BMW 323i - Povestea unui BMW cu aere de Motorsport
Masina este un BMW e46 323, pe care a cautat-o mult, deoarece vroia sa masina sa indeplineasca doua criterii - sa fie neagra si cu putini kilometri la bord. "In plus, un sedan in 4 usi este si practic", spune Razvan.
"Cand am cumparat-o, masina era stock. Avea doar semnalizatoarele albe in fata si niste jante M pe 17. In acelasi an in care am luat masina, am ajuns dintr-o greseala pe site-ul www.e46fanatics.com, o biblie pentru posesorii acestui model. Acolo am cautat idei, am primit si faturi si feedback de la oamenii care deja aveau masinile super, toti de acolo au fost si sunt foarte de treaba, ajutatori.
In primul an am cumparat pachetul Aerodinamic si jante BBS Challenge pe 18, evacuare Eisenmann, faruri xenon cu Angel Eyes si un head-unit cu MP3, dupa care mi-am zis ca masina e gata. Masina a primit si atunci comentarii pozitive, dar intrebarea "Si acuma ce mai pui in ea?" tot revenea. Jantele BBS Challenge devenisera deja prea obisnuite si stiam ca trebuie schimbate.
Din iarna anului 2005 am inceput sa imi formez o idee cum as vrea sa fac masina sa imi placa mie si sotiei mele. Ne-am uitat impreuna pe site-uri specializate si am inceput sa dau comenzi prin America, Hong Kong si Europa. Capota Vorsteiner GTR de carbon a fost primul exemplar facut de ei, eu am primit prima bucata din Europa, si a treia din lume ca si test. Din Hong Kong am luat portbagajul CSL, din America am cumparat spoilerul fata M3 cu buza de carbon Strassentech, eleronul pe geamul din spate AC Schnitzer carbon si diffuser de sub spoilerul spate AC Schnitzer tot din carbon.
La fel si cu pragurile Hamann GTR. Evacuarea de inox Eisenmann Race 4X70 mm am comandat-o pentru ca sunetul sistemului mi-a placut la nebunie si, din cate stiu eu de pe forumuri, sunt al doilea din lume care are acest sistem pe un 323i. Jantele Breyton Spirit Black 9X19 au fost o alegere usoara, de indata ce acestea au iesit pe piata in octombrie 2005, am stiut ca astea se vor potrivit perfect la culoarea masinii. Le-am incaltat cu anvelope Dunlop SP9000 235/35 ZR19. Tot la exterior am pus si stopurile cu LED care sunt de mare efect si oglinzile laterale de M3. Sub capota nu este nimic modificat deocamdata, in afara de prezenta unui filtru conic K&N.
La interior nu prea am facut multe, doar am schimbat pielea care era negra cu piele de la BMW in doua culori, negru si gri. Am schimbat si volanul cu unul M3 Individiaul, covoare Hamann, schimbator M3 iluminat si pedalier din carbon.
La capitolul sunet am optat pentru un design vazut pe acel forum de mai sus. O incinta de basi din fibra de sticla, construita special pentru 4E46, cu 3 difuzoare de 10'' MB Quart, un amplificator Kicker KX 1200.1 ascuns in spatele incintei, o jante cromata WORK 18'' sub care este plasat inca un amplificator Kicker KX 350.4, iluminata cu neon si LED-uri.
Boxele de pe fata sunt ca si subwooferele, MB Quart, iar cele de pe spate sunt Rainbow. Condensatorul insarcinat cu tensiunea sistemului este Stinger. Deocamdata in masina am doar un HU Alpine CDA9855 care da un sunet de calitate, dar la primavara vreau sa imi pun DVD playe rsi 2-3 monitoare in masina.
Am facut masina asta ca sa arate exact cum am vrut eu, nu am tinut cont de parerile altora care imi spuneau sa o las mai jos, sa pun un spoiler mai mare in spate sau sunet mai puternic ca sa o pot duce la show-uri. Am vrut o masina frumoasa, o masina practica, pe care o pot folosi si pe drumurile din Romania. Masina m-a dus in vara asta la mare, prin toata Moldova, prin muntii din Bicaz si pana la Oradea, pe cele mai proaste drumuri posibil.
Ca planuri de viitor, am cateva care trebuie sa le indeplinesc. Ideea este ca masina sa ii ramana sotiei mele cand eu imi voi lua un M3 care va fi modificat la fel de mult ca si acest Sedan. Cu putin timp, ceva mai multa munca si convingere, nu va dura mult pana cand planurile se vor materializa intr-o masina reala, cel putin la fel de frumoasa ca aceasta".
Noi spunem ca nu este usor sa faci un BMW mai frumos, mai "curat" si totodata mai practic ca acest sedan 323 facut de Razvan. Poate ca tot el va reusi cu urmatorul BMW, un M3, pe care asteptam sa-l prezentam cat mai curand posibil.
- Mitsubishi asx 150 cp 2012 7950 € Bandou ornament lampa lampi numar maner clapeta actionare... 299.99 Lei Skoda roomster diesel 2013 4350 €
- Bmw 118 n47 2008 4500 € Fiat 500 motor 1200-12v benzina +gpl din fabrica 2013 5890 € Mini cooper s countryman all4,j.c.works 194cp 2014 12500 €
- Mercedes citan 2016,clima 2016 7500 € Dacia sandero 1200 benzina euro 5 2016 4500 € Peugeot 206 1.4gpl a/c electroce 123000km 2007 1899 €
- Skoda octavia 2 vrs extra dotari laurin&klement 1.6 mpi gpl... 7500 € Bmw 520 diesel 2009 8200 € Motor mercedes viano an 2013 euro 5 13685 Lei
- Mercedes sprinter 163 cp euro 5, stare tehnica perfecta 2012 15800 € Rama grila radiator hyundai ioniq facelift (2019-2022) cod... 270 Lei Set 4 anvelope de vara noi 235/40r19 96w bridgestone potenza s001 2200 Lei
- Ford focus cabrio 2007 3500 Lei Polita tavita capac portbagaj land rover freelander 1 3 usi... 349.99 Lei Vw amarok 2.0 tdi 2011 10999 €
- Mitsubishi asx euro 5 2012 7950 € Set 4 anvelope vara 17 inch michelin primacy hp 225/50 r17 750 Lei Peugeot 307 sw 1.6 hdi 110 cp panoramica climatronic an fab. 2004 11500 Lei
- Opel antara 2.0 cdti 2007 4290 € Opel zafira 1.9 cdti 2005 1999 € Grila aerisire mazda 6 gg ( 2002-2007 ) 50 Lei
- Nissan leaf tekna special 2019 21150 € Vw touran diesel 2011 5790 € Fiat 500 x benzina+gpl 1.6 aspirat navigatie,pilot... 11750 €
- Prelungire bara spate spoiler difuzor vw passat cc 2008-2012... 783 Lei Skoda octavia automata, euro 6 2019 10600 € Vw golf 1.6 tdi 2010 3900 €
- Kia carens euro 5b 2015 7950 € Skoda yeti 2.0 diesel 2012 6790 € Peugeot 407 1.6diesel distributie+revizie noi 2006 2500 €
- Bmw 730 diesel euro 5 / 258 cp 2014 24000 € Th-10399 blocaj volanta motor ford diesel și benzina 35 Lei Skoda octavia 1.6d 2014 6700 €