Sleepless in Sibiu - Opel Corsa cameleonizat
Prima masina a lui Beniamin de 21 de ani - un Opel Corsa cumparat din banii proprii in 2008. Masina a cumparat-o deja modificata, cu ceva tuning slabut, un kit exterior format din spoilere si praguri, iar la interior ceva piele alba. Nici la muzica nu statea rau, masina venind de la vechiul proprietar cu o linie Em-phaser.
In 2009, Beniamin i-a facut masinii sale cunostinta cu service-ul si cu atelierul de tuning. Masina a fost vopsita initial in negru, dupa care a primit faruri si stopuri noi. Capota originala a fost modificata - prelungire peste faruri si o priza de aer pentru a ajunge racoarea spre filtrul de aer. Nu s-a folosit fibra de sticla, doar tabla!
Masina a venit din fabrica cu un motor destul de sprintar - un 1.6 16v. Insa dupa ce a participat la cursele legale de pe Aeroportul Sibiu, proprietarul a vrut si mai mult. Asa ca, din nou, masina a ajuns in service. De data asta pentru a se umbla sub capota. Aici a fost montata o admisie Mantzel dar si o evacuare completa, cap-coada, tot de la Mantzel. Un filtru de aer K&N si iata rezultatul - 142 cp confirmati pe dyno!
Anul 2010 a insemnat un nou aspect pentru micuta germana. Beniamin a renuntat la ornamentele de plastic de pe aripi si a largit aripile cu tabla, inclusiv dublura acestora, pentru a se pregati de niste jante mai mari sau pentru a lasa masina mai jos. Portierele au renuntat la clantele clasice si a fost montat un sistem automat de deschidere prin telecomanda. Spatiul destinat numarului spate a fost astupat cu tabla, iar placuta de inmatriculare a fost mutata in partea dreapta a masinii.
Modificarile exterioare din aceasta iarna efectuate la Opelul Corsa nu s-au oprit. A mai fost schimbat si haionul, prelungit peste stopuri, numai cu tabla. La fel si santurile de portbagaj pentru plafon, care au disparut. Si daca tot a facut atata munca de stilizare customizata, proprietarul a descis ca-i sta bine cu o vopsea cameleon. O vopsea speciala, cu doua nuante, albastru si violet, fara insa a bate si in nuanta verde.
Pe parcurs masina a mai capatat diferite lucruri noi, cum ar fi un bord nou vopsit in culoarea masinii, alarma viper cu pager, trapa electrica, plafon nou imbracat intr-un material special si stalpi imbracati in acelasi material.
Pe partea de car-audio, au fost montate 2 subwoofere JL Audio 10w6, care merg acum mana in mana cu vechiul sistem audio Em-phaser. Unitatea centrala este JVC.
Per total, nu-i rau. Iata o masina completa, cu modificari in toate cele 4 categorii de tuning: styling exterior, styling interior, tuning motor si car-audio.
Masina este dotata in prezent cu urmatoarele:
Bara fata: GSI
Bara spate : Lumma TuningEleron reglabil : Lumma Tuning
Praguri: Lumma Tuning
Faruri: Dectane- Angel Eyes + Xenon
Stopuri: Dectane- Leduri
Geamuri: Foliate Lumar
Capota: Modificata in intregime cu tabla nu cu fibra
Haion: Modificat in intregime cu tabla le fel si asta fara fibra
Suspensii: KW reglabile
Jante: Borbert pe 15
Cauciucuri: KUMHO ECSTA SPT R15 195/45
Evacuare: Mantzel in X din motor inclusiv Finala tot Mantzel
Admisie Sport: Power Box de la Mantzel
Motor: 1.6 16v x16xe(nu xel) cu volanta schimbata
CP: 142 pe Dyno nu din vorbe
Filtru: K&N in cutie
Frane: Pe disc, perforate pe fata, tamburi spate
Scaune: Normale insa imbracate in piele si cu incalzire in ele
Bord Personalizat in culoarea masinii
Volan: Raid Silberpfeil 32cm cu airbag
MP3 PLAYER: JVC dar in scurty timp primeste un Alpine
Woofer: 2x JL AUDIO 10W6
Medii fata: 2x 150w de la Em-phaser
Medii spate: 2x 250w de la Em-phaser
Statie: Em-phaser 6canale 4100-500
Condensator: 2.2F si urmeaza in scurt timp si o baterie extra
Neoane pe sub masina cu remote control
Deschiderea usilor din telecomanda
Alarma Viper cu pager si pornire motor
Wide Body
Vopsea: Multicolor Albastru-Violet
IMPORTANT: Daca ai cunostinta de o masina in care s-au investit multe ore de munca, pasiune si sacrificii sau chiar masina ta intruneste aceste conditii, nu ezita si trimite un e-mail la office@4tuning.ro sau completeaza formularul de AICI ! Imparte cu restul pasionatilor de tuning povestea din spatele proiectului tau, fa-ti masina vedeta pe 4Tuning!
- Bmw 520 diesel 2009 8200 € Vw golf 1.6 tdi 2010 3900 € Renault fluence 1.6benzina euro 5 a/c electrice km reali 2011 4700 €
- Peugeot 307 sw 1.6 hdi 110 cp panoramica climatronic an fab. 2004 11500 Lei Dacia lodgy 7 locuri 1,5 dci 2014 4500 € Polita tavita capac portbagaj land rover freelander 1 3 usi... 349.99 Lei
- Bmw x5 3.0d 2011 12900 € Skoda octavia automata, euro 6 2019 10600 € Opel zafira 1.9 cdti 2005 1999 €
- Prelungire bara spate spoiler difuzor vw passat cc 2008-2012... 783 Lei Dacia sandero 1200 benzina euro 5 2016 4500 € Opel meriva 1.3 cdti eco flex 2012 4000 €
- Audi a3 2.0, euro5 2010 5100 € Bmw 118 n47 2008 4500 € Vw touran diesel 2011 5790 €
- Skoda yeti 2.0 diesel 2012 6790 € Opel antara 2.0 cdti 2007 4290 € Bmw 730 diesel euro 5 / 258 cp 2014 24000 €
- Bmw 520 2.0d f10 clima navi piele pilot senz park 2011 9700 € Fiat 500 motor 1200-12v benzina +gpl din fabrica 2013 5890 € Mini cooper s countryman all4,j.c.works 194cp 2014 12800 €
- Nissan qashqai+2 +2 full bi-xenon piele camera an fab. 2012 37500 Lei Renault megane 16v 2006 2000 € Skoda octavia 1.6d 2014 6700 €
- Alfa-romeo 159 1.9 jtdm 2007 2750 € Vw amarok 2.0 tdi 2011 10999 € Mitsubishi asx 150 cp 2012 7950 €
- Citroen c3 1.4diesel euro 5 automat panoramic 2012 6700 € Volvo v50 2.0d 2008 100 Lei Dacia duster 1500 2017 400 Lei
- Peugeot 206 1.4gpl a/c electroce 123000km 2007 1899 € Opel corsa 1.2i 2003 599 € Skoda roomster diesel 2013 4350 €
- Dacia duster 4x4 , 1,5 dci 2016 7990 € Planetara dreapta fata nissan qashqai j10 1.5 dci fab. 2006 -... 500 Lei Peugeot 407 1.6diesel distributie+revizie noi 2006 2500 €