Porsche 918 Spyder: 887 CP, 1.280 Nm, 0-100 km/h in 2.8 sec si record la Nurburgring!

Porsche 918 Spyder: 887 CP, 1.280 Nm, 0-100 km/h in 2.8 sec si record la Nurburgring!
  • Noul Porsche 918 Spyder debuteaza la Frankfurt in versiunea de serie
  • Valorile maxime numara pana la 887 cai putere si 1.280 Newton-Metri
  • Turul la Nurburgring este parcurs in numai sase minute si 57 secunde
Distribuie pe Facebook

Este oficial. Dupa mai bine de 12 luni de asptetare, succesorul spiritual al legendarului Porsche Carrera GT ni se dezvaluie astazi in toata splendoarea sa, cu ocazia deschiderii Salonului Auto de la Frankfurt din acest an.

Pana la 887 cai putere si 1.280 Newton-Metri

Nu mai reprezinta deja nici un mister pentru nimeni. Asa cum am tot precizat de-a lungul ultimelor luni, noul Porsche 918 Spyder ascunde sub capota, montat central, un propulsor V8 de 4.6 litri capabil sa puna la dispozitia celui aflat la volan nici mai mult, nici mai putin de 608 CP. Adaugam pe lista cu ingrediente magice si o pereche de motoare electrice ce ofera alti 286 CP, intregul ansambul livrand un total de 887 cai putere si un cuplu maxim care, in functie de treapta de viteza, variaza intre 917 si, atentie, 1.280 Newton-Metri!

Drept urmare, in ciuda faptului ca are o greutate de aproximativ 1.634 de kilograme, succesorul spiritual al legendarului Porsche Carrera GT accelereaza de la 0 la 100 km/h in doar 2.8 secunde. De asemenea, noul Porsche 918 Spyder se mai lauda si cu o acceleratie de la 0 la 200 km/h in 7.7 secunde, in timp ce pragul celor 300 kilometri pe ora este spulberat dupa fix 22 de secunde. In ceea ce priveste viteza maxima, supercarul hibrid promite o incursiune pana la bariera celor 345 kilometri pe ora.

Porsche 918 Spyder - Versiunea de serie

Un tur la Nurburgring in mai putin de sapte minute

Dar nu, nu acceleratia de la 0 la 100 km/h propusa de noul Porsche 918 Spyder reprezinta atractia principala. Nici aceasta si nici macar viteza maxima care se situeaza la cote mai mult decat impresionante. Atunci cand vine vorba de succesorul spiritual al legendarului Porsche Carrera GT, performanta care iese cu adevarat in fata este reprezentata de timpul la Nurburgring reusit supercarul hibrid al constructorului din Stuttgart.

Intr-o alta ordine de idei, noul Porsche 918 Spyder este primul automobil capabil sa parcurga cei peste 20 de kilometri ai circuitului german in mai putin de sapte minute. De asemenea, la un timp de sase minute si 57 de secunde, succesorul spiritual al legendarului Porsche Carrera GT se poate mandri ca este mai rapid chiar si decat extremul Ferrari 599XX, automobil care nu mai are nevoie de nici o introducere sau prezentare.

Porsche 918 Spyder - Versiunea de serie

Eficienta pe masura performantelor

Iar noul Porsche 918 Spyder nu este numai cel mai rapid automobil care a calcat vreodata asfaltul Iadului Verde, ci si cel mai eficient. De exemplu, supercarul hibrid al constructorului din Stuttgart are nevoie de pana la 3.3 litri de benzina pentru a parcurge clasica distanta de 100 de kilometri, in timp ce emisiile de dioxid de carbon nu depasesc pragul celor 79 de grame per kilometru.

Asta in modul combinat. In modul complet electric, succesorul spiritual al legendarului Porsche Carrera GT poate acoperi o distanta parcursa intre 16 si 32 de kilometri, in functie de cum conduce cel aflat in spatele volanului. Asta fiindca noul Porsche 918 Spyder este capabil sa ofere performante generoase si atunci cand sunt angrenate numai cele doua motoare electrice, performante precum o acceleratie de la 0 la 100 km/h in mai putin de sapte secunde si o viteza maxima de 150 kilometri pe ora.

Porsche 918 Spyder - Versiunea de seriePorsche 918 Spyder - Versiunea de serie

Pentru performanta maxima, pachetul Weissach este absolut necesar

Daca eficienta este insa ultimul aspect care intereseaza la impresionantul supercar hibrid al constructorului din Stuttgart, atunci inseamna ca pachetul Weissach reprezinta una dintre optiunile care nu trebuie sa lipseasca atunci cand vine vorba de al tau Porsche 918 Spyder. Nu de alta, dar acesta este garantul performantei absolute, este optiunea care, pe langa faptul ca imbunatateste aerodinamica masinii, contribuie si la reducerea greutatii acesteia cu aproximativ 35 de kilograme.

De asemenea, tot in numele reducerii greutatii, viitorii clienti ai noului Porsche 918 Spyder pot opta si pentru (aproape) infinite insertii de fibra de carbon, jante realizate din magneziu si chiar pentru o folie exterioara care sa inlocuiasca traditionala vopsea.

Porsche 918 Spyder - Versiunea de serie

Informatiile oficiale disponibile la acest moment nu ofera, din pacate, nici un detaliu cu privire la pret, insa se pare ca noul Porsche 918 Spyder, spre deosebire de rivalii sai pe nume Ferrari LaFerrari si McLaren P1, va putea fi achizitionat in schimbul unei sume compuse din "numai" sase cifre.

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (13) Poze Porsche 918 Spyder - Versiunea de serie
mai multe