Soferii cheltuiesc milioane de dolari pe tehnologii pe care nu le folosesc

Soferii cheltuiesc milioane de dolari pe tehnologii pe care nu le folosesc
  • Cumparatorii de masini noi cheltuiesc milioane de dolari pe tehnologii pe care nu le folosesc
  • Serviciile de concierge, routerele mobile si sistemele de parcare automata conduc acest top
  • Concluziile au la baza un studiu realizat de JD Power in perioada aprilie - iunie 2015
Distribuie pe Facebook

Un studiu realizat de JD Power in perioada aprilie - iunie 2015 dezvaluie ca peste 20% dintre proprietarii de masini noi nu au folosit niciodata 16 dintre cele 33 de tehnologii luate in calcul de sondaj.

Producatorii de automobile investesc miliarde de dolari in dezvoltarea unor sistem de asistenta, siguranta si divertisment pe care soferii platesc bani buni... fara nici un motiv real. Aceasta este, in mare, concluzia unui studiu JD Power realizat pe parcursul a trei luni.

Dintre cei peste 4.200 de proprietari de masini noi intervievati in perioada aprilie - iunie 2015, ceva mai bine de 20% au recunoscut ca nu au folosit nici macar o singura data 16 dintre cele 33 de tehnologii luate in calcul de sondajul cu pricina.

Cea mai putin folosita dotare s-a dovedit a fi sistemul de concierge, cu o cota de aproximativ 43 de procente. Pe locul doi au venit routerele mobile, 38% dintre soferii luati la intrebari de JD Power neavand nici macar o singura data nevoie de serviciile acestora.

Topul trei al celor mai nefolosite tehnologii cumparate pe bani buni ii revine parcarii automate (35%), lista sistemelor care nu au reusit sa se impuna printre proprietarii de masini noi fiind completata de head-up display-uri (33%), respectiv aplicatii auto (32%).

Conform celor de la JD Power, exista o perioada de aproximativ 30 de zile in care soferii sunt dispusi sa incerce si sa invete dotarile pentru care au optat. Odata trecuta aceasta, sansele ca cel aflat la volan sa se razgandeasca tind catre zero.

Intrebati despre tehnologiile nefolositoare intalnite la bord, o marja de 20 de procente a declarat ca nu are nevoie de 14 dintre cele 33 de sisteme inaintate de sondaj. Printre acestea se numara Apple CarPlay, Android Auto, dar si redactarea mesajelor folosind vocea soferului.

Referitor la cei nascuti in perioada 1977 - 1994, peste 20% dintre reprezentantii Generatiei Y s-au aratat nesatisfacuti de 23 dintre tehnologiile incluse in studiul realizat de JD Power pe parcursul a trei luni, in perioada aprilie - iunie 2015.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Inovatii auto DATA PUBLICĂRII: 27 August 2015