Mazda MX-5 RS, varianta exclusiv JDM a echiparii Revolution Top disponibila si in Romania

Mazda MX-5 RS, varianta exclusiv JDM a echiparii Revolution Top disponibila si in Romania
  • Mazda MX-5 se lanseaza in tara natala si intr-o versiune RS
  • Noua varianta de echipare ofera un motor de 1.5 l si 129 CP
  • Meniul continua cu suspensia si sistemul de franare imbunatatite
Distribuie pe Facebook

Noua varianta de echipare dedicata exclusiv pietei din Japonia a micului roadster MX-5 aduce in prim plan numeroase imbunatatiri tehnice, estetice si chiar tehnologice. Exista insa o problema majora, si anume lipsa unor modificari operate la nivelul sistemului de propulsie, spre deosebire de varianta Revolution Top disponibila in Europa care are la dispozitie unitatea de 2.0 litri si 160 cp

Audi, Ford, Skoda, Porsche sau Renault, cu totii ne-au invatat ca indicativul RS se traduce la o masina printr-un plus de putere, cuplu si performanta. La Mazda, situatia sta putin diferit. Cel putin pe continentul asiatic, acolo unde pentru piata domestica japoneza s-a lansat acest MX-5 RS exclusiv cu motorul de 1.5 litri.

Proaspat lansata in tara sa natala, versiunea MX-5 RS nu aduce absolut nimic nou in compartimentul motor. Ba dimpotriva: propulsia este asigurata in continuare de o unitate aspirata de 1.5 litri si 129 CP.

Drept urmare, in ciuda indicativului faimos pe care il poarta, varianta speciala a roadster-ului japonez nu se grabeste prea tare sa accelereze de la 0 la 100 km/h, fisa tehnica indicand un 8.3 secunde pentru acest detaliu.

Mazda MX-5 RS

Noua Mazda MX-5 RS pune, in schimb, accentul pe manevrabilitate si forta de franare oferite, amortizoarelor Bilstein livrate in standard alaturandu-li-se un set de discuri crescute in dimensiuni.

Iar vestile bune nu se opresc aici, clientii roadster-ului japonez fiind serviti inclusiv cu numeroase dotari tehnologice de ultima ora, precum sistemul ce ne avertizeaza cu privire la parasirea benzii de mers.

Farurile adaptive, scaunele Recaro incalzite si sistemul audio Bose cu noua difuzoare completeaza oferta generoasa a versiunii Mazda MX-5 RS, care mai impresioneaza inclusiv prin greutatea sa de numai 1.040 de kilograme.

De retinut este ca in Europa si implicit in Romania, Mazda comercializeaza versiunea de varf Revolution Top, care este practic un fel de MX-5 RS la fel de bine echipat, dar si mai puternic. Daca MX-5 pentru Japonia vine doar cu motorul de 1.5 litri, in Romania pasionatii isi pot cumpara versiunea cu motorul 2.0 si 160 cp, avand aceleasi dotari ca si versiunea RS: scaune sport Recaro, sistem audio Bose, faruri adaptive, navigatie, jante din aliaj pe 17 inch, suspensie Bilstein, diferential LSD si un pachet de siguranta. In Romania, Mazda MX-5 Revolution Top cu motorul de 160 cp incepe de la 28.990 Euro, TVA inclus.

Dupa cum precizam si anterior, noua varianta de echipare a roadster-ului japonez este disponibila la vanzare exclusiv pe piata auto din Tara Soarelui Rasare, cei interesati avand de scos din buzunare un minimum de 3.196.800 yeni. Adica aproximativ 36.731 dolari.

Mazda MX-5 RS

Mazda MX-5 RS

Mazda MX-5 RS

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (6) Poze Mazda MX-5 RS
mai multe
Publicat în categoria: Masini noi DATA PUBLICĂRII: 2 Octombrie 2015