Din seria "Am SUV dar ma uit la consum", noul Land Rover Discovery ar putea veni cu un motor diesel de 2.0 litri

Din seria "Am SUV dar ma uit la consum", noul Land Rover Discovery ar putea veni cu un motor diesel de 2.0 litri
  • Noul Land Rover Discovery va avea si un motor diesel de 2.0 litri
  • Acest propulsor se gaseste deja sub capota altor modele ale grupului
  • Noua generatie Discovery va debuta la Salonul Auto de la Paris
Distribuie pe Facebook

Cea de-a 5-a generatie a modelului Discovery este asteptata sa debuteze oficial la Salonul Auto de la Paris. Marea surpriza este insa imbogatirea gamei de motorizari cu un propulsor diesel de 2.0 litri.

Land Rover-ul Discovery este unul dintre cele mai populare SUV-uri din istorie, iar noua generatie se pregateste sa ajunga pe piata la inceputul anului viitor. Inaintea acestui moment, britanicii vor prezenta in premiera noul Discovery la Salonul Auto de la Paris de la inceputul lunii viitoare.

Acum cativa ani, nu se gandea nimeni ca un SUV autentic ar putea avea sub capota un motor relativ mic in 4 cilindri. De ce spunem asta? Ei bine, pentru simplul fapt ca noul Discovery ar putea veni cu doua motoare diesel: actualul V6 si un propulsor de 2.0 litri.

Acesta din urma este gandit pentru a reduce si mai mult nivelul emisiilor si consumul de combustibil, si este deja oferit impreuna cu alte modele ale grupului, printre care Range Rover-ul Sport, Evoque, Jaguar XE, XF sau F-Pace.

In ceea ce priveste design-ul, noul Discovery a imprumutat unele detalii de la Discovery-ul Sport si de la Range Rover-ul Sport, asa ca va renunta la infatisarea patratoasa cu care ne-a obisnuit de-a lungul anilor pentru un look mai rotunjit si implicit mai sportiv.

Mai mult decat atat, noua generatie va fi bazata pe aceeasi platforma din aluminiu ca si Range Rover-ul si Range Rover-ul Sport, pentru a reduce si mai mult greutatea noului SUV.

Land Rover-ul Discovery sta bine si la capitolul tehnologie, unde constructorul de automobile sustine ca va oferi sisteme care il vor diferentia de toti competitorii din segment. Printre acestea s-ar numara si sistemul Transparent Bonnet, introdus prima data pe conceptul Discovery Vision, care a debutat oficial in 2014 la Salonul Auto de la New York.

Acesta foloseste camere video instalate in grila frontala si un sistem Head-Up Display pentru ca soferul sa poata vedea in timp real ce se afla in fata masinii sau dedesubtul ei.

Distribuie pe Facebook
mai multe