The Big Black: Subaru Impreza by SRZ

The Big Black: Subaru Impreza by SRZ
Nimic nu se pierde, totul se transforma. Nu ne omoram dupa fizica, insa tot ceea ce inseamna tuning, azi si ieri, ne starneste entuziasmul: Tuningul transforma! Mihai - sau elspa, cum ii spun toti prietenii din comunitatea 4Tuning, aduce astazi in memoria tuturor o alta creatie cu care a facut ravagii - si in randul pasionatilor de viteza, dar si pe strada, in concurentii celebrelor liniute: Subaru Impreza WRX.
Distribuie pe Facebook

Lucrul la masina s-a desfasurat pe parcursul a doi ani, aproximativ. Este primul proiect major a lui Mihai, deci e natural ca au existat atat emotii, teste dupa teste, dezamagiri si competitori mai buni. Bucuria si entuziasmul de dupa finalizarea proiectului nu se compara, insa, cu nimic.

The Big Black: Subaru Impreza by Mihai

La doar cateva zile dupa ce a achizitionat Impreza, Mihai se ocupase deja de partea de upgrade-uri. Au aparut in scena galerii de evacuare TANABE Racing si UpPipe, un kit de furtune siliconice Autobahn88, evacuare TABANE CatBack Carbon si un kit intercooler FMIC Autobahn88.

The Big Black: Subaru Impreza by Mihai


Au urmat la scurt timp distantiere phenolice pentru galeria de admisie, un kit turbo FP HTA3586 Garrett GT35, wastegate extern TIAL 44mm, BOV HKS SSQV si doua pompe de benzina Walbro 255LHP.

The Big Black: Subaru Impreza by Mihai

De asemenea, Subaru a mai primit injectoare RC FUEL Engineering, iar Devils Own Stage 2 a inclus si montarea unui sistem de injectie progresiv cu apa si alcool.

The Big Black: Subaru Impreza by Mihai

Mai mult de atat, Mihai s-a orientat si catre un modul de aprindere HKS Twin Power, un kit de ambreiaj SPEC Stage 3 si un Stroker KIT 2.2 Cosworth compus din pistone, biele, arbore, cuzineti si garnituri de chiulasa.

The Big Black: Subaru Impreza by Mihai

Si ... totul s-a decis pe strada. Se prea poate, dar nu inainte ca Mihai sa faca ultimele "retusuri" - ECU Stand Alone VIPEC, un eleron din carbon Seibon si o priza de aer Seibon din carbon, usor marita, pentru capota. Pe scurt, The Big Black al soselelor.

Subaru STI vs. Toyota Celica - Tg Secuiesc 2009


Faptul ca ieri a scos la inainte al doilea proiect - Ford Mustang GT Supercharged, nu starneste gelozii in garaj - fiecare din proiecte are un loc special! Ma rog, "Mustang-ul are RWD, iar Subaru 4X4", recunoaste mandru Mihai.

The Big Black: Subaru Impreza by Mihai



Daca ar fi sa o ia de la zero cu un nou proiect, Mihai ar opta tot pentru un Subaru. Cu experienta acumulata pana in prezent, cu siguranta ar lua nastere o noua racheta pe patru roti - a dus Impreza-ul de la 265 la 667 CP. De aceea, suntem cat se poate de rabdatori. Rabdatori si cu centura prinsa deja!

Model: Miruna Stoiu

Credit foto: Alex Ivan, Alexandru Toader

IMPORTANT: Daca ai cunostinta de o masina in care s-au investit multe ore de munca, pasiune si sacrificii sau chiar masina ta intruneste aceste conditii, nu ezita si trimite un e-mail la office@4tuning.ro! Imparte cu restul pasionatilor de tuning povestea din spatele proiectului tau, fa-ti masina vedeta pe 4Tuning!

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (116) Poze Subaru Impreza by Mihai
mai multe