Red is the Fire: Dacia Logan by Alin

Red is the Fire: Dacia Logan by Alin
O noua zi, o noua demonstratie. De fiecare data cand ne convingem de un lucru, mai apare o dovada ca nu ne inselam: si Logan-urile sunt tunabile! Si cu cat sunt mai multe, cu atat mai tare difera intre ele. Astazi avem placerea de a analiza cel mai de pret lucru a lui Alin - Dacia Logan HD 66 ALY.
Distribuie pe Facebook

La baza un Logan 1.5 DCI cu echipare Laureate, fara geamuri electrice spate, ABS, intercooler, motorizare 48 KW, masina reprezinta baza de lucru perfecta pentru Alin, un foarte harnic student la Autovehicule Rutiere de la Politehnica care are in vedere ca dupa absolvire sa-si infiinteze propria firma de tuning - de la motor pana la interior, exterior, car-audio si, in general, cam tot ce se poate modifica la o masina.

Red is the Fire: Dacia Logan by Alin


Dar sa trecem la fapte concrete. Suspensia a primit amortizoare Bilstein B8, arcurile sunt H&R -45mm, iar barele intre telescope Weitec. Pe timp de vara, Alin are pregatite pentru al sau Logan un set de jante Wolfrace Triad Silver 17'', alaturi de anvelope Toyo Tires T1R 215/45/17. Iarna, insa, situatia se schimba: jante originale Logan 15'', din aliaj, impreuna cu anvelope Michelin Alpin Pilot 185/60/15.

Red is the Fire: Dacia Logan by Alin


La partea de styling, Alin a optat pentru un set de faruri cromate Angel Eyes cu Xenoane pe faza scurta si halogen pe cea lunga, plus stopuri pe crom cu sticla fumurie, tot pe LED.

Red is the Fire: Dacia Logan by Alin

De asemenea, a fost montat un eleron cu LED-uri pe semnalizare, pozitie si stop pe frana, in aceeasi nuanta ca si masina. La rand a urmat un bodykit Pilot Racing line format din bara fata/spate si praguri, pentru sezonul verii. Iarna, locul acestora este luat de barele originale, vopsite in culoarea masinii - V-ul de pe bara fata a fost vopsit negru. Bineinteles, punctul culminant al actiunii este reprezentat de aparitia LSD-urilor. Mai are cineva un dubiu ca Loganul nu e masina sportiva?

Red is the Fire: Dacia Logan by Alin


Cat priveste interiorul, Alin a optat pentru schimbarea culorii ledurilor de pe ceasurile din bord, acele, butoanele de geamuri si restul elementelor in rosu. Iar pentru o atmosfera cu totul exploziva, peste ceasurile originale a fost pusa o plansa cu flacari care se "misca" in ritmul bass-ului. Nu stim daca sunt detasabile sau nu, dar e clar ca ii place muzica multa si tare.

Red is the Fire: Dacia Logan by Alin


Pentru a compensa modificarea anterioara au fost montate ceasuri suplimentare pentru turometru, presiune ulei, turbo boost, temperaturi apa, temperatura ulei si voltrmetru. Primele trei pe stalpul din partea soferului, ultimele trei central pe bord, usor orientate spre stanga.

Plafonul a fost imbracat in piele neagra, iar scaunele si bancheta in piele rosie. Un duo aproape perfect, am putea spune. Scaunele urmeaza sa fie schimbate in viitorul extrem de apropiat - cateva zile, doar. In plus, au fost disparut emblemele si manerele de pe usile din spate si portbagaj, imediat dupa ce fetele de usi, stalpii fata/spate si centrali au fost vopsiti in negru.

Red is the Fire: Dacia Logan by Alin


Planuri de viitor: imense. Se observa ca avem de-a face cu un student la Autovehicule Rutiere, Alin si-a facut planurile pentru 2010-2011. In primul rand, un chiptuning care sa ridice puterea masinii pana la 150 CP, bancheta spate inlocuita cu doua fotolii intre care sa fie montate doar boxe, ca si in portbagaj, de altfel.

Red is the Fire: Dacia Logan by Alin


Mai sunt in plan ecrane in parasolare, DVD cu navigatie, camera pentru marsarier, alarma cu pornire motor - saptamana asta deja se monteaza!, inchidere centralizata geamuri cu comenzi individuale  si blocare de la sofer. Toate acestea exceptand bodykitul unicat ce urmeaza sa fie montat in primavara aceasta.

Red is the Fire: Dacia Logan by Alin


Dupa o poveste atat de lunga, cu siguranta urmeaza o lista la fel de lunga cu felicitari. Pentru ca tot tuningului l-a ghidat la alegerea facultatii, pentru ca a reusit un lucru formidabil cu al sau Logan la doar 21 de ani si, nu in ultimul rand, pentru ca vrea si poate a tuna. Felicitari, Alin!

IMPORTANT: Daca ai cunostinta de o masina in care s-au investit multe ore de munca, pasiune si sacrificii sau chiar masina ta intruneste aceste conditii, nu ezita si trimite un e-mail la office@4tuning.ro! Imparte cu restul pasionatilor de tuning povestea din spatele proiectului tau, fa-ti masina vedeta pe 4Tuning!


Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (14) Poze Dacia Logan by Alin
mai multe
Publicat în categoria: Masini tunate din Romania DATA PUBLICĂRII: 13 Ianuarie 2010