Geneva 2015: Bugatti ne face cunostinta cu ultimul Veyron construit

Geneva 2015: Bugatti ne face cunostinta cu ultimul Veyron construit
  • Bugatti ne face cunostinta cu ultimul Veyron construit
  • Exemplarul cu numarul 450 a fost botezat sugestiv "La Finale"
  • Atat exteriorul, cat si interiorul vin in doua culori
Distribuie pe Facebook

Programata pentru perioada 5 - 15 martie 2015, cea de-a 85-a editie a Salonului Auto International de la Geneva marcheaza sfarsitul unei ere. Era Bugatti Veyron.

Dupa zece ani de activitate si 450 de unitati construite, Bugatti Veyron se desparte de industria auto. Ultimul exemplar iesit de pe portile atelierului din Molsheim poarta denumirea "La Finale" si se remarca printr-o combinatie exterioara de rosu, plus negru.

Aceleasi doua nuante folosite la finisarea caroseriei din fibra de carbon atrag privirea si la nivelul jantelor cu design in opt spite duble, lista cu atractii principale continuand cu logo-ul special aplicat partii frontale, intre blocurile optice si prizele de aer ale spoilerului.

Geneva 2015: Bugatti Veyron La Finale

Un logo cu care, bineinteles, ne intalnim si atunci cand aruncam o privire asupra pachetului interior. Pachet ce culmineaza cu tapiteria din piele rosie si bej, acompaniata de cusaturi contrastante si fibra de carbon vopsita in aceeasi culoare rosie ca la exterior.

In ceea ce priveste aspectul tehnic, atat surprizele minore, cat si cele majore lipsesc cu desavarsire din peisaj, noul Bugatti Veyron "La Finale" bucurandu-se de aceleasi caracteristici precum oricare alt Grand Sport Vitesse iesit de pe portile atelierului din Molsheim.

Asta presupune inclusiv o motorizare cu 16 cilindri in W, patru turbine si capacitate de opt litri, ce lucreaza alaturi de transmisie automata (DSG) cu sapte rapoarte si un sistem de tractiune integrala pentru o serie de performante care vor ramane intiparite in istorie.

Scurt si la subiect, avem urmatoarele cifre, numere si valori maxime: 1.200 cai putere la 6.400 rotatii per minut, 1.500 Newton-Metri disponibili intre 3.000 si 5.000 rotatii per minut, 2.6 secunde pentru sprintul 0 - 100 km/h si o viteza maxima limitata la 410 kilometri pe ora.

Pentru cei interesati direct de acest subiect, Bugatti nu s-a grabit sa anunte si suma pentru care s-a vandut noul "La Finale". In schimb, producatorul auto din Molsheim a preferat sa afirme ca pretul mediu al exemplarelor comercializate recent s-a ridicat la 2.3 milioane de euro.

Geneva 2015: Bugatti Veyron La Finale

Geneva 2015: Bugatti Veyron La Finale

Geneva 2015: Bugatti Veyron La Finale

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (8) Poze Bugatti Veyron La Finale
mai multe