Stop Joc: Mercedes anunta cifrele si numerele noului C63 AMG

Stop Joc: Mercedes anunta cifrele si numerele noului C63 AMG
  • Noul Mercedes promite un V8 bi-turbo de patru litri
  • Valorile maxime numara pana la 510 CP si 700 Nm
  • Consumul mediu se anunta de 8.2 litri la 100 de km
Distribuie pe Facebook

Noile Audi RS4, BMW M3 / M4 si Lexus RC F au motive serioase sa se teama. Urmatoarea generatie a modelului Mercedes C63 AMG promite un total de 510 CP si 700 Nm in dreptul valorilor maxime, surclasandu-si astfel fara drept de apel competitia directa.

Multe s-au spus si scris pana acum despre noul Mercedes C63 AMG, insa abia astazi putem confirma faptul ca urmatoarea generatie a modelului german de inalta performanta va veni la pachet impreuna cu o motorizare V8 bi-turbo de patru litri, capabila sa livreze celui aflat la volan pana la 510 cai putere si 700 Newton-Metri.

Din pacate, oficialii producatorului de automobile din Stuttgart nu s-au grabit sa precizeze si timpul necesar realizarii acceleratiei de la 0 la 100 km/h sau viteza maxima nelimitata, acestia preferand sa aduca in discutie cei 8.2 litri la 100 de kilometri caracteristici consumului mediu de carburant - un record absolut pentru segmentul de piata in cauza.

Asadar, acestea fiind spuse, noul Mercedes C63 AMG se anunta un rival de temut pentru actualele Audi RS4, BMW M3 / M4 si Lexus RC F, urmatoarea generatie a modelului german de inalta performanta surclasandu-si fara drept de apel competitia directa la capitolul valori maxime. Iar asta fara sa faca vreun fel de "abuz" din punctul de vedere al consumului de carburant.

Conform informatiilor (neoficiale) disponibile la acest moment, premiera mondiala va avea loc inainte de sfarsitul anului in curs, fie in cadrul Salonului Auto de la Paris de luna viitoare, fie cu ocazia evenimentului Los Angeles Auto Show desfasurat in perioada 21 - 30 noiembrie.

Pe langa caracteristicile mai sus mentionate, este de asteptat ca noul Mercedes C63 AMG sa mai dispuna si de o transmisie cu dublu ambreiaj, respectiv suspensie si sistem de franare special proiectate.

Nu vor lipsi din peisaj, nici detaliile vizuale unice, urmatoarea generatie a modelului german de inalta performanta deosebindu-se de versiunea standard atat prin spoilerele fata / spate agresiv stilizate si jantele de dimensiuni generoase, cat si prin volanul dotat cu design in trei spite si parte inferioara plata, scaunele cu suport lateral marit si vitezometrul gradat pana la 320 de kilometri pe ora.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Masini tari DATA PUBLICĂRII: 19 Septembrie 2014