Motoare turbo pe benzina pentru viitoarea Dacia Logan! Tehnica Auto 16 Iunie Motoare turbo pe benzina pentru viitoarea Dacia Logan!
Toate comentariile (281):
12 comentarii 49 puncte
Foarte tare, pozitia la volan mai joasa si sunteti pe drumul suprematiei.
16 iun 2011, 12:42
+25
bizkuite
111 comentarii 217 puncte
yeahhhh, am trecut si noi la "urmatorul pas" :D dar tot suntem in urma :(
16 iun 2011, 16:39
+20
58 comentarii 173 puncte
Discuţie la Dacia: - Ce ar trebui schimbat ca maşinile noastre să corespundă normelor internaţionale? - Normele internaţionale.
16 iun 2011, 19:39
+40
hirig
609 comentarii 1017 puncte
Si asa nu va mai fii loganul masina atat de ieftina....dar asta nu o face neaparat mult mai buna! motoare de 0.9 si 1.2 pe logan? Hai sa fim serios, matizul/tico au asaceva, si masinile clasa mult mai mica, si cu turbo, tot vaai de capul motorului...si ai 10 cai in plus?! ma asteptam la 1.6 turbo, sau ceva de genul...dar nu drujbe
17 iun 2011, 09:06
+5
58 comentarii 173 puncte
Sa vezi rupere cand o sa mergi cu 0.9 Turbo cu 5 persoane in masina , portbagajul plin, aerul pornit si sa depasesti vreo doua tiruri:> Nebunie o sa fie:X A, si eu zic ca la asa motorizari ar merge o cutie automata:> in 3 trepte=))))
17 iun 2011, 10:03
+14
343 comentarii 52 puncte
f tare , e cel mai tare banc !
17 iun 2011, 10:36
+4
unknown user
116 comentarii 11 puncte
oricum o sa fie o bascalie de masina , o sa`i bubuie consumul , ca sa nu mai vorbim de 3 cilindri.
18 iun 2011, 11:33
+1
18 comentarii 0 puncte
foarte tare bv lor,dac ar modifica si sistemu de deschidere a geamurilor ar cel mai k!
21 iun 2011, 02:27
0
GTR
719 comentarii 693 puncte
Sa vedeti tuning acum pe Logan :D
16 iun 2011, 12:43
+43
631 comentarii 899 puncte
:))
16 iun 2011, 13:13
+16
gamercosti
1383 comentarii 1746 puncte
si in alte stiri: dacia a rechemat astazi in uzina 50.000 modele turbo pt a fi redusa setarea turbo-ului datorita cedarilor catastrofale
16 iun 2011, 16:55
+10
687 comentarii 371 puncte
stai linistit ca o sa fie un turbo de presiune joasa dar o sa avem dacii turbo sa speram ca vor pune turbo si pe 1.6sa ajunga la cel putin 150
16 iun 2011, 18:09
+3
gamercosti
1383 comentarii 1746 puncte
anu viitor scot logan cu bi-compresor dinala supraetajat iesit prin capota ca la americani... si tractiune spate bineinteles... pfai sa mor daca ar scoate un logan tractiune spate as dormi cu cortu la ei la usa sa fiu primu care-l cumpara si apoi direct in germania sa-l peshtesc de drift >:)
16 iun 2011, 20:03
+1
687 comentarii 371 puncte
dacia a scos masina cu tractiune spate
17 iun 2011, 00:41
0
gamercosti
1383 comentarii 1746 puncte
da mersi papuc...
18 iun 2011, 10:34
-1
Logan100cp
25 comentarii 48 puncte
daca pui doar turbo pe 1.6 16v ajunge lejer in 180cp, dar problema e ca nu vor rezista internele. Alti bani, alta mancare de peste!
22 iun 2011, 10:36
0
madalin_t
82 comentarii 140 puncte
"din cauza" cedarilor catastrofale:)
16 iun 2011, 19:09
+3
AlexFS
111 comentarii 83 puncte
e...acum nu o sa mai aibe motive sa puna fake-blow of! (tre sa caute blow of cu deschidere la 0,001 bari!.- ca la cat o sa bage tur-bena!) :))
17 iun 2011, 10:24
0
adryancrystyan
42 comentarii 41 puncte
Daaaa....mai ales pe motorul de 0,9 cmc. Cred ca isi bat joc de noi.
16 iun 2011, 12:46
+23
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
125 comentarii 94 puncte
suzuki a facut pe modelul pikes peak motor de 2 litri si 981 de cai, daca ar face si astia pe logan unu de 1 lt si aprox 500 cai ar merge :)))) . Lasa sa faca ca pana-i lumea nu-mi cumpar eu logan :))
16 iun 2011, 14:25
0
55 comentarii 45 puncte
offtopic:0.9 L inseamna 900 cm cubi, adica ceva mai putin decat volumul creierului tau, care e pe la 1200-1300 :) ce legatura are un scuipat de 0.9 cmc (adica 900/1000)? ontopic: felicitari dacia! pentru cei care vor o masina simpla si ieftina (vezi francezii/germanii care cumpara in prostie :D), este foarte buna!
16 iun 2011, 14:49
+11
86 comentarii 127 puncte
daca vrei viteza u iti iei logan??? mie mi se pare foarte interesant 0,9l asigurare mica , consum mic, fiabila mai trebuie sa fie si e perfect
16 iun 2011, 13:09
+19
myaytza
8 comentarii 10 puncte
..bineinteles ca nu.... dar un motor de 0.9l sincer nu poate sa-ti asigure "vlaga", tinand cont ca turbina intra la un anumit rpm.... ..corect ca are si avantaje....dar totusi...
16 iun 2011, 13:18
+11
9 comentarii 0 puncte
turbina intra intre 1500-2000 de ture..(ca la un diesel), ce vlaga? vrei sa spui tu ca iti trage mai bine 1.6 decat 0.9T ? automat cuplu va fi mult mai mare la turbo.(daca stii ce inseamna cuplu)
16 iun 2011, 13:42
-3
86 comentarii 127 puncte
iti dau un exemplu cati se duc zilnic cu masina la serviciu, nu au nevoie de cp nici de Nm trebuie doar sa ajunga la timp e deajuns 0,9l???eu cred ca da
16 iun 2011, 13:44
+15
Cristian@2,3T
828 comentarii 1088 puncte
@bogdyytm - Exista o diagrama ptr motoarele pe benzina (are corespondent si ptr diesel) pentru caracteristica de turatie atat ptr cele cu turbo,cat si ptr cele natural aspirate. Documenteaza-te si apoi fa o comparativa pe cilindree (te va ajuta cartea tehnica de la un logan 1,6MPI) si daca sustii in continuare c 0,9T e mai fiabil si consuma mai putin atunci iei Nobelul. Relatia de baza ptr un motor este Pn= n X Mt. Deoarece motorul are o cilindree mai mica automat scade momentul initial notat in general cu Mti astfel ca trebuie compensat prin crestrea turatiei (n) . cresterea turatiei duce inevitabil la marirea consumului specific (Cs) si al uzurii (frecari ale organelor interne si datorate solictatilor dinamice). Intradevar turbo ajuta motoarele sa aibe putere mai mare atat prin cresterea cuplului cat si prin cresterea turatiei DAR aceste cresteri dauneaza in cazul cilindreelor foarte mici. Treaba este destul de complicata si probabil ca ar fi fost mai recomandata dotarea cu turbo a otoarelor mai mari :1,4 (am inteles ca au oprit productia ptr a face loc fratelui mai mic 1,2) si 1,6.
17 iun 2011, 09:46
+2
21 comentarii 32 puncte
scuza-ma ca te intreb dar pentru modelul cu motor de 1.2 cat e asigurarea:))? e scumpa rau?? tu vrei sa-ti cumperi masina da sa-ti plateasca asiguratorul tie ceva bani daca se poate, semn al recunostintei ca ti-ai luat masina cu motor de scuter :))?
16 iun 2011, 14:17
+2
86 comentarii 127 puncte
si care-i diferenta ca merg cu 110km/h si cu 0.9l si cu 1,2l ca asta e viteza pt Romania nu avem drumuri pt mai mult....si esti liber sa alegi pe care o vrei dar multi spuneu pna si u ca 0,9l nu e deajuns eu zic ca este...
16 iun 2011, 15:09
+6
172 comentarii 83 puncte
Ca idee v-ati uitat si voi sa vedeti cine a iesit motorul anului la categoria sub 1 litru ? un motor turbo de 875 cmc si 2 cilindri care are 150 de nm la 2000 rpm , asta e viitorul fratilor motoare mici cu turbo
16 iun 2011, 16:06
0
314 comentarii 482 puncte
asigurare mica...probabil. consum mic!?....nu prea cred maestre.o sa consume probabil cat un 1.6 si motorul ala micu...:)) va merge mai tot timpul forjat.nu ca o calca omul dar e mic nenorocitu. fiabila!?....mda..si gur ca da. si prietene.....perfect iunea nu exista la marci precum ferrari sau mercedes...cu atat mai putin la dacie :))
17 iun 2011, 11:04
+1
45 comentarii 136 puncte
Nu inteleg de ce Ford, pentru motorul de 1,0l EcoBoost, care il va produce la Craiova, primeste numai laude, dar daca Dacia se ia dupa actualul trend mondial de "downsizing" isi bat joc de voi...
16 iun 2011, 13:45
+15
21 comentarii 32 puncte
1. pentru ca ford nu este masina nationala 2. pentru ca ford va pune acele motoare pe Ka si Fiesta care sunt masini de oras, tin sa te informez ca cel mai mic motor in momentul de fata este pe Ford Ka 1.2 L 3. loganul nu este masina de oras, este masina de familie asta insemnand ca va trebui sa faca fata cu brio si in oras cat si in afara orasului 4. pentru ca motoarele mici nu sunt chiar atat de economice pe cat se crede si nici fiabile nu sunt 5. pentru ca un motor de 0.9 chiar si cu turbo ar merge pe un tico sau matiz nu pe un Logan, pentru ca o sa aibe cumplu mai mic decat un 1,4 simplu la orice ora. 6. nu in ultimul rand pentru ca majoritatea membrilor sunt cu adevarat pasionati de masini si/sau viteza si sunt dezamagiti de atitudinea unora ca tine :))
16 iun 2011, 14:14
+12
45 comentarii 136 puncte
daca esti pasionat de masini cum te afirmi, investesti in pasiunea ta si iti cumperi o masina pe masura, nu una proiectata sa te duca din punctul A in punctul B cu costuri minime...
16 iun 2011, 14:29
+8
dany2good4u
774 comentarii 887 puncte
cine nu te lasa sa iti cumperi alta masina cu motor de 10lsi 11.000 cp?daca nu vrei motorul asta pe masina nu il cumperi...pasionatii de viteza nu isi cumpara motor nici de 1.4 actual ;) poate vrei sa spui ca pe langa motorul de 0.9 ar fi frumos sa scoate si cv mai mare...gen 2.0 sau 2.0T ca o varianta sport
16 iun 2011, 17:23
+3
21 comentarii 32 puncte
stai linistit ca pentru drumurile noastre merge si un logan 1.6 16v :)) dar sigur ar avea loc si un 1.4 T de 160 cai
16 iun 2011, 14:31
+11
99 comentarii 191 puncte
corect ;)
16 iun 2011, 15:07
0
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
12 comentarii 1 puncte
se pare ca iti este foame.
17 iun 2011, 20:51
+1
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
86 comentarii 127 puncte
si pt cine vrei sa faca pt schumacher????
16 iun 2011, 13:11
+12
211 comentarii 157 puncte
da schumacher.. ken block poate ;D
16 iun 2011, 13:32
0
CtinBogdan
103 comentarii 19 puncte
bai eu am o fabia 2 1.2 HTP la 95 cp .. si sunt foarte multumit : fiabilitate,consum,c uplu si cat-de-cat si putere :) , asigurare mica .. ce-ti mai tre ptr ROmania noastra?:))
17 iun 2011, 15:30
+3
58 comentarii 173 puncte
Da, observ ca asta este tendinta la majoritatea brandurilor. Sa faca motoare mici ce dezvolta puteri acceptabile. Dar eu unu' as prefera un motor de 1.6 sau si 100 de cai, decat unul de 1.2 si 115-120 de cai.
16 iun 2011, 12:49
+1
110 comentarii 312 puncte
Corect, stie toata lumea ca fiabilitatea este mai scazuta la motoarele turbo, si hai sa recunoastem ca motoarele de la renault nu sunt cele mai fiabile din lume, deci decat un 0.9 turbo mai bine un 1.4 non turbo. Diferenta de taxe nu e asa de mare ca sa merite.
16 iun 2011, 13:19
+9
58 comentarii 173 puncte
Exact. Si ma gandesc asa: turbina de pe motoarele astea foarte mici o sa fie inca un element ce o sa pice destul de repede la Logan. La motorizarile lor de pana acum , exceptand dci-urile nu prea avea ce sa se strice, si sa fie si grav. Am zis exceptand dci-urile intrucat un cunoscator al motoarelor alea stie cat de sensibile si scumpe sunt injectoarele de pe Renault-Dacia.
16 iun 2011, 13:25
+2
6 comentarii 21 puncte
romanashu "inteligent" plateste 2000e in plus pe o masina ca sa faca economie 50ron pe an la impozit
16 iun 2011, 14:21
+11
LFS_mihai
126 comentarii 288 puncte
ai uitat economia la combustibil un dci are mediu intre 4-6 l/100 km pe cand un mpi intre 6-8 l/100km
17 iun 2011, 18:49
0
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
sile_wrc
230 comentarii 133 puncte
vad ca spre logan ai optat si tu
20 iun 2011, 12:56
0
34 comentarii 95 puncte
fac exact ca cei de la vw - skoda, asa ca bravo lor dar deh, la tzaran daca motorul nu e peste 2000 nu e masina ....
16 iun 2011, 12:50
+27
86 comentarii 127 puncte
bine punctat...
16 iun 2011, 13:14
+6
21 comentarii 32 puncte
pe logan motor de 0.9 L , nu tre sa fi tzaran sa nu-ti surada ideea, un 1.4 turbo sau 1.6 chiar, era mai ok din toate punctele de vedere. plus ca variantele turbo sigur o sa fie la pret de motoare diesel daca nu mai scumpe :P
16 iun 2011, 13:53
+9
Mariusik169
50 comentarii 64 puncte
daia ai numele brabus ? :))
16 iun 2011, 14:27
+1
mihai90cosmin
29 comentarii 51 puncte
brabus bine ca esti tu de la orash si conduci masina cu cilindreea de 1mm
16 iun 2011, 14:41
0
34 comentarii 95 puncte
orasele sint pline de "tzarani". aaa, eu am o trotineta benzinara de 1.8 :) numai bine
19 iun 2011, 20:09
0
ionutzu22
17 comentarii 0 puncte
asa e mane bv
18 iun 2011, 01:44
0
sisu_alinn
39 comentarii 54 puncte
Sincer ,de cum am citit titlul mi-am dat seama ca nu o sa existe turbo pe 1.6 sau pe 1.4 , veci :)) .
16 iun 2011, 12:51
+5
7 comentarii 15 puncte
daca bagau si ei turbo la 1.4 si 1.6 era ceva... sa fi iesit un 1.6T 16V 180CP
16 iun 2011, 12:53
+6
18 comentarii 37 puncte
tu chiar vrei sa se dezintegreze cazanul? 180cp pe logan, dupa ce ca trocane el de nou...
16 iun 2011, 14:29
+2
IIoonnuuT
10 comentarii 7 puncte
ai cumva Logan şi ţi-a trăncănit de nou ??
16 iun 2011, 14:38
+3
37 comentarii 23 puncte
nici eu nu am logan, dar am un prieten care are si la 1000 si cva de km, de mers frumos cu el si numai prin oras nu pe camp sau prin cine stie ce gropi demne de un offroad, a inceput sa troncane, poate e un caz sigular...sau ghinion.
16 iun 2011, 14:58
+2
IIoonnuuT
10 comentarii 7 puncte
Loganu e maşină bună ... important e să o întreţii !!
16 iun 2011, 15:39
+4
sisu_alinn
39 comentarii 54 puncte
Asta asa e , dar ar fi iesit ceva bun , zic eu .. asta strict la motor ma refer :))
16 iun 2011, 17:31
0
sile_wrc
230 comentarii 133 puncte
edison86, nova aia alba e a ta? ca MO fascinat comm tau... salutare
20 iun 2011, 13:00
0
21 comentarii 32 puncte
da oare ti-ai putea imagina cum ar accelera un logan de 1.1 tone cu motor 150 cai + ?????? :X:X:X ar fii numa buna de liniute :)) oricum caroseria nu rezista la asa putere si e totusi prea usoara masina, loganu la 170-180 parca esti pe gheata ai senzatia ca masina leviteaza.
16 iun 2011, 20:09
-3
21 comentarii 32 puncte
da oare ti-ai putea imagina cum ar accelera un logan de 1.1 tone cu motor 150 cai + ?????? :X:X:X ar fii numa buna de liniute :)) oricum caroseria nu rezista la asa putere si e totusi prea usoara masina, loganu la 170-180 parca esti pe gheata ai senzatia ca masina leviteaza.
16 iun 2011, 20:10
-3
Mihay-XXL
793 comentarii 144 puncte
Daca ar baga si un motor de 2.0, ce frumos ar fi. Nu suna rau, dar slabe sanse. S-au trezit cumva si francezii ?
16 iun 2011, 12:56
0
razvan_kalibra92
10 comentarii 1 puncte
:))) sisu_alinn esti la sentimentul meu... knd am citit titlul, zic mama, sunt curios ce putere au scos din 1.4 sau 1.6 ... si candm a uit... 0.9?! ?! ?! wtf? MATIZ?! :)) cred k isi bat joc frate... pe de o parte e bine, pentru taxe, impozite... dar ... "Brabus" comenteaza k ptr tzaran dk nu e de 2000 motorul, nu e masina... prietene cu cat motorul e mai mare, cu atat are si cuplu mai puternic.. ceea ce te incanta mai tare dact caii .. :) ptr k te poti baza pe ea intr-o epasire... asa, un motor de 0.9t .. cred k o sa fie ..cam ca 1.2 16V ... tragi de el pana la 100 de iti vin spumele ..
16 iun 2011, 12:56
+3
DyAnG3L0
15 comentarii 17 puncte
sa sti ca la faza asta nu prea iti dau dreptate...eu am condus skoda fabia 1.2 combi si logan mcv 1.4 si ghici care prinde mai repede 100? iti spun eu, buburuza si nu e nici turbo nici cu softu schimbat. si inca ceva motorul mai mic inseamna greutate mai mica. acu poate exagerez eu, dar introducerea motorului de 1.2 mi se pare un pas inainte pentru dacia, mai ales ca ei nu produc masini pentru mersul cu 180km/h, ci pentru mersul normal si pentru oamenii care din diverse motive nu au bugetul necesar sa isi cumpere masini cu motoare mari.
16 iun 2011, 13:07
+1
fanejbl
9 comentarii 21 puncte
si cu siguranta cum ramine nu stiu daca ai vazut logan la 50 km pe ora cum se face
16 iun 2011, 13:10
0
58 comentarii 173 puncte
Da, mai bine lasau motoarele astea si investeau putin in elemente de siguranta.Si nu ma refer la cine stie de sisteme avansate. Ar fi bine venit un ESP in toata gama, o suspensie mai tare...in fine, e bine totusi ca aduc ceva nou...
16 iun 2011, 13:13
+5
guny_angelo
95 comentarii 240 puncte
like! :)) like si tie AlexandruDorin :))
16 iun 2011, 13:14
0
RobertGadau
343 comentarii 462 puncte
@ AlexandruDOrin ...O suspensie mai tare? Pentru ce? sa-ti musti limba cand dai in gropi? Suspensia e super pentru drumurile care le avem noi si motorizarea Dacia. Iar orice element in plus fie el de siguranta sau comfort inseamna bani in plus, pret mai mare si nu ar mai fi asa low cost.
16 iun 2011, 17:01
+1
99 comentarii 145 puncte
da,dar consumul e mai mare si deci nu e mult mai economic.sunt deacord ca a prins mai repede 100 dar ce zici,care a consumat mai mult?care motor s-a omorat mai tare?si nu te grabi cu comparatii din astea ca e vorba si de rapoarte si de greutate
16 iun 2011, 22:39
0
129 comentarii 90 puncte
eu am seat altea de 1.2 tsi 105 cp si iti spun sigur ca atinge suta chiar f repede. ai dreptate doar la depasiri la viteze de peste 120 daca ai incarcatura si eventual clima pornita, atat
16 iun 2011, 13:49
+1
58 comentarii 173 puncte
@RobertGadau: Eu tot ce am spus ca ar fi nevoie am spus din postura omului care merge zilnic cu un Logan. Si da, orice element de siguranta inseamna extra cash, dar crezi ca dezvoltarea, proiectarea etc. de motoare noi se face fara costuri? Chiar si cumpararea proiectului de la alt brand ar costa , cu toate ca n-am auzit de 0.9T... As prefera sa dau 500-1000 de euro in plus si sa am ce am enumerat cu aceleasi motoare ca acum, decat 110 cai storsi dintr-un motor de 1200 cmc.
16 iun 2011, 18:47
0
35 comentarii 33 puncte
Mai baieti, cei care sustineti ca loganul 0.9T/1.2T va fi vai de capul lui si ca va fi un chin sa faci o depasire, uitati un amanunt esential: cuplul oferit cu ajutorul turbinei va fi destul de mare(mult peste al unui aspirat de 1.6 mai nou), uitati-va numai la un 1.2TSi cum face suta in ~9+ secunde. Ia spuneti, cazanele din anii '90 cu motoare de 1.6 sau chiar 1.8 ar putea scoate acest timp? Si aceleasi cazane pot scoate 175Nm cuplu cat scoate un polo 1.2TSi?
09 dec 2011, 16:52
0
2 comentarii 5 puncte
Cred ca e destul de ok asta, taxe mai mici , poate chiar si un consum mai mic.Normal ca Dacia face masini pt oamenii care isi doresc pur si simplu o masina sa mearga din A in B cat mai economic si cat de cat in confort.Aste e idee de la care s-a plecat cu producere Loganului. Trebuie sa privin cu ochi buni treaba asta , ei incearca doar sa satisfaca nevoile pietei.
16 iun 2011, 13:02
+5
P
18 comentarii -2 puncte
ii trebuiau montate pedale in loc de motor pentru A -> B cat mai economic ;))
16 iun 2011, 14:14
0
3 comentarii 4 puncte
hmm se pare ca vor stranuta si loganurile
16 iun 2011, 13:07
+3
fanejbl
9 comentarii 21 puncte
cind o sa ajunga ca skoda mai e drum lung pina atunci tot masina made romania e pacat ca se putea mai mult dar suntem cum suntem tot saraci europei ramanem
16 iun 2011, 13:08
+1
48 comentarii 68 puncte
Dar Dacia nu concureaza deloc cu Skoda . Nu esti multumit de Dacia ? Iti place Skoda ? Atunci cumpara-ti o Skoda , e simplu . Problema cea mai mare e a pretului , gandeste-te ca Skoda e mai scumpa decat Renault ...
16 iun 2011, 13:13
+2
48 comentarii 68 puncte
Puterea unui motor se masoara in CP si in NM nu in capacitatea lui cilindrica . Poate sa fie si motor de 0.2 , daca are in jur de 100 cp pt un logan e suficient .
16 iun 2011, 13:10
0
58 comentarii 173 puncte
Ai dreptate , dar uite o comparatie: 2 motorizari actuale in gama Logan : 1.4 MPI 75CP si 1.2 16v 75CP. Bun, deci pana acum sa zicem ca 1.2 ar avea avantajul taxelor. Ok, cat despre cuplu, motorul fiind mai mic il dezvolta la turatie mai mare, deci, tragi putin mai mult de el, sunetul este cam neplacut, chiar si consumul creste putin..
16 iun 2011, 13:18
+2
365 comentarii 326 puncte
eee tocmai de asta nu vad eu logica. sincer am condus sandero 1.4 si pe drum cu viraje largi abia o tineam la 100 cu a 4-a(4 pers in masina), asa ca 1.2 -> cuplu mai mic...nasola combinatie mai ales ca e o masina destul de incapatoare. si eu ma gandeam ca pun turbo pe 1.4 respectiv 1.6 sau macar unul din ele.
16 iun 2011, 13:34
0
48 comentarii 68 puncte
Skoda Octavia are 1.2 Tsi 105 CP si se descurca foarte bine . Dar 1.4 tsi e mult mai ok pe octavia . Asa ca 1.2 pe un logan care e ceva mai mic eu zic ca e indeajuns .
16 iun 2011, 13:41
+4
vladpop
310 comentarii 343 puncte
logica e prea simpla, de aceea nu o vedem, motoare mici cu turbo, fiind o masina ptr omul de rand e arhisuficient. Garanteez ca un 1.2 turbo are un cuplu cel putin egal cu cel de 16 8v aspirat.
17 iun 2011, 17:11
0
razvan_kalibra92
10 comentarii 1 puncte
:-?...depinde
17 iun 2011, 20:04
0
P
18 comentarii -2 puncte
puterea nu se masoara in NM ... :D
16 iun 2011, 14:16
+2
Ottaviano_m
608 comentarii 523 puncte
nu, dar stii cum se spune, puterea vinde masinile, cuplul le face sa mearga cum trebuie pentru a starni emotii. Si din cate stiu eu puterea se calculeaza in functie de valoarea absoluta a cuplului in baza de turatiile la care este disponibil, adica idealul ar fi cuplu cat mai mare pe o plaja de turatii cat mai extinsa= putere mare=flexibilitate
16 iun 2011, 14:52
0
82 comentarii 164 puncte
Dacia dezamageste din nou...tot cazanul europei ramane...skoda e cu 10 clase peste;)
16 iun 2011, 13:10
0
48 comentarii 68 puncte
Si cam dublu la pret ... chiar mai mult decat dublu , ma refer la octavia
16 iun 2011, 13:14
+5
365 comentarii 326 puncte
tu compari octavia cu loganul?
16 iun 2011, 13:35
-3
48 comentarii 68 puncte
nu eu , cel de deasupra mea
16 iun 2011, 13:44
+2
adryancrystyan
42 comentarii 41 puncte
Pentru Brabus. Sa stii bai "mediocrule" ca un motor mai mare este mai rezistent. I-ati tu motor de 0,9 ca sa rada si motociclistii de tine. Sa-mi spui ce consum ai cu ceva bagaj sau 4-5 persoane. Taran e ala care arata cu degetul.
16 iun 2011, 13:13
+5
guny_angelo
95 comentarii 240 puncte
bai, dak stati putin sa va ganditi nu e posibil sa schimbi supraalimentarea de la o alta masina? ceva sa zicem..asemanator loganului? nu ma pricep grozav la mecanica dar banuiesc k dak tot ii pune supraalimentare poate fi inlocuita cu cv mai puternic! sa vezi acum ce o sa sara injectoarele :))
16 iun 2011, 13:13
0
4 comentarii 1 puncte
probabil au trecut la aceasta masura pentru micsorarea taxelor!Loganu' se cumpara tocmai pentru costurile reduse de intretinere si achizitonare!asa ca nu mai visati la 2.0t pe logan:))!ideea nu e rea acum sa vedem cat de fiabil o sa fie motoru!
16 iun 2011, 13:15
0
365 comentarii 326 puncte
costuri reduse de intretinere? ai vazut cat costa un injector? sau un radiator, sau alte piese?
16 iun 2011, 13:37
0
P
18 comentarii -2 puncte
nu exista termen de comparatie pentru fiabil , exista doar 2 posibilitati : ori e fiabil , ori NU ! :)
16 iun 2011, 14:21
0
5 comentarii 0 puncte
asta da veste ,sa pik pe jos ,pai la 0.9-1,2 l ce sa faca turbo? aham poate vor sa schimbe motoarele in garantie e simplu ,doar se fac in romania nu?pai la motoarele mici nu poate sa reziste cu turbo sau poate ii pun aripi sa nu il turam asa tare :) :)))))))))))))
16 iun 2011, 13:27
0
3 comentarii 4 puncte
dar la smart cum rezista motorul turbo?bine este vorba de alta caroserie dar totusi
16 iun 2011, 13:34
+1
365 comentarii 326 puncte
e vb de alta caroserie, asa este, dar este vorba si de MERCEDES
16 iun 2011, 13:38
+3
3 comentarii 4 puncte
de acord,nu sustin acesta idee a celor de la Dacia,dar am vrut sa dau un exemplu ca se poate si motor de 1L + turbo
16 iun 2011, 13:41
0
Ottaviano_m
608 comentarii 523 puncte
si cu cine va face mercedes in colaborare noul smart? aa, daaaa, cu renault, si ghici cine va face motoarele... take a wild guess
16 iun 2011, 16:53
0
11 comentarii 10 puncte
Cred ca motoarele astea sunt gandite pentru criza.....si adica omul se gandeste motor mic= consum mic, intretinere, fiabnilitate,taxe mici.....dar cred ca e aceiasi chestie adica consumul cred ca o sa fie tot cam ala...puterea e tot cam aia.....ar fi fost bine sa mai faca o motorizare intre 1.5 si 2.0 turbo era alta treaba
16 iun 2011, 13:30
0
44 comentarii 24 puncte
Daca ar avea motor de 2.0 turbo si 300 de cai s-ar rasturna la prima curba. Caroseria, suspensia, franele, nu sunt gandite pentru o asemenea putere. Si daca le-ar face nu ai mai cumpara masina full cu 10.000 euro, ai da 20.000 pe varianta coaja si nu cred ca cineva intreg la minte ar da banii astia pe o asemenea masina cand ai alte variante. Dacia Logan este o masina pentru omul cu scaun la cap, ce pleaca in concediu cu sotia si cei 2-3 copii, nu pentru toti "reisarii wannabe" cu motoare de 75cp ce vad participantii la trafic ca adversari pe pista. La Loganul 1.2 pe langa faptul ca motorul este gandit prost, "beneficiaza" de aceeasi cutie JH3 ca si 1.6 de 85 sau 105cp si de aceea te rogi de ea sa mearga, unde mai pui ca ai cuplul maxim la 4250 rpm si romanul nu o tureaza "ca se strica" N-are rost sa intru in detalii pentru ca nu am cu cine...insa ce ma amuza cel mai mult este ca aproape niciunul dintre cei ce comenteaza aici nu este un posibil viitor client logan.
16 iun 2011, 13:34
+4
365 comentarii 326 puncte
si nici nu voi fi vreodata un client logan :)), fara suparare
16 iun 2011, 13:39
-1
11 comentarii 10 puncte
iti dai seama ca nu era la acelasi pret aceleasi sisteme de siguranta si amortizoare de dci ca la prima linie dreapta te rasturnai....oricum cred ca multi sunt care isi doresc un logan mai puternic.....sunt multi care au investit intr-un logan de 10.000 euro inca cel putin pe atat asa ca cred ca ar avea ceva succes un logan de 160-170 cai un motor de 1.8 sa zicem......bine astea sunt doar vorbe mai avem mult pana sa avem si noi o masina autohtona in adevaratul sens al cuvantului....si sa mai fie si putin mai performanta
16 iun 2011, 14:14
0
nanuiuli08
97 comentarii 115 puncte
daca voi credeti ca la un motor de 0,9L pe o masina de 1200kg consumul este mic...,e grav.intrebati posesorii de matiz ce consum au cu 0,8L pe o masina mica,urban.
16 iun 2011, 13:38
+2
Ottaviano_m
608 comentarii 523 puncte
dada, 9 la suta in Oradea :D
16 iun 2011, 13:59
+3
360 comentarii 207 puncte
10 la suta in tm dar matizul nu e turbo si are numai 45 cp
20 iun 2011, 03:03
0
9 comentarii -19 puncte
da mare masina ce e asta ce fac ei dece nu fac 1.8 turbo casa zici ceva ca are masina nu 1.2 vaii de eiii va datii seama cat consuma la 1.2 la caroseria aia de ARO
16 iun 2011, 13:39
-2
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »
Pagina precedentă
1 2 3 4 5
Pagina următoare