Mister Speedster - Opel Speedster Turbo

Mister Speedster - Opel Speedster Turbo
Da, stim ce o sa spuneti - de ce nu am prezentat-o pana acum? Recunoastem, nu avem nicio scuza, cat de mica. Dar in sfarsit a venit si la noi pe site singurul Opel Speedster Turbo din Romania, de la Speedline Motorsport. O masina facuta pentru a concura, facuta pentru curse si, de ce nu, facuta sa intoarca multe priviri pe strada. Le-a intors si pe ale noastre, nu gluma ...
Distribuie pe Facebook

Masina lui Pepy este foarte cunoscuta in lumea curselor legale din Romania. Nu de alta, dar a castigat de 3 ori consecutiv  grupa D, grupa de maximum 200 cp, masina avand 199,6 cp. Asta cu motorul stock, un ecotec de 2.0 l 16 valve turbo. Nu numai ca masina este una usoara, de numai 1050 kg, dar motorul este si el intr-o pozitie predestinata circuitului, si anume este pozitionat central, in spatele soferului.

Mister Speedster - Opel Speedster Turbo

Ce mai incolo si incoace, este un kart ceva mai maricel cu un motor pe masura. Destul cat sa faca 0-100 in 4.9 secunde. Cel putin asa anunta fabricantul german, insa masuratorile facute de proprietar spun altceva. Ce-i drept, si cu ceva ajutor de la softul EDS si instalatia de Nitro NX umeda - 4.2 secunde cu plecare de pe loc, cu nitro activat.

Mister Speedster - Opel Speedster Turbo

Masuratoarea s-a facut cu un aparat G-Tech PRO. Iar cel mai bun timp 0-400 m sau sfertul de mila, cat are un traseu de "drag racing" a fost cronometrat la 12.9 secunde, de data asta fara nitro. Asta inseamna ca se putea mult mai bine cu ajutorul azotului din butelie. Daca ne uitam mai bine la aceasta masinuta, ne intrebam ce i-am putea modifica. Nu prea multe ... In afara de electronica si sistemul NX, Pepy nu i-a mai facut nimic deocamdata.

Mister Speedster - Opel Speedster Turbo

Din simplul motiv ca Speedsterul este o masina care vine tunata si modificata din fabrica. Nu, nu glumim. De exemplu, masina nu are nici geamuri electrice, nici aer conditionat. Cele cateva kilograme pe care le-ar fi adus sistemele, ar fi influentat performanta. 

Mister Speedster - Opel Speedster Turbo

In schimb, aproape tot ce inseamna metal este din aluminiu, pentru a reduce greutatea totala a masinii. Manivelele de inchis geamurile, reglajele consolei centrale, podeaua si ranforsarile usilor, schimbatorul si volanul Momo, jantele si alte elemente ale caroseriei. Motorul fiind central, cate o priza uriasa de aer troneaza pe fiecare parte a masinii. Imediat iti dai seama ca e rost de viteza aici. 

Mister Speedster - Opel Speedster Turbo

Grilele de pe capota frontala elibereaza aerul cald ce trece prin radiatoare, busonul de benzina din aliaj, capota motorului si evacuarea centrala, pentru un traseu mai scurt, oriunde te uiti realizezi imediat ca ai de-a face cu o masina de curse, omologata pentru mersul zi de zi, in oras.

Mister Speedster - Opel Speedster Turbo

In interior, aceeasi poveste. Toate ornamentele sunt din aliaje usoare, scaunele scoica pozitionate foarte jos pentru o buna stabilitate, volanul Momo imbracat in piele si sigla ce poarta numarul acestei masini -4875. pepy a vrut sa asculte si ceva muzica in masina, asa ca a montat un Mp3 Player Sony CDX-GT410U cu intrare USB. Boxelor spate li s-a alaturat si un subwoofer activ. Deh, ce sa-i faci, nu prea e loc de amplificatoare si subwoofere in incinte complexe. Abia a ramas loc in spate pentru butelia de Nitro.

Mister Speedster - Opel Speedster Turbo

Noi v-am avertizat. Daca il vedeti in trafic, nu-l provocati. Poate doar daca aveti o masina similara. Ca de incercat, au mai incercat si altii, de la Subaru si EVO 9 pana la Dodge Viper, Aston Martin DB9 si Cayenne Turbo. Si ce credeti ca s-a intamplat? Speedster a fost intotdeauna ... winner.

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (34) Poze Opel Speedster
mai multe