oct 2013, 12:16
-3
TRAIASCAromania
1624 comentarii 496 puncte
ti-ai facut alt cont domnul cu S3 milionar?
23 oct 2013, 15:44
+1
TRAIASCAromania
1624 comentarii 496 puncte
Nu am zis 8000lei pt 306 cai...mai mult de ce platesti "rate anuale" la stat cand ai putea plati "ratele de impozit" pt un Mercedes nou?SI am zis de 320 pt ca nu ar fii un pas mai jos din punct de vedere la perfromante pt ca e mult mai avansat.
23 oct 2013, 15:46
+2
alpha111
583 comentarii -35 puncte
scuze, am interpretat gresit cat despre modelul mai nou de clasa s, ti-am spus dc nu l-am cumparat si nici nu planuiesc sa schimb masina asta, este prea pe gustul meu, repet GUSTUL MEU sa nu trezesc comentarii deplasate, poate peste vreo 2-3 ani
23 oct 2013, 20:57
-1
70 comentarii 81 puncte
Cristi, nu te mai obosi sa platesti prietene. Statul roman trebuie sa inteleaga ca nu poti taxa de la 2000 cmc la 3000 cmc cu o crestere de peste 1200%. Asta e bataie de joc, iar noi nu trebuie sa fim obligati sa platim astfel de sume. Inmatriculam toti masinile in alte tari, fie Bulgaria, Croatia sau mai stiu eu ce si nu dam bani statului roman. Daca nu se intelege chestiunea asta in guvern, atunci sa culeaga ce nu primesc. Dreptul de a inmatricula o masina in alta tara si a circula cu ea in Ro nu ti-l poate lua nimeni.
30 oct 2013, 17:49
+2
alpha111
583 comentarii -35 puncte
nu sunt genul care sa-si faca probleme, stiam ce impozite impune o masina de 5000, iar asta nu m--a impiedicat s-o cumpar, asta nu inteleg ei, ca eu am cumparat masina din pura pasiune, pt ca vroiam sa detin automobilul care toata lumea il lauda, acum 10 ANI, dak as fi celtuit 150000 pe o masina noua, nu m-ar fi deranjat impozitul de aproape 2000 pe an, dar detin o masina de 10 ani, dc sa fiu taxat ca unul care da sute de mii pe o masina, nu sunt impotriva taxarii luxului, sut inpotriva hotiilor si sunt impotriva ca nimieni nu face nimic si ne lasam ****** in cur, pt ca noi i-am invatat asa, dak i-am scutura putin, ar fura mai cu frica si implict mai putin, iar la toata faza asta am avea de castigat... noi fraierii
30 oct 2013, 20:38
0
Ozaki
5 comentarii -3 puncte
Voi ca Romanii ce platiti (si cat) pentru o masina 1.600cc Euro 3 din 2000 ? Pentru ca eu platesc aproape 250 pentru asigurare de 6 luni, 265 taxa de drum anual (vignieta) plus si bariere care sunt pe drum. Pentru ca vreau sa inmatriculez masina in Romania.. Referitor la subiect as cumpara masina din Romania cu acte in regula ca sa stau linistit.
22 oct 2013, 21:56
0
alpha111
583 comentarii -35 puncte
eu de asiguarare platesc cam 220 de euro pe an, dar am un 5000, acum depinde de cati ani ai, ce masina vrei sa imatriculezi sfatul meu este: INMATRICULEAZ-O PE NUMELE TAU, SAU A UNEI PERSOANE IN CARE AI MAXIMA INCREDERE, dak nu.ai mari sanse sa ramai fara dar mai intai de toate, verifica legea din tara ta, referitoare la detinerea masinilor inmatriculate in alte tari, de exemplu, in italia, cetatenii italiani, nu au voie sa circule cu masini inmatriculate in alte tari, pe numele lor fii foarte atent la ce spune legea din tara ta
22 oct 2013, 22:11
+3
74 comentarii 97 puncte
Propun eu o masura care va stopa acest fenomen: taxe si impozite proportionale cu nivelul de castig al populatiei. Nu e normal sa platesti 5000 de euro timbru la masina de 3000 de euro. Am asa o mare ciuda pe statul roman. Uitati-va si voi pe autovit ce "monstri" sunt pe acolo: a8 4.2 sau 6.0, bmw cu motoare v8, mercedesuri s500 sau alte grozavii de astea, la un pret in jur de 10.000. Daca nu erau aberatiile astea de taxe, imi cumparam un "monstru" de asta. Intretinerea unei asemenea masini nu ar fi o problema pt mine, dar in momentul in care in 2-3 ani platesti masina din nou deja nu-i in regula.Plus ca odata cumparata, e foarte posibil sa o tii pana la moarte, ca greu gasesti un cumparator (mai ales in romania).
23 oct 2013, 10:37
+2
gamercosti
1383 comentarii 1746 puncte
taxa in benzina, simplu si eficient... taxa sa fie la km parcursi si cat poluezi/consumi in acei km... da suntem prea prosti pt asa ceva
23 oct 2013, 23:56
-2
alpha111
583 comentarii -35 puncte
tin minte ca acum cateva luni, cineva a propus treaba asta, dar cei care au platit deja taxa, au sarit de cur in sus, adica ei au platit, sa plateasca si retul, din cauza asta nici nu putem da inainte, suntem prea dusmanosi, dak eram prosti, sa nu ne desteptam ca poate se supara prostii, deci din cauza prostilor, suntem obligati sa fim mai prosti ca ei
24 oct 2013, 00:09
+1
223 comentarii 312 puncte
mare dreptate ai. Suntem prea dusmanosi sa putem avansa.
24 oct 2013, 00:41
0
alpha111
583 comentarii -35 puncte
dar mai presus de toate, suntem prosti rau, in loc sa iesim in strada, ca ne omoara astia cu zile, nu castigam, cat trebuie sa le dam lor si macar de ar face ceva cu ei, inafara de ai fura de la buget, in loc sa-i linsam pe unde-i prindem, noi ne aruncam pe jos in piata universitatii pt drepturile maidanezilor, ca pana la urma sa ne manance maidanezii, ca nu avem ce sa mancam noi, dar sa le mai dam si lor, in primul rand de aia fura astia, ca nimeni nu le zice nimic, eu as iesi in strada, dar ce sa fac singur acolo? sa ma agit de nebun si de dragos pt binele cui? si oricum nu as rezolva nimic
24 oct 2013, 00:57
+1
11 comentarii 18 puncte
pro bulgaria,cu toate ca asigurarea e mai scumpa
23 oct 2013, 19:44
0
209 comentarii 353 puncte
Ca sa nu va mai plangeti ca sunt taxele asa de mari pentru masinile de Lux, High End luati-va niste masini care va permiteti sa le inmatriculati in tara si sa platiti taxele in tara. Masinile alea sunt facute pentru oamenii cu bani care nu ii intereseaza ca taxa,impozitu e mare si etc. Este aproape nimic pentru ei. Cumparati-va masinile care vi le permiteti, nu va mai luati masini la care va plangeti ca e taxa prea mare sau ca nu stiu ce e prea mare pentru ca mai mult va faceti de ras, nu pareti bogati sau interesanti. Nu o spun in nume de rau dar grandomania a inceput sa atinga cote ingrijoratoare. Nu suntem in Saint Tropez.
23 oct 2013, 20:35
-1
alpha111
583 comentarii -35 puncte
ti ti se pare logic si normal ca eu sa platesc un impozit mai mare la un s500 din 2003,decat la un maserati gran turismo s? si platesc cu 130 de euro, adica vreo 6 milioana mai mult, sau ti se pare logic sa platesc impozit pe un an cat plateste unu cu o dacie in 120 de ani??!!! si sa merg pe aceasi strada cu el, sa am aceleasi beneficii ca el, sa ma blocheze in trafic din cauza lui?scuza-ma, dar dak tot suntem taxati pt masinile noastre care sunt considerate de lux si care pot depasii viteza de 250 si mai stiu eu ce criterii are ponta de a ne taxa, dc sa nu avem mai multe drepturi, dc sa nu avem strazile noastre pe care sa mergem cu masinile impozitate si cu 1700.1800 de euro anual, dc sa nu avem mai multe beneficii fata de unul care plateste 15 euro pe an, dc trebuie sa fiu tratat la fell ca el, eu stiu ca mai multi bani iti cumpara mai mult cantitativ sau calitativ, in cazul nostru nu se vede decat o hotie, deci nu este vorba de grandomanie, este vorba ca se pisa astia pe noi in ultimul hal. si noi iesim in strada pt a apara drepturile maidanezilo, nu ale noastre, nu ne intereseaza probleme existentiale de genul ca platesti 3sferuti din castigul lunal la intretineresi alte chestii, dar ne iubim maidanezii
23 oct 2013, 20:52
-3
209 comentarii 353 puncte
Ce tara are strazi si autostrazi separate pentru cei cu masini de lux sau super car-uri? Sa fim seriosi acum. Si cum am spus mai sus. Unul care vine si isi cumpara Porsche, Seria 7, S-Class, Gran Turismo, Bentley, Rolls Royce crezi ca se uita si spune ''aiii cat costa taxa, aii cat e impozitu, ma da parca s-a mai scumpit...'' Si ei umbla pe aceleasi strazi cu cei de clasa medie sau sub medie in toate tarile. Si nu e numai la noi. Si in alte tari crezi ca ei se uita la taxe si impozite? Nu zic sa nu ne cumparam si noi masini mai speciale dar nici sa ne luam S-Class Seria 7 si alte minunatii ca sa ne plangem ca e taxa sau impozitul mare. Problema noastra este ca ne intindem mai mult decat ne este plapuma.
23 oct 2013, 21:01
+2
alpha111
583 comentarii -35 puncte
in nicio tara din lumea asta nu esxista acea diferenta care este in romania pt un smart platesti in italia in jur de 200 de euro anual si scade putin pe parcurs, cand masina se invecheste, dar pt un s500 ca al meu platesti 700 de euro anual, dar porneste de la 5000 cand masina este in primul an de viata, deci, eu cred ca am dreptate, pt astia sunt atat de jegosi, sa le *** familia in gura. incat nu taxeaza valoarea, pt ca ea scade odata cu trecerea anilor, taxeaza capacitatea motorului, pt ca aia nu se schimba, un s vechi de 10 ani, nu mai este de lux, orice mi.ai spune tu, sa taxeze puterea sau valoarea efectiva a masinii si sa scda odata cu trecerea anilor, pt ca orice masina, dupa u timp devine harb, si crede-ma ca se uita, sa platesti 5000 de euro la achizitie+ 15000 de euro pe parcursul a 7-8 ani de viata. fara sa mai punem la socoteala benzina si intretinere, dak le aduni pe cele doua valori indumeaza 25 % din valoarea unui automobil de lux, normal, si suma asta creste odata cu timpul si se amplifica prin depreciere, dee aia spun sa impoziteze ce trebuie, nu sa faca taxe care sunt mai mari ca in occident dak faci calculul pe 10 ani, pt ca noi, adica voi, nu castigati cat castiga unu in italia, dar platiti mai mult ca ei, de aia spun ca normal ar fi sa avem si beneficii
23 oct 2013, 21:32
-1
alpha111
583 comentarii -35 puncte
p.s dak tot sunt atat de ingrijorati de mediu, dc nu dau cota parte statului italian, care respira noxele din masina mea si nu platesc nimic in italia, in schimb platesc de imi vine rau in tara, unde nu poluez si nu folosesc stradile de acolo, pt sa platesc acesti bani, dak nici macar nu traiesc in romania si dc nu dau din ei statului italian? care sunt obligati sa ne suporte in trafic, ca si aici tot tarani suntem, pt ca asa am fost dresati sa fim, eu oricum platesc banii astia la stat, desi cred ca este exorbitant de mult pt masina asta, dar tot ma bantuie faptul ca platesc cat altul in 120 de ani
23 oct 2013, 21:37
0
bila20042005
7 comentarii 10 puncte
mi se pare ca esti un lesinat care a vandut nush' ce pamanturi si vrea si el o masina puternica sa il respecte lumea,da' daca iei masina nu iti mai raman bani din vanzarea pamantului ca sa platesti taxa.si tot cu chilotii rupti in cur esti.sau "baiatu' lu tati"!Auzi :"sa merg pe aceeasi strada cu el"! ia-o pe sus dak esti jmecher ;)tu esti genu ' ala care in trafic dai flash-uri ca sa se dea lumea din fata ta,doar ca sa fii singur pe banda 2.io zic sa iti vezi lungu' nasului si sa nu te mai dai mai mare decat esti.multa minte iti doresc;)aaaa! si app,chiar ne iubim maidanezii!spre deosebire de tine,ei nu jignesc oamenii !mai ales p-aia mai saraci.tu asta "bogatu'"care castigi mult si te lauzi pe 4tuning.
24 oct 2013, 19:44
+4
alpha111
583 comentarii -35 puncte
bai coi oparit, eu chiar castig mai mult ca multi dintre voi, ce **** mea de pamanturi visezi acolo??!! tu macar de ai castiga cat dau eu impozit la an pt una dintre masini, asa ca taci *****'! macar de ati conduce toti ca mine, am avea cu cel putin 70% mai putine accidente pe strada, dar ce poti cere de la un alt frustrat ca tine, care crede ca respetul se castiga printr-o masina scumpa tu faci parte dintre retardatii care au un amarat de oltcit, dak il au si pe ala si sunt invidiosi pe cei care muncesc si isi ia ce vor ei sa-si ia, sau ce isi permit sa isi ia, iar chestia cu circulatul, bai **** bleaga era metaforica, pt ca platesc prea mult si nici macar nu stau in tara, dar tu ***** cu ochii injectati din marijuana aia din poza, ca de d'aia adevarata nu ai bani, o sa ramai cu maidanezii si cu uitatul la masinile altora, la cat esti de prost, ma facusi sa te si jignesc, ce **** mea stii tu ce fac eu, sau cati bani am, sau cum poti sa contesti ce spun eu? pe ce baze? fumeaza-ti incontinuare creierii aia si lasa-i pe altii in pace
24 oct 2013, 20:30
-2
70 comentarii 81 puncte
Hai sa lamurim un lucru: cilindreea mare nu este un lux. Un nissan patrol de exemplu nu e o masina de lux. De fapt luxul nici nu e definit in legislatie. Chiar si de ar fi lux, ce facem? discriminam intre bogati si saraci? Dar poate eu vreau sa imi iau o masina veche cu cilindree mare, dar nu mi-o permit de noua. De ce sa fiu nevoit sa platest o suprataxa pentru o masina care 1. nu e de lux, 2. e veche, iar cei care si-o permit iau alta, 3. dupa cativa ani nu mai poate fi considerata lux. Cilindreea este o necesitate mai ales pentru masinile grele, iar cu normele de siguranta, masinile vor lua in greutate din ce in ce mai mult si vor necesita motoare din ce in ce mai puternice. Daca statul roman nu vrea sa imi ia banii in mod decent, cu siguranta se vor gasi alte state in interiorul comunitatii europene care se vor bucura de ei.
30 oct 2013, 17:54
+1
DiavoLLo
86 comentarii 100 puncte
problema e alta....ca unii am cumparat aceste masini cand nu erau taxele acelea aberante....apropo...tu de ce mananci zilnic ca la fel fac si unii ce isi permit...redu si tu la o masa...la 3 zile...ca asta e nivelul tau...copii de 19 ani care vb de dragul de a vb.sincer tu nu ai prins nici vremea cu counter strike de la inceput...mergi si termina un liceu,o facultate si pe spatele tau nu a parintilor...ia`ti o masina...si apoi sa vina unii si altii sa te f``a cum vor ei pe banii tai...sa vedem atunci ce mai ai de zis...eu unul am muncit si inca muncesc sa tin o masina de 2.5...toate au o limita...ai luat odata banii ajunge....nu zi de zi pt altceva....si ei merg in coloane de 10 masini cu motoare imense pe banii nostri.....te cam apuca nervii...
24 oct 2013, 23:42
+1
alpha111
583 comentarii -35 puncte
pe mine asta ma dispera cel mai rau, ca un retardat incepe sa-si dea cu presupusul despre mine sau altul, cum am facut, de ce am facut, si suntem judecati pe munca noastra, nu a lui, ca el probabil inca suge la ma'sa, ca nu cred ca este intarcat, cum ai spus si tu, sa.si cumpere o masina pe banii munciti de el, orice masina si sa inceapa sa plateasca taxe si impozite pana ii vine a ***e, sa vad ce o sa mai zica atunci? si pe mine ma apuca dracii rau cand incep sa zica,"aaa tu esti un mort de foame, ti-ai luat masina ca sa vada lumea, ai un 5000, acum plateste, etc" pai ******* creieri aia de drogat, cred ca cu banii mei ii dau pe ce vreu, fara sa cer opinia publica, dak procedez bine sau nu, cat despre faptul ca ma plang de banii de impozit, pai ma plang in *****, macar de ar face strazi de banii aia, dar ii bag in buzunar la altul, asta ma dispera cel mai rau, nu ca i-as baga intr-o economie in dezvoltare, si pana la urma sa ma *** in ea de economie, ca esta e hotie si ar fi mai mica, dak jegurile astea de oameni gen buzatu marian, ar face ceva in privinta asta, adica sa nu mai stea in curul gol, pe lang **** sculata, ca cere sa fie ***ut
25 oct 2013, 00:03
0
bila20042005
7 comentarii 10 puncte
bai asta "bogatu"!nush daca ti-am vorbit urat!jegule care esti.nici eu nu sunt de acord cu strazile pline de gropi!dar asta nu inseamna ca trebuie sa ne impartim in saraci si bogati!cu masini scumpe si cu dacii!si chiar ma faci sa rad!pe bune:))))si app!nu am olcit!am avut si olcit!acum am un tico!si urmeaza si un hyundai.si ia ghici:toate pe banii mei!si daca am o poza cu marijuana...asta u inseamna ca o si consum.si refuz sa te jignesc,nu ma lasa educatia!"ti se pare logic sa platesc impozit pe un an cat plateste unu cu o dacie in 120 de ani??!!! si sa merg pe aceasi strada cu el, sa am aceleasi beneficii ca el, sa ma blocheze in trafic din cauza lui?" Pentru mai multe detalii vizitati-ne la: http://www.4tuning.ro/index.php?module=AmvcCmsFe&action=view_comments&type=1&news_id=20398#comm_458886
25 oct 2013, 04:55
+1
alpha111
583 comentarii -35 puncte
cum am mai spus, era strict legat de suma enorma de bani, iar afirmatia in sine era metaforica nu fac diferente intre saraci si bogati, pt ca in primul rand nu sunt bogat, de fapt dak stau bine si ma gandesc, nu de bine ce ne era am plecat din romania, am spus-o mereu, nu mi-e rusine de ce am fost, sau ca am plecat de jos si am reusit sa urc cateva nivele si in primul rand, nu am luat pe nimeni in badjocura pt masina care o conduce, dar uite, unu cu tico, imi spune mie ca sunt mort de foame, cu 2 masini in garaj, sa fim seriosis acum... m-aai inteles gresit, nu am nimic impotriva celor care platesc mai putin la impozit, pt ca nu ei isi decid impozitul anual, era ceva legat strict de legile noastre si de cacatl de concemptie care o au politicienii,, adica diferenta exagerat de mare intre impozite, iar pt banii aia, nu primim nimic, doar cate o factura cu piesele schimbate, pt ca am dat in groapa, la cati bani platesc, nu ti se pare lgic ca pt un asfel de impozit sa am ceva beneficii?, enumara-mi tu un beneficiu, indiferent de valoarea impozitului, si incepe sa compari, tine cont ca masina mea are 10 ani, deci tine cont si de asta
25 oct 2013, 12:41
-1
209 comentarii 353 puncte
Usor prietene nu te ambala, sa nu-ti plezneasca vreo vena. Am terminat liceul, am masina, mea si am si un loc de munca. Asa ca relaxeaza-te. Ce daca am 19 ani? Mai nou conteaza si varsta? Te intelegeam daca eram vreun frustrat d'ala de 14-15 ani care vorbeste si el dabia si-a facut buletin. Ca sunt destule specimene de genu' pe aici. Si crezi ca pe mine nu ma deranjeaza ghertoii astia care isi cumpara numai S-CLASS, GL-uri si alte minunatii, merg pe banii nostri la cumparaturi in Dubai si Paris ca la noi nu le mai place? Vezi-ti de treaba ta.
25 oct 2013, 13:37
+1
70 comentarii 81 puncte
Te rog frumos lumineaza-ma: Cum merg "ghertoii" cu S-Klasse, GL-uri si alte minunatii pe banii tai in Dubai si Paris? Ti-a bagat mana in buzunar vreun "ghertoi" cu S-Klasse sau GL? Crezi ca ar trebui sa plateasca in plus taxe si impozite? Daca crezi asta, crezi ca si tu ar trebui sa platesti in plus fata de un asistat social? Sau e valabil numai pentru "ghertoi"?
30 oct 2013, 18:05
0
209 comentarii 353 puncte
De ce te bagi in seama daca habar nu ai despre ce e vorba? Eu ma refer la parlamentari ca sunt niste ghertoi care isi cumpara s-class, limuzine si merg la cumparaturi in Dubai si Paris pe banii nostrii, adica pe impozitele astea imense si prea multe la numar. Nu ma refer la oamenii normali.
09 nov 2013, 15:56
0
florinpintea
12 comentarii 28 puncte
Taxa pt un Logan ca al meu ti se pare normala? Pentru o masina de 2000 de euro sa fie taxa vreo 1600,desi e euro 3 si vechime 2005? De cumparat nu o mai cumpara nimeni,de casat nu pot ca e prea "tanara" si uite cum sunt obligat sa o tin pana mor, sau sa o pastrez si eventual sa imi mai iau una euro 1-2 care are taxa mai mica.
29 oct 2013, 15:20
+2
fanex_2000
10 comentarii 0 puncte
numai asa poti sa devi si u un fan masinilor vechi :P :)
19 nov 2013, 17:08
0
5 comentarii 3 puncte
Tatii,ti se pare fiesca ca pentru exact aceiasi masina,dar cu un motor mai mare, sa platesti de 10 ori impozitul?Am avut un Renault Vel satis cu motor de 3500 cm,masina impecabila,pe care am luat-o pe cand nu erau impozitele imense .Anul trecut l-am radiat pentru ca ma saturasem da tot dau 90 de milioane pe an impozitul,cand la acelasi renault,cu motor de 2000 de cm cubi se plateau 7 milioane...
06 ian 2015, 20:52
0
84 comentarii 198 puncte
Cel mai prost guvern ,asta romanesc....in loc sa faca inmatricularile ieftine si sa scoata banii pe impozite prostii nu se aleg cu nimic acuma....neam prost ca Ponta si tot ce misca in guvern.Mii si mii de masini care nu aduc nici un ban in tara asta,din cauza prostilor.
24 oct 2013, 17:22
+5
5 comentarii 3 puncte
In tot e la fel,uita-te la agricultori.Astia vor pune agricultura pe butuci,anul trecut toti micii fermieri ce au pus grau si porumb s-au dus in cap,statul oferindu-le un pret in bataie de joc...40 de bani pe kg de grau...si statul il vinde la export cu 4 lei...buna treaba,nu?
06 ian 2015, 20:54
0
40 comentarii 139 puncte
asta cu S500 se crede ce-l putin semi-zeu...auzi tu la el cat tupeu...spune-i lu Oprescu sa iti faca autostrazii suspendate daca tot vrei sosele speciale ca doar ai S500, noi astia cu masini mai amarate sa mergem pe sub pamanat daca tot mai existam. Daca ai castiga cat te lauzii nu ai mai plange pe aici k platesti mult taxe si impozite....PS: Mare BOU esti
25 oct 2013, 08:43
+4
alpha111
583 comentarii -35 puncte
acum terbuie sa iti explic si tie ce i-am axplicat si celui mai de susu, uita-e si citeste era METAFORIC plateste si tu vreo 2000 de euro pe an, pt o masina de 10 ani, sa vad ce plm mai zici? platesc pt un lux, care nu mai este lux, sa fim seriosi, ce am eu pe clasa s , inecep sa faca astia pe masini de 10000, deci te mai intreb si pe tine: pt ce sa platesc acesti bani? si dc sa plateasca unu cu un f430 sau un maserati mai putin decat platesc eu? sau in viziunea ta, este normal?
25 oct 2013, 12:46
-2
9 comentarii 38 puncte
A observat cineva ce scrie pe placutele la Passat-ul ala?)
26 oct 2013, 13:31
+1
racerVTM
36 comentarii 37 puncte
OK< se vorbeste mult aici si fara rost . CIne are masina pe Bulgaria inscrisa si are curajul sa spuna ca este totul legal la inmatricularea ei ( si toate actele ei sunt in regula la momentul actual ) sa spuna aici si eu ii demonstrez contrariul imediat . Facem o proba ?????? . Dar sa dea nume si tot , serii si tot ce trebuie si eu ii demonstrez in maxim 5 ore totul daca este OK sau nu . Are cineva cojoness pentru verificarea asta ?? sau toti suntem un neam de ne place sa vorbim si atat mult si fara rost >?? .
29 oct 2013, 14:10
-2
1 comentarii -1 puncte
Da...o masina ca in poza mi-a fugit din pompa la benzinaria unde lucrez.Doar ca era albastra si avea alte numere tot de Anglia.Seful bineinteles mi-a oprit mie banii,150 lei,din salariul de 650 RON am mai luat 500,frumos nu?Mai jegosilor cu numere straine de ce naiba va luati masini pentru care nu va permiteti motorina?!!Eu lucrez la un OMV,credeti ca plateste OMV-ul daca fugiti de la pompa??Platim noi amaratii de la pompa care stam in frig,in ploaie,in vant,in ninsoare,in caldura ca sa va servim.Eu as propune ca fiecare masina cu numere straine care intra in Romania sa fie bagata intr-un registru cu numarul masinii si cine raspunde pentru acea masina.Nu se poate asa ceva!!!!O masina cu numere straine daca omoara pe cineva pe trecerea de pietoni nu ai de unde sa il iei pe propietar!Nu se poate asa ceva!!
29 oct 2013, 14:47
-1
tavihalls
7 comentarii 1 puncte
AICI SE POATE VERIFICA CARTE VERDE BG http://eisoukr.guaranteefund.org/searchpolicy?pc=null&l=en
29 oct 2013, 18:09
0
CristiSav2002
21 comentarii 1 puncte
....in domeniul asta cu taxele masinilort considerate "lux" e o mare dilema....necazul e ca nu se pot impaca punctele de vedere , eu personal sunt lovit de problema cu "luxul"..dar cum sa convingi pe cineva ca eu vreau sa-mi restaurez un "911" pt ca iubesc aceasta masina si consider ca trebuie salvata de la taiere....si nu ma voi duce pe drum sa sfidez ca am Porche de 3000 si nu ar trebui sa ma intereseze taxele.....realitatea dura e ca in lumea "civilizata" nu prea exista principiul ca am masina mare "din pasiune" nu pt ca mi-o permit....asta-i treaba romaneasca din pacate....si recunosc ca sunt si eu o victima.....ce sa mai critic pe altii.....
30 oct 2013, 09:39
+2
alpha111
583 comentarii -35 puncte
problema este, ca unu care un partz de masina, este bucuros ca eu platesc 1800 de euro de impozit, si incep cu declaratii rautacioase si sunt plini de invidie, in ochii lor suntem toti parveniti, obsedati de imaginea personala si niste soferi agresivi in trafic, atat timp cat lumea nu-si schimba parerile si nu mai generalizeaza, sau mai bine, sa nu-i mai **** grija de ce face altul cu banii lui, nu vom putea face nimic, pt ca suntem o miniotate exploatata
30 oct 2013, 12:36
-2
70 comentarii 81 puncte
Cristi, nu numai un 911 merita salvat. Sunt o gramada de alte masini (968, Ferrari GTO, Masseratii, DeTomaso, MBz-uri s.a.m.d.) cu motoare mari pe care nu ar trebui sa platesti cel putin un salariu mediu pe economie din Romania. Intr-o tara civilizata nu ti se ia mai mult de 20% din salariul mediu pe economie cu astfel de taxe (toate taxele auto).
30 oct 2013, 18:40
0
tavihalls
7 comentarii 1 puncte
ITP facut in Romania clic aici : http://prog.rarom.ro/rarpol/rarpol.asp
30 oct 2013, 12:14
0
CristiSav2002
21 comentarii 1 puncte
....din pacate deocam data nu am reusit sa "salvez" decat acest "ursulet" de care sunt ffffff mandru .....din fericire are numai 1.8.....si am reusit sa fac totul in legalitate....dar aveam si eu un vis sa pun pe picioare un 911 din anii de glorie 70...80 ,din ala racit cu aer , adevaratul porche care a rasturnat canoanele motoristilor ,motoare de 3000 ce au ingenuncheat monstri de 5 , 6000 pe circuite....dar din cauza fiscalitatii va ramane doar un vis....e probabil clar pt oricine ca o asemenea jucarie nu poate fi subiectul unor incercari dubioase de fals....sa raman intr-o noapte fara comoara nepretuita.....asa ca........poate mai cumpar o .........MACHETA 1/18.....sau emigrez...
30 oct 2013, 20:06
+1
1 comentarii 0 puncte
ok am si eu o intrebare unde pot si cum pot sa fac sami inmatriculez masina in bulgaria dar cu acte ok .am un megan cabri 1997 mot 1.6 , daca stie cineva din cluj ceva va rog .va multumesc
09 nov 2013, 15:02
0
2 comentarii 0 puncte
Daca ma contactezi te duci tu singur la Rar Russe..ffani71@yahoo.it
13 apr 2014, 13:46
0
fanex_2000
10 comentarii 0 puncte
si eu sunt un mare fan al masinilor vechi :) norocul meu ca a mea e doar cu motor de 2000 acceptabil si la impozit. dar in legatura cu statu care in loc sa ne ajute sa inmatriculam masinile in Romania ... adica sa fie niste taxe mai acceptabile .... sa se gandeasca si la lasaru care nil da de 10 mil ca nu avem cum sa platim taxe de inmatriculare de nu stiu cate mii de euro. io am impresia ca astia ne imping de la spate ca sa mergem cu masinile in alte tari si sa platim la alti care ne dau acte false. cred ca parerea lor e ca mai bine dam banii la alti si ne dau acte false decat sa dam banii statului roman si sa avem acte in regula. parerea mea este foarte buna SA II *** IN GURA DE MUISTI CARE ISI BAT JOC DE NOI ( PONTA SI TOT NEAMU LUI DE HOTI )
19 nov 2013, 17:04
0
fanex_2000
10 comentarii 0 puncte
traiasca carburatoarele si masinile non euro :)
19 nov 2013, 17:09
+1
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »
Pagina precedentă
1 2
Pagina următoare