Americanii riposteaza: fenomenul 'rolling coal', interzis prin lege Legislatie Auto 14 Mai Americanii riposteaza: fenomenul 'rolling coal', interzis prin lege
Toate comentariile (13):
27 comentarii 55 puncte
Asa ceva ar fi imposibil in Rromanica noastra, chiar daca nu ar exista coruptie, ciobanie in parlament. Deoarce in jur de 60-70% din masinile din tara sunt pe motorina, datorita saraciei/zgarceniei romanului pentru combustibil si a obsesiei de "Am un 600 SL, Mercedes Turbo Dizel, merg la agatat cu el" - cum ca motorale diesel is cele mai bune inventii pe pamant.
14 mai 2015, 12:40
0
Mantra
281 comentarii 172 puncte
tu cumpara-ti masina pe benzina si taci
14 mai 2015, 15:19
-1
andreiu21ct
166 comentarii 236 puncte
Zgarcenia asta tipic romaneasca se traduce prin saracie. Romanul obisnuit isi ia diesel pentru ca acei cativa lei buni salvati la suta de km efectuati chiar conteaza. Si apropo, toata Europa este dieselata. In multe tari, cine are masina pe benzina, o are trecuta pe GPL. Ma refer, din nou, la oamenii obisnuiti, nu la cei instariti.
14 mai 2015, 16:27
+3
The29031993
54 comentarii 102 puncte
Auzi ma bogatule, nu mergem pe motorina de zgarciti ci din cauza ca unii la fel de JMecheri ca tine ca tine au dublat pretul carburantului prin accize/taxe si traiesc in carca noastra. Poate iti faci timp si ne explici si noua ce ai vrut sa spui, dar cu mai multa coerenta daca se poate.
14 mai 2015, 16:34
+2
andreiu21ct
166 comentarii 236 puncte
Am fost incoerent sa inteleg? :) Nu cred ca pot fi considerat smecher pentru ca personal imi place cum merge diesel-ul si mai apoi, pentru simplul fapt ca detin o masina cu tractiune integrala, grea, situatie in care un motor pe benzina nu s-ar fi pretat, atat din punct de vedere al performantelor cat si al consumului nejustificat de mare. Varianta turbo nu era disponibila la momentul respectiv. Hai sa simulam un caz real pentru Bucuresti. Situatia persoanala: Masina mea are un consum urban de 9.5l/100km. Echivalentul pe benzina ar fi consumat 13.5l/100km.(intamplator chiar am un coleg cu o astfel de masina) Asadar, o diferenta de 4l/100km. Asta inseamna un minim de 20 de lei diferenta. Iar pt cineva care face 100km in 2 zile, 60-80 de lei economisiti pe saptamana (sau 240-320 lei pe luna) iti pot confirma ca diferenta asta chiar se simte la buzunar. Si acum, lamureste-ma tu pe mine, te rog, cu ce am dublat eu pretul carburantului? Cum mai exact traiesc eu in carca ta?
14 mai 2015, 16:57
+1
The29031993
54 comentarii 102 puncte
Nu tu prietene, MSamir. Nu vezi cui am dat replay?! Din avatar clar se vede ca am TDCI. Imi cer scuze ca te-ai simtit
14 mai 2015, 17:35
+1
andreiu21ct
166 comentarii 236 puncte
Recunosc ca mi s-a parut suspect vazand avatarul. Ai scuzele mele!
14 mai 2015, 18:50
+2
Lupes
541 comentarii 852 puncte
Msamir , esti un idiot ! Si frustrat . Ma mir ca ai avut atatea raspunsuri la post , cu o asa gandire dai dovada doar de prostie infinita .
14 mai 2015, 19:13
0
27 comentarii 55 puncte
Ok hai sa intelegeti ce vreoaim sa zic: Am acris saracie/zgarcenie, adica ori esti sarac si ai un diesel vechi care nu are nici euro 1 dar tot nu scapi de ea in speranta ta imaginara ca e diesel si consuma putin cu motor mare inutil de prost fara turbo sau zgarcit ca vrei putere mare dar nu-ti iei benzina asa ca recurgi la 2.5-3 litri si iti scoti masina de la anaf si ramai cu numere de dreacu stie ce judet (Aici versurile de la piesa aia de caterinca - Mercedes 600SL (( care nici nu cred ca exista turbo dizel:)). Consoder ce mai ok varianta pentru romanu obisnuit cu ceva mic pe benzina gen 1.2 sau 1.5 diesel. Daca nu iti permiti benzina mare si iti cumperi diesel cu motor mare si bagi de 30 de lei motorina atunci e clar cum sta treaba.
14 mai 2015, 22:44
+1
ionut_x
1525 comentarii 25 puncte
Daca iti scoti masina de la anaf , atunci cand vei vrea sa o radiezi de exemplu trebuie sa platesti din urma tot ce nu ai platit asa ca nu vad nici o jmecherie in asta ...
16 mai 2015, 19:41
0
512 comentarii 988 puncte
Diesel-ul merita doar dacă faci macat 30k km pe an, poate chiar si mai mult.Altfel întreținerea lui și prețul mai ridicat fata de versiunea pe benzina depășesc economia de carburant. Personal prefer benzina din simplu fapt ca fac cam 15k km pe an, fără sa merg economic iar ca fiabilitate n-am nici o grija ca ar putea pica ceva.
15 mai 2015, 05:35
+1
andreiu21ct
166 comentarii 236 puncte
Asta e mit. Mai ales cand vbim de o masina second hand. Diferentele de intretinere sunt mici (100-150 lei pe revizie). Iar si cand faci 15.000 pe an, din diferenta de combustibil se aduna suficienti bani incat sa repari marea majoritate a problemelor ce pot surveni la un diesel. Depinde si ce motor pe benzina ai. Daca ai unul clasic, simplu,a spirat, da. Daca e nou, turbo.. lucrurile sunt la fel ca la diesel. Nu mai are rost sa intram in polemici pe subiectul diesel vs benzina. Tine si de noroc, cum il nimeresti. Sunt atatea cazuri de 2 masini modelul X, echipate cu motorul Y(fie el diesel ori benzina) in care una dintre masini merge fara nici o rpoblema 150.000km si cealalta ii nenoroceste buzunarul proprietarului.
16 mai 2015, 04:52
0
andreiu21ct
166 comentarii 236 puncte
Este o diferenta enorma intre un diesel tunat european care scoate ceva fum si taranismele americane care sunt de-a dreptul grotesti.
14 mai 2015, 16:24
+5
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »