Audi A3 by Adrian - fraternizarea romano-italiana intr'ale tuningului

Audi A3 by Adrian - fraternizarea romano-italiana intr'ale tuningului
Stiti ceva? Jos palaria pentru romanii care si-au facut un rost in alte tari, bravo lor! Insa acolo unde au plecat, nu au uitat de pasiunea lor: masinile si tuningul lor. Asa si Adrian, care are un Audi A3 din 1999. Insa nu a pututu sa-l lase asa cum a iesit din fabrica... Si s-a pus pe modificari serioase. Haideti sa vedem povestea unei masini care se tot plimba din Italia, in Romania si retur.
Distribuie pe Facebook

Adrian a modificat acest Audi A3 de-a lungul timpului, nu au aparut toate modificarile deodata. Ore lungi de munca, reglaje si finisaje, pana cand masina a ajuns in stadiul actual.

Audi A3 by Adrian - fraternizarea romano-italiana intr'ale tuningului Audi A3 by Adrian - fraternizarea romano-italiana intr'ale tuningului

Masina a cumparat-o din Italia - este vorba de un A3 din 1999 de 102 cp. A adus-o in Romania, iar primul lucru pe care l-a facut, a fost sa o vopseasca. Asta pentru ca italienii nu sunt cei mai buni soferi din lume si masina era cam atinsa la exterior. Si odata cu vopseaua veche au disparut si toate siglele, emblemele si insemnele Audi de pe haion. Dupa vopsea, au inceput modificarile. Primul lucru a fost montarea unei folii Llumar pe geamuri. Iar la luneta s-a mai intamplat ceva: stergatorul a fost eliminat, pentru a sublinia putin imaginea clean.

Audi A3 by Adrian - fraternizarea romano-italiana intr'ale tuningului Audi A3 by Adrian - fraternizarea romano-italiana intr'ale tuningului

Au urmat mici modificari pe partea mecanica: sistemul original de suspensii a fost inlocuit cu unul sport Ta-Technix, la fel si arcurile, iar etrierele au vopst vopsite in rosu. Nu era necesara schimbare franelor cu unele mai mari si mai performante, pentru ca sub capota nu prea s-a umblat. A urmat montarea unei alarme, un sistem cu xenon si eliminarea grilei cu stema Audi. In locul acesteia Adrian a montat plasa neagra. Luminile au avut si ele parte de modificari... De exemplu stopurile originale au fost inchise la culoarea, "smoked", cu lac special amestecat cu vopsea neagra. Nu prea inchise la culoare, incat sa te injure soferii din spate ca nu vad cand pui frana, dar nici prea deschise, incat sa contraseze cu aspectul general al masinii negre. In plus, semnalele originale au fost si ele inlocuite cu unele albe, de pe un A3 mai nou.

Audi A3 by Adrian - fraternizarea romano-italiana intr'ale tuningului Audi A3 by Adrian - fraternizarea romano-italiana intr'ale tuningului

Asa cum era de asteptat, si jantele au avut la randul lor de suferit... in bine! Cele originale, pe 15 inch din aluminiu, au fost inlocuite cu unele RX ZW3 pe 17 inch, late de 8 fata si 9 spate, incaltate cu Dunlop Sport 9000, 205 pe fata si 215 pe spate latime. Iar la un moment dat, modificarile exterioare au luat pauza... Pentru ca s-au mutat la interior, pe partea de car-audio.

Nu putini sunt amatorii de tuning care vor sa simta tabla ca vibreaza la masina lor... Iar pentru asta, la acest Audi, un subwoofer cu doua difuzoare Sony a fost montat in portbagaj. Un amplificator tot Sony si 2 condensatoare, impreuna cu un crossover Pioneer controlau toti cei 1300 W rms. Unitatea centrala este un Alpine CDE 102 Ri, din care pleaca sunetul in difuzoarele din portiere, dar si in noile montate 6x9 Hifonics Zeus.

Audi A3 by Adrian - fraternizarea romano-italiana intr'ale tuningului

Si daca tot suntem la interior, sa nu-l lasam nici pe acesta original, a zis Adrian... Folia cu textura 3D a fost lipita pe consola centrala, scaunele au primit incalzire, gurile de ventilatie au fost inlocuite cu cele pe led, de pe modelul 2003, fetele de usi au fost inlocuite cu unele model nou cu stop si lumina pentru picioare si leduri la incuietori. Plafonul a fost si el inlocuit cu unul mai nou, iar SMD-urile din bord au fost schimbate. Adica Adrian a reusit sa-i dea aspectul masinii sale din 1999, cel al modelului mai nou, cu facelift, din 2003.

Insa atingerea finala a fost la exterior, unde farurile originale au fost schimbate tot cu unele originale, dar modelul cu facelift... Montarea lor nu a fost usoara, pentru ca a fost nevoie de taierea tablei de la aripi, insa in final au avut loc. Dar pentru a le da un aspect special, care sa se potriveasca cu masina neagra si rotile in doua culori, farurile au fost si ele putin... umblate. Sticla a fost data jos si interiorul a fost vopsit negru, iar semnalizarile smoked. O pereche de pleoape a fost ultima modificare la exterior a micutului A3.

Pe partea de performanta, nu s-a intamplat mare lucru. Insa masina a avut la un moment dat evacuare completa sport si admisie de aer rece. Oricum, la motorul 1.6 nu era o diferenta mare, poate doar la sunet, insa acestea au fost demontate, pentru ca masina a fost la ITP in Italia. Si acolo nu prea e Romania... Nu orice tuning trece normele de poluare si siguranta.

Audi A3 by Adrian - fraternizarea romano-italiana intr'ale tuningului

Cam asta este povestea masinii lui Adrian, romanul italian. Iar masina, una germana, cu proprietar roman si domiciliu italian, reprezinta inca un exemplu ca pasiunea pentru tuning nu cunoaste limite. Nu cunoaste nici granite sau culturi diferite, ci stie una si buna: tuningul se face pentru propria placere, asa cum iti place tie!

IMPORTANT: Daca ai cunostinta de o masina in care s-au investit multe ore de munca, pasiune si sacrificii sau chiar masina ta intruneste aceste conditii, nu ezita si trimite un e-mail la office@4tuning.ro cu detalii complete si poze ale masinii tale. Imparte cu restul pasionatilor de tuning povestea din spatele proiectului tau, fa-ti masina vedeta pe 4Tuning!

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (71) Poze Audi A3 by Adrian - fraternizarea romano-italiana in tuning
mai multe