RCA Ieftin : Asigurarea auto se ieftineste in 2011! Alte stiri auto 3 Decembrie RCA Ieftin : Asigurarea auto se ieftineste in 2011!
Toate comentariile (57):
hirig
609 comentarii 1017 puncte
mai, macar asteptati cu farsele pana aprilie....
03 dec 2010, 12:53
0
lion_tm77
6 comentarii 2 puncte
Ai dreptate mai asteptati pana in APRILIE... Si eu am 2800 cmc as vrea sa vad la mine cat costa.
12 dec 2010, 23:24
0
hirig
609 comentarii 1017 puncte
ultima data cand am platit asigurare, era pe 2088cmc, care era deja in categoria 2000+ si numai era nimic dupa 2000cmc alta cat. asa ca am platit cum ar plati cineva la unu de 4000-5000 a fost 480lei/6luni ...merita
13 dec 2010, 00:05
0
lion_tm77
6 comentarii 2 puncte
Nissan Patrol GR 2800cmc pe 6 luni ii intre 352 lei atat cat am dat eu si la altii este si cu 575 lei.
13 dec 2010, 00:32
0
hirig
609 comentarii 1017 puncte
***** tara asta de 2 bani
15 dec 2010, 00:59
0
7 comentarii 0 puncte
foloseste www.RCAperoti.ro pentru un calcul ...afli pe loc preturile ! :)
10 ian 2011, 22:54
0
hirig
609 comentarii 1017 puncte
Mersi, nu vreau stop cardiac...inca...
10 ian 2011, 23:18
0
NTFO
226 comentarii 137 puncte
de ce nu au ieftinit de la 1.200 - 6.000 cmc de ce numai pana la 1.600 eu am masina cu motor de 1.900 pt mine ieftinirea asta e = 0
03 dec 2010, 13:04
0
TRAIASCAromania
1624 comentarii 496 puncte
Nu se poate asa ceva....un lucru bun pentru noi?Trebuie sa fie ceva gresit... AH acuma vad,au redus RCA la trotinete cu motor pina in 1600...ce ciudat ca DACIA are motoare pina in 1600cmc Hmm interesant...
03 dec 2010, 14:36
0
89 comentarii 14 puncte
da ce treaba are dacia cu rca?sunt foarte multe masini cu motor pana in 1600.
03 dec 2010, 15:25
0
A.U.D.I
208 comentarii 274 puncte
Am un golf 4 1.4 16 valve:)) si tocmai vroiam sa trec la ceva mai mare, ca am deja 2 luni de cand am permis..si sincer eplictisitor..dar cred ca ma razgandesc...e prea economica masinuta:))
03 dec 2010, 15:42
0
andreicln
274 comentarii 844 puncte
Cum ai carnet de 2 luni daca la profilul tau scrie cam asa : January 18, 1993 (17) . Mai nou poti lu-a carnetul la 17 ani >? ;)) NUMAI comentatori pe site-ul asta sa moara Coshonoi
03 dec 2010, 16:14
0
ph.koss
34 comentarii 33 puncte
:))
04 dec 2010, 19:04
0
4 comentarii 0 puncte
economic??? 10L/100 in oras, 11 chiar cu clima??, intr-adevar masina econimica daca circuli duminica. :))) sa nu mi-o iei in nume de rau dar vb din experienta
06 dec 2010, 13:31
0
ady_dl3
27 comentarii 70 puncte
:)) tare asta,si mai sunt multi "mecanici" pe la comentarii care scriu si ei din auzite
03 dec 2010, 16:22
0
notoryous
16 comentarii 0 puncte
sincer....faza cu ieftinirea...e o clisma curata...de la 800 de cmc la 1600.....vorba colegilor....pt trotinete....din pacate eu am masina cu motor de 3000 de cmc cumparata de noua pe cand inca criza nu se simnte asa, vedem de acum in colo...caci....ne vor nenoroci si cu impozitele...si p[lus de atat dragi domni si doamne asiguratori...anul trecut am facut la aceeasi firma de asiguriari fara incidente din 2008-2009..sa vadfara nici un fel de reducere...sa vedem acum....2010....fara nici un incident...macar 10% pt sufletul meudar presimt ca voi avea dreptate....CLISMA..reducere.....nu ma plang dar macar hai sa fim coresti...si sa nu mai mintim lumea de-aiurea!!!
03 dec 2010, 16:54
0
drgu
20 comentarii 2 puncte
scrie pe undeva, daca nu ma insel, ca daca in postura de asigurat nu ai nicio dauna timp de 7 ani, atunci se face o reducere dar si aia nu e nustiu ce valoare.
03 dec 2010, 17:09
0
141 comentarii 196 puncte
Stai sa inteleg.. ai masina cu motor mare..e masina. ai masina mica cu motor mic,e trotineta ? Ce gandire mirifica ai. :) Iti permiti motor mare ? Iti permiti si asigurari,taxe,consum pentru ea. :)..Nu vrei sa stii cat e o asigurare in Anglia. ;)
03 dec 2010, 19:46
0
2 comentarii 0 puncte
cine a zis sa iei o masina cu motor asa de mare???
07 dec 2010, 12:58
0
86 comentarii 27 puncte
Mi-ai scris mai jos ceva. ideea e ca am cumparat masina acum cativa ani cand impozitul era mai normal, adica 900 ron pe an. Si asta a fost modelul care mi-a placut, nici macar nu exista 1.6 pt masina asta. Nu ma plang dar e hotie. Tie nu-ti place ca masina ta aibe putere ? sau pui sticle de cola sub pedala de acceleratie ? :P
08 dec 2010, 15:29
0
notoryous
16 comentarii 0 puncte
"De asemenea, cei care nu au provocat accidente doi ani consecutiv (2009 si 2010) vor beneficia de un bonus de 20% in cazul in care vor incheia o asigurare RCA pe un an de zile." ultimele 2 randuri colegu
03 dec 2010, 17:17
0
notoryous
16 comentarii 0 puncte
"De asemenea, cei care nu au provocat accidente doi ani consecutiv (2009 si 2010) vor beneficia de un bonus de 20% in cazul in care vor incheia o asigurare RCA pe un an de zile." ultimele 2 randuri colegu
03 dec 2010, 17:20
0
73 comentarii 47 puncte
trebuie sa fiu de acord cu streetstyle. ai masina cu motor mare...poi atunci intretine-o. nu imi place gandirea romanului...am ceva banuti trasi din stanga si dreapta, hai sa iau ceva cu motor de 3000 sau peste, nu de alta da sa fiu "smecher".si cand trebuie sa platesti taxele ramai fara o chifla in burta:)) nu mai zic cei 50 de lei p sapt pe benzina.daca sunt 50 pe saptamana si nu mai putini.cunosc o multime de oameni genu asta.
03 dec 2010, 21:16
0
3 comentarii -1 puncte
Pai, eu am o masina cu motor peste 3000, nu am cumparato sa fiu smecher , am cumparato pentru ca este genul de masina care nu te lasa la greu , adica iarna in zapada unde voi ramaneti cu trotinetele voastre , eu nu incurc traficul zilnic ca voi si sunt de acord cu taxe mai mari la ele ,dar astea sunt exorbitante pentru aproape orice posesor de masina serioasa .Noi facem misto uni de alti aici iar DACIA tot ce stie face ,isi vinde CAZANUL .
04 dec 2010, 15:59
0
89 comentarii 23 puncte
o da mi pace si u cu masina ta cu motor de 3000:)) parca daca iti luai un golf 2 syncro cu motor de 1,6 benzina care are 900 kg si taxele foarte mici consum mic nu era bine... aaa si uitasem masina asta costa pana in 2000 euro pe cand ceea ce ti ai luat u cu motor de 3000 ma gandesc ca e ceva de ordinu 8000 9000 euro pe putin desigur asta in cazu in care nu ai cumva vreun ARO si ne induci in eroare:)) aaa si apropo eu cu golfu 2 syncro ma bag pe unde te bagi si u cu masina ta mare si scumpa :) NO OFENCE
04 dec 2010, 17:00
0
86 comentarii 27 puncte
poate are vreo toyota land cruiser 4x4, sau nissan , sau X5, unde dreaqu te bagi tu cu golful dupa el? de parca golful e hummer 3 si poti sa-l compari
05 dec 2010, 14:17
0
89 comentarii 23 puncte
"adica iarna in zapada unde voi ramaneti cu trotinetele voastre , eu nu incurc traficul zilnic ca voi" daca aveai macar bunul simt sa citesti inainte de a vorbi 3 la leu poate treceam cu vederea:)) este vorba strict de trafic si sosea nu a spus nimeni sa urca cu ea pe himalaia. Si da pot sa il compar pe orice drum inzapezit cu lanturi sau gume de iarna urc dupa el aa scuze poate si trec de el ca masina asta are 900 de kg nu 3 tone. si spune mi k nu am dreptate ca o sa ma convertesc atunci:)) NO OFENCE
05 dec 2010, 15:29
0
notoryous
16 comentarii 0 puncte
stiti care e faza...hai sa nu ne certam degeaba...eu imi cer scuze fata de cei ce s-au simtit ofensati...da nu ma refeream neaparat lapropietari cu masini cu mototare mici...ci in mod special...la masinile.....ce nu mai fac fata "actualului"...cat despre colegu ce imi ducea grija banilor si stomacului meu...sincer...vezi-ti u de drum...chit ca am sau nu bani in buzunar....daca nu ai minte....realizeaza si tu ca ...taxele si impozitele/medie.....nu "dau bine".....puse in oglina cu salariul mediu/cheltuieli....BAFTA tuturor..inca o data scuze...
06 dec 2010, 01:56
0
escortguv
18 comentarii 9 puncte
Hai ca esti simpatic, zau :)). Eu iarna trecuta am mers cu o dacia din 96 din care la orice viraj puteam sa cad si nu am mai ramas inzapezit si nu am incurcat cu nimic traficul. Si nu am avut nici 4x4, nici esp, abs, ebd sau alte sisteme de siguranta. De cauciucuri de iarna nici nu incapea vb, ca ar fi costat mai mult decat toata masina. Daca esti gasca, ramai si cu hummer, si cu hilux, si cu urs, broasca si asa mai departe. E foarte corect ca la masini de capacitate mare sa platesti taxe mai mari. Poti avea si 6,3 amg, daca ii depasesti limitele, te-ai pisat pe ea. Tot tractata sau impinsa o iei. F bine zicea si muryw210. Toti papagalii isi dau toti banii pe masini pe care nu le pot intretine fara sa gandeasca si apoi injura sistemul si pe cei care isi iau masini de care au nevoie, nu pt care i-ar invidia vecinii si amicii.
06 dec 2010, 14:10
0
86 comentarii 27 puncte
aici e vorba si ca atunci cand le-am cumparat impozitul era 900 ron pe an si s-a facut 2200 ron in cateva luni .Normal ca dam vina pe sistem.
06 dec 2010, 15:09
0
escortguv
18 comentarii 9 puncte
De acord, nu sunt preturile pe care ni le dorim, insa o delimitare trebuie facuta. Nu poate plati toata lumea la fel. Este la fel ca si cu taxa de poluare. Sunt f multi bani dati degeaba, dar poti opta pt un motor euro 5. Vrei taxe si impozite mai mici, iti iei ceva mai mic, ceva ce se incadreaza in bugetul tau. Nu imi spui ca cu un motor de 1.8 turbo de 200 cp de la alfa nu faci fata iernilor din romania. Si asta e doar un exemplu care mi-a venit acum, insa daca va interesati un pic, gasiti motoare foarte bune cu intretinere super mica. Dar nu va mai puteti lauda ca aveti motor de xspe mii de cmc si de cai...Avantaje si dezavantaje
06 dec 2010, 17:05
0
2 comentarii 0 puncte
da, dar pt majoritatea oamenilor e suficient motorul de 1400-1600...pt tine de ce nu a fost?altfel numai plange si tu
07 dec 2010, 13:00
0
notoryous
16 comentarii 0 puncte
bine frate ....sa dea Domnu ca sa fiu eu acel ce spui tu "escortguv" ca am dat toti banii pe masina...si nu o mai pot intretine......atunci de ce plm mai urlati la taxe mari...si la impusul....cauciucurilor de iarna?.....sa punem cazul unui om de rand care saracu trebuie sa plateasca o asig mai mare ca val masinii....si sa vedem daca le mai convine....plus de atat eu nu am spus ca nu imi pot intretine masina...ci doar...ca nu e e frumos ce se intmpla... sa-mi spuna cine vrea....si ce vrea....la o masina...a carei val....e de 500-1000(orice model ar fi el)de euro....ii convine sa plateasca asig numai de vreo 3-5 mil(minim)...+ 1 mil rovigneta+ inca vreo 2-3 mil impozit( nnu mai pune acele anvelope mult dorite de guvern....plus ceva uzuri de intretinut )...unde ajunge?.si pe langa asta sa mai aiba si saracu vreun salariu de 6-8 mil...aici bateam...plus de atat colegii subiectul a fost foarte tare divalgat....eu ma referam doar la faptul ca se cresc foarte tare taxele...impozitele.. asigurarile, dobanzile, TVA-ul,.de la an la an...cel putin...hai sa crestem si salariile...pt toata lumea...(minim, mediue...etc)dar....scuze...poate sunt destul de incuiat...incat sa nu ma pot exprima destul de bine.....
07 dec 2010, 00:12
0
escortguv
18 comentarii 9 puncte
Perfect de acord cu tine. Se cresc aberant taxele, dar salariile raman la fel. Dar doar pt ca se ieftineste ceva care nu va avantajeaza si pe voi, nu inseamna ca nu e o masura buna. Si cu asigurarile cred ca e obligatoriu sa creasca, dat fiind si valoarea in crestere a autoturismelor. Daca dintr-un motiv sau altul, un om amarat cu o masina de pana in 1000 euro care plateste 1 mil/an asigurarea, avariaza o masina de 50-60.000 euro, cum crezi ca poate asiguratorul sa despagubeasca pagubitul? Cei care fac asigurari nu trebuie sa faca profit?
07 dec 2010, 13:41
0
86 comentarii 27 puncte
degeaba va bucurati de un consum cu 10 % pe an mai mic, ca benzina creste cu acelasi ritm , care e smecheria?
07 dec 2010, 12:53
0
89 comentarii 23 puncte
da tu crezi ca din 10 milioane de masini toata lumea loveste la randul sau alta masina de 60 mii de euro?? esti culmea omulte nu gandesti inainte de a vb
15 dec 2010, 00:15
0
escortguv
18 comentarii 9 puncte
Tu atat ai inteles? Off, saracu' de tine...Lasa, nu-ti face griji, atat poti tu. Nu am cum sa ma supar pe tine daca esti limitat. Cum ar fi sa ma supar pe un tico ca nu merge cu 300 km/h? De curiozitate, daca ai investi intr-o afacere nu cumva ai vrea sa ai investitia protejata si eventual sa ai si profit? Poti calcula cu pixul pe hartie daca vrei ;)
15 dec 2010, 12:23
0
89 comentarii 23 puncte
desigur escortguv tin sa cred ca ma iei la misto... asa mi se pare dar hai sa o luam logic da? Masina motor 1600 cmc asigurarea 380 400 lei pe 6 luni la un an is 800 lei x 1000 = 800000 lei pai laso in aia masi cate masini trebuie sa fie lovite intrun an sa desbagubeasca 800000 lei si desigur aicia e vorba de asigurarea la o "trotineta" asa cum va place voua la astia cu bastarzi cu motoare mari sa ne alintati masinile, dar hai sa vedem noi cati bani sar aduna daca am socoti asig la o masina cu motor de 3000 si am pune nu 1000 de masini am pune 100 000 de masini. Ba invata sa fi calculat inainte de a scoate prosti pe gura
17 dec 2010, 00:01
0
54 comentarii 27 puncte
MDA!! Nu stiu cum sa pun problema mai bine, dar in strainatate, este ceva normal sa-ti poti permite masina cu motor de 2.5 / 3.0 , si aici ma refer strict la Germania. La noi? Nu, la noi imediat nu o sa mai ai nici dreptu la viata, ca sa nu mai vorbim de pasiuni si hoby'uri. Eu sunt mandrul posesor al unui VW Corrado 2.9 VR6, iar impozitul si asigurarea, pot spune ca sunt niste sume mari de bani. Le pot plati, nu spun ca nu, dar comparativ cu salariile, aceste sume sunt colosale. Poate ca avem si noi dreptul sa avem o pasiune, dar a fi pasionat de sportul cu motor/de masini in general, in Romania, o sa ramana doar un vis in viitorul apropiat ;)
06 dec 2010, 12:47
0
4 comentarii 0 puncte
Comentati aici aiurea , unii dintre voi neavand nici macar permis.. pana n-o sa aveti masina n-o sa stiti ce inseamna intretinere si alte cheltuieli legate de ea; asa ca v-as ruga sa stati in banca voastra si sa mai taceti din gura aia spurcata . @TRAIASCAromania:daca esti cocalar si nu stii ce inseamna trotineta te rog sa mai pui mana pe o carte sau sa consulti un dex..Se pare ca nu prea ai frecventat scoala . Numai bine la restu` !!Sarbatori frumoase!!
06 dec 2010, 12:54
0
2 comentarii 0 puncte
escortguv - esti pe dinafara te trezesti vorbind aiurea alfa 1.8 200cai ai mers vre-o data in vita ta cu asa ceva ca sa vorbesti????Ramai prietene la cosciugul tau din 96 ca altii vor sa traiasca in masini sigure si poate unii au nevoie de 4x4 la care un motor decent pleaca de la 22oo in sus. Iar cat despre delimitarea de care spui tu ca trebuie facuta cred ca te-ai nascut ieri de nu stii ca si pana acum impozitele si altele erau mai mari la motoarele care depasesc 2000cc. Eu unul am o masina de 9000 euro cu motor de 1.8 si vreau sa o schimb pe un 4x4 si chiar mi se pare absurd sa platesc 22mil la o masina care are aceeasi val ca a mea sau poate cu 1-2mii mai mult tinand cont ca un cotet de logan care nu are nici un fel de siguranta pe el este tot la fel.
06 dec 2010, 21:49
0
escortguv
18 comentarii 9 puncte
Intamplator chiar conduc o alfa de care vorbeam cu care am peste 10000 km deci cred ca stiu cam cu ce se mananca. Nu a zis nimeni sa nu va luati masini puternice, dar atunci cand optati pentru o astfel de masina, ar trebui sa fiti constienti ca nu inseamna doar bagat benzina si cheie. Dar "soferii" care prin pasiunea pt auto inseamna teribilism si fite la semafor, nu au cum sa gandeasca atat de departe. Stim foarte bine ca suntem printre cei mai prosti cumparatori auto. Nu pt ca nu alegem modele bune, ci pentru ca nu le alegem sa se incadreze in buget. Mai trebuie sa se planga cel care isi cumparar Lamborghini ca sunt taxele prea mari... Dupa parerea mea normal sa incurajezi piata autohtona si cumpararea de masini noi. Din asta traiesc foarte multi angajati. Sau ni se rupe de altii?Avem noi, ce ne pasa?
07 dec 2010, 13:35
0
8 comentarii 14 puncte
Nu e chiar asa. La taxele astea pt masinil este ca si cum ai vrea sa-ti iei niste adidasi Puma fata de adidasii turcesti din bazar. Nu numai ca Puma costa mai mult, dar trebuie sa platesti si o taxa la stat ca ai tupeul sa-ti cumperi Puma. Sunt scumpi, deci ai de unde. Corect e asa? Exact asa se pune problema la masini. Eu vreau sa fac ce imi pofteste inima cu banii mei, nu sa-mi dicteze statul ce sa-mi cumpar punand impozite aberante pe toate celelalte produse "neagreate". Eu i-am castigat deci e dreptul meu sa fac orice cu ei.
07 dec 2010, 17:30
0
86 comentarii 27 puncte
pe alfa turbo de 200 de cai cu 1.8 tu ai dat peste 10.000 de euro iar noi la jumate la aceeasi cai la bmw, si acelasi consum. Asta e avantajul masinilor cu motoare mari, sau a fost pana sa mareasca impozitul.
08 dec 2010, 15:32
0
8 comentarii 14 puncte
Oare de ce toti se leaga de masinile cu motoare mari: "daca aveti motoare mari inseamna ca aveti bani sa le intretineti!" Este cea mai mare stupiditate, mostra de inteligenta tip BOC. Oare cei care gandesc asa au auzit de Audi TT de 1.8? Dar de Lexus 2.2? Dar de Jaguar 2.2? Hmmm... Ia mai ganditi-va si lasati-i p-aia cu moatoare mari in pace. Sunt si ei oameni, au si ei necesitati si pasiuni, fie ca e vorba de un Jeep 4000cmc in valoare de 4000eur sau un BMW 530 de 3000eur.
06 dec 2010, 23:58
0
escortguv
18 comentarii 9 puncte
Daca tot sunteti atat de pasionati de automobile si cai putere, de ce nu va luati o masina mai ieftina, cu o capacitate modesta, dar pe care sa o tunati? Chiar cei de la top gear au avut un reportaj legat de taxele mari din anglia si cum le puteti fenta. E f simplu si zic eu si mai ieftin. Merita sa il cautati si sa il analizati ;) Multi kilometri fara evenimente si sa ii vedem pe Boc si pe Basescu la fel ca pe Gica Petrescu!
07 dec 2010, 13:47
0
8 comentarii 14 puncte
Din acelasi motiv pentru care nu ne luam o gagica urata pe care sa o ducem apoi la un beauty saloon (si nici ca sa iesim mai eftin, ca guvernul impune taxe prea mari la gagicile frumoase). Iar cu urarea pt Boc si Base, asa sa fie, ca bine zici!
07 dec 2010, 17:22
0
2 comentarii 0 puncte
Pentru ca la o masina cu un motor mic si cai multi inseamna acelasi consum ca la o masina cu un motor mare. Spunea-i ca ai Alfa de 200 de cai si vb de cei care tureaza la semafor!!!!!!!! Tu ce faci cu aia 200 de cai ???? Sa nu imi spui ca esti cuminte, chiar mergi batraneste :))). In ceea ce priveste noile taxe eu am un singur lucru de spus: Inmatriculare Bulgaria!!!!!! 100Euro pe an.
07 dec 2010, 19:27
0
escortguv
18 comentarii 9 puncte
Nu i-am comandat. Atat produce motorul? Ar trebui sa il limitez ca sa nu se intrebe lumea ce fac cu 200 cai? Oricum de cei 200 de cai beneficiezi la turatii mult prea mari pentru Bucuresti. Asta doar daca nu vrei sa mergi doar acceleratie-frana-acceleratie-frana;) Nu merg batraneste, dar nici nu ma cred la rally ;)
07 dec 2010, 20:06
0
86 comentarii 27 puncte
pai o cauza ar fi ca costa triplu sa duc un motor de dacie la 300 de cai (turbo compresor, pistoane, forjate,frane,suspensie) , decat sa iau un bmw 750 cu 326 de cai din fabrica :) cu 4000 de euro .Plus ca daca nu e facuta cu cap, cea tunata dusa la maxim nu are fiabilitatea celei din fabrica cu 300 de cai.
08 dec 2010, 15:23
0
86 comentarii 27 puncte
si ar mai fi o chestie , la noi nu se omologheaza nici macar rotile mari sau alte modificari ca in alte tari.
08 dec 2010, 15:35
0
89 comentarii 14 puncte
un camion de 7.5 tone are 4ooo si ceva cmc...la ce iti trebuie la o masina mica 3000 cmc??ce siguranta ai?ca te vezi mai sus dintr.un 4*4?
07 dec 2010, 22:53
0
86 comentarii 27 puncte
nici eu nu-s pro SUV, sunt motoare concepute diferit . 7.5 tone 4000 cmc e compensat cu o turbina cat o minge de baschet. Iar dupa 2500 rpm ii dai degeaba, si are si lag mare la pedala de acceleratie avand turbina mare. Dar acolo conteaza sa poata sa traga tonele, nu raspunsul prompt al acceleratiei, sau cat de scurta e treapta. Si suv-urile au avantajele lor. 3000 cmc diesel pe un suv nu e mult .Fiecare isi ia ce vrea terminati cu astea , motor mare VS motor mic. Motoarele mari pe turisme de obicei beneficiaza de tehnologie superioara celor mici la acelasi model . Sa comparam totusi un bmw e90 316 cu bmw e90 335i , uitati-va sa vedeti ca 316 are tehnologia anilor 90.
08 dec 2010, 15:03
0
89 comentarii 23 puncte
cocalari PUNCT alceva nu stici decat sa va certati numa masini mari cu motoare mari si multi cai visati sunteti dea dreptu jenanti mereti voi cu jjegurile... aaa jepurile pe unde vreti voi si noi cu ale noastre carute merem pe unde vrem noi, ok?
15 dec 2010, 00:29
0
86 comentarii 27 puncte
esti tu ofticos , n-am suv. cine a zis ca ai tu caruta :), oricine nu-ti convine tie e cocalar? In afara de tine nu se cearta si nu se oftica nimeni. Lasa-i pe cei care sunt pasionati sa se bucure de acest lucru, cei pt care masina nu e doar un mijloc de transport.
11 ian 2011, 02:02
0
84 comentarii 198 puncte
În mod ciudat, asigurările RCA nu sunt mici, ci MULT mai mici decât în 2010 şi 2009. În niciun caz nu au scăzut numai cu 14%. Exemplu: Seat Leon 1.8T 2008: aproape 800 RON / 6 luni (Generali) 2009: 456 RON / 6 luni (Astra) 2010: 502 RON / 6 luni (Astra) 2011: 330 RON / 6 luni (Astra; -52%!) sau 315 RON / 6 luni (Euroins) Mercedes-Benz E320 2011: 333 RON / 6 luni (Asirom), de la aproape 700 RON în anul precedent. Pentru motoarele mici asigurarea e undeva la 120 RON / 6 luni. Nu puteam merge numai din scumpire în scumpire, trebuia să se mai ieftinească una din cheltuielile noastre. Să mai strângă şi corporaţiile cureaua, că destul a fost numai rândul nostru :D ~Nautilus
10 feb 2011, 16:47
0
3 comentarii -1 puncte
eu mi-am comandat asigurarea rca de pe http://www.onerca.ro/asigurare-rca.html si am fost foarte multumita
23 apr 2014, 16:18
0
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »