Tot ce trebuie sa stii despre noul Jaguar XE

Tot ce trebuie sa stii despre noul Jaguar XE
  • Jaguar a anuntat noi detalii referitoare la modelul XE
  • Clientii au la dispozitie trei motorizari mari si late
  • Automobilul britanic promite tehnologii de ultima ora
Distribuie pe Facebook

Misterul care inca plutea deasupra noului Jaguar XE pare sa fi fost in cele din urma deslusit, oficialii producatorului de automobile din Coventry publicand astazi toate detaliile referitoare la solutia lor impotriva trioului german format din Audi A4, BMW Seria 3 si Mercedes C-Class.

Marcand revenirea britanicilor in lumea berlinelor de clasa medie dupa o absenta de aproximativ cinci ani, noul Jaguar XE este primul model din segmentul sau care se poate lauda cu o structura monococa realizata in mare parte din aluminiu.

Ascunsa sub o caroserie aerodinamic stilizata, ce se mandreste cu un coeficient de numai 0.26, aceasta reprezinta principalul motiv pentru care greutatea rivalului din Coventry impotriva trioului german format din Audi A4, BMW Seria 3 si Mercedes C-Class a fost pastrata in limite rezonabile, versiunea de baza cantarind doar 1.474 kilograme, de exemplu.

Jaguar XE - Galerie Foto

Jaguar XE - Galerie FotoJaguar XE - Galerie Foto

Jaguar XE - Galerie Foto

In ceea ce priveste gama de motorizari, noul Jaguar XE va oferi la momentul lansarii un total de trei propulsoare supraalimentate pe benzina si motorina, dintre care unul V6 si doua cu patru cilindri in linie. Altfel spus, viitorii clienti vor avea la dispozitie atat un 2.0 turbodiesel de 163 sau 180 CP, cat si un 2.0 turbo de 200 sau 240 CP, in timp ce varianta de top promite un 3.0 dotat cu compresor mecanic si 340 cai putere.

Specificatiile tehnice pot fi cel mai bine vizualizate in urmatorul tabel:

2.0 Diesel 163 2.0 Diesel 180 2.0 Benzina 200 2.0 Benzina 240 3.0 Benzina 340

Motor

1.999 cmc, turbo, patru cilindri in linie 1.999 cmc, turbo, patru cilindri in linie 1.999 cmc, turbo, patru cilindri in linie 1.999 cmc, turbo, patru cilindri in linie 2.995 cmc, compresor mecanic, sase cilindri in V

Transmisie

manuala cu sase rapoarte (automata cu opt trepte) manuala cu sase rapoarte (automata cu opt trepte) automata cu opt trepte automata cu opt trepte automata cu opt trepte

Putere maxima

163 CP la 4.000 rpm 180 CP la 4.000 rpm 200 CP la 5.500 rpm 240 CP la 5.500 rpm 340 CP la 6.500 rpm

Cuplu maxim

380 Nm intre 1.750 si 2.500 rpm 430 Nm intre 1.750 si 2.500 rom 280 Nm intre 1.750 si 4.000 rpm 340 Nm intre 1.750 si 4.000 rpm 450 Nm la 4.500 rpm

Acceleratie de la 0 la 100 km/h

8.4 secunde (8.2 secunde) 7.8 secunde (7.8 secunde) 7.7 secunde 6.8 secunde 5.1 secunde
Viteza maxima 227 kilometri pe ora (227 kilometri pe ora) 228 kilometri pe ora (228 kilometri pe ora) 237 kilometri pe ora 250 kilometri pe ora 250 kilometri pe ora

Consum mediu de carburant

3.8 litri la 100 km (3.9 litri la 100 km) 4.2 litri la 100 km (4.2 litri la 100 km) 7.5 litri la 100 km 7.5 litri la 100 km 8.1 litri la 100 km

Asemeni rivalilor sai germani de la Audi, BMW sau Mercedes, urmasul modelului X-Type nu duce nici lipsa tehnologiilor de ultima ora, primul automobil britanic de clasa medie din ultimii cinci ani promitand, printre altele, si Adaptive Cruise Control, Blind Spot Monitoring sau Autonomous Emergency Braking. Lista cu sisteme mai include, de asemenea, si head-up display cu laser sau camere stereo pentru "citirea" traficului si semnelor de circulatie.

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (68) Poze Jaguar XE - Galerie Foto
mai multe
Publicat în categoria: Masini noi DATA PUBLICĂRII: 1 Octombrie 2014