Salonul Auto de la Paris 2012: Noua Mazda6 combina eficienta cu senzualitatea

Salonul Auto de la Paris 2012: Noua Mazda6 combina eficienta cu senzualitatea
Mazda expune in premiera mondiala la Salonul Auto de la Paris versiunea combi a noii Mazda6, cel mai nou model de generaie viitoare al constructorului nipon. Alaturi de aceasta este expusa si varianta sedan, ambele modele fiind echipate cu noile tehnologii SKYACTIV si i-ACTIVSENSE.
Distribuie pe Facebook
Noua Mazda6 este, de asemenea, al doilea model care integreaza noua linie de design KODO, sufletul miscarii. La exterior, elementele definitorii sunt grila in 5 puncte, specifica Mazda, aripile frontale proeminente si alura joasa a caroseriei care ilustreaza energia latenta. Aerul sportiv este accentuat de designul cabinei, ai carei montanti fata au fost deplasati in spate rezultand un design asemanator unui coupe, si de jantele de aliaj de 17 sau 19 inci.

Salonul Auto de la Paris 2012: Mazda6

Interiorul combina eleganta si sportivitatea, prin intermediul cockpitului orientat spre sofer, cu dispunerea intuitiva a comenzilor si prin materialele de calitate folosite la nivelul consolei centrale si al elementelor utilizate des de pasageri. Confortul este un alt atribut definitoriu al interiorului. Ampatamentul de 2.830 mm, unul dintre cele mai mari din segment, a permis obtinerea unuia dintre cele mai mari spatii din clasa pentru pasagerii din spate.

Salonul Auto de la Paris 2012: Mazda6

Ocupantii habitaclului vor avea la dispoziie si o lista lunga de echipamente de infotainment care poate include opional un ecran tactil de 5,8 inci, sistemul audio BOSE cu 11 difuzoare, sistemul de navigaie cu tehnologie TomTom, commanderul de pe consola mediana si conectivitate iPod(r), USB si Bluetooth(r).

Salonul Auto de la Paris 2012: Mazda6

Modelele expuse la Paris sunt fi echipate cu trei motorizari SKYACTIV: doua pe benzina, de 2l si 2,5l si unul diesel, de 2,2l, oferit in doua derivate de putere, de 150 si 175 de CP. Odata cu introducerea noilor motorizari si tehnologiei de franare regenerativa i-ELOOP, care foloseste un capacitor, Mazda a obinut si niveluri de consum si de emisii foarte scazute.

Salonul Auto de la Paris 2012: Mazda6

Motorizarea SKYACTIV-D diesel de 2,2l si 150 CP, conectata la transmisia SKYACTIV-MT manuala cu sase rapoarte, prezinta un consum estimat combinat de 3,9l/100 km si emisii de doar 104 g/km, fiind compatibila cu normele Euro6. Totodata, motorul SKYACTIV-G pe benzina de 2l cuplat la transmisia automata SKYACTIV-Drive cu sase trepte inregistreaza un consum estimat combinat de 5,9l/100 km si emisii de 136 g/km.

Salonul Auto de la Paris 2012: Mazda6

Tehnologia SKYACTIV este prezenta si la nivelul caroseriei si al sasiului si este completata in ceea ce priveste echipamentele de siguranta de conceptul i-ACTIVSENSE. Acesta inglobeaza toate sistemele de siguranta activa proiectate de constructor pentru noua Mazda6.

Salonul Auto de la Paris 2012: Mazda6

Cele mai noi sunt reprezentate de Mazda Adaptive Radar Cruise Control care pastreaza distanta fata de vehiculele din fata franand automat la viteze de pana la 200 de km/h, Smart Brake Support (SBS) care monitorizeaza masinile din fata la viteze intre 15 si 145 de km/h si avertizeaza soferul daca distanta este prea mica, franand automat in cazul unui impact iminent, si Smart City Brake Support (asistentul inteligent de oras) care completeaza sistemul SBS in oras, la viteze intre 4 si 30 de km/h.

Salonul Auto de la Paris 2012: Mazda6

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (12) Poze Salonul Auto de la Paris 2012: Mazda6
mai multe