Masinile inscrise pe Bulgaria - luate in vizor de politie! Legislatie Auto 2 Septembrie Masinile inscrise pe Bulgaria - luate in vizor de politie!
Toate comentariile (65):
34 comentarii 1 puncte
multe sunt furate :-j.numai eu am 3 in fata blocului abandonate si inghesuite intr-un colt de parcare...si la toate masinile cu nr. de bulgaria vezi numai masini vechii
02 sep 2010, 09:30
0
43 comentarii 9 puncte
unele dintre masinile alea vechi sunt de 10000 ori mai bune, confortabile si fiabile decat loganurile care ni le baga ei pe gat..
02 sep 2010, 17:27
0
guran.c
185 comentarii 44 puncte
Corect. Si macar sunt vandute la pretul lor adevarat in functie de vechime si uzura, Liganu inca se vinde ca Printesa balului la preturi de Mertz.
05 sep 2010, 11:42
-1
169 comentarii -3 puncte
asta in visurile tale erotice nu??????
05 sep 2010, 19:59
-1
169 comentarii -3 puncte
prietene iar visezi, da-ti doua palme si trezeste-te ca iti ies pe gura numa aberatii !!!!!!!!!
25 oct 2010, 19:57
0
1 comentarii 0 puncte
M-a oprit si pe mine odata si am luat amenda de centura si mi-a cerut si actele masinii si toate erau in regula.E inmatriculata pe persoana fizica in Bg
03 sep 2010, 18:33
0
12 comentarii -3 puncte
niciodata sa nu inmatriculati masina pe firma,niciodata uita-ti mai sus ce se intampla,eu am 3 masini pe bg dar pe persoana fizica si m-au oprit si pe mine si nu s-a intamplat nimic
02 sep 2010, 09:40
0
43 comentarii 9 puncte
ai dreptate...atata timp cat e pe persoana fizica si ai toate actele in regula nu au ce sa iti faca oricat ar incerca ei...e doar o manipulare a presei...chiar nu vede nimeni asta????
02 sep 2010, 17:23
0
Thomas Everywhere
1092 comentarii 842 puncte
pai din cate am vazut eu pe strazi sunt numai masini vechi gen golf 3, astra classic, vectra, bmw-uri seria 3 etc...au pus-o cei care nu sunt in regula cu actele si starea tehnica a masinii..
02 sep 2010, 09:47
+1
66 comentarii 16 puncte
sa le caute prin interpol pe cele furate,asta cu baza de date sunt de acord,dar asta cu impozitul....sa se dea lege pt asa ceva si apoi platim.....sau nu se poate?statul bulgara declar ca din cauza inmatricularilor si vanzarilor ,bugetul statului s au cam unflat si tot ei monitorizeaza si declaratiile facute de politia romana referiotor la masinile inscrise in bg,asa ca nici statul roman nu poate lu a decizi dupa pofta lor,da...stiu ca le vine greu si ei nu "mananca" nimic dupa urma asta,dar....asta e, trebuie doar sa se obisnuiasca si totul va fi OK.
02 sep 2010, 09:48
0
36 comentarii 64 puncte
Nu are statu roman ce sa faca , gargara asta ca intra politia pe masinile imatriculate in bulgaria ii pt cei slab de inger. Cat timp vor fi impozitele astea si taxele astea exorbitante de imatriculare.... nu voi imatricula in romania nimic. Lasa ca castiga statul bulgar dar noi nu stim sa facem bani
08 sep 2010, 09:12
-1
96 comentarii 0 puncte
haha, ce bine imi pare \:D/ sa nu mai fie romania cimitiru de masini aproape moarte al bulgarilor ... cred ca am vazut MAXIM 5 masini cu numere de bulgaria, onorabile, care sa arate decent, intr-o stare BUNA .. restul, coji rujinite pe care aia le vand cu pret redus, tocmai ca sa scape de ele, ca sunt rable imi pare rau (sau ...?) de toti cei care s-au bucurat crezand ca fac o afacere, dar parerea mea e ca si-au luat mare teapa ... preturi mici <=> rable, consum mare, etc
02 sep 2010, 10:08
+1
bau88g3
442 comentarii 161 puncte
pushtiule vezi k multe nus luate de la Bg si inscrise pe Bg..sunt aduse din Spania,italia,Germania,Austriaetc. si inscrise de romani akolo in BG pt k e mai mik taxa asa ca nu tot ce e inscris pe BG a fost luat de la un bulgar.....
03 sep 2010, 00:05
+1
60 comentarii 74 puncte
Duceti-va in bulgaria sa vedeti ce masini au...Am fost de mai multe ori prin parcurile auto de acolo si eca mai scumpa masina care am vazut`o a fost un Opel Tigra 1.6 16v inmatriculat BG....il vindea cu 6000 leva...adica 3000 euro. Asa ca ne bucuram pentru ca pe strazile din Romania circula masini mai decente inmatriculate pe BG fata de ce e acolo....Cat despre actiunea politiei in legatura cu masinile inscrise pe bulgaria...mi se pare corect, si ei trebuie verificati, ar trebui verificate si facuta o baza de date si cele inmatriculate in italia, spania, lituania. Oricum Romanul e hotz si mereu gaseste alta combinatie ca sa nu plateasca taxa si sa o inscrie cat mai ieftin:)
02 sep 2010, 10:17
+1
RaTzOi
83 comentarii 135 puncte
"Romanii, pe de alta parte, nu platesc nicio taxa la ei in tara si circula cu documente si numere bulgaresti." HAHAHA, platim taxa de drum, ce altceva trebuie sa mai platim? Daca statul roman este tampit si nu scade taxa de prima inmatriculare noi gasim alte alternative!Sunt multe masini inmatriculate pe bulgaria cu probleme tehnice si acte care nu mai sunt valabile, dar sunt mult mai multe inmatriculate la noi in tara cu aceleasi probleme! Conducatorii tarii sms :))
02 sep 2010, 10:20
0
adryancrystyan
42 comentarii 41 puncte
Taxa de drum o platim de 2 ori. O platim si in pretul carburantului, este o lege data de Basescu pe vremea cand era Ministru al Transporturilor, si efectiv pentru bulina aia nenorocita. Asa ca sa nu se mire nimeni ca romanii isi inmatriculeaza masinile pe Bulgaria si platesc acolo taxe si asigurari, in loc sa le plateasca in Romania.
02 sep 2010, 10:44
0
THUNDER77
66 comentarii 17 puncte
Asta cu taxele si impozitele pe masinile "bulgare" sa le fie invatatura de minte si o lectie de economie desteptilor care au triplat taxa pe 15 decembrie , si dupa aia au scazut-o dar cu foarte putin pentru ca tot mare a ramas .In multe cazuri depaseste pretul masinii , asa ca ii inteleg pe oamenii care au ales sa nu o inmatriculeze aici , ci la vecini . Le stricau , alor nostri , banii de pe masinile care se inmatriculau aici daca ramanea o valoare "comestibila" a taxei de inmatriculare , asa ca lasa-i pe bulgari sa ingroase bugetul statului , nu fraierii de noi . Cat despre verificari sunt total bine venite si era de asteptat sa se intample odata si-odata , intrucat au aparut multe masini cu numere bulgaresti care nu corespund din nici un punct de vedere tehnic dar asta nu inseamna ca sunt toate "bulgaroaicele" rable.
02 sep 2010, 11:02
+1
adryancrystyan
42 comentarii 41 puncte
Intotdeauna calicenia nu a dus nicaieri. Masinile cu motoare mari oricum sunt impozitate enorm. Nu se platea o taxa pe loc, se platea un impozit foarte mare, dar in fiecare an. Practic tot banii aia erau, dar in rate. Nu mai vorbim de taxele si impozitele provenite din asigurarile unor astfel de masini. Statul are de castigat oricum. Dar in conditiile actuale, statul bulgar castiga iar statul roman cheltuie bani cu razii, baze de date, cercetari ale utilizatorilor masinilor cu numere straine....Ca in Romania.
02 sep 2010, 11:32
0
62 comentarii 74 puncte
DACA STATUL ROMAN NU ACCEPTA BANI NOSTRI,ADICA SA FACA DREAQ TAXA AIA DE INMATRICULARE MAI MICA(NU ZICE NIMENI SA O SCOATA DE TOT) LASA CA VOR BULGARI BANI :)) AS VREA SA AUD CA CIRCULA LA NOI PESTE 300 DE MII DE MASINI NU O SUTA CUM SPUN EI,ASA NE TREBUIE,PISAMAS PE TARA ASTA CONDUSA DE NESIMTITI SI HOTI CA DIN CAUZA LOR SA AJUNS AICI NU A NOASTRA A SOFERILOR.
02 sep 2010, 12:21
+2
36 comentarii 64 puncte
CORECT, SUBSCRIU
08 sep 2010, 09:14
0
4 comentarii 11 puncte
AI DREPTATE FRATE DE ACORD
16 iul 2011, 10:08
0
5 comentarii 5 puncte
pai e simplu, sa scada sau sa elimine nenorocitii aia din guvern taxa de prima inmatriculare, care acum e o japca pe fata si dupa aia isi vor inmatricula romanii masinile in tara la noi nu la bulgari.
02 sep 2010, 13:01
0
rover_cabrio
771 comentarii 1022 puncte
asa o fi MASINI SCOROJITE cu numere de bulgaria , din pacate si eu am 3 coaje in FAMILIE la mine la BLOC culmea ca merg toate mai bine ca un LOGAN ;)) s-au investiti bani in ele nu mergem cu ele sa cada TABLA si ca fapt divers ......sunt multi care CIRCULA in ROMANIA cu jeguri INM la noi decat CA noi care le aducem din GERMANIA-ITALIA si le inm pe BULGARIA . IMI PARE FOARTE RAU de astia ca noi CONDUCEM masini de 2 lei SI NU CA TOTI CARCOTASII , MURITORII DE FOAME , ASTIA CARE FACETI CHETA 5 INSI SA PLECATI CU MASINA LA MARE CA NU AVEM BANI CA VOI DE X5-X6 , MASSERATI SI ALTE MASINI !!!
02 sep 2010, 13:07
-1
169 comentarii -3 puncte
prietene tu chiar crezi ce scrii pe aici?????? sau le dai asa ca nu ai ce face????
05 sep 2010, 20:05
0
rover_cabrio
771 comentarii 1022 puncte
BA NU POT SA VA INGHIT CAND VA VAD ARFELE ASTEA DE ROMANI NESIMTITI , CREDETI CA TOTI AU 10 000 EURO CA VOI ?? SAU BANI DE LA MAMA?? ?? SUNT MULTI CARE ISI DORESC SA AIBA O MASINA NU ISI PERMIT SI ISI IA UNA DEAFARA SIO INM PE BULGARIA !!! aaaaaa da e JEG un golf3 de BG ....ca dai 1300 euro pe el , dai lui ala de la noi 2500 euro pe un GOLF rupt pe strazile din ROMANIA ca e mai bine SA VA FIE RUSINE MA ASTIA COMENTATORII TV , ganditiva si la aia care NU AU BANI nu numai la voi MILIONARI de nounascuti
02 sep 2010, 13:09
+1
36 comentarii 64 puncte
Normal ca vor sa cumperi una noua sa iei credi in banca si dac anu ai venit destul pe luna nici o problema iti bagi la inaintare copii nenascuti inca.
08 sep 2010, 09:17
0
249 comentarii 115 puncte
1 roman din 10 mai poate are bani. Cand se uita strainii la noi si vad ca ne uitam numai dupa motoare mici ca ne umfla taxa, care incurajeaza sa-ti iei o masina cu motor mic, dar cat mai veche ca sa fie ieftina taxa, aberatii cu poluarea lor, suntem prea mici sa producem dezastre naturale prin poluarea de la autovehicule! Nu or sa aibe bani de facut strazi dak se da taxa jos si nici capabili dak au banii de la UE. Logik daca ar fi plin de masini, de la atatea taxe si impozite ar putea totusi sa faca niste strazi decente! Rusine pt. toti care se ocupq de conducere si de cei care nu-s realisti si nu stiu cum sa puna problema tinand cont ca avem cel mai mic salar din UE!
02 sep 2010, 14:09
0
371 comentarii 21 puncte
Baga`ti`va mintile in cap... atata timp cat esti in regula cu actele si nu e inmatriculata prin manarii nu are nimeni ce sa`ti faca... CLAR! Esti in UE , ai procura facuta de un bulgar cum ca iti da voie s-o folosesti, s-o conduci etc... deci ai tot ce iti trebuie, asigurare chiar daca faci accident nu e nici o problema... intru maine intr`un S-classe nou de RO , eu avand inmatriculata masina pe Bulgaria , ii dau asigurarea si nu este nici cea mai mica problema! Manipularile de la TV sunt tocmai ca sa mai sperie din astia care tot continua sa inmatriculeze la bulgari... legal nu iti poate face nimeni nimic... aaaa daca e jmenuita pe Bulgaria DA , e logic ca o sugi!
02 sep 2010, 14:26
0
249 comentarii 115 puncte
Asa-i, asta-i o stire pt. cei care cred ca nu e bine sa inmatriculezi masina in BG, sa-i mai sperie.Si corect dupa cum spun altii, e UE, masina daca e inmatriculata pe pf.,procura notariala si esti ful in drepturi poti face orice cu masina,asigurare si statul sa ti-o suga ca nu esti obligat sa le platesti lor taxe de 3,4,5,6 ori mai mari!!!
02 sep 2010, 14:53
0
Hondarul
270 comentarii 474 puncte
In procura zice ca ai drept de circulatie cu masina, insa proprietar e altcineva, sau firma in unele cazuri. Daca acelei persoane i s-a pus sechestru pe bunuri, masina face parte din ele. Se pare ca 360 de astfel de masini deja sunt cazuri concrete in Romania, desi ma indoiesc ca politia noastra le va gasi. Dar legal vorbind, masinile alea trebuie sa se intoarca in Bulgaria. Nu zice nimeni ca e mai bine sa platesti ca fraierul taxa in Romania, dar trebuie sa stie lumea ca sunt anumite riscuri cu Bulgaria pe care si le asuma oricine doreste sa iasa mai ieftin, nu?
02 sep 2010, 15:54
0
43 comentarii 9 puncte
e proprietar altcineva...dar ca masura de siguranta pt cei care stiu se mai face si un act de vanzare-cumparare...mai poate sa puna litigiu pe ceva care practic nu mai e al firmei?
02 sep 2010, 17:37
0
43 comentarii 10 puncte
Dl. Hondarul, cred ca aici greseti putin. Eu am masina pe BG si sincer, cand am citit acea procura, m-am linistit in privinta asta! la mine pe procura scrie ceva de genul: pers x si y , au toate drepturile asupra masinii, inclusiv dreptul de vanzare, semnatura mea sau a tatalui meu fiind contrara firmei care are in proprietate autovehiculul! Deci, eu pot sa o vad si daca ei zic ca e a lor, sau daca vin sa o ia, sau daca ei zic ca nu pot sa o vand! in plus, doamna de la firma mi-a dat si contractul de vanzare cumparare, in care trebuie sa mai completez o singura data si masina trece pe numele meu! Bnt, o sa pierd inmatricularea de pe bg, dar nu pierd masina! ;) ps: in plus fata de astea, toate actele masinii sunt la mine.
08 sep 2010, 14:18
0
371 comentarii 21 puncte
SI INCA CEVA ... EU NU CRED CA SUNT DOAR 100 MII PE BULGARIA CI DIN CONTRA CIFRA ESTE DE CATEVA ORI MAI MARE!!! (SAU POATE 100 MII SUNT IN LIMITA LEGII SI NU JMENUITE... AICI NU STIU CARE E REALITATEA)
02 sep 2010, 14:27
0
371 comentarii 21 puncte
HAI MA VEDETI-VA DE TREABA! NU V-ATI PLICTISIT DE VOI?
02 sep 2010, 18:25
0
371 comentarii 21 puncte
EU DETIN UN AUDI A6 MODEL NOU 2007 DIESEL 3.000 LUATA DIN GERMANIA 12.800 AM DAT PE EA... SI AICI MA SCALPAU DE CATEVA MII ... SI LA BULGARI AM DAT 450... ACUM O SA ZICETI DC MI-AM LUAT A6! IETE DEAIA.... SI SA NUMAI CREDETI CA NUMAI GOLFURI 3 SI ASTRE DIN 90 SUNT PE BULGARIA... RECUNOSC MAREA MAJORITATE SUNT MASINI VECHI SI/SAU IEFTINE, DAR ASTA PE MINE NU M-A IMPIEDICAT SA MA DUC LA EI... CATEVA MII AICI IN SCHIMB NU AS DA NICI DACA AS CUMPARA BENTLEY .. NU VREAU EU SA BAG BANI IN CURU` ASTORA PT NIMIC...
02 sep 2010, 18:28
+2
36 comentarii 64 puncte
Respect, si eu as face la fel io nu am numa un bmw seria 5 din 94 am dat pe ea 1200 euro plateam o taxa de imatriculare de 8000 de euro aici. Tre sa fiu nebun sa o platesc dar nici Logan sau motor de 1.5 nu o sa imi iau in veci.
08 sep 2010, 09:19
0
371 comentarii 21 puncte
DECI IN CONCLUZIE DECAT 2000 AICI MAI BINE 400 AFARA... DE 1600 EURO PLEC INTR`O VACANTA CU NEVASTA`MEA AFARA 5 STELE ALL INCLUSIVE 7 NOPTI/8 ZILE CU AVION CU TOT,CU TAXE AEROPORT SI LOCURI UNDE SA PLECI CU BANII ASTIA SUNT FOARTE MULTE SI FOARTE PLACUTE! SUNT BANII MEI CARE STATUL MI IA CU JAPCA.... 1600 DE LA MINE.... NICIODATAAA
02 sep 2010, 18:33
0
THUNDER77
66 comentarii 17 puncte
Ai dreptate si sunt perfect de acord cu tine . Asa as fi procedat si eu daca nu "prindeam" ultimul tren cu ordonanta data pentru cei care aveau masinile intrate in tara pana in 15 decembrie. Nu e cine stie ce masina , e un Citroen Xantia de 1.8 L , dar dadusem pe ea 1400 de euro si statul imi cerea taxa de inmatriculare 1600....Tot la bulgari ma duceam si eu decat sa le dau astora pe taxa mai mult ca pe masina , atat ca am avut un pic mai mult noroc si am inmatriculat-o pe taxa veche . Oricum este o tampenie sa impui tipul asta de dictatura pe cumparatul unei masini SH si asta numai ca sa fortezi mana omului de rand ( care se chinuie sa isi ia masina care si-o permite ) cu scopul de a-l obliga sa-si ia una noua . Abureala cu protectia mediului si alte cretinitati debitate de guvernanti este doar fatada sub care isi protejeaza interesele si avantajele pe care le au de la dealerii de masini noi......nenorocitii dracului.....
03 sep 2010, 09:41
0
1 comentarii 0 puncte
De obicei cand se vinde o masina pe \bg se face o procura si un "contract de vanzare cumparare" deci masina este vanduta si sa va mai spun ca in secunda zero acel bulgar pe baza "contractului" nu a "procurii" o radiaza de la financiar.DECI MASINA ESTE VANDUTA LEGAL,procura este facuta sa poti circula cu ea si peste cele 30zile dupa care revine prin lege obligativitatea de a o inmatricula cel care a cumparatt-o.
03 sep 2010, 00:04
0
CT25ALX
21 comentarii 7 puncte
undeva ai dreptate..masinile sunt inmatriculate la politie la fisc apoi radiate de la fisc, cu toate ca gaborii nostri nu au cum sa verifice asta ... cel mai bine e sa iti cunosti bulgaru si sa tii masina la fisc in continuare platindui taxele anuale..PROCURA SE FACE PE TERMEN NELIMITAT adica am voie sa merg 100 de ani cu masina aia atata timp cat sunt in UE.Niciodata guvernul nu are cum sa interzica sa circulam cu un auto inmatriculat in alta tara atata timp cat procura este asigurare este itp este. Sa lase taxa mai mica si sa fie mai aspru RARU sa nu lase orice epava sa treaca ( asta nu este posibil atata timp cat la rar iti cere spaga pe fatza ).
03 sep 2010, 12:54
0
371 comentarii 21 puncte
Stati voi linistiti ca daca nu eram bara-bara cu Franta (Renault - din care papa si ei) ... o sugeam noi Romania... cu taxa noastra! Dar asa francezii cum au un cuvant de spus in UE suntem oarecum trecuti cu vederea, ca daca nu mai suntem bara bara cu ei sa vezi ce-o belesc ai nostri cu taxa!
03 sep 2010, 14:24
0
371 comentarii 21 puncte
A si inca ceva referitor la ce am spus mai sus: intre a circula cu o masina inmatriculata in Bulgaria sau oriunde in UE aici in RO. si a cere "taxa" aia ... ilegala este cea de-a 2-a varianta... si anume TAXA! Noroc cu francezii
03 sep 2010, 14:27
0
rover_cabrio
771 comentarii 1022 puncte
DECI ....ca sa stiti si voi in GIURGIU exista firma de INMATRICULARI AUTO BULGARIA vis a vis de POLITIA INMATRICULARI AUTO GIURGIU !!! ZILNIC in giurgiu sunt 3 FIRME care au CEL PUTIN 1 inmatriculare de CACIULA pe zi !!! cam cate masini se INMATRICULEAZA IN : CALARASI , CONSTANTA , GIURGIU , CRAIOVA , si mai toate orasele de pe la DUNARE ?? cam cati particulari inmatriculeaza pe BG ??? prieteni ...SA FIM SERIOSI circul de 4 ani in ROMANIA cu masina pe BG care altii saracii nici nu stiau ce erau numerele alea cu 4 !!! INMATRICULAM in continuare masini , revizii,asigurari , ITP , impozit ! 0763 725 962
04 sep 2010, 09:11
0
rover_cabrio
771 comentarii 1022 puncte
atata timp cat EXISTA procura TOTALA cu drept de ORICE + contract de vanzare-cumparare NU ARE CE SA ITI FACA !!! te duci si mai inm masina o data si asta e NU ARE CE SA ITI FACA !!!
04 sep 2010, 09:12
0
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »
Pagina precedentă
1 2
Pagina următoare