Top 5 aberatii legislative pe care trebuie sa le suporte soferii din Romania Top 10 27 Ianuarie Top 5 aberatii legislative pe care trebuie sa le suporte soferii din Romania
Toate comentariile (48):
hirig
609 comentarii 1017 puncte
Lol, ca de obiceei, complica astia legile unu peste altul, treaba cu vanzarea masini/probleme fiscale se pot rezolva foarte usor, cu eliminarii din orice act al masinii nume de proprietari, precum, se leaga masina numai de fiscalul CARE are titular drept proprietarul masinii, in caz in care se vinde, nu tot dam la RAR pt indentificari aberante(in caz daca masina dispune de ITP valabil), ci doar la fiscal, cu actul vanzare /cumaparare, si ambele buletine vanzator/cumparator, dupa care se elibereaza fiscalul masinii pe numele de cumparator, care o sa fie obligat in termen de 30zile sa-o chiar declare la primarie unde este stabilit. In caz contrar, cu penalizari de gen dublu impozit pt anul respectiv, daca depaseste 30 de zile, daca depaseste 60, triplu, si daca tot nu o face asta dupa 90 zile, masina sa se radieze automat, si pe lista neagra, deci cel care o conduce risca puscarie/dosar.Totodata sa fie tinut in evidenta cumparatorul nou,de la data cumpararii masinii, si daca nu declara fiscalul, amenzile din cadrul a acestei 90 zile sa ajunga pe mana lui oarecum,sa nu poate sa scape si daca nu declara fiscalul. Ori ba, ori da, ca altfel nu se face ordine daca nu obligam chiar smecherii si fentarii.... Si pt politia sa aiba ei acces la aceste date, dupa verificarea numarul de inmatriculare la fata locului a masinii dupa care iasa la iveala daca masina e in regula s-au nu. La politie sa fie numai evidentiat masina ca model/marca cu seriile/nr de inm. dupa care se gaseste si proprietarul actual s-au starea de vanzare/transcriere acestuia in sistemul fiscal.
27 ian 2014, 16:50
0
Hondarul
270 comentarii 474 puncte
Tu intelegi ce ai scris?
27 ian 2014, 17:54
+7
1298 comentarii 3108 puncte
Ce a scris el este lafel de clar precum legile din tara asta , ti se baga pe gat o groaza de tampenii fara sa intelegi nimic , dar sa mergi inainte :))).....trist!
27 ian 2014, 19:40
+5
5 comentarii 6 puncte
nu aveti dreptate cu clasa bonus-malus... clasa bonus se pastreaza... nu gasesc acum legea ca sa am si un argument solid... cel mai simplu este sa sunati la CEDAM si sa cereti informatii.
27 ian 2014, 17:37
+1
2 comentarii 1 puncte
ordin 14 din 2011, legea asigurarii, art. 72, alin. 2 asta e legea bonusului care se transmite
01 dec 2015, 23:18
0
5 comentarii 6 puncte
gata am gasit http://cedam.csa-isc.ro/index.php?id=2 ,,Sistemul bonus/malus In situatia in care un asigurat detine mai multe vehicule, sistemul bonus-malus se aplica distinct pentru fiecare vehicul. De asemenea, in cazul instrainarii/radierii vehiculului asigurat, stabilirea noii clase de bonus-malus pentru un vehicul nou-dobândit se face pornind de la clasa bonus-malus de care asiguratul a beneficiat anterior." ar fi foarte frumos din partea celor de la 4 tuning daca ar studia mai bine problema.... nu e prima oara cand fac astfel de greseli
27 ian 2014, 17:42
+3
5 comentarii 6 puncte
cei de la 4 tuning ar trebui sa faca un topic special cu informatia pe care tocmai am publicat-o si sa o mentina printre primele... sunt multi care nu stiu si platesc ca prostii... la orice societate ai incerca sa faci o asigurare pt o masina noua iti va aparea bonus 0.... ce trebuie sa faci este sa ai listata legea (o gasit in linkul pus de mine) si sa te pui in gura cu societate de asigurare (brokerii nu au nicio vina ei sunt intermediari).... si daca nu cedeaza ... un telefon scurt la CEDAM de fata cu individul... cand aud societatile de asigurari de CEDAM fug ca dracul de tamaie.
27 ian 2014, 17:49
+1
pana.nicusor.7
1 comentarii -1 puncte
Traim in Romania.... si asta e un regret , pentru ca au avut grija oameni care ne conduc tara sa ne faca sa simtim acest sentiment
27 ian 2014, 18:04
-1
undertacher
14 comentarii 37 puncte
Aveti grija ca la punctul 2 dezinformati grav cititorii si sincer nu stiu daca nu intentionat.Studiati legile tarii domnilor inainte sa postati asemenea aberatii.Eu personal la vanzarea unei masini si ulterior cumpararea alteia am pierdut chipurile clasa de bonus aferenta si in urma unei simple plangeri la asigurator am primit clasa de bonus inapoi si diferenta de bani in cont.Pentru ca in tara asta un om informat este un om puternic va recomand sa studiati: art. 72 din Normele privind asigurarea obligatorie de răspundere civilă pentru prejudicii produse prin accidente de vehicule, puse in aplicare prin ordinul nr. 14/2011, cu modioficarile si completarile ulterioare care spune asa: “În cazul înstrăinării/radierii vehiculului asigurat, stabilirea noii clase de bonus-malus pentru un vehicul nou-dobândit se face pornind de la clasa bonus-malus de care asiguratul a beneficiat anterior.”
27 ian 2014, 18:34
+9
13 comentarii 16 puncte
Din articol la punctul 3 : "...Pentru ca, sa fim seriosi, nu mai umbla nimeni cu serii modificate si motoare neomologate...." chiar crezi ce spui? sau e din ciclul : de saptamana viitoare benzina de 95 va ajunge la 3 ron/litru.
27 ian 2014, 21:22
+2
bytzu11
147 comentarii 333 puncte
Sincer,foarte multe masini INCA circula cu motoare schimbate si serii aiurea,pentru simplu fapt ca au fost furate,sau proprietarii au chef sa se dea cu motoare mai mari...cele mai usoare swap-uri stim clar ca Bmw-urile le detin ,dupa care urmeaza Loganurile pe taxi ;) A 2 a parte sa zicem aiurea a articolului,e faptul ca incerci oarecum sa ne obligi sa inghitim niste aberatii de genul : "TREBUIE SA FACETI CEEA CE VREA GUVERNUL ROMANIEI!" ,ori asa ceva nu se poate,cel putin nu atat timp cat GANDIM! Eu personal conduc o masina radiata de la Financiar si sincer e cum nu se poate mai bine! Mi-au pus o taxa care e aproape cat valoarea masinii,deci in veci nu o sa vada ea alte numere...De ce? Pentru simplu fapt ca sunt satul sa platesc rovignete si sa merg prin gropi iar cand ninge sa imi trebuiasca lanturi prin oras,sunt satul sa platesc 6 lei litrul de motorina si sa fiu nevoit sa schimb suspensiile de la an la an...si sincer acum,trebuie sa fii dus cu ,capul sa dai o gramada de bani la statul asta care nu ma lasa sa muncesc,nu ma lasa sa-mi deschid o afacere,nu ma lasa sa traiesc de taxe si impozite si birocratie si spaga peste tot! Ma bucur enorm ca pot sa il fraudez! Sincer noi suntem mici mici hoti pe langa ei! Pot sa imi cumpar lejer alta masina cu banii necesari statului roman sa imi dea alta pereche de numere! Si da,imi platesc rovigneta si merg linistit fara sa am vreo bataie de cap si asta sugerez sa faceti toti! Oricum ne fura si ne fac sa traim o viata nu foarte usoara,asa ca sustin acest stat de rahat cu ,cat mai putin posibil! Din punctul meu de vedere,oricat de multi bani ar intra in contul "statului",tot in rahat vom fi,pentru ca asta SE VREA!
27 ian 2014, 22:07
+15
55 comentarii 0 puncte
Byyzu nici ca se putea spune mai bine.Sunt niste hoti ordinari,borfasi cum ii numeste bunica-mea.NU-mi vine sa cred ca sunt tari in UE si in lume unde nu exista impozite pe automobile si mai ales case.Dar se platesc taxa de drum si au parte si de autostrazi.De asemenea Romania este unica in UE unde inca se plateste taxa pe masinile SH aduse la noi cumparata din UE.Si ca in orice alta tara ar trebui sa se plateasca doar numerele. Vreau sa va intreb altceva,in pretul benzinei mai este inclusa si "Taxa Basescu"? pentru ca daca inca mai e atunci noi platim de 2 ori taxa de drum ,adica plus rovinieta.Inca ceva,eu ma intreb unde se duc acesti bani,ca de strazi ..mergem pe aceleasi drumuri ce existau din evul mediu plus asfalt.
04 feb 2014, 16:37
0
RoCriDo
1703 comentarii 275 puncte
de ce te mai intrebi? doar ce-i numisi hoti si borfasi :))) la ei in buzunare se duc.
04 feb 2014, 21:12
+1
RoCriDo
1703 comentarii 275 puncte
nu stiu cum functioneaza exact chestia cu bonus malus, dar stiu ca eu, sub 30 de ani, 28 mai exact, platesc mai putin de 300 de euro rca-ul anual pt un 5000... mi-au spus ca platesc putin, ca altii pt motoare de 1600 platesc la fel ca mine, sau mai mlt... asta intr-o discutie pe acest forum si rca-ul ca rca-ul, nu este de condamnat... dar impozitul de aproape 2000 de euro la an, pt o masina de 11 ani, eu cred ca este absolut aberant, in italia, pt aceasi masina, as plati in jur e 6-700 de euro, impozit anual... asta, in cazul in care astia au un sistem de taxare stans legat de vechimea si kw putere ai motorului, nu dimensiunile... si dak s-ar reduce impozitele, facandu-le mai de bun simt, romanii ar evita fraudele, astfel atragand mai multi contribuabili si implicit mai multi bani, ce rost are sa ai impozite de 2000 de euro, cand nimeni nu le plateste, dak am avea impozite de 500 de euro, am avea mai multi platitori, mi se pare logic...
27 ian 2014, 23:38
+2
12 comentarii 1 puncte
mai intereseaza-te! peste tot in europa cu cat creste motorul creste si taxa. 600-700 euro vin pt un 2,5-3 L maxim. apoi taxa creste exponential.
04 feb 2014, 14:51
-2
55 comentarii 0 puncte
Mai intereseaza-te tu! Nu exista taxa in functie de cm3 ,nu ar fi corect din mai multe motive ,unul ar fi ca o masina de 15-20 de ani cu motor de mare litraj,sa plateasca aceasi taxa ca o masina noua aceeasi capacitate.De exemplu in Italia se plateste in functie de putere (Kw) ,in UK in functie de emisia de co2 .etc
04 feb 2014, 16:39
0
RoCriDo
1703 comentarii 275 puncte
da crixy, ai dreptate si asta este marea mea problema, luxul este lux si trebuie taxat ca atare, fara sa avem dreptul de a comenta, dar ce se intampla in romania este furt... adica, eu platesc doar cu 400 de euro mai putin decat un slr mclaren, plm, e cam ciudat... aia e o masina care a costat cat 4 masini d'ale mele cand erau noi... cred ca ar trebui sa aibe o taxa de 4 ori mai mare decat a mea, sau eu sa am o taxa de 4 ori mai mica decat a unui slr(versiunea cea mai convenabila :D), asa ar fi corect dak tot "taxam luxul"...in fine, e inutil sa vorbim despre astea pe forum... ca ei tot ne fura banii, sau masinile, deci tot ca ei iese :(
04 feb 2014, 21:47
+1
55 comentarii 0 puncte
Ai dreptate,probabil ar fi bine sa se plateasca in functie de valoarea reala si actuala a masinii .Oricum ar fi,eu nu sunt de acord cu impozitele de nici un fel,sunt doar bani facuti cadou statului.Mi se pare normal ca atunci cand dau bani sa primesc ceva in schimb,cum e in UK,platesti NUMAI taxa de drum,in functie de CO2 cum am spus ,si atat ,altceva nimic in afara de asigurare.As vrea ca si statul sa fie corect cu cetatenii daca si el are pretentia ca si noi sa fim la fel.Daca nu ,se ajunge la haos si anarhie cum e in Italia ,stat comunist ca si Romania,unde se maresc si se inventeaza tot felul de taxe iar cetatenii si firmele fac evaziune ca sa supravietuiasca,statul mareste iar taxele samd.
04 feb 2014, 22:05
0
RoCriDo
1703 comentarii 275 puncte
aici fura, dar mai si dau... unde mai pui ca mafia, pe care toti o detesta si o vor distrusa, tine economia italiei... exemplu sunt anumiti din functiile inalte ale statului, care au fost dati la o parte si acum economia s-a dus draccu... oricum, italia n-o sa ajunga la nivelul romaniei si asta pt ca populatia are mereu dreptul la replica, dak nu li se asculta parerea, e belea mare... o lege care afecteaza clasa muncitoare, este sortita esecului, lumea iese in strada regulat, proteste pasnice si precise, nu ca la noi, ciobanii in strada si nu rezolva nimic... in fine, prefer sa fiu furat de ei, decat de ponta.
04 feb 2014, 22:28
+1
55 comentarii 0 puncte
Mai bine zis Romania nu o sa ajunga vreodata la nivelul Italiei,avand in vedere ca este o putere industriala pana la urma,poate doar la taxe si impozite sao intreaca daca deja nu a facut-o.Oricum,ai dreptate ,in Italia lumea stie sa protesteze,dar si politicienii sa isi dea demisia cand e cazul.La noi fac ce vor si se tin de scaun cu orice pret.
04 feb 2014, 22:40
0
RoCriDo
1703 comentarii 275 puncte
cocioaba... traiesc in italia de mult timp si stiu cum vin taxate masinile aici...
04 feb 2014, 21:15
0
9 comentarii 5 puncte
dar spune ca sa stie si cei din ro ca numai posti platesc imozitele auto si amenzile...printre care si eu. din pacate ro o copiat italia si nu alte state di ue...deci vai si amar de noi....
04 feb 2014, 22:59
+1
RoCriDo
1703 comentarii 275 puncte
au copiat italia? serios? nu se vede... si nici nu prea au *****-o faca, aici aproape ca nu exista birocratie, cel putin in acest domeniu... si eu se pare ca sunt mai prost ca tine... la platesc in ambele tari, dintre care, pt cea inmatriculat in romania, ar trebui platesc un al 2-lea impozit la comunele cu rezindenta in italia... tre sa ma duc sa ma interesez, ca nu stiu cum functioneaza...
04 feb 2014, 23:24
0
55 comentarii 0 puncte
Nu exista birocratie in Italia? Ia zi cat platesti,in cate locuri ,si cate acte iti trebuiesc ca sa cumperi o masina SH?Daca faci tu tot adica nu agentia.In alte tari o treci pe numele tau la bar cu pretul unui timbru ,sau pur si simplu pe loc cu max 50 euro.
05 feb 2014, 06:37
0
DjVip3r
148 comentarii 292 puncte
Nu sunt de acord cu punctul 4. Daca mie, ca pasionat, imi place o masina de 20, 30, 40, 4000 de ani si vreau sa o am, sa o conduc, de ce sa platesc 1 milion de euro taxa de poluare ? Chiar ma bucur ca au bagat asta noua, pe de o parte, ca am reusit sa-mi cumpar masina mult visata, pe de alta parte nu sunt de acord cu valoarea taxei pentru Euro 3 sau 4, chiar si Euro 2 cand vine vorba de Diesel.
28 ian 2014, 06:45
+2
73 comentarii 87 puncte
Bine punctat. Oricum toti abereaza cu taza de mediu care este gandita pentru a aduce bani la buget. Masini sub euro 2 erau aduse pana acum cativa ani iar acum se aduc mai multe masini euro 4 asa ca scot mai multi bani daca maresc taxa. Vreau sa-mi demonstreze cineva cum o masina euro 5 polueaza mai putin decat o masina non-euro. Emisiile de CO2 sunt date la 100km ceea ce inseamna ca o masina non euro care faci cateva mii km pe an este foarte posibil sa poluezi mult mai putin decat o masina care face peste 50000.
04 feb 2014, 18:23
0
Philophobic
205 comentarii 347 puncte
Ar fi interesant de adaugat ca pentru un motor de 3.2 impozitul este de 72,5 ori mai mare decat pentru unul de 1.6. Probabil ca 72,5 masini cu motor de 1.6 polueaza cat una de 3.2 sau ceva de genul...
28 ian 2014, 10:03
+3
VwV~GLF~
260 comentarii 337 puncte
Ete *********....nu e obligatoriu sa scrii in spatele talonului la instrainat catre.... e destul sa mergi la primarie sa o radiezi...in 30 de zile daca nu a mers cumparatorul cu ea la RAR sa si-o treaca pe nume o poate duce la fier vechi sau sa o dezmembreze.... :))
28 ian 2014, 11:35
-1
DjVip3r
148 comentarii 292 puncte
Serios ? Pentru ca eu am mers 6 luni fara sa o trec pe mine, am intalnit si politisti si nu am avut probleme. Interesati-va inainte..
28 ian 2014, 17:42
+1
26 comentarii -5 puncte
Albu Mircea - daca iti plac masinile vechi poti sa o treci ca vehicul istoric, asta te scuteste de impozit si rovinieta, ITP il faci numai la RAR fara test de frane si de gaze.
28 ian 2014, 13:01
+3
DjVip3r
148 comentarii 292 puncte
Da, dar aia e valabil doar la masinile de peste 40 de ani si doar in stare originala; ori daca de exemplu doresc o masina de acum 20 de ani pe care sa o conduc doar cateva zile pe luna (deci poluare infima), tot platesc pe urma ei zeci de taxe.
28 ian 2014, 17:40
+1
9 comentarii 5 puncte
30 de ani de la incetarea fabricari modelului si aproape original, conteaza mult dar ... este masina ISTORICA nu de interes istoric care din pacate in ro nu exista categoria "de interes istoric'. de 3 luni ma chinui sa trec rar la bv cu un camion si nu reusesc sa trec testul de frine.... asta-i ro. si sincer nu cred ca-l voi mai trece la bv.
04 feb 2014, 23:06
0
26 comentarii -5 puncte
e valabil la masinile la care au trecut de 30 de ani de la data fabricatiei ultimei masini din modelul respectiv, dar anul asta s-ar putea sa se schimbe legea, sa poti face un vehicul istoric o masina care are deja 30 ani impliniti.
28 ian 2014, 21:58
+1
281 comentarii 304 puncte
=======)))))))))))))))) numa 5 ? am permis de juma de an si am gasit vreo 70 de aberatii , cine stie cate or mai fi.
29 ian 2014, 18:07
-2
343 comentarii 52 puncte
Mda , e clar , dupa juma' de an ai vrea sa schimbi toata legislatia . Dupa 10 ani sa vorbesti daca vei mai avea permisul, pana atunci ai grija sa nu ratezi singurul semafor din oras cand scrii sms-uri si te uiti dupa fetite !
04 feb 2014, 12:10
0
10 comentarii -7 puncte
ce baiguiti voi la punctul 1 si 5 sunt situatiile in care masinile sunt trecute pe comodat. nu poti radia o masina pana nu inscrii.
29 ian 2014, 21:32
-1
23 comentarii 19 puncte
"A detine un automobil inseamna niste obligatii. In orice tara din lumea asta se plateste impozit." In Franta nu se plateste nici un impozit pe masina, informeaza-te mai bine daca tot iti arde de scris articole. Impozitul poti sa-l pui in aceeasi oala cu restul legilor aberante.
01 feb 2014, 11:15
+2
55 comentarii 0 puncte
IN Uk nu se plateste de asemenea ,nici impozit pe locuinta etc .Pentru orice masina se plateste numai ROAD TAX ,in functie de cat CO2 emite ,si atat ,si iti spun platesti taxa de drum si ai parte de drumuri adevarate.Iar pentru locuinte council tax ,in care este inclus gunioul si alte servicii .IN concluzie platesti si primesti ceva in schimb.Impozitele de la noi ca si in Italia sunt o inventie a COMUNISTILOR ,si bagate oamenilor in cap ca ceva normal!! Adica platim impozite pe masini si locuinte si nu primim nimic in schimb! Sunt bani facuti cadou statului mafiot Roman!
01 feb 2014, 12:34
+2
23 comentarii 19 puncte
"A detine un automobil inseamna niste obligatii. In orice tara din lumea asta se plateste impozit." In Franta nu se plateste nici un impozit pe masina.
01 feb 2014, 11:17
0
12 comentarii 1 puncte
nu mai spune tu? vrei sa spui ca in franta e paradis fiscal!!! nene, peste tot in europa se plateste, ca e impozit, ca e taxa de drum, ca e taxa de circulatie, se plateste!!! ca nu scoate nimeni bani din buzunar sa intretina drumurile! ca la noi sunt 7 taxe , asta e altceva!!! si da, scuza-ma, dar a avea o masina inseamana a avea si niste obligatii! romanul s-a obisnuit sa aiba doar drepturi, obligatiile sa mai astepte, ca sunt pt fraieri! pai dati-i asa inainte, si peste 20 ani tot o tara bananiera o sa ramaneti!!!!
04 feb 2014, 14:47
-1
55 comentarii 0 puncte
cocioaba :)) ,dupa cum am spus in UK platesti numai taxa de drum si atat :) ,ce e in functie de co2 la esapament.Iar din taxa asta ai parte de drumuri ,autostrazi majoritatea gratis,unele se platesc.EU pana acum nu am vazut nici o gropita in drum .
04 feb 2014, 16:43
0
23 comentarii 19 puncte
Ma da am zis eu in chineza sau ce? In Franta NU platesti impozit pe masina. Si masina e un obiect personal, nu stiu ce naiba crezi tu ca e, dar daca tu vrei sa platesti taxe pe tot ce ai, asta-i treaba ta. Nu poti sa-i obligi pe altii sa se injoseasca la nivelul tau de logica, degeaba incerci. Drumurile nu se fac pe banii din impozitul masinii. Se fac pe banii de pe vignete. Si NU! In Franta nu platesti nici macar drumurile, ba desteptule, decat atunci cand le folosesti. Nu e taxa, e peage. Si oricine evita peage-urile poate spune ca nu plateste taxa pe drumuri. Te-ai lamurit? Si inca ceva: N-a zis nimeni ca in Franta e paradis fiscal, asta poate-i in capu tau.
10 dec 2015, 22:08
0
Paul05
14 comentarii 26 puncte
Cele mai aberante legi la noi le gasesti
01 feb 2014, 19:41
+3
343 comentarii 52 puncte
Numai aberatii scrise aici , numai tampenii si neadevaruri ! Daca nu vrei sa te trezesti cu amenzi pe fosta masina DUPA ce ai vandut-o iti PASTREZI NUMERELE DE INMATRICULARE la vanzarea masinii ! Cat timp respectivul isi va lua alte numere pentru a putea circula cu ea , inclusiv provizorii , ele nu ai NICI o legatura cu tine , deci scapi de ORICE amenda ulterioara ! Putina gandire nu dauneaza !
04 feb 2014, 12:07
+2
2 comentarii 0 puncte
Mai este o problema nesesizata de dv. si anume cea referitoare la faptul ca o persoana isi vinde autoturisme si apuca sa o radieze de la DITL iar pe talon apare numele respectivului cumparator care, la randul sau, in termenul de 30 zile revinde autoturisme catre o alta persoana fara a face inmatricularea autoturismului pe numele sau care, in mod evident presupune in primul rand inregistrarea acesteia pe numele primului cumparator la DITL si intrarea sa in baza de date a respectivei institutii. Numai ca primul cumparator nu si-o inregistreaza la DITL pentru ca stie ca are datorii mari rezultand din diverse surse si o vinde in continuare. Cum la inmatricularea autoturismului de catre cumparatorul final la Politia Rutiera trebuie sa te prezinti cu viza DITL inmatricularea nu se poate face decat in conditiile in care primul cumparator inregistreaza autoturismul la propriul DITL. Numai ca acesta nu poate inregistra autoturismul pe numele sau la DITL pentru ca in cazul instrainarii va fi obligat la plata tuturor obligatiilor sale financiare cumulate, in caz contrar fiscul refuzand a face radierea autoturismului de pe numele sau. Prin urmare, urmatorul cumparator nu poate rezolva situatia pentru ca nu exista nici o dispozitie legala care sa reglementeze astfel de situatii. P.S. Facem precizarea ca pe de o parte, DITL are dreptate pentru ca in conditiile in care primul cumparator are datorii la bugetul local modalitatea de recuperare a acestora se face tocmai prin executarea bunurilor personale ale acestuia, procedura ce este eludata prin actiunea cumparatorului. ???!!!
04 feb 2014, 13:02
0
5 comentarii 12 puncte
Prostii si la punctul 1 daca scrii pe spate instrainat catre...... dupa 30 de zile nu ii mai face nimeni vigneta
04 feb 2014, 17:05
0
RoCriDo
1703 comentarii 275 puncte
si asa nu se omoara s-o faca, deci tot nimic au realizat... aici ar trebui un sistem online, automat si independent, asa cum se face prin alte tari, fara acte, fara drumuri si cozi, fara riscul de a ava probleme dupa cele 30 de zile... esti obligat sa sa inscrii masina in momentul care ai luat-o... mergi frumos si faci actele, dupa 30 de zile iti ajung prin posta si termini balciul, fericit si 'al de o vinde, si toata lumea este scutita de emotii, mai putina frauda... dar voi chiar credeti ca-i intereseaza pe ei de faptul ca tu mergi cu masina in numele altuia, atat timp cat masina aia a platit o taxa enorma de poluare??? sau ca ponta nu doarme noaptea de focul celor care trag staul in piept? din putinul care ajunge la stat are si el parte lui, asta-i cel mai important... din pacate
04 feb 2014, 22:38
0
1 comentarii 0 puncte
As fi curios sa vad cine scrie asemenea articole pe 4 tuning.De ce nu se semneaza cel care scrie ? Nu cred ca am citit pana acum un articol corect din punct de vedere gramatical , cu o exprimare demna de un jurnalist si corect din punct de vedere al continutului. Nu mai angajati toti analfabetii sa va scrie articolele si informati-va inainte de a posta ceva..incompetenti.
06 feb 2014, 21:25
0
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »