MTM aduce la Geneva un RS6 de 760 CP. Si un S8 cu 802 CAI sub capota!

MTM aduce la Geneva un RS6 de 760 CP. Si un S8 cu 802 CAI sub capota!
  • MTM anunta o noua serie de premiere mondiale pentru Salonul Auto de la Geneva 2015
  • Vizitatorii show-ului elvetiam vor putea admira inclusiv un Audi RS6 Avant de 760 CP
  • Standul tunerului german va fi completat si cu un S8 ce ascunde 802 CP sub capota
Distribuie pe Facebook

Germanii de la MTM au pregatit numeroase surprize pentru editia din acest an a Salonului Auto International de la Geneva. Inclusiv un Audi RS6 Avant de 760 CP si un S8 cu 802 cai putere sub capota.

MTM RS6 Clubsport

MTM RS6 Clubsport

MTM RS6 Clubsport

Nemultumit de performantele Audi-ului RS6 Avant? Desi este destul de greu de crezut ca un sprint 0 - 100 km/h in 3.9 secunde, respectiv o viteza maxima de (pana la) 305 kilometri pe ora nu te satisfac pe deplin, nu ai nici un motiv sa fii panicat: un simplu telefon la MTM rezolva complet situatia in care te afli.

Solutia salvatoare consta intr-o revizuire (aproape) completa a compartimentului motor, V8-ul bi-turbo prezent la datorie primind toate imbunatatirile necesare pentru un total de 760 CP si 945 Nm - adica suficient pentru ca timpul necesar realizarii acceleratiei de la 0 la 100 km/h sa coboare pana la 3.2 secunde.

Asta in prima instanta. Nu de alta, dar pe aceeasi lista cu specificatii tehnice a noului MTM RS6 Clubsport mai regasim si o valoare de 10.3 secunde pentru misiunea 0 - 200 km/h, pe cand cei 300 kilometri pe ora vor fi atinsi - cu pornirea de pe loc, dupa nici mai mult, nici mai putin de 31 de secunde.

Nu avem nici cea mai mica idee despre modul in care au evoluat cei 305 km/h caracteristici vitezei maxime, oficialii germani preferand sa precizeze in schimb ca posesorii super-break-ului Audi mai pot opta si pentru o suspensie mai joasa, pentru un set de jante forjate sau pentru o pereche de scaune de tip scoica.

MTM S8 Talladega S

MTM S8 Talladega S

MTM S8 Talladega S

Asa cum o sugereaza si denumirea sa, noul S8 Talladega S reprezinta o evolutie a mai vechiului proiect MTM S8 Talladega. O evolutie care, in loc de 760 CP, propune undeva in jurul a 802 cai putere. Asta in timp ce valoarea din dreptul cuplului maxim a ramas complet neschimbata, adica la 945 Newton-Metri.

Despre performante, doar de bine. Acceleratia de la 0 la 100 km/h se realizeaza acum in numai 3.1 secunde, pe cand timpul necesar rezolvarii ecuatiei 0 - 200 km/h se opreste la 9.9 secunde. In ceea ce priveste viteza maxima, aceasta este limitata la 325 de kilometri pe ora "multumita" anvelopelor din dotare.

Pe plan estetic, surprizele lipsesc aproape cu desavarsire, noul S8 Talladega S fiind nevoit sa imparta aceleasi modificari - iar aici ne referim in special la kitul aerodinamic creionat din fibra de carbon in stilul celui intalnit la membrii gamei RS, cu ceva mai vechiul proiect MTM S8 Talladega.

Despre imbunatatirile aduse departamentului interior nu avem nici un fel de idee, asa ca pornim in cautarea unui raspuns la o dilema proaspat introdusa in peisaj: oare chiar era nevoie de un eleron atat de inestetic?

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (7) Poze MTM RS6 Clubsport
mai multe