Red Canyon: VW Bora by Cristian

Red Canyon: VW Bora by Cristian
Ai o pasiune, deci nu renunti la ea nici in ruptul capului. Cristi si-a descoperit pasiune pentru masini inca din copilarie si nici pana astazi nu i-a dat drumul. Ba chiar a reinventat-o. Cea mai buna reprezentare? VW Bora TM 81 WST!
Distribuie pe Facebook
Cristian are 29 de ani, este originar din Timisoara si, ca noua tuturor, are o slabiciune pentru masinile modificate. Asa a inceput, de fapt, totul. Ideea de a conduce o masina care intoarce absolut toate privirile de pe strada nu-l lasa sa doarma noaptea, deci a trebuit sa faca CEVA.  E drept, toate modificarile pe care le aducea Cristian masinilor aveau drept scop fericirea altor proprietari, dupa cum bine se aplica zicala "Cizmarul n-are cizme".

Red Canyon: VW Bora by Cristian


A urmat un VW Golf II gti pe care in urma cu doi ani l-a vandut. De ce? "Facea parte din viata mea, era o bucata din mine, dar ... am spus STOP - Nu mai vreau "cox", am nevoie de o masina de familie, de oameni normali". Cristian s-a gandit mult timp la ce modelul spre care sa se orienteze. In cele din urma, s-a limitat la trei modele: BMW seria 3 sau 5, Audi A4 sau VW Bora.

Red Canyon: VW Bora by Cristian


Trierea s-a facut, zicem noi, destul de simplu si rapid - "Audi? Nu am gasit ce am vrut eu, BMW - sunt pline strazile de ele, deci a mai ramas VW", marturiseste Cristian foarte mandru de alegerea facuta. Asadar, Cristian "a spart pusculita" si a luat calea Germaniei in cautarea masinii visurilor lui.

Red Canyon: VW Bora by Cristian


In ciuda parerilor impartite, Cristian e multumit de alegerea facuta - "Masina s-a comportat si se comporta incontinuare impecabil". Bineinteles, primul drum facut in Romania a fost la revizie. S-au schimbat discurile si placutele de frana fata/spate, distributia, ulei si toate celelalte consumabile. Dupa ce a "bifat" aceasta etapa, a revenit in ecuatie tuningul.

Red Canyon: VW Bora by Cristian


Cristian si-a rezervat mult timp planurilor. Nu stia cu ce sa inceapa, ce sa faca concret, iar gandul ca ar putea fi "pasibil" de greselile facute de altii - modele "ciudate" de praguri si spoilere din fibra de sticla in "contradictie perfecta" cu designul masinii. Au urmat alte nopti nedormite, sapaturi pe internet, prin reviste si ... Voila! Cristian a optat pentru un full bodykit Rieger.

Red Canyon: VW Bora by Cristian


Pe scurt, Romania are copia fidela a democar-ului Rieger. Poarta numele TM 81 WST si doar culoarea - Red Canyon, o diferentiaza de modelul original. Au urmat la scurt timp stopuri noi, evacuarea a fost inlocuita, iar interiorul a fost restilizat. Nu intr-o foarte mare masura, dar sesizabil.

Red Canyon: VW Bora by Cristian

Asadar, au fost montat un filtru sport K&N (montat in carcasa originala), H4 bixenon 6000K, LED-uri de pozitie, proiectoare cu LED-uri, stopuri cu LED-uri Depo, stroboscoape, semnali aripi smoked si suspensie sport reglabila TA TECHNICS. Evacuarea sport este Stelco, plafoniera W8,  nuca schimbator iluminata Rieger, iar pedalele si footrest-ul de Audi TT.

Red Canyon: VW Bora by Cristian


Bare de rigidizare (Jom si Wiechers Sport) au fost montate intre brate si intre telescoape fata/spate, iar in partea din spate se gasesc flanse din aluminiu 20 mm. De asemenea, Cristian a optat pentru un set de jante MIM 18'' si anvelope Dunlop SP Sport 9000 225/40/R18. Pleoapele faruri sunt Kamei, iar grila fata (fara sigla) Bonrath. In rest, prelungirile spoilerelor, pragurile, eleronul de pe luneta si capota portbagaj si flapsurile din carbon sunt toate de la Rieger.

Red Canyon: VW Bora by Cristian


Linia audio include un DVD Valor, un amplificator Sony Xplod si un subwoofer Crunch. Destul cat sa spui ca iti place muzica tare, nu?

Evenimente neplacute au existat, ca in viata oricarui sofer: cu ceva timp in urma, aripa stanga spate a fost literalmente 'prajita. Motivul? Suspensia era reglata prea Low. Evenimentul ramane doar in memoria lui Cristi, masina nu dezvaluie astazi 'trauma' nici macar 0,1%.

Red Canyon: VW Bora by Cristian


Simplitatea e totul. Cristian si-a dorit tuning strict pe partea de styling, de aceea nici nu-l tenteaza un motor mai puternic pentru al sau VW Bora. Cel mai recent premiu obtinut a fost Best Exterior, Real Drift Timisoara, 10-11 Aprilie, insa cu siguranta lucrurile nu se vor opri aici.

Red Canyon: VW Bora by Cristian


Planurile de viitor includ un volan Golg 6 gti, tetiere cu monitoare, faruri joey mode cu lupe, trapa dubla Webasto si o suspensie noua, Airride. De asemenea, Cristian se gandeste sa imbrace intregul interior in piele Alcantara (rosu/negru) si in plan este si o vopsire integrala. Culoarea? Red Apple Candy. Mai mult de atat, masina va primi in viitor si un set de jante late, iar, daca totul merge conform 'graficului', poate si un alt bodykit sau Clean Look, alaturi de o evacuare noua, din inox.

Red Canyon: VW Bora by Cristian

Pentru tot ceea ce si-a propus, noi ii tinem pumnii lui Cristian. Pasiune exista, iar asta a dovedit-o inca dinainte sa inceapa modificarile la propria masina. Felicitari, Cristi!

Credit foto: Gabi Tomescu, Catalin Oprea

IMPORTANT: Daca ai cunostinta de o masina in care s-au investit multe ore de munca, pasiune si sacrificii sau chiar masina ta intruneste aceste conditii, nu ezita si trimite un e-mail la office@4tuning.ro! Imparte cu restul pasionatilor de tuning povestea din spatele proiectului tau, fa-ti masina vedeta pe 4Tuning!


Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (23) Poze VW Bora by Cristian
mai multe