Tuned Up Orange: Golf MK3 GT by Bengy

Tuned Up Orange: Golf MK3 GT by Bengy
Odata ca niciodata a fost un Golf Mk3 GT 1800cmc, 90CP/66KW, cu jante Borbet A 9j. Nu era a lui Bengy, ci al unui bun prieten al sau, adus in Germania, insa cand l-a vazut prima oara, pe 26 noiembrie 2008, a inlemnit: Golful reprezenta perfectiunea intruchipata!
Distribuie pe Facebook

Atunci a inceput intreaga odisee. Trecuse deja o iarna, iar Bengy inca il batea la cap sa ii vanda masina. In aprilie, chiar inainte de 4TuningDays, prietenul l-a sunat sa ii zica ca masina va fi expusa la stand spre vanzare. Doua zile, trei ore si cateva discutii mai aprinse cu parintii mai tarziu, Bengy, desi cu 2500E mai putin in buzunar, era innebunit de fericire: devenise proprietarul masinii!

Tuned Up Orange: Golf MK3 GT by Bengy


Pana sa o inmatriculeze, chiar a doua zi dupa achizitionare, masina a primit un set de jante Brock B1. Spoilerul fata a fost schimbat, iar Bengy a montat si un set de faruri Dectane Day-Line, plus pleoape Bad Boy Look si semnalizari Smoked. 

Tuned Up Orange: Golf MK3 GT by Bengy

Dupa intregul calvar cu acte, taxe si alte derivate de acest fel, franarea a fost imbunatatita prin trecerea de la punte cu tamburi la discuri de frana. Suspensia a fost inlocuita cu una reglabila KW, iar in timp Bengy a schimbat majoritatea pieselor cu unele originale pentru a spori performantele. 

Tuned Up Orange: Golf MK3 GT by Bengy


Cat priveste admisia, a fost montat un kit de la K&N, iar injectia a primit cateva mici ajustari. La capitolul evacuare trebuie mentionat ca a fost montat un traseu pe 57 cm de la catalizator,  cu evacuare intermediara si finala Bosal.

Tuned Up Orange: Golf MK3 GT by Bengy


Interiorul a fost personalizat prin iluminarea bordului in rosu cu ajutorul LED-urilor. S-a renuntat, deci, la becurile vechi. A urmat la rand, apoi, un kit de iluminare ambientala import Germania - iluminare ambientala a habitaclului in rosu cu ajutorul unor diode laser si iluminare ambientala in partea inferioara, sub fiecare scaun din fata.

Tuned Up Orange: Golf MK3 GT by Bengy


Steagul cu "Kitsch!" ar putea fi fluturat in aer la o prima "citire", insa o "vizionare" pe viu dezminte primul impuls "criminal": efectul obtinut este unul chiar elegant, cu tente clasice. Bengy garanteaza pentru asta! Tot la interior isi face simtita prezenta pe deplin kitul Dectane compus din schimbator Iron Cross si Door Pins din aluminiu.

Tuned Up Orange: Golf MK3 GT by Bengy



Desi din exterior nu s-ar zice, partea de car-audio se simte foarte "ca acasa" in Golf-ul lui Bengy. In partea din fata, difuzoare SAL de bas in usi, plus difuzoare de inalte, tot de la SAL. Separarea intre frecventa a fost realizata prin montarea unor filtre Crunch GTR.

Tuned Up Orange: Golf MK3 GT by Bengy


Acum, sa mergem in spate. Sunetul domina toate simturile prin cele doua difuzoare ovale Pioneer si amplificatorul customizat, la baza un Kenwood. De asemenea, Bengy a optat pentru un subwoofer Alpine Type R de 12'' intr-o carcasa band-pass de la Hifonics, impreuna cu o statie customizata cu baza reprezentata de un amplificator Alpine si unul Kenwood. Impreuna, 1000W foarte melodiosi.

Tuned Up Orange: Golf MK3 GT by Bengy


1000W foarte melodiosi redati, de altfel, printr-un Head Unit Alpine dotat cu un procesor de sunet. Cablurile, sigurantele, soclurile si mufele de legatura sunt toate de la Dietz, iar alternatorul masinii a fost inlocuit cu unul de amperaj mai mare. In aceeasi idee a fost schimbata si bateria cu una Bosch Long Life.

Tuned Up Orange: Golf MK3 GT by Bengy


Condensatorul PhonoCar de 2 farad are scopul de a tine departe pierderile de tensiune. In plus, Bengy a facut toate retusurile la izolatia Dynamat facuta inca dinainte sa fie adusa in Romania de prietenul sau, toate acestea pentru un total de 134-136 decibeli masurati.

Tuned Up Orange: Golf MK3 GT by Bengy


Despre el, Bengy spune ca de cand are masina este un fan declarat al marcii, mai ales a modelelor produse pana in '98. Cu Euro 2, Golful satisface si aspectul "eco" - durata medie de viata a unui Golf MK3 depaseste 16 ani, si chiar mai mult in alte cazuri. 

Tuned Up Orange: Golf MK3 GT by Bengy

Planurile de viitor privesc indeosebi schimbarea partiala a tapiseriei cu una din piele naturala, modificarea spoilerului fata pentru un aspect cat mai Clean si montarea unui kit turbo Speed Deamon de la ELSPA.

Tuned Up Orange: Golf MK3 GT by Bengy

Pentru ca mai ramas, totusi, un pic de timp pana la 4TuningDays, profitam de aceasta ocazie si il felicitam pe Bengy pentru rezultatul obtinut. Cat priveste Golful, lui ii uram doar sa adune cat mai multe cupe si diplome in potrofoliu. Felicitari, Bengy! 

Foto: EVL'SKILLZ, shantzu & daffy duck

IMPORTANT: Daca ai cunostinta de o masina in care s-au investit multe ore de munca, pasiune si sacrificii sau chiar masina ta intruneste aceste conditii, nu ezita si trimite un e-mail la office@4tuning.ro! Imparte cu restul pasionatilor de tuning povestea din spatele proiectului tau, fa-ti masina vedeta pe 4Tuning!

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (29) Poze Golf MK3 GT by Bengy
mai multe
Publicat în categoria: Masini tunate din Romania DATA PUBLICĂRII: 20 Ianuarie 2010