Programul Prima Masina Noua ar putea incepe luna viitoare Legislatie Auto 7 Octombrie Programul Prima Masina Noua ar putea incepe luna viitoare
Toate comentariile (45):
andi_cimpean
125 comentarii 283 puncte
Şi unde sunt condiţiile avantajoase? N-aţi prezentat niciun avantaj care ne-ar împinge să apelăm la preaminunatul program.
07 oct 2014, 09:57
+5
Hondarul
270 comentarii 474 puncte
Inca nu este finalizat programul, nu se stie nimic oficial si concret. Avantajul este ca nimeni nu-ti da acum 14.000 de Euro ca sa-ti iei o masina daca nu ai salariu mare de tot. Cu programul asta, vei obtine suma asta maxima.
07 oct 2014, 10:16
-2
BrownBear
419 comentarii 1588 puncte
Părerea mea este ca tot numai oamenilor înstăriți se aplica aceasta "prima masina". Probabil daca parintii ii ajuta cu plata ratelor pe parcurs ca altfel nu vad. Daca muncesti in Romania cinstit si chiar daca ai un salariu peste cel mediu pe luna, rata aceea de cel putin 900 lei respectiv 1200lei(!!!) te va seca pur si simplu. Vei da mai mult de jumatate din banii tai pe o rata la o masina modesta timp de minim 5 ani...Cine iti va garanta locul de munca? Cum platesti asigurarea care te costa ENORM daca ai pana in 35 ani? Ce vei manca? Cum iti mai plătești si o eventuala chirie?? Daca mai ai si copii, deja nu se mai pune problema...Deci despre ce vorbim??! Parerea mea e ca numai cei care sunt foarte bine platiti sau daca o sa le plateasca altcineva ratele respective pot sa-si permita asa ceva. Asadar s-a dat unda verde la un program pt bogati, care n-au nicio legatura cu "targetul" pe care il tot mentioneaza cei ce ne conduc. "Pt tineret". Care tineret? Tineretul suedez poate... O zi buna!
07 oct 2014, 10:55
+10
73 comentarii 87 puncte
Rata aceea se refera la cei 14000 eur. Daca iei un logan de 7000 vei avea intre 450 si 600 (7/5 ani). Practic se cumpara o masina in rate cu o dobanda mai mica decat creditele pt nevoi personale (aprox 6%) si cu un avans minim (5-10%). Pentru anumite persoane poate fi binevenit. Prin aceasta masura incearca sa mai aduca bani la buget. Masinile SH nu au TVA de plata ...
07 oct 2014, 18:49
0
BrownBear
419 comentarii 1588 puncte
Salut! In acest sens, comentariul lui Lexick Cromatux adresat lui alex44bucegi e foarte elocvent. Nu am sa il repet caci el a spus tot ce trebuia spus din punctul asta de vedere. E adevarat ca acest program ajuta unii oameni, insa cei ce ne conduc se bat cu pumnul in piept ca e un proiect(un ajutor...) destinat tinerilor, oamenilor de rand care vor sa-si cumpere o masina noua. Ceea ce mi se pare o mare minciuna. Astfel naivii ajung sa se bucure f. mult cand aud ca vor avea posibilitatea sa-si ia o masina noua, dar cum ajung in primul dealer auto, vor iesi afara extrem de dezamagiti si deceptionati. NU LI SE ADRESEAZA LOR! Nici macar celor care au undeva la 2000 lei pe luna. Eventual, daca nu au chirie, copii, daca au job stabil si sustinere de la parinti/persoane iubite,etc. cei ce au peste 2500 lei pe luna ar putea considera ca e un avantaj pt ei. Dar cati sunt acestia? Cati studenti lucreaza undeva si au peste 2500 lei pe luna? Cati tineri de pana in 30-35 ani??? Da, pentru ei exista niste avantaje, dar nici pe departe cum zic "cei de la putere", ca programul "e pt. toata lumea". O maaaare minciuna(n-ar fi nici prima, nici ultima). Solutia este in continuare masina SH. Cu 3000-5000 euro(sau chiar si cu mai putin) poti cumpara o masina SH mai mult decat decenta. Proiectul asta mi se pare un mare praf in ochi. Atat. O zi buna!
07 oct 2014, 20:23
+3
7 comentarii -5 puncte
Este logic ca programul nu este pentru toata lumea. In primul rand cei cu venituri mici nici nu ar trebui sa se gandeasca la o masina noua. In al doilea rand, tinerii de 18-25 ani nu cred ca au nevoie de o masina noua. Cati dintre noi am inceput cu masini noi??? Nimeni!! Iar asigurarea pentru aceasta categorie de varsta este atat de mare incat nu ai de ales decat sa pui o masina pe numele parintilor.
07 oct 2014, 20:48
+1
7 comentarii -5 puncte
Ca sa fie pentru toata lumea, trebuie sa fie 0% avans si 0% dobanda si masina sa coste 3000 euro. Si asa s-ar gasi cateva mii de oameni care sa comenteze ca nu isi perimit pentru ca benzina este foarte scumpa si reviziile la reprezentanta, etc. E greu sa ii multumesti pe toti.
07 oct 2014, 20:52
+2
BrownBear
419 comentarii 1588 puncte
Salut! Ehh, prea de tot 3000 euro si avans si dobanda 0. Dar totusi, nu ca acest program "nu e pt. toata lumea", e chiar pt. foarte putini!! Vorba cuiva de aici, este o masura disperata de a incuraja consumul de masini noi. Parerea mea este ca "cei ce ne conduc" trebuie sa se axeze pe niste chestii mult mai necesare pt. romani(construirea de autostrazi, infiintarea de locuri de parcare, locuri de munca,etcc), nu sa se chinuie ei sa incurajeze consumul de masini noi intr-o tara fara autostrazi, intr-o capitala cu ff putine locuri de parcare si foarte multe masini, infrastructura terminata, s.a. Dar oricum, tot se vor gasi multi care, desi au un salariu mediu(sa zicem), se vor incumeta sa faca un credit de 7 ani si sa plateasca o rata de 900-1000 lei pe luna pt. un Golf 7...sa moara dusmanii de suparare. De RCA, revizii, benzina, intretinere, mancare..............fereasca sfantu' ! O zi buna!
07 oct 2014, 22:51
+4
1014 comentarii 1115 puncte
"conditiile avantajoase" sunt pentru ei, nu pentru noi ;)
07 oct 2014, 15:39
+4
17 comentarii 6 puncte
Avantajul este că nu girezi cu apartamentul pentru credit.
12 nov 2014, 13:59
0
40 comentarii 139 puncte
Tampenie mai mare ca asta nu am mai auzit de mult....cum frate sa te legi la cap minim 5 ani cu o rata colosala luand in considerare k avem niste salarii de ***. Ai o rata uriasa fara sa mai pui la socoteala asigurarea uriasa pt cei pana in 30 d ani,revizii,un set de anvelope pt iarna si cate si mai cate. Cei ce vin cu astfel de propuneri sunt niste idiotii cu acte. Oricum,amatorii sigur vor fi
07 oct 2014, 10:13
+17
BrownBear
419 comentarii 1588 puncte
Nu pot fi decat 100% de acord cu tine!
07 oct 2014, 10:37
+4
5 comentarii 25 puncte
Pai nu este absolut nimic avantajos, la un salariu ~2000 de lei(media este oricum mult mai mica~1400) dai 1200 si ramai cu 800, din care trebuie sa bagi combustibil, sa mananci si plata utilitatilor, etc.
07 oct 2014, 10:16
+1
VwV~GLF~
260 comentarii 337 puncte
Un c4c4t de program pt muritorii de foame din Romania...nu vad nici un avantaj....e hotie si aici ca de altfel la toate ''programele'' oferite de tara asta de ghips...hai inca odata PUIE MONTA !!!!!!
07 oct 2014, 10:24
+4
evo9_evo9
368 comentarii 213 puncte
Un lucru de tot rahatul ca sa scoata (cica) si masinile vechi din uz dar naibii sa fim seriosi de unde o sa aiba un pusti de 18 ani 1200 de Ron pe luna unde o lucra ma intreb?... P.S. Mai bine ne-ar da banii astia 14.000 iti iei o masina mai acatarii la mana a doua, o mai prepari si iti mai ramani si bani de cheltuiala:))
07 oct 2014, 10:29
+1
Kalashnikov
17 comentarii 22 puncte
Foarte avantajos ,la o masina care costa 14000 de euro in rate dupa 7 ani iti dai seama ca defapt ai platit 21000 de euro.
07 oct 2014, 12:16
+3
AnthriX
137 comentarii 429 puncte
Stai sa inteleg, 1400 lei pe luna dati la rata plus casco obligatoriu, plus revizii obligatorii, plus combustibilul care costa cat nu face la noi... si unde in cele mentionate este pentru tineri? Salariu mediu este de 1400 lei, plus chirie (ca deh, suntem tineri, si nu toti stam cu mamica si taticu), plus mancare si mai adaugam ca siguranta zilei de maine este inexistenta peste tot, chiar si cu contract pe perioada nedeterminata. Cum sa te legi de maini pentru 5-7 ani cu un salariu modest? Uite aici un program avantajos pentru tineri facut de mine -> Muncesti ca ruptul, strangi cureaua pana la os, intr-un an iti iei un Loganel de ~ 1500 euro care *la primul ochi* nu are rugina pe el, il inveti sa mearga pe GPL si il mai peticesti pe aici pe acolo cum poti (si inveti si mecanica). Altfel nu vad cum se poate. Behaieli aberante scoase de oameni care conduc aceasta tara, dar nu au idee ce inseamna sa traiesti in Romania.
07 oct 2014, 13:04
+7
neymar
423 comentarii 244 puncte
De 14 mii de euro numai masini din categoria low cost care sunt praf poti sa iti iei , dai o carca de bani pe o rabla fara dotari plina de plastic ieftin si care merge ca o caruta , si platesti ani de zile pentru o rabla cine oare o apela la asta or fi destepti ?
07 oct 2014, 13:08
+2
34 comentarii 103 puncte
O incercare disperata de a incuraja consumul.
07 oct 2014, 13:46
+2
lexick
135 comentarii 203 puncte
E o problema! Statistic, 80% din cei carora le este "cica" adresat programul, muncesc pe cca 1200-1600 de lei :))) 10% muncesc pe 1600-2200 si 10 % au peste 2.200 .... Pentru 10% care au peste 2.200 sa...spunem 3.000 de lei pe luna (desi sunt putini) ...o rata pe 5 ani o sa plateasca 1.300 de lei pe luna (1.200 e o suma calculata gresit spun eu din practica) .... plus cat sa fie casco...200-400 lei pe luna... egal minim 1.500 de lei pe luna ... benzina (nu cred ca gasesti multe masini pe motorina la banii astia) ...ajungi pe la ...2.000 de lei ca popa...asta fara sa pui la socoteala lunile in care faci revizii....cauciucurile...etc... sa spunem +- 2.300 de lei pe luna media.... (calculata la costurile de un an) .....deci...2.3000-2.500 (depunde de masina) lei cu totul inclus consum per masina pe luna :))) Deci daca ai 3.000 de lei salariu(situatii destul de rare)....dai 2.500 de euro pe masina...7 ani din viata... hmmmm si chiria...si traitul...un club ceva ca esti tanar...un cico la terasa..o gagicuta..ceva...o plimbare..un film .....cam grav... mai trebuie haine..un smartphone... naspha... Sa nu mai zic ca efortul ar merita daca ai ramane un un BMW seria 7 sa spun...dar o raie minima de masina pe care poti sa o iei cu banii astia ....tineti cont ca nu se includ tichetele rabla...deci masina o sa fie absolut minima , minima ...la banii astia... o sa iei fix...un nimic...pe care o sa il dai dupa 7 ani....pe absolut nimic... deci... 7 ani pierduti de viata... Mai bine investesti intr-o garsoniera , un apartament mai varza...macar sti ca ramai cu ceva dupa 7 ani...sau poate chiar iti scoti rata ..prin inchiriere... Poti trai si cu un peugeout 206 1.4-1.6 diesel cu consum de criza...la 2.000-3.000 de euro foarteee bine...sau un logan 1.5 sh de care tragi sigur sa te duca unde ai nevoie...si exemplele pot continua... asta daca tot esti tanar...
07 oct 2014, 14:34
+9
steffannn
17 comentarii 44 puncte
Mare adevar !!!
08 oct 2014, 13:34
+2
21 comentarii 32 puncte
Programul e făcut pentru programatori şi ingineri. Singurele domenii unde ca tânăr sub 30 de ani poţi avea salar de să îţi permiţi rată de 1200 ron + casco + benzină + chirie + întreţinere + alte cheltuieli. Ce să mai zic de RCA la cei de sub 30 de ani...te doare capul. Până la urmă programul îşi va atinge target-ul. Bătrânii vor zice că uite: Ponta se gândeşte la tineri, îi ajută să îşi ia logan să putem căra cartofii cu el.
10 oct 2014, 14:27
+1
21 comentarii 32 puncte
Am uitat să mai zic ceva. În TOATĂ LUMEA CIVILIZATĂ există cultura ca atunci când împlineşti 18-20 de ani (deci eşti tânăr) îţi cumperi o maşină veche pe care să înveţi, care să aibă costuri mici, pe care să nu-ţi fie milă să o forjezi prin excursii cu prietenii. Românii suntem mai deştepţi, toţi tinerii vrem maşini noi :) Pe credit. Pe credit garantat de stat ca băncile să aibă un profit asigurat.
10 oct 2014, 14:29
+1
501 comentarii 1117 puncte
Chiar si americanii aia pe care ii credem cei mai prosti de pe planeta, aia cand iau permisul dau 1000$ pe un jaf si invata sa mearga, il fac dauna totala, mai iau unul lovit si schimba piesele intre ele si iar forja... E logic ca o masina noua sau impecabila estetic nu e pentru un incepator, doar daca n-ai ce face cu banii.
10 oct 2014, 17:58
+2
17 comentarii 6 puncte
De fapt, în "lumea civilizată", îţi cumperi maşină dacă ai nevoie. În rest, nu-i ruşinea de la noi să fii văzut în autobuz. Pe urmă, mai e cultura vânzătorilor de autoturisme second hand. Păi când mă duc la târg în România, ştiind că majoritatea autoturismelor nu au cărţi service şi au kilometrajul dat de şapte ori înapoi, nu mi se acordă garanţii, iar toate sunt "fără accident", ar trebui să-mi lipsească o doagă să-mi caut maşină aşa. Iar treaba asta a fost alimentată de cumpărători. Vor toţi maşină sub 100.000 km, fără accident, cu un singur proprietar, se rezolvă. Le-au făcut băieţii pe toate aşa.
12 nov 2014, 13:56
0
flaviuf
51 comentarii 117 puncte
Daca tot vroiau sa ajute tinerii, mai bine se gandeau ca au promis 1 milion de locuri de munca si in realitate doar au marit numarul somerilor. Mai bine se gandeau ca ne-au dus combustibilii intr-o zona in care nici tarile cu economie mult peste a noastra nu au indraznit sa o faca. In rest, demagogie pura care prinde doar la prosti.
07 oct 2014, 14:40
+3
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
lexick
135 comentarii 203 puncte
Esti in eroare! Cel mai ieftin Logan existent pe piata este 7.000 de euro... cel de 1.2 ACCESS dar ...fara nimic pe el. Nu zice nimeni ca o sa cumperi un logan cu nu stiu ce prostii...esti tanar iei ce e mai ieftin pe planeta..dar... macar un AC sa ai pe el nu? 2014...fara AC? ...fara absolut nici o optiune...doar AC ...iei AMBIANCE 1.2 75CP care ...nu are insa AC, il pui ca Optiune...ca pe ACCES nu poti pune optiuni...si astfel ai un logan absolut chel...fara nimic pe el...inafara de AC 8680,00 € cu TVA, minimul de masina de la ora actuala. Dai un avans de cat sa spunem 1000 de euro .-...1500 ca esti sarac si tanar si de aia iti iei cea mai ieftina masina existenta si cea mai cheala... si tot ajungi la 1.000 de lei pe luna cu Casco ....adica 1.500 de lei per total cu toate cheltuielile incluse /per an....ceea ce te duce tot la aproape tot salariul tau... Un alt aspect pentru care iti sublinienz ca esti IN EROARE este acela ca PROGRAMUL PRIMA MASINA : NU INCLUDE PRIMA DE CASARE, in limbajul modern...NU INCLUDE TICHETUL RABLA!!!! Nu poti folosi tichete rabla pentru acest program....deci nu ajungi in veci la 5.500 de euro....care oricum nu erau 5.500 ca mai dadeai destul si pe tichetul in sine...deci erau cam 6200 :)
07 oct 2014, 16:43
+4
7 comentarii -5 puncte
Nu se stie inca daca se poate sau nu folosi tichet rabla. Eu cred ca o sa se poata. Programul prima masina nu este pentru toata lumea. Oamenii de rand nu isi pot permite o masina noua. Dar oricum e mult mai convenabil achizitionarea unei masini prin acest program decat in mod normal, unde se plateste 20-30% avans, si o dobanda mai mare.
07 oct 2014, 17:22
-2
7 comentarii -5 puncte
Oamenii care oricum intentionau sa isi cumpere masina noua, acum o pot face un pic mai avantajos. Asta e realitatea. Nu este pentru omul de rand, dar e bine ca exista pentru acei oameni care pot beneficia de acest program.
07 oct 2014, 17:27
-2
lexick
135 comentarii 203 puncte
Sper sa nu te superi ca avem o discutie contradictorie, dar fiecare are dreptul sau de a sustine ceea ce doreste. In alta ordine de idei :) , pot sa ma contrazic cu tine toata luna, insa m-am prins ca esti tot un lucrator la banca, ori ai vreun interes. Te contrazici singur. 1.Ai spus:Oamenii de rand nu pot sa beneficieze... Pai normal ca nu pot, asta e problema noastra, ca nu pot, asta era ideea unui sistem ca asta, sa beneficieze si oamenii normali. Cei 10% care isi permit ...isi permiteau si inainte de prima masina, stai linistit... 2.In forma lui actuala, cea trimisa spre aprobare, este asa: NU SE INCLUD TICHETE RABLA! Asta e forma finala, cea lucrata, corectata, relucrata si trimisa spre aprobare...saptamana viitoare se aproba si din 1 noiembrie e activa...nu se mai modifica nimic acum...stai linistit...in 2 saptamani se publica in MO.
08 oct 2014, 08:57
+2
7 comentarii -5 puncte
Nu ma supar deloc . Avem dreptul la opinie. Multumesc pentru compliment, dar nu lucrez la banca :))) dar ca exemplu, am luat un credit anul acesta ca sa imi cumpar o masina second hand si am dobanda de 16%. Intre 6% si 16% este diferenta enorma. De asta zic ca acest program este bun pentru multa lume care intentioneaza sa cumpere o masina. Nu este pentru toti, dar oricum nu toti isi permit o masina chiar daca le faci cadou una nu au bani sa faca plinu din 800-1000 ron salariu. Eu nu cred ca orice vanzatoare din aprozar trebuie sa aibe masina noua. Eu nam avut niciodata masina noua.
08 oct 2014, 09:22
0
lexick
135 comentarii 203 puncte
Pai vezi! Asta e diferenta dintre noi. Tu vorbesti pentru ca iti imaginezi ca ai castiga pemiul Nobel pentru ca ti-ai lua masina noua. Eu am avut doua,,,,am trecut prin asta...si crede-ma, nu e nici o sfariala....multi multi bani aruncati pe geam..foarte multi bani pentru a ramane cu o epava.. Iti iei de ex un Renaul laguna dai 23.000 de euro pe ea noua..in 7 ani ..o sa iei 2500 de euro pe ea... si o sa ai o epava care e cazuta deja...si exemplele pot continua si la wv care nu mai e ceea ce era... Poti sa iei de ex un gold 4 1.9 TDi sh la 3-4.000 de euro cu credit ..16% si iti spun eu ca la urma, cand tragi linie...esti mai castigat si nici nu te impusti in cap ca ai dat 2 miliarde pe o masina de nimic... macar nu ai pretentii imposibile de la ea.
10 oct 2014, 15:34
+2
27 comentarii 33 puncte
Ideea în sine nu e rea,dar nu prea e pentru tara noastra. Rata e așa mare pentru ca ,după cum scrie și în articol dai un avans de 5-10%,adică 750-1400 de euro,ce înseamnă foarte puțin. Nu înțeleg de ce băgați în calcul combustibilu deoarece și dacă aveai alta masina tot prețul ăla era ,tot dădeai bani pe combustibil. Cu rca-ul se bate cap în cap ,dar mă gândesc ca o sa îl reducă pentru aceasta categorie de vârstă pentru ca altfel acest proiect o sa eșueze total. Adică la polo sa dai 1500 de lei pe an e aberant.
07 oct 2014, 15:14
-3
lexick
135 comentarii 203 puncte
Pe scurt, ca sa intelegi de ce includem pretul la benzina... daca ai o masina de 2000 de euro..sa spunem un Logan 1.5 dci, sau un Peugeout 1.4 Diesel... care e cam cat avansul la una noua...nu vei avea rata la banca de 1.400 de lei lunar , plus caso , dobanzi..etc.. ceea ce va face din masina aia una eficienta financiar vorbind...pentru ca nu vi fi nevoit decat sa pui benzina...care o vei pune tot din buzunar logic,dar fara a avea jumatate din salariu ciuntit sau 75% din salariu ciuntit...adica cu 1.400 de lei in buzunar lunar..iti vei permite sa pleci din salariu ala amarat si intr-o vacanta...si sa pui si benzina :) Simplu!
07 oct 2014, 16:48
+2
UnLiMiTeDfLoW
95 comentarii 208 puncte
Programul asta e ca un banc sec. Siiii draga conducere unde sunt avantajele ? Ca eu nu vad nici un avantaj, poate sunt eu mai orb asa dar nu, nu vad nici unul.
07 oct 2014, 15:23
+1
93 comentarii 270 puncte
prost sa fii sa iei in rate masina sa dai 1200 lei pe luna care dupa 5 ani cand termini rata valoreaza fix nimic. ca sa nu mai zic...cat sa ai salariu ca sa dai 1200 lei pe luna doar pentru masina. dar la noi in romania lumea face credit ca sa isi cumpere ifone..asa ca nu ma mai mira nimic
07 oct 2014, 15:29
+4
21 comentarii 32 puncte
Da, dar un iphone este de la 600 la 1000 EUR, deci rata e sub 300 ron, e mult mai accesibilă faţă de 1300 ron. Şi iphone îţi dă valoare, când apari cu logan nu e nici o valoare :))
10 oct 2014, 14:32
0
1014 comentarii 1115 puncte
Si pentru ca totul sa fie "nemaipomenit, nemaiauzit, nemaiintalnit" ... dupa trecerea celor 5 ani de stres, vei constata cu stupoare ca masina ta s-a degradat fizic, s-a depreciat moral si poti sa o valorifici cu un sfert din pretul platit.
07 oct 2014, 15:43
+4
19 comentarii 19 puncte
Pai din calculul articolului reiese ca pentru suma de 62000 RON in 5 ani platesti 72000RON (10000 fiind dobanzi?) Atentie ca se plateste si un avans ceea ce face si mai dezavantajos ... Ori este o tampenie articolul ori daca s-a aprobat asa ceva este o mare mizerie . Nu exista avantaj dobanda fiind imensa (2ooo ron / an) . In schimb daca dobanda va fi 6-8% fiind garantat de stat , lucrurile se schimba putand sa cumparam si noi o masinuta sotiei cu o suma decenta (un Fiesta, un Swift , Fabia care nu costa mai mult de 9000Eur).
07 oct 2014, 23:07
0
1 comentarii 1 puncte
"Acest program se numeste Prima Masina Noua si isi propune sa ajute tinerii sa cumpere automobile noi." "Suma maxima este de 14.000 de Euro Tinerii cu varste intre 18 si 35 de ani au prioritate la inscriere Rata este de 1200 lei/luna pentru un credit de 5 ani" VA rog ajutati ma, ca sa inteleg si eu despre ce este vorba. CU CE MA AJUTA PE MINE STATUL ?? Imi face un discount ? IMI DA BANII DEGEABA ? PLATESTE JUMATATE ? Sau doar statul ma ajuta sa fiu dator vandut la o banca din Romania, desi eu primesc prin lege, de la stat, un salariu de 1000 lei (Daca am noroc). Deci in concluzie, trebuie sa ma duc sa fur inca pe atat cat fac, pentru ca sa pot sa imi iau o masina ... NOUA, pentru ca Second-hand nu mai este la moda si este prea ieftina :)) Tin sa precizez ca masina trebuie si intretinuta si asigurata CASCO ?! Sa mai spun si de dobanda ? Si sa tinem cont ca masina nu merge pe apa sau aer ! ETC. Ce ne iasa noua tineriilor la afacerea asta ? DIn cate vad doar banciile castiga ! O TARA DE DATORNICI, vor sa faca din noi ! Nesimtitii!
08 oct 2014, 00:17
+1
501 comentarii 1117 puncte
900 lei e brut adica 670 lei net - salariul minim pe economie in momentul asta.
10 oct 2014, 18:05
+1
alin-007
16 comentarii 24 puncte
O adunatura de tabla moarta + plastice care se darama inainte sa termini de platit toate ratele ... Dupa 7 ani de munca exclusiv pentru o masina , te trezesti ca ai ramas cu o coja care mai valoreaza 2 -3000 euro ... Personal prefer o masina sh . Masinile noi sunt cea mai mare pierdere si risipa de bani .
08 oct 2014, 01:53
+4
lexick
135 comentarii 203 puncte
Unde ai vazut tu tabla colega :)) ca e plastic toata ziua :p ... Si da, ai dreptate, am avut masini noi, tepe luate... care au o uzura calculata,sa te lase, sa schimbi piese sa schimbi masina... Acum nu mai sunt prosti sa faca masini ca BMW E36 sau ursulet..sau Mercedes Cobra...cu care cara si acum arabii in desert... ca erau pierderi pentru ei....cum mama masii sa mai scoata un nou seria 3 ,2,1,5,6,7 in fiecare an......etc...etc...etc.. Pana in 2002 stiam clar ca sunt 4 modele de golf...acum le uitam si numarul...apare cate unul la fiecare iesire de ghiocel..in curand o sa le pierdem sirul... ideea e sa cumperi ..sa te inadatorezi... Incurajam prostia ...masinile noi sunt gunoi...nu mai sunt o investitie ca acum 10-20 de ani. Ia gandeste-te ..daca luai in 1992 un Bmw E36 in 2002 luai ceva bani pe el...acum daca iei un logan 1.2 cu aprox 9000 de euro ...in 2014...in 2024 ...ia imagineaza-ti :))) o sa mai ai vreo bucatica din el? :) Nici tabla nu mai au multa sa le duci la fier vechi.. :) A nu se citi ca sunt fan masini Sh... Am cumparat in viata mea 2 masini noi..ambele undeva intre 15.000-23000 euro si am platit ...in leasing...ohohohooh cam cat cumparam un bloc de garsoniere :( Am si cateva rable Sh cumparate pe la 18 ani...printre care unBMW E36 1992 cu de toate pe ea.. nici consumabilele nu le-am schimbat chiar la timp , nu m-a lasat o data in drum, am facut droaie de concedii.
08 oct 2014, 09:09
+4
501 comentarii 1117 puncte
Vor sa faca din noi sclavi pentru ca sa ne poata controla cum vor iar noi nu o sa avem cum riposta pentru ca avem rate de platit , taxe etc. iar daca o facem ramanem fara bunuri deci tot ei au de castigat. Asa ca un rezumat superficial. Va puteti documenta pe indelete pe net.
10 oct 2014, 18:29
0
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »