LIKE ori DISLIKE: Dezbatem in detaliu noul Suzuki S-Cross

LIKE ori DISLIKE: Dezbatem in detaliu noul Suzuki S-Cross
Comercializat in schimbul unei sume minime de 14.600 euro, noul Suzuki S-Cross Facelift ocupa un loc fruntas in topul celor mai accesibile crossovere ale momentului. Dar pretul scazut nu este singura veste buna pe care o aduce automobilul japonez, dupa cum urmeaza sa descoperim din randurile de mai jos.
Distribuie pe Facebook

Un exterior greu de trecut cu vederea.

Dezvaluit in premiera mondiala cu ocazia Salonului Auto desfasurat la Paris in toamna acestui an, noul Suzuki S-Cross Facelift a reusit sa atraga instant privirile tuturor celor prezenti la fata locului.

Nu neaparat prin frumusete, cat mai ales prin agresivitate, grila cromata a radiatorului sau blocurile optice supradimensionate reprezentand doar doua dintre detaliile care transforma crossover-ul japonez intr-o aparitie impunatoare.

In ceea ce priveste partea posterioara a noului Suzuki S-Cross, ei bine... fiind vorba numai despre un simplu facelift si nu de o cu totul alta generatie, majoritatea elementelor vizuale au scapat complet neatinse.

Fel de fel de tehnologii care condimenteaza departamentul interior.

Modificarile subtile continua la interior, viitorii clienti ai crossover-ului japonez urmand a descoperi aici doua noutati mari si late: un volan in trei spite si materiale de calitate superioara.

Proaspat lansatul Suzuki S-Cross Facelift se revanseaza insa la nivel de tehnologii, versiunile de top dispunand inclusiv de lumini de zi cu LED-uri, cutie cu dublu ambreiaj sau sistem de asistenta la franare (Radar Brake Support).

Tot la capitolul dotari disponibile mai putem trece, de asemenea, si airbag-urile prezente in numar de sapte, senzorii de parcare fata / spate, dar si asistenta la pornirea din rampa, daca vrei.

Un diesel si doua benzinare.

Cei obisnuiti cu modelele asiatice sunt constienti de aceasta situatie: asemeni conationalilor sai, crossover-ul japonez dispune de o gama limitata de motorizari, clientii avand de ales intre un diesel si doua benzinare.

Avem pentru inceput, in ordinea capacitatii cilindrice, unitatea Boosterjet in trei cilindri si de 1.0 litri, care propune 112 CP la 5.500 rpm - suficienti doar pentru un 0 - 100 km/h in 11 secunde.

Urmeaza pe lista propulsorul Boosterjet in patru cilindri si de 1.4 litri, capabil de 140 cai putere la 5.500 rotatii pe minut si o acceleratie de la 0 la 100 kilometri pe ora in 9.5 secunde, in cazul in care te intrebai.

La final, noul Suzuki S-Cross Facelift mai anunta si un motor turbodiesel cu patru cilindri, respectiv capacite de 1.598 de centimetri cubi, cu 120 CP la 3.750 rpm si 12 secunde pana la 100 km/h.

Fie ca iti mai aduci aminte sau nu de la prezentarea oficiala, iti reamintim cu aceasta ocazia ca automobilul japonez ofera atat tractiune fata, cat si tractiune integrala pe toate cele trei motorizari.

Sensibil in cele mai multe dintre cazuri, consumul mediu de carburant nu depaseste 5.7 litri la 100 kilometri modelele pe benzina sau 4.1 litri la 100 kilometri pentru optiunea diesel.

Printre cele mai accesibile crossovere de pe piata.

Uite care este treaba. Nu te invinovateste absolut nimeni daca nu iti place cum arata noul Suzuki S-Cross Facelift. Sau daca nu iti surade modul in care se prezinta pachetul tehnologic ori gama de motorizari.

Indiferent de toate defectele sale, crossover-ul japonez este tinut la suprafata de pretul minim de 14.600 euro, care ii permite sa se identifice drept una dintre cele mai accesibile optiuni ale segmentului.

14.600 de euro in conditiile in care primesti un motor turbo de ultima ora, cu trei cilindri si capacitate de un litru, plus ABS, EBD, ESP, sapte airbag-uri, Auto Stop & Start, cruise control sau geamuri electrice fata / spate.

Desigur, meniul cu pricina cuprinde numai aer conditionat manual si sistem audio cu patru incinte, dar un Suzuki S-Cross Facelift il cumperi pentru a-ti indeplini sarcinile zilnice si nu pentru a impresiona.

Concluzia.

Nu are cine stie ce imagine, daca asta e tot iti doresti de la automobilul din dotare, insa vine alaturi de un design greu de trecut cu vederea, in special "din cauza" detaliilor de la nivelul partii frontale.

Masajul lipseste cu desavarsire din peisaj, dar se bucura de majoritatea dotarilor sinonime cu confort si chiar mai mult de-atat, cum este cazul pilotului automat adaptiv sau sistemului de infotainment cu conectivitate smartphone.

Intr-un final, nu se poate lauda cu motoare mai mari de 1.6 litri si 140 de cai putere, dar se revanseaza prin sistemul de tractiune integrala si cutia cu dublu ambreiaj regasite pe variantele superioare.

Asadar, scurt si direct la subiect, noul Suzuki S-Cross Facelift reprezinta ceva mai mult decat unul dintre cele mai ieftine crossovere ale momentului. Este unul dintre cele mai reusite la capitolul oferta / pret, daca ne intrebi pe noi. Tu ce crezi?

Sondaj

Noul Suzuki S-Cross Facelift - Like ori Dislike?


In episodul anterior al seriei Like ori Dislike, am dezbatut impreuna noul Porsche Panamera. Pentru impresii, pareri si concluzii, click AICI.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Like ori Dislike DATA PUBLICĂRII: 16 Noiembrie 2016