uite ceva interesant domnle, va luat oleaca, uite ceva care are si altcv inafara de jante folie pe geam si un body kit cumparat din magazin
intradevar o masina tunata nu bmw-uri foliate care o ard tiuning :))=)))
:)nu's inebunit de tuning exterior.....nici interior....nici sunet...dar motorul merita tot respectul....de la 147 cai la 400....din 2000cmc e ceva:-?? parerea mea. eu din 1,8 16v 125cai oare ajung la 300? =))
O SA ITI RASPUND EU,MAI ALES CA ASTA ESTE MASINA MEA SI MOTORUL SUPORTA PUTERE MULT MAI MARE.ACUM EU AM INTERNE CARE SE POT DUCE LA 600 HP,IN FULL BOOST DE 35PSI.SI ACUM LA INTREBAREA TA CU MOTORUL DE 1.8.DEPINDE CE MASINA AI.O HONDA DE EXEMPLU VTEC,18.
SE POATE,CU CEVA BANUTI MAI MULTI,SI ELECTRONICA SCHIMBATA.
DE OBICEI MASINILE JAPONEZE SUPOERTA BINE MODIFICARI MAJORE LA MOTOR.
4tuningdays 2010 motoru mai indeaaproape
Felicitari pt munca... o intrebare cam cat consuma asa mediu dupa modificarile astea.Stiu ca consumul nu mai conteaza cand pasiunea este mare dar...doar intrebam,la ce pompa de benzina ai.
:D 600...wow....da motorul e asemanator cu cel de pe lancer evo?
nu am o japoneza...e un opel astra G...si un motor care ar duce multi cai cred k opc-ul 2,0T
in ceea ce te priveste nu pot sa zic decat felicitari ptr perseverenta si talent(dak ii pot spune asa)
DA,ESTE MOTORUL 4G63,CARE S-A PUS PANA PE EVO8,
CU ANUMITE MODIFICARI DE TEHNOLOGIE IN FUNCTIE DE AN.MOTORUL ESTE LEGENDA.SUPORTA SI MAI MULTI CAI,DAR STII TU INTERVINE FIABILITATEA.
DAR LA 450-500 HP ESTE K,DACA AI O TRANSMISIE ADEGVATA.MI-E IMI AJUNG 400+,CU,CONDITIA SA NU MA DAU LA EA DE PE LOC,SARE CUTIA IN AER:):):)
DACA O SA INTRE BANI O SA URC LA 500+.DAR MAI ESTE PANA ATUNCI,EU SA-I VAD PE ASTIA 400 LA TREABA INN PRIMAVARA SI MAI VEDEM:)BAFTA
Salut Dane si felicitari pentru toata munca ta. As dori sa te intreb, eu am un Suzuki Swift Sport 1.6 125 cp din 2008, ce modificari sau imbunatatiri as putea sa-i fac in conditii de maxima fiabilitate?? Merci
SALUT,DACA VREI FIABILITATE MAXIMA,ASTA INSEAMNA SA NU UMBLI IN MOTOR,SA O LASI ASPIRATA,EVENTUAL ADMISIE,EVACUARE COMPLECTA SICHIMBATA,ANULAT CATALIZATOR,UN SOFT USOR,SI CE MAI PERMITE ,ANGRENAJUL EXTERIOR AL MOTORULUI.VENTUAL SA INCERCI UN AMBREIAJ MAI DUR O VOLANTA MAI USURATA,DAR DEPINDE SI DACA SE POATE PENTRU MOTORUL TAU PE PIATA,CA ASA LA ORICE SERVICE,CA LASA DOMNE CA SE FACE,NU ITI RECOMAND.INJECTOARE MAI MARI PUTIN,EXISTA POSIBILITATI.NUMAI BINE
ZILE TU LA TOTI cei o masina made in Japan(mai bine ca tine nu cred ca stie vreunu in romanica)mai ales la visatorii aia....se simt ei.tot respectu pt masina
Acum pun gt35.
Am mers pe 331hp,pentru mine,mai ales ca vroiam sa nu stric transmisia cand ma dadeam la ea,si cum mi-a zis si TENGU,sa fie fiabila si sigura.mai ales ca mergeam doar cu 1,2 bar.
puteam cu turbina veche sa scot 400+ fara probleme de atunci.Acum daca tot fac upgrate o sa fie 400+ sa vedem cat scoate la 1,8 bar,si umblat pe la avans cu 5 grade.Eu nu merg la curse asa ca nu ma stresez asa tare,dar stiu ca totul este SAFE.:):).
PUTEAM SA SPUN CA AM 500hp,MA INCALZEA CU CEVA??Nu sunt genu sa infloresc:):):)
O seara frumoasa iti doresc:)
Buna dane,ajuta'ma cu ceva.Am o masina de colectie si vreau sa ii refac motorul,segmenti,cuz ineti etc
poate si unele modificari,stii pe cineva care face
asemenea lucrari?Tine cont ca nu gasesc piesele si nici garniturile necesare,iar la final vreau sa ii pun 2 carburatoare dellorto.Daca stii pe cineva da'mi de stire,merci.
Salut Dane, mi-a zis Seba din Mogosoaia (mecanicul care ti-a facut motorul) sa vii sa-i aduci milionul care il mai aveai de plata la el pt montarea motorului. O zi buna!
Bai tarane,tu crezi ca la cat a investit Dan in masina aceea,bani si timp,se mai uita la 100 lei? Am inteles ca tu incerci sa injosesti omul,dar nu iti va iesi pentru ca doar cei ca tine vor pune botul la vrajeala ta... TARAN COCLIT si RUPT IN CUR,mars la ghebe si urzici ca mori de foame...
Parerea mea e ca, Triplele spate, si jantele cromate, nu-si gasesc rolul in masina ta Dan ..Interiorul E Super , Foarte reusite consolele Racing ...iar cat despre motor ...ummm...tare as vrea sa-l aud torcand :X Respect!
Totul e super,masina e chiar perfecta pentru ca asta e tuning,si nu kitch. Ca in filmele Fast and Furious,poate chiar mai rau.
Ce nu imi place la ea,ca are tractiune fata(nu?) si cum spune-ai dan nu cred ca tiar folosii cei 600 hp,nu stiu cat de practici ar fi,dar asta e doar un lucru marunt,ca oricum ii perfecta masina inafara usiilor (lambo dors), pentru ca parerea mea nu ii sta deloc cu rama. (cam la toate masinile care au rama)
Deci dupa mine le-as fi lasat asa.
Doua lucruri sunt nepotrivite pe masina: 400 CP pe tractiune fata, doar daca nu e AWD desi nu cred si jantele care sunt cromate. As fi preferat niste jante gen Volk Racing sau Work. Iar numarul de inmatriculare din fata ii strica tot aspectul. Daca nu ma insel la comanda poti cere numere de dimensiuni mai mici si care se lipesc precum un abtibild.
CU NUMARUL,MI-AM LUAT AMENDA ASA CA...MAI BINE STA ACOLO.
CU JANTELE SI USILE,FIIND O MASINA DE STRADA SI SHOW,IAR AM OPTAT PENTRU ELE.
NU LE-AM LUAT CA NU STIAM DESPRE CE ESTE VORBA,DOAR CA PENTRU EXPO SUNT IDEALE.
CU PUTEREA,CE SA ZIC,AM LUAT MASINA IN 2006 LA SCHIMB CU UN BMW,SI NU ERAU IN TARA DECAT 3 MASINI AWD SI TOATE SCUMPE CAM 8000EUR.
ASA CA AM FACUT ACEST COMPROMIS,MAI ALES CA NU MA GANDEAM EU CA O SA AJUNG AICI:):):).CAT TIMP MASINA NU ESTE DE PISTA 402M,ESTE K.
DE LA 100 PUNE BINE PUTEREA JOS SI NU ARE NICI UN FEL DE RELAS PANA LA 250,CA DEJA MA LIMITEAZA CUTIA SI ESTE CAM FORTATA,APROAPE 7000 TURE.
CAM ASTEA SUNT MOTIVELE CARE M-AU CONVINS SA IAU DECIZIILE ASTEA.
La faza cu numarul totusi cum de se poate si fara numar pe fata? Ca exemple de masini sunt 458 Italia, Enzo, care nu au nici macar suport de numar. Am vazut cateva masini inmatriculate cu numere de RO, lipite de bara. Nu mi-as gauri bara numai ca zice garcea ca asa vrea el.
STIU CE ZICI.DAR CAND MA OPRIT,MI-A SPUS CA IMI IA TALONUL PE LOC,SI M-AM APUCAT DE GAURIT BARA CU SURUBELNITA:(:(
NU MAI VREAU SA LE DAU MOTIV SA MA OPREASCA,SI ASA ESTE O MASINA CARE SARE IN OCHI IMEDIAT,SI DACA AR VREA MI-AR LUA TALONUL FARA PROBLEME,LA CE AM MODIFICAT PE EA.MAI ALES CA EU MERG CU EA DESTUL DE DES PRIN ORAS SI IN TARA LA EXOZITII.
@dan_eclipse4g63t
intradevar o masina tunata,nu ca altele, insa, trebuie sa ne gandim si la un anumit aspect inainte sa acuzam lumea;
ca ce lucrezi tu dan_eclipse4g63t, si cat castigi?
poate nu toti castiga banii tai, iar tuningul din cate tin eu minte, nu e deajuns sa fi pasionat, tre sa fi si "dotat" la portofel...mai mult sau mai putin....daca esti mai mult...iese ce ai tu..daca nu...ies bmw-urile altora...
asa ca nu mai dati cu acuzatii, fiecare face cat si ce poate pt masina lui.
s-o stapanesti sanatos.
ASA ESTE AI DREPTATE IN PRIVINTA BANILOR.
DAR HAI SA ITI SPUN EU ACUM DE PASIUNE LA MINE.
AM CREDIT PE 10 ANI LA 3 BANCI CATE 4000 LA FIECARE,CU CE AM MAI FACUT SI EU IN 2 ANI,AM AJUNS AICI.
DECI AM FACUT EFORTURI EXTRAORDINARE CA SA POT SCOATE MASINA ASTA.CERTURI ACASA,BANI IMPRUMUTATI,SI ASA MAI DEPARTE.
PS.DACA AVEAM BANII ASTIA CARE I-AM BAGAT IN MASINA TOTI CASH,IMI FACEAM O SUPRA(ESTE VISUL MEU)
sincer ma mir cum de ai reusit sa faci credite dan_eclipse4g63t.
si eu ma gandesc sa fac un credit de 10.000 euro, 5000 la o banca 5.000 la alta, sa iau o rx7 fd3s tt si cu restu de bani s-o pun pe picioare putintel cu o suspensie, discuri frana,BOV SSQV, turbo,galerie.
oricum, mult succces la platit ratele atunci si cu comisionul tau.
uite ce face un roman din pasiune, pentru pasiune :) se baga dator la banci :))
felicitari dan_eclipse4g63t.
cand depui, depui la 2 banci in acelasi timp ca sa nu poata depista ca mai ai unul si asa se pot aproba ambele...e greu ca acum sa te mai poti imprumuta de 10000e la banci
Deci, sa incep de la prima problema (din punctul meu de vedere):
1. Nu as face niciodata credit ca sa modific o masina. (nu se stie cum dau de unpic de polei pe sosea si ma infig intr-un gard si o fac bucati (doamne fereste!), deci ori am cash ori o fac incet incet).
2. Jantele in afara ca nu isi au rostul acolo ca sunt cromate, mai sunt si destul de mici in proportie cu masina.
3. Mi se pare foarte aglomerata, foarte incarcata cu multe lucruri diferite si culori diferite, cum ar fi protectiile alea la difuzoare de pe usi si la sub, nu isi au rostul, farurile alea de ceata pe spoileru ala din fata nu au sens, zici ca sunt din alea de la masini de raliu etc.
4. Foarte multe linii curbate.
5. Cat despre muzica nici nu se merita sa se vorbeasca, sunt 2 statii anii 90' care inping o multime de difuri.
Pentru motor meriti tot respectul pt ca este o capodopera.
Oricum, per total arata bine.
Ai grija de ea sa nu o strici.
Repet astea au fost parerile mele si nu vreau sa fiu atacat acum de "unii" care nu au ce face, fiecare are gusturile lui si suntem aici sa ne dam cu parerea. Bafta.
DIN PUNCT DE VEDERE RACING CUM PRIVESTI TU,ASA ESTE AI DREPTATE.DIN PUNCTUL MEU DE VEDERE SI PENTRU TARGHETUL PE CARE MI L-AM PROPUS,ADICA O MASINA DE EXPO ESTE CE TREBUIE.
ESTE O MASINA JAPONEZA SI DIN CE M-AM INSPIRAT EU CAM ASA SE FACE.
CU MUZICA CE SA ZIC ESTE O POZA DE LA PRIMA MODIFICARE DIN 2006,SI NU IMI TREBUIE MAI MULT DEOARECE SE AUDE BINE,SI NU MERG LA SPL CU EA.
DACA VROIAM MUZICA PROFI FII SIGUR CA IMI PUNEAM.DAR ASA AM CONTINUAT PE PARTEA MECANICA.
AM APELAT LA CRDIT CA NU IMI AJUNCEAU BANII SA FAC MOTORUL ASA CUM VREAU,COSTA FOARTE MULT.LA MINE AU INTRAT 14000$.SI DACA TU CREZI CA LA MODIFICARILE ASTEA POTI SA BACI CATE PUTIN TE INSELI.INSEMNA SA DESFAC MOTORUL DE N ORI CA SA FAC UPGRATE,CAND MAI FACEAM CATE UN BAN,
IN REST CE SA ZIC ESTE O PARERE SI O RESPECT.
O SA VEZI SI TU DACA O SA TE APUCI VRE-O DATA
CE INSEAMNA UN MOTOR MODIFICAT DE LA 0.
NUMAI BINE:):)
Respect pentru ceea ce ai realizat.Ceea ce nu e bine e treaba cu creditele.
Masina azi e maine nu se stie! Creditul nu scapi de el decat in pamant si poate nici atunci!
RESPECT @dan_eclipse4g63t PT CE AI FACUT ...ESTE O MASINA FOARTE REUSITA POATE CEA MAI REUSITA DIN TARA...SI CEL MAI MULT RESPECT CURAJUL TAU DE A FACE CREDITE LA BANCI PENTRU ACEASTA PASIUNE.NU CONTEAZA MASINA ATATA TIMP CAT ESTI PASIONAT DE ELE CUM SUNT SI EU SI AM DOAR O FIESTA MK4 SI SUNT FOARTE MULTUMIT DE EA... ESTE CAM URATICA DAR AM VAZUT CATEVA MODIFICATE (IN SPECIAL IN UK CA ACOLO AU FOST FOARTE COMERCIALIZATE) SI VREAU SA SPUN CA ARATA CHIAR BINE. EU SUNT STUDENT DAR INCERC ASA CUM POT SA ADUC UNELE MODIFICARI LA EA ATAT CAT IMI PERMIT...PRIMUL PAS AR FII UN MOTOR DE PUMA 1.7 125CP CU TOT CU CUTIE TRANSMISIE ETC SUSPENSIE SPORT, NISTE JANTE MAX PE 15' SI UN TUNING EXT ASA HOME MADE...
RESPECT INCA O DATA SI AI GRIJA CU "LOGANISTII" ...
Nu sunt fan tuning dus la nivelul asta, ma refer aici le exterior si interior, dar pt partea mecanica tot respectul! Iar cine zicea mai sus de BMWuri cu geamuri fumurii, sa taca, sunt masini f stabile cu potential bun de tuning si tractiune spate :D ! Oricum, la ce scoti tu din motorul asta dovedeste ca si japonezii stiu sa proiecteze un motor! Bafta in continuare.
dute tare.ro daca un bmw cu folie, jante mai mari tot de M, si alte cateva treburi ca la fratii aia e tuning sa fi tu sanatos, eu nu am zis ca nu sunt fiabile sau ca nu au potential da ce sai faci
felicitari dan_eclipse4g637...eu sunt fan mitsubishi...in mod special modelul eclipse..dar cel din 1996-97...si pe viitor sper sa imi achizitionez una..ash vrea 2000 turbo awd dar nu te prea atingi de ele:)))..si mult respect in privinta culorii...tot verde deschis cu negru voi opta si eu pe viitor..ce sa zic..mult succes in continuare...si inca o data mult respect pt ambitie si pt masina.sa ai parte de drumuri bune.:P
SINCER NICI NU MAI STIU,MAI ALES CA PRIMA DATA IN 2006 ERA IN PIELE COMPLECT SI A COSTAT CAM 800 EUR,APOI AM INCEPUT CEVA MAI SPORT ODATA CU MOTORUL,SI SUNT DESTUL DE SCUMPE CEASURILE,CAM 1000 SI CEVA DE DOLARI,SCAUNELE FATA AU FOST CAM 400EUR,VOLANUL 350RON.FETELE DE USI FACUTE CUSTOM IN FIBRA 200 EUR SI FINISATE DE MINE:):).CAM ASA CEVA PLUS SUPORTII PENTRU CEASURI,MOCHETA ESTE NOUA,150$,FA SI TU UN CALCUL.MANOPERA ESTE A MEA SI NU SE PUNE.:):)
Dan eu vad o singura problema, te pricepi la motoAre si esti agent imobiliar. :) eu te as implica in proiectul meu de modificat masina personala si cred ca nu sunt singurul. Btw am un lancer care are si el ceva potential.
ESTE O PASIUNE PENTRU MINE DUSA MULT IN FATA MAI ALES CA ESTE JAPONEZA,SI AM VRUT SA DEMONSTREZ CA SE POATE.EU IAU PIESELE DIN AMERICA SI CRED CA PUTEM FACE CEVA
SINCER,MA BUCUR.
DACA AR FII ASA MULTI CA MINE PE STRADA AR TREBUII SA MA APUC DE ALT PROIECT,CA EU VREAU SA FIU UNIC,DACA TOT M-AM APUCAT DE TUNING AGRESIV.ASA CA ITI RESPECT DECIZIA SI CHIAR TE APRECIEZ.