Mercedes-Benz CLS by Pyp Hot Tuning

Mercedes-Benz CLS by Pyp Hot Tuning
Cand vrei o masina unicat, nu ai alta posibilitate decat sa te duci cu ea la un meserias care face lucrari custom. Fie ca omul lucreaza in tabla sau fibra de sticla, ii spui ce doresti si poti sa fii sigur ca la finalul lucrarii nu va mai exista o masina ca a ta pe strada. Asa s-a intamplat si cu acest superb Mercedes-Benz CLS care a trecut prin mana lui Alin Opritescu si a devenit unicat. Iata povestea unei lucrari curate, elegante, ce se potriveste de minune cu masina-gazda.
Distribuie pe Facebook

Numele de Alin Opritescu nu este de ieri, de azi in lumea tuningului cu fibra de sticla. El a facut si cel mai cunoscut Nissan 300ZX din Romania, cel portocaliu, transformat in Lamborghini. De la Pyp Tuning a plecat galben si a ajuns intr-un atelier din Arad, unde a fost vopsit portocaliu si cei de acolo si-au insusit toata lucrarea. Nu e frumos, dar se mai intampla in Romania... Lucrarea la acel Nissan a durat o luna de zile, pentru ca a fost refacut din fibra de sticla tot exteriorul. Tot la Pyp Hot Tuning a fost facut si Opelul Astra a lui Ionut Carry, prezentat nu demult si pe 4tuning. Ionut a spus si atunci ca masina a fost realizata de Pyp, nu a ascuns acest lucru cum s-a intamplat in cazul Nissan-ului, si asta e de apreciat.

Mercedes-Benz CLS by Pyp Hot Tuning

In prezent, Alin are un spatiu de 420 mp cu cabina de vopsit noua si toate utilajele noi. Ultimul proiect al lui Alin este acest CLS, care este al lui Florin din Slatina. Masina are un motor de 3500 cmc pe benzina, ce produce 287 cp. Si chiar daca CLS-ul este una dintre cele mai frumoase creatii marca Mercedes, proprietarul a zis ca se poate si mai bine. Asa ca s-a prezentat cu ea la meseriasul Alin in varsta de 31 de ani care lucreaza in fibra de peste 10 ani.

In cazul acestei masini vom discuta de styling exterior. Adica de o modificare totala a caroseriei. Nu vorbim de imbunatatiri sub capota, pe partea mecanica sau la cea de sunet. Vorbim de tuning exterior custom.

Mercedes-Benz CLS by Pyp Hot Tuning

Bara fata a primit o prelungire care a coborat-o cu 4cm fata de cea originala. Aripile laterale au fost si ele scoase in exterior, pentru ca proprietarul, Florin, a vrut sa fie mai evidentiate. Pasajele fata au fost marite in asa fel incat sa permita montarea unor flanse distantiere de 2 cm, totodata modificand linia care cobora in jos pe bara. Alin a avut grija la fiecare element modificat sa nu strice liniile originale ale masinii, care fac din modelul CLS o masina atat de speciala. Per total, masina parea prea ingusta si ascutita pentru lungimea ei, idee de la care au plecat toate modificarile.

Mercedes-Benz CLS by Pyp Hot Tuning

Modificarile au continuat cu pragurile. Acestea au primit o linie curba inversa cu linia portierelor, tocmai pentru a evidentia faptul ca masina este mai lata in zona rotilor decat in zona usilor. Pentru asta, pragurile au fost lipite de caroserie in capate si bombate la mijloc.

Mercedes-Benz CLS by Pyp Hot Tuning Mercedes-Benz CLS by Pyp Hot Tuning

Lucrarea a continuat firesc cu pasajele rotilor spate. Acestea au fost latite pentru a permite montarea unor flanse late de 3 cm. In spate bara a fost modificata pentru a continua cu pasajele rotilor si a fost montat un difuzor integrat in ea. Modelul ales a fost special adaugat astfel incat tevile de esapament sa iasa pe liniile portbagajului. Mai exact, niciun element sau nicio modificare nu a fost facuta la intamplare. Evacuarile duble sunt de inox cu coloana directa, renuntandu-se la tobele originale. Sunetul rezultat este unul asemanator motoarelor AMG.

Mercedes-Benz CLS by Pyp Hot Tuning

Dupa ce a realizat barile, pasajele aripilor si pragurile, Alin a trecut la portbagaj. Capota portbagajului a primit un eleron care se continua pe aripile spate ale masinii. "Am hotarat sa montez acest eleron tocmai pentru a anula imaginea CLS-ului de masina ascutita, inclusiv in spate. Toate piesele sunt integrate in caroserie fara sa se cunoasca faptul ca au fost aplicate ulterior" spune Alin.

Mercedes-Benz CLS by Pyp Hot Tuning

O munca titanica a fost si la pregatirea masinii pentru vopsit. Aceasta a durat 2 saptamani din cele 7 in care s-a desfasurat toata lucrarea de la A la Z. Pe piesele montate s-au aplicat 2 maini de chit de pistol ulterior finisajului, iar apoi filer tot in 2 maini. A urmat vopseaua, care este una custom, fara cod, masina de baza avand un negru mat cu perla visinie. Straturile finale au fost cele 2 si jumatate de lac, inaintea rezultatului final. Si ce rezultat!

Lucrarea completa de modificari exterioare si vopsitorie a costat 3000 de Euro, iar flansele de roti si sistemul de evacuare ince 700 de Euro. Un pret decent pentru un rezultat excelent, unic in toata lumea si de foarte buna calitate. La imaginea globala a masinii finalizate poate ar fi completat peisajul un set de jante mai mari, cu anvelope joase, dar acolo deja era alegerea proprietarului.

Mercedes-Benz CLS by Pyp Hot Tuning Mercedes-Benz CLS by Pyp Hot Tuning

Iata in sfarsit una dintre putinele lucrari custom din ultima vreme, prezentate pe 4tuning. Nu e greu sa cumperi un body-kit complet gata de montat, nu e greu sa montezi pe masina piese aftermarket. Insa atunci cand iti iei angajamentul sa faci o masina custom, completa, trebuie sa ai ceva maiestrie si curaj ca sa garantezi un rezultat final excelent. Si cei de la Pyp Hot Tuning au reusit!

Click mai jos pentru galerie foto completa cu toata lucrarea, peste 150 de poze!

Mercedes-Benz CLS by Pyp Hot Tuning


IMPORTANT: Daca ai cunostinta de o masina in care s-au investit multe ore de munca, pasiune si sacrificii sau chiar masina ta intruneste aceste conditii, nu ezita si trimite un e-mail la office@4tuning.ro cu detalii complete si multe poze! Imparte cu restul pasionatilor de tuning povestea din spatele proiectului tau, fa-ti masina vedeta pe 4Tuning!

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (163) Poze Mercedes-Benz CLS by Pyp Hot Tuning
mai multe