Salonul Auto de la Frankfurt: Cele mai tari masini sport lansate la Frankfurt Motor Show 2013
In cazul in care cei 507 CP si 660 Nm oferiti de recent lansatul Continental GT V8 nu ti se par indeajuns, iar versiunea W12 twin-turbo de sase litri nu-ti surade de nici un fel, atunci afla ca britanicii de la Bentley ofera acum si o a treia optiune atunci cand vine vorba de gama Continental.
Asa cum precizam si in cursul saptamanii trecute, compania de automobile din Crewe a profitat de editia din acest an a Salonului Auto de la Frankfurt pentru a dezvalui in fata intregii planete noul Bentley Continental GT(C) V8 S, model care ofera prin intermediul unui V8 twin-turbo de patru litri undeva in jurul a 528 cai putere si 680 Newon-Metri. Valorile maxime sunt livrate si de-aceasta catre cele patru roti de o cutie automata ZF cu opt rapoarte, acceleratia de la 0 la 100 km/h coborand insa pana la pragul celor 4.5 secunde.
De asemenea, pe langa specificatiile tehnice mai sus enumerate - la care mai adaugam si o viteza maxima de 309 kilometri pe ora, noul noul Bentley Continental GT(C) V8 S se mai lauda si cu o suspensie modificata - mai rigida si mai joaca cu pana la zece milimetri, ca sa fim mai exact, plus un kit aerodinamic restilizat si jante pe 20 de inci, cu design in cinci spite duble.
Despre noul BMW i8 am tot scris in ultima perioada de timp, astfel ca de-aceasta data vom lasa fotografiile sa vorbeasca de la sine. Nu inainte insa de a reaminti tuturor ca hibridul sport din Munchen ofera un total de pana la 362 cai putere si 570 Newton-Metri - valori maxime rezultate din combinarea unui propulsor turbo in trei cilindri, cu o capacitate de 1.5 litri, ce livreaza rotilor spate 231 CP si 320 Nm, si a unui motor electric ce pune la dispozitia rotilor fata alti 131 CP si 250 Nm.
De asemenea, tot pe-aceasta cale reamintim si coeficientul aerodinamic de doar 0.26, respectiv greutatea ceva mai mica de 1.500 kilograme, toate aceste detalii lucrand in armonie pentru ca noul BMW i8 sa accelereze de la 0 la 100 km/h in aproximativ 4.4 secunde. Cat despre autonomie, hibridul sport din Munchen promite peste 500 de kilometri parcursi in modul combinat si numai 35 de kilometri in modul complet electric.
Bugatti Veyron Grand Sport Vitesse 'Legend Jean Bugatti'
Cel de-al doilea model din noua serie speciala Bugatti Legend omagiaza persoana lui Jean Bugatti, fiul lui Ettore si designerul impresionantului Type 57SC Atlantic. Automobilul cu pricina va fi fabricat in numai trei exemplare si va fi disponibil la vanzare in schimbul unei sume de 2.28 milioane de euro - pret care nu include TVA-ul sau alte taxe caracteristice statelor. O nimica toata pentru un viitor clasic.
Iata insa, mai pe larg, care sunt specialitatile propuse de noul Bugatti Veyron Grand Sport Vitesse 'Legend Jean Bugatti': o caroserie realizata integral dintr-o fibra de carbon finisata in nuanta "jet black", un set de jante forjate in doua culori, accente de platina regasite atat la nivelul grile frontale, cat si la nivelul logo-ul EB aplicat partii posterioare; plus un interior imbracat intr-o combinatie de bej si maroniu si accesorizat cu insertii de lemn, respectiv silueta legendarului Type 57SC Atlantic.
Principala atractie a noului Bugatti Veyron Grand Sport Vitesse 'Legend Jean Bugatti' abia acum soseste insa: propulsia este asigurata de o unitate W16 unitate quad-turbo de opt litri si 1.200 cai putere, capabila sa ofere acceleratii de-a dreptul fulminante!
Se remarca inca de la prima vedere printr-o caroserie dramatic-stilizata, finisata intr-un rosu contrastant si accesorizata cu dungi alb-albastre. Iese in evidenta, de asemenea, prin numeroase artificii aerodinamice (active) si prin jante cu design unic. Poarta un nume predestinat, care subliniaza cel mai bine caracterul sau.
Noul Ferrari 458 Speciale, caci despre el este vorba, ascunde sub capota un V8 de 4.5 litri si 605 cai putere, impresionanta creatie a constructorului din Maranello fiind astfel capabila sa se laude cu nici mai mult, nici mai putin de 135 cai putere per litru. Adaugam in ecuatie si greutatea de doar 1.290 kilograme, respectiv fantastica transmisie cu sapte rapoarte si dublu ambreiaj, iar primii 100 km/h vin dupa dupa fix trei secunde.
Acceleratia de la 0 la 200 km/h se realizeaza si ea intr-un timp la fel de impresionant, in circa 9.1 secunde mai exact, iar turul la Fiorano este parcurs in aproximativ 1 minut si 23.5 secunde - cu aproape 1.5 secunde mai repede comparativ cu cel reusit de 458 Italia. Suna bine, nu-i asa?
Lamborghini Gallardo LP570-4 Squadra Corse
Standul Lamborghini din cadrul Frankfurt Motor Show nu a mai stralucit ca altadata, constructorul italian sosind la editia din acest an a salonului auto german cu o noua editie speciala a modelului Gallardo. O editie speciala pe nume Squadra Corse, care omagiaza departamentul de motorsport al companiei din Sant'Agata Bolognese si care are la baza o alta editie speciala - editia Gallardo Super Trofeo.
Intr-o alta ordine de idei, noul Lamborghini Gallardo LP570-4 Squadra Corse vine la pachet cu un propulsor V10 de 5.2 litri, numai bun pentru a livra celui aflat la volan, asa cum o sugereaza si denumirea sa, undeva in jurul a 570 cai putere. Alte detalii includ transmisie e-gear cu sase rapoarte, sistem de tractiune integrala si greutate de 1.340 kilograme, supercarul italian reusind astfel o viteza maxima de 320 kilometri pe ora. Asta dupa un 0 - 100 km/h in numai 3.4 secunde si un 0 - 200 km/h in circa 10.4 secunde.
Pe plan estetic, noul Lamborghini Gallardo LP570-4 Squadra Corse propune linii si muchii dintre cele mai ascutite, plus eleron de dimensiuni generoase, respectiv interior ornat cu insertii de alcantara si accente de fibra de carbon.
Dupa mai bine de 12 luni de asptetare, a venit momentul ca succesorul spiritual al legendarului Porsche Carrera GT sa ni se dezvaluie in cele din urma in toata splendoarea sa, in versiunea de productie.
Noul Porsche 918 Spyder, caci despre el este vorba, a luat prin surprindere editia din acest an a Salonului Auto de la Franfkurt, nu atat prin specificatiile tehnice sau prin aspectul vizual, cat prin performanta reusita in cadrul complexului de la Nurburgring: pe data de 4 septembrie, impresionanta nava amiral a constructorului din Stuttgart a spulberat recordul Iadului Verde, supercarul german devenind primul model de serie capabil sa parcurga cei peste 20 de kilometri ai infricosatorului circuit in mai putin de sapte minute.
Si totul se datoreaza in mare parte trenului de rulare hibrid, ce combina un V8 de 4.6 litri pe benzina cu doua motoare electrice pentru un total de 887 cai putere si un cuplu maxim care, in functie de treapta de viteza, variaza intre 917 si, atentie, 1.280 Newton-Metri! Un tren de rulare care ajuta nu doar la o acceleratie de la 0 la 100 km/h in 2.8 secunde, respectiv o viteza maxima de 345 kilometri pe ora, ci si la obtinerea unui consum de carburant de numai 3.3 litri la 100 kilometri.
Nu este la fel de nobil precum Bentley Continental GT V8 S. Nu arata la fel de impresionant precum BMW i8. Nu omagiaza nici o legenda precum Bugatti Veyron Grand Sport Vitesse 'Legend Jean Bugatti'. Nu se bucura de elemente aerodinamice precum Ferrari 458 Italia. Nu suna la fel de brutal precum Lamborghini Gallardo LP570-4 Squadra Corse si nici macar beneficiaza de o tehnologie revolutionara precum Porsche 918 Spyder. Cu toate acestea, noul Volkswagen Golf R este unul dintre cele mai anticipate debuturi de la Frankfurt Motor Show 2013 si, totodata, unul dintre cele mai asteptate automobile sport ale acestui sfarsit de an.
Iar motivele sunt cat se poate de evidente, printre acestea numarandu-se un propulsor turbo de doi litri si 300 cai putere, un sistem de tractiune integrala, patru diferentiale electronice integrate in ESP, suspensie ajustabila si sistem de franare de inalta performanta. Mult mai impresionanta insa decat tot ce am precizat pana acum este capacitatea de accelerare a noului Volkswagen Golf R: atunci cand este echipat cu transmisia DSG cu dublu-ambreiaj, hot-hatch-ul german are nevoie de numai 4.9 secunde pentru a atinge primii 100 kilometri pe ora!
- Vezi albumul #2 (27 poze)
- Vezi albumul #3 (20 poze)
- Vezi albumul #4 (19 poze)
- Vezi albumul #5 (15 poze)
- Vezi albumul #6 (31 poze)
- Vezi albumul #7 (18 poze)
- Audi q5 quatro 2017 23800 € Bmw 520 diesel 2009 8200 € Mercedes a 160 a160cdi 2010 2900 €
- Nissan leaf tekna special 2019 21150 € Kia carens euro 5b 2015 7950 € Peugeot 307 sw 1.6 hdi 110 cp panoramica climatronic an fab. 2004 11500 Lei
- Dacia duster 4x4 , 1,5 dci 2016 7990 € Fiat 500 motor 1200-12v benzina +gpl din fabrica 2013 5890 € Prelungire bara spate spoiler difuzor vw passat cc 2008-2012... 783 Lei
- Opel zafira 1.9 cdti 2005 1999 € Vw amarok 2.0 tdi 2011 10999 € Opel antara 2.0 cdti 2007 4290 €
- Vw golf 7 facelift 1.4 tsi 150 cp (distributie curea) rulaj... 12500 € Kia sportage 1.6 crdi active smartdrive 2012 498 € Set 4 anvelope vara 17 inch michelin primacy hp 225/50 r17 750 Lei
- Bmw 118 n47 2008 4500 € Mitsubishi asx euro 5 2012 7950 € Vw golf 2.0 tdi 2017 10500 €
- Peugeot 407 1.6diesel distributie+revizie noi 2006 2500 € Citroen c3 1.4diesel euro 5 automat panoramic 2012 6700 € Vw golf 1.6 tdi 2010 3900 €
- Skoda yeti 2.0 diesel 2012 6790 € Polita tavita capac portbagaj land rover freelander 1 3 usi... 349.99 Lei Mini cooper s countryman all4,j.c.works 194cp 2014 12500 €
- Dacia sandero 1200 benzina euro 5 2016 4500 € Vw touran diesel 2011 5790 € Ford s-max 2.0 2011 6200 €
- Bmw 730 diesel euro 5 / 258 cp 2014 24000 € Nissan qashqai 1,2 benzina turbo 2017 11750 € Volvo v50 2.0d 2008 100 Lei
- Bmw x5 3.0d 2011 12900 € Mitsubishi asx 150 cp 2012 7950 € Skoda yeti 2.0 tdi 2010 6890 €
- Vw passat gmo 2017 11900 € Peugeot 206 1.4gpl a/c electroce 123000km 2007 1899 € Mercedes sprinter 163 cp euro 5, stare tehnica perfecta 2012 15800 €