RAR si DRPCIV, locurile in care ar trebui sa calce DNA-ul in forta Legislatie Auto 23 Aprilie RAR si DRPCIV, locurile in care ar trebui sa calce DNA-ul in forta
Toate comentariile (20):
Ranko
22 comentarii 59 puncte
Oricare a fost situatia reala in acest caz, exista doar 2 variante : ori este alt caz de spaga ( deloc surprinzator ) , ori angajatii RAR si DRPCIV sunt incompetenti . Nu exista varianta de mijloc. Avand in vedere ca pe mine ma trimit inapoi pt gume de 215 , in loc de 205 , nu este nicio problema in a trece mai departe, in circulatie , un A5 furat de la 'nspe mii de km . Astia merita inchisoare ! Sunt curios care sunt ( daca mai sunt ) caile de atac ale celui care a picat la mijloc, si a ramas fara masina si fara bani . Cazurile de genu' ar trebui mediatizate mai mult, sa scapam de nenorocitii care ar trebui sa se asigure (culmea ) ca totul este cnf legislatiei in vigoare. Macar, daca nu scapam de toti , sa se gandeasca de 2 ori inainte de a face o "manevra" , gandindu-se la colegu' care a luat 15 ani de facultate inaintea lui .
23 apr 2015, 11:47
+9
42 comentarii -33 puncte
stai tu linistit ca mie mi-au luat actele pentru ca, culmea, aveam niste oglinzi (atasate celor din fabrica, lipite pe deasupra celor din fabrica fara a modifica utilitatea celor din fabrica, practic niste oglinzi speciale...) care au unghi mai mare (utile pentru intersectii) si mi-au spus ca am modificat ilegal autoturismul (au vreo 2-3 cm diametru vs. 20 oglinda din fabrica). Bineinteles mai intai au tras de ea cu rar-ul (m-au oprit la "rar"-ul mobil), au turat motorul de sa-i sparga sitele din tobe si a.s.m.d., totul a iesit surprinzator bine (cauciucuri, n-am folie pe ea/ pe geamuri etc., totul ca la carte), unde mai pun faptul ca platesc impozit de rup anual?! E vorba de un BMW e30 325i ursulet, original, tinut numai la garaj cu ~50-60.000 km cumparat de mine de la un colectionar (si chiar nu e gluma, masina e chiar ca noua, vopsea originala si tapiteria din piele n-are nici macar riduri si e originala :) ... ) Erau oricum foarte surprinsi ca a trecut testul de gaze si ca motorul chiar merge ca nou si respecta normele, nimic surprinzator pentru o masina de 50.000 km xD . Mai are rost sa spun ca am platit o taxa uriasa anul trecut s-o inmatriculez pe RO? Si bineinteles a trecut si a atunci totul fara "spagi" 10/10 ca nota ?!
23 apr 2015, 21:08
+3
1298 comentarii 3108 puncte
Eu acum am venit de la rar si tot nu mi au dat talonul si tot de roti e legata problema, alea de vara sunt putin mai late nu ca in carte 235 sunt 245 ...iar alea de iarna al 2 lea set nu sunt 205 sunt 195...stiu ca asa e legea, dar pt un ***** care nu afecteaza masina, nu afecteaza pe cei din jur deci nu afecteaza cu nimic si nu pune in pericol pe nimeni, atatea formalitati si atatea *****uri ca de Romania, sa nu se inteleaga gresit, nu am zis ca sa nu se respecte legea , dar cand cu mine sunt asa stricti pt atata lucru, ei sunt aia corecti, iar pe altii care fac lucruri grave cu masini furate nu ii vad, asta ma scarbeste si ma oftica, ca daca eram eu singura masina cu o asa problema cu niste roti putin mai mari...mai ziceam, da domne ce caut eu smecher pe strada cand toti sunt ok, dar chiar nu e cazul sincer, si de asta sunt scarbit....cand citesc lucruri de genul, si vad ca cu oamenii simpli pt niste CACATURI gen un bec sau o janta ( am mai spus in alt articol LUCRURI CARE CHIAR NU SUNT GRAVE NU ZIC DE ALTCEVA ) nu se poate sa fie si ei mai intelegatori, iar pe altii ii lasa sa inscrie masini furate....
24 apr 2015, 14:33
+3
jony_cristian
237 comentarii 537 puncte
Exact aceeasi parere am si eu Alex Mary, acesti comunisti ticalosi de la RAR, isi bat joc de noi, iti retin talonu pt mizerii inventate de ei care nu au nici un efect asupra sigurantei autovehiculului.
24 apr 2015, 17:18
+2
1298 comentarii 3108 puncte
Exact, si cum am spus, legea e lege, da sa fie pt toti, pe mine ma resping orice as face, ca na ei sunt corecti si e bine, dar sa fie cu toti, mi e imi retine talonul pt cacaturi, iar altii fac smecherii cu masini furate, pai asa e bine ? Asta e defapt problema...cum am spus daca era totul ok pe strada si astea, mai ziceam... ca m am trezit eu putoi sa incalc legea, dar nu e cazul de asa ceva, chiar nu e !
24 apr 2015, 18:05
+1
jony_cristian
237 comentarii 537 puncte
Eu cred ca prima ta varianta e plauzibila, sau facut 4 schimbarii de proprietarii cineva tot descoperea ca e furata daca era vointa, dar e o intreaga caracatita la RAR si DRPCIV, si noua ne retine certificatul pentru un bec ars sau un filtru sport, merita felicitatii, pardon scui...ti...
23 apr 2015, 22:33
+4
hirig
609 comentarii 1017 puncte
Visati voi, doar institutiile astea cati bani aduc la stat, prea multi ca sa fie ..... "bagati in seama". Niciodata nimic nu se va schimba, ordinea e doar o iluzie prin tara noastra frumoasa. Ne asteptam ca cleptomanii sa prinda pe alti cleptomani, genial.
23 apr 2015, 12:10
+3
512 comentarii 988 puncte
Citeam mai demult ca o masina de 7000 de euro furata din afara, neimatriculata in ro se vinde cu 3000 de euro, inmatriculata face 7000, concluzia organele astea diversii functionari isi incaseaza o spaga de vreo 4000 de euro, sa tot lucrezi la inmatriculari. Oricum sper sa urmareasca dosarul sa vada cine a fost primul proprietar din ro, ala de la cine a luato si sa-i bage pe nenorociti la bulau. 17.000 de euro totusi nu sunt de ici colo. Saracul om trebuie sa fie despagubit de cineva. Ar putea si astia sa faca un amarat de programel care compara baza de date a interpolului cu baze de date rar, mare branza nu e sunt doar vreo 7 milioane amarate de masini in ro, in cateva minute apar toate seriile suspecte din ro unde chiar au fost trecute seriile reale. Cat ar costa treaba asta, nimica toata, de ce nu se face, interese.
23 apr 2015, 15:12
+2
58 comentarii 60 puncte
NU vreau sa fac reclama, dar e bine sa se stie si dealer-ul care a vandut masina FURATA : TIRIAC AUTO RULATE ( http://www.tiriacautorulate.ro/ ). il cunosc personal pe Angelo, deci informatia este sigura. (rog admin sa nu stearga post-ul, poate mai sunt si altii interesati)
23 apr 2015, 16:06
+3
3 comentarii 1 puncte
Nimeni nu se gandeste la varianta ca masina poate nu figura furata atunci cand a trecut prin RAR si ulterior prin DRPCIV. Toti frustratii respinsi la RAR pt. neconformitati ce lor li se par minore, pt. ca ei vor sa fie jmecheri, sa aiba pneuri late, sa fie tuning orice coaja de 1.5 diesel, etc., isi dau cu parerea fara sa gandeasca putin problema. Lumea mai crede ca masinile moderne se fura tot ca pe vremuri, cu surubelnita si o porneste de la fire, mai bine lasati filmele deoparte. Mafia e in Italia in primul rand, cei de acolo dau masinile cu cheie cu tot, si stiu sa o declare furata doar dupa ce e inscrisa in tara unde este dusa masina, apoi incaseaza asigurarea si toata lumea e fericita. Cam asa functioneaza lucrurile.
24 apr 2015, 08:29
+1
Ranko
22 comentarii 59 puncte
chill , quote : "declarata furata in anul 2009" end quote. :)
24 apr 2015, 09:06
0
jony_cristian
237 comentarii 537 puncte
Prietene nu generaliza, nu toata lumea face tuning de 2 bani cum spui tu, sunt pasionatii care investesc sume importante in piese de calitate , sunt firme spcializate care fac tuning, totusi generatia comunista din RAR nu inteleg acest lucru si te ard, si daca masina era data prin intrpol din 2009 si sau schimbat 4 proprietari cum naiba sa nu figureze la ei in baza de date.
24 apr 2015, 10:32
+3
3 comentarii 1 puncte
Ai dreptate cu tuningul de bani multi, si cu faptul ca RAR nu are departamente care sa stabileasca daca modificarile constructive ale masinilor sunt conforme sau nu(considerand ca folosesti piese cu marca de omologare europeana pe ele, deci acceptate la nivelul uniunii), dar sa recunoastem ca la noi mai mult ca la altii se practica tuning artizanal sau cel facut dupa ureche, lucru nu tocmai sigur pt. siguranta traficului. Firmele care au acest obiect de activitate(tuning) ar trebui sa elibereze certificate de conformitate pt. modificarea facuta, care la RAR sa ateste ca masina e ok asa modificata, de ex. firmele care monteaza folii pe geamuri. Apoi generalizare mi se pare cand se arata cu degetu un caz destul de rar intalnit si se spune ca neconformitati minore gen alte anvelope nu sunt admise, dar masinile furate zburda pe toate drumurile si de la un proprietar la altul.
24 apr 2015, 14:44
0
LiquidTW
89 comentarii 190 puncte
Voi chiar credeti ca DNA-ul merge peste ``firmele`` de stat ? Ar gasii xxxxxxxxx nereguli si ar trebui sa-i inchida. Dar se face asa ceva la noi ? NU !!!! Ca doar sunt de a lor.... la noi vine la omul de rand care deabia isi castiga pita/luna, care are un butic cine stie unde, oras/sat si tot la ala ii da o amenda care CLAR nu o poate plati si ii mai si inchide pravalia. De ce nu se duc la aia mari ? La aia care vin cu alimente, fructe, legume etc...... din Turcia sau cine stie de unde, cand intra 1000 de tiruri/luna si doar 100 sunt ``pe acte`` ? Pai de ce, pentru ca de acolo isi castiga cei de la ANAF porcul de craciun si mielul de paste.... Asa ca aman2 DNA si ANAF sunt un MARE MARE CACAO !!!! Cunosc om personal care i-a fost data o amenda de nu o poate plati, ia inchis pravalia pentru 14.77 RON in casa de marcat pe +. Ar trebuii prima data sa se ancheteze pe ei DNAul si ANAFul.... ``dragii de ei``, sunt scarbit deja jur !!!!
24 apr 2015, 09:30
+21
3 comentarii 15 puncte
Dar nu v-ati gandit ca hotii au furat masina, s-au miscat repede sa o inmatriculeze pana sa apara furata iar dupa ce masina mai schimba propietarul fiind inmatricula in RO nu se mai verifica daca este furata din alta tara. Personal as vrea sa vad articole despre pustii cu bolizi de sute de mii de euro.Acum ceva timp am vazut un pusti 20-25 de ani intr-un Nissan GT-R cu "lamai" in geam si zilele trecute un alt putstan intr-un Ferrari FXX.Mi se pare mai grav acest lucru tinand cont ca masinile alea sunt luate cu banii NOSTRII.Astfel de probleme de ce nu sunt abordate????
24 apr 2015, 11:44
0
CobraRB
120 comentarii 261 puncte
Sigur ca ai vazut un pusti in Ferarri FXX, masina strict de circuit, care nu e road legal, cu productie limitata la 30 exemplare, si pret de 2.5 milioane de euro.
24 apr 2015, 18:45
+3
42 comentarii -33 puncte
hombre, eu am atasat niste ***-uri de oglinzi mici la o masina de colectie cu 50.000 km care a trecut proba de rar fara spaga, oglinzi mici de 2cm diametru pe deasupra si am ramas fara drept de circulatie ! DECI ! se POOOOOAAAATTTTEEEEE !!! !!! !!!! ca sa nu mai zic, masina e un bmw e30 325i cu motor mare - impozit mare dar cu numai 50 000 km reali la bord !!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DECI ? JANTE OK, TOBE OK, POLUARE OK, FRANE CA NOI, TOTUL, FARA RUGINA LA UN URSULET ORIGINAL !!!
25 apr 2015, 16:57
0
3 comentarii 1 puncte
Corect, la schimbare de proprietar nu se mai verifica daca e furata. Aiurea procedura, dar traim intr-o tara nu tocmai normala.m
24 apr 2015, 14:30
0
18 comentarii 6 puncte
Hahaha, RARul inchispentru 30 de zile... Va dati seama cum ar fi ?
24 apr 2015, 16:33
+1
1014 comentarii 1115 puncte
Ca sa isi permita sa treaca pe la RAR si DRPCIV, DNA-ul ar trebui mai intai sa treaca pe la ... DNA. o mana o spala pe alta si toate merg mana in mana.
24 apr 2015, 17:29
+1
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »