Tuned Up Orange: Golf MK3 GT by Bengy
Atunci a inceput intreaga odisee. Trecuse deja o iarna, iar Bengy inca il batea la cap sa ii vanda masina. In aprilie, chiar inainte de 4TuningDays, prietenul l-a sunat sa ii zica ca masina va fi expusa la stand spre vanzare. Doua zile, trei ore si cateva discutii mai aprinse cu parintii mai tarziu, Bengy, desi cu 2500E mai putin in buzunar, era innebunit de fericire: devenise proprietarul masinii!
Pana sa o inmatriculeze, chiar a doua zi dupa achizitionare, masina a primit un set de jante Brock B1. Spoilerul fata a fost schimbat, iar Bengy a montat si un set de faruri Dectane Day-Line, plus pleoape Bad Boy Look si semnalizari Smoked.
Dupa intregul calvar cu acte, taxe si alte derivate de acest fel, franarea a fost imbunatatita prin trecerea de la punte cu tamburi la discuri de frana. Suspensia a fost inlocuita cu una reglabila KW, iar in timp Bengy a schimbat majoritatea pieselor cu unele originale pentru a spori performantele.
Cat priveste admisia, a fost montat un kit de la K&N, iar injectia a primit cateva mici ajustari. La capitolul evacuare trebuie mentionat ca a fost montat un traseu pe 57 cm de la catalizator, cu evacuare intermediara si finala Bosal.
Interiorul a fost personalizat prin iluminarea bordului in rosu cu ajutorul LED-urilor. S-a renuntat, deci, la becurile vechi. A urmat la rand, apoi, un kit de iluminare ambientala import Germania - iluminare ambientala a habitaclului in rosu cu ajutorul unor diode laser si iluminare ambientala in partea inferioara, sub fiecare scaun din fata.
Steagul cu "Kitsch!" ar putea fi fluturat in aer la o prima "citire", insa o "vizionare" pe viu dezminte primul impuls "criminal": efectul obtinut este unul chiar elegant, cu tente clasice. Bengy garanteaza pentru asta! Tot la interior isi face simtita prezenta pe deplin kitul Dectane compus din schimbator Iron Cross si Door Pins din aluminiu.
Desi din exterior nu s-ar zice, partea de car-audio se simte foarte "ca acasa" in Golf-ul lui Bengy. In partea din fata, difuzoare SAL de bas in usi, plus difuzoare de inalte, tot de la SAL. Separarea intre frecventa a fost realizata prin montarea unor filtre Crunch GTR.
Acum, sa mergem in spate. Sunetul domina toate simturile prin cele doua difuzoare ovale Pioneer si amplificatorul customizat, la baza un Kenwood. De asemenea, Bengy a optat pentru un subwoofer Alpine Type R de 12'' intr-o carcasa band-pass de la Hifonics, impreuna cu o statie customizata cu baza reprezentata de un amplificator Alpine si unul Kenwood. Impreuna, 1000W foarte melodiosi.
1000W foarte melodiosi redati, de altfel, printr-un Head Unit Alpine dotat cu un procesor de sunet. Cablurile, sigurantele, soclurile si mufele de legatura sunt toate de la Dietz, iar alternatorul masinii a fost inlocuit cu unul de amperaj mai mare. In aceeasi idee a fost schimbata si bateria cu una Bosch Long Life.
Condensatorul PhonoCar de 2 farad are scopul de a tine departe pierderile de tensiune. In plus, Bengy a facut toate retusurile la izolatia Dynamat facuta inca dinainte sa fie adusa in Romania de prietenul sau, toate acestea pentru un total de 134-136 decibeli masurati.
Despre el, Bengy spune ca de cand are masina este un fan declarat al marcii, mai ales a modelelor produse pana in '98. Cu Euro 2, Golful satisface si aspectul "eco" - durata medie de viata a unui Golf MK3 depaseste 16 ani, si chiar mai mult in alte cazuri.
Planurile de viitor privesc indeosebi schimbarea partiala a tapiseriei cu una din piele naturala, modificarea spoilerului fata pentru un aspect cat mai Clean si montarea unui kit turbo Speed Deamon de la ELSPA.
Pentru ca mai ramas, totusi, un pic de timp pana la 4TuningDays, profitam de aceasta ocazie si il felicitam pe Bengy pentru rezultatul obtinut. Cat priveste Golful, lui ii uram doar sa adune cat mai multe cupe si diplome in potrofoliu. Felicitari, Bengy!Foto: EVL'SKILLZ, shantzu & daffy duck
IMPORTANT: Daca ai cunostinta de o masina in care s-au investit multe ore de munca, pasiune si sacrificii sau chiar masina ta intruneste aceste conditii, nu ezita si trimite un e-mail la office@4tuning.ro! Imparte cu restul pasionatilor de tuning povestea din spatele proiectului tau, fa-ti masina vedeta pe 4Tuning!
- Renault fluence 1.6benzina euro 5 a/c electrice km reali 2011 4700 € Audi a3 2.0, euro5 2010 5100 € Bmw x5 3.0d 2011 12900 €
- Skoda yeti 2.0 diesel 2012 6790 € Alfa-romeo 159 1.9 jtdm 2007 2750 € Vw amarok 2.0 tdi 2011 10999 €
- Dacia sandero 1200 benzina euro 5 2016 4500 € Polita tavita capac portbagaj land rover freelander 1 3 usi... 349.99 Lei Opel meriva 1.3 cdti eco flex 2012 4000 €
- Mitsubishi asx 150 cp 2012 7950 € Vw touran diesel 2011 5790 € Volvo v50 2.0d 2008 100 Lei
- Opel antara 2.0 cdti 2007 4290 € Nissan qashqai+2 +2 full bi-xenon piele camera an fab. 2012 37500 Lei Skoda octavia 1.6d 2014 6700 €
- Vw golf 1.6 tdi 2010 3900 € Bmw 520 diesel 2009 8200 € Nissan leaf tekna special 2019 21150 €
- Peugeot 407 1.6diesel distributie+revizie noi 2006 2500 € Opel zafira 1.9 cdti 2005 1999 € Skoda octavia automata, euro 6 2019 10600 €
- Peugeot 206 1.4gpl a/c electroce 123000km 2007 1899 € Dacia duster 1500 2017 400 Lei Citroen c3 1.4diesel euro 5 automat panoramic 2012 6700 €
- Mitsubishi asx euro 5 2012 7950 € Peugeot 307 sw 1.6 hdi 110 cp panoramica climatronic an fab. 2004 11500 Lei Opel corsa 1.2i 2003 599 €
- Dacia duster 4x4 , 1,5 dci 2016 7990 € Skoda roomster diesel 2013 4350 € Prelungire bara spate spoiler difuzor vw passat cc 2008-2012... 783 Lei
- Mini cooper s countryman all4,j.c.works 194cp 2014 12800 € Bmw 118 n47 2008 4500 € Bmw 730 diesel euro 5 / 258 cp 2014 24000 €
- Renault megane 16v 2006 2000 € Dacia lodgy 7 locuri 1,5 dci 2014 4500 € Fiat 500 motor 1200-12v benzina +gpl din fabrica 2013 5890 €