Audi R-TT - Diavolul se imbraca de la MTM

Audi R-TT - Diavolul se imbraca de la MTM
Daca diavolul se imbraca de la Prada, atunci un TT nevinovat unde ar putea sa devina teribil de obraznic? I-a vandut cineva un pont, cica s-ar vinde kituri exterioare de R8 la Motoren Technik Mayer, dar nu pentru oricine, ci doar pentru cei alesi. S-a simtit cu musca pe capota si dus a fost. Ce-a iesit, vedeti si voi. Red Devil R-TT e iute la manie si mereu in cautare de noi victime, pe care le gaseste si le intrece usor.
Distribuie pe Facebook

Lucrurile s-au complicat si mai mult cand si-a gasit noul proprietar. Nu s-au inteles la inceput de nicio culoare: unui vroia sa tina acul numai pe rosu, iar altul incerca sa-l mai domoleasca, mai ales pe drumurile din Romania. Pana la urma, s-a lasat cu o intelegere scrisa. Alin si-al sau Red Devil au semnat pe hartie ca se vor "da" numai cand e cazul si cu cine se cuvine.

Audi R-TT - Diavolul se imbraca de la MTM

R-TT-ul de fata a fost masina oficiala a celor de la MTM si, ca dovada, are multe incarcatura istorica, chiar daca s-a nascut in 2007. Zeci de teste pe dyno si pe circuit, un roman intreg cu documentatie si multe aparitii in revistele si pe posturile tv internationale.

Audi R-TT - Diavolul se imbraca de la MTM

Specialistii de la MTM au pus bestia pe cai mari. Puterea rezultata ar putea sa te stranga la un moment dat mai ceva ca o camasa de forta, dar cui ii pasa, cat timp o ai la picioare? Sub capota se agita un motor de 2.0 Turbo FSI de 313 CP, atinsi la o turatie de 6150 RPM, in timp ce cuplul maxim de 395 Nm e inregistrat la 3200 RPM. In functie de suprafata si aderenta, Red Devil R-TT poate face sprintul 0-100km/h cat ai zice "drace!", undeva intre 5,3s si 6,0s. Nu vorbim urat, ci doar ne imaginat senzatia traita de sofer cand calca pedala pana la 273 km/h, viteza maxima a proscrisului. Pe circuitul de la Hockenheim, R-TT MTM a scos un timp de 1:16, 7 pe tura.

Audi R-TT - Diavolul se imbraca de la MTM

"Da' ce-l face, dom'le, asa rau?", ar intreba unii. Cam totul. In primul rand, si-a rotunjit stock-ul cu 113 CP si 115 Nm, castigati preponderent din modificarile aduse motorului. Sistemul de evacuare, injectoarele high flow, rampa de injectoare, downpipe-ul, intercooler-ul, filtrul, supapa de recirculare (DV), turbina noua si mai mare sunt elementele principale care ii permit lui Red Devil sa maraie la altii, fara sa-i fie teama de o eventuala infrangere.

Audi R-TT - Diavolul se imbraca de la MTM

Unele masini s-ar opri aici, dar cei de la MTM au mers mai departe cu schimbarile in bine pentru a-l face pe Red Devil R-TT mai rau: diferential blocabil, evacuare MTM din inox cu patru tevi de 89 mm si suspensie KW V3 reglabila ca duritate si cursa. Desigur, Red DEvil sta bine la capitolul Putere, dar mai trebuie sa si opreasca in conditii de siguranta. Sistemul de franare este unul Brembo, cu discuri de 380 mm X 34 mm pe fata, tocmai bun pentru a garanta o distanta de franare 100 - 0 km/h de 37,8 m.

Audi R-TT - Diavolul se imbraca de la MTM

Cuprinsi de febra motorului, uitaram de exterior. De parca asa e mai frumos, am lasat cireasa de pe prajitura sa astepte si acum o impartim frateste. Cand aud "Prada", domnisoarele zambesc elegant si isi pregatesc cardul de larg consum. Barbatii prefera sa se exteriorizeze. Adica sa isi puna un kit exterior la masina. Bun si asa, o demonstreaza si R-TT-ul Red Devil, care a primit un costum pretentios, numit MTM r8 Optic.

Un asemenea accesoriu vestimentar te obliga si la niste pantofi cizelati, ca urmare Red Devil a primit un set de jante cucuiete ET 50 MTM Bimoto - Titan Polished de 8,5 X 19 inci, ca sa nu-l stranga la alergare si cauciucuri Continental SportContact3.

Plictisit de atentia acordata, demonul decide sa ne arate interiorul si-apoi sa-si vada de-ale lui. Aici, Alin a ales sa urmeze o linie simplista, fara exagerari: scaune sport incalzite, combinatie de tapiserie din piele Nappa-Alcantara, volan sport cu trei spite imbracat in piele, Xenon Plus, sistem de monitorizare a presiunii din pneuri si cruise control. In sprijinul comunicatiei la bord, s-a mai adaugat si un modul bluetooth. CD Changer-ul, sistemul BOSE Surround si head unit-ul Audi Concert se ocupa cu muzica, pe care o poti asculta doar dupa ce te-ai plictisit de sunetul superb al motorului.

Audi R-TT - Diavolul se imbraca de la MTM

Se vede treaba ca Red Devil R-TT de la MTM nu sta degeaba. "Lista neagra" a "victimelor" sale cuprinde nume mari ale soselei, ca BMW 335i, BMW M3 (E46), Audi S3, Porsche Carrera 996 sau Mitsubishi Evo IX, intrecute, ce-i drept, din mers, dupa cum spune Alin.

Audi R-TT - Diavolul se imbraca de la MTM

Pe final, Diavolul Rosu Audi R-TT ne-a spus c-ar vrea sa ne mai vada, dar nu oricum, ci doar daca aducem si doua-trei fete frumoase care sa-i tine de urat pe parcursul sedintei foto. Dupa ce a aparaut in atatea ipostaze, s-a obisnuit cu viata de vedeta si vrea sa debuteze si-n muzica, la un concurs de "ambalat" motoare si scrasnete de roti.

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (13) Poze Audi R-TT by MTM
mai multe
Publicat în categoria: Masini tunate din Romania DATA PUBLICĂRII: 18 Noiembrie 2009