S-a plictisit de vechiul V6, asa ca a montat un V10 in locul lui. Acum conduce un... Volkswagen Golf R50

S-a plictisit de vechiul V6, asa ca a montat un V10 in locul lui. Acum conduce un... Volkswagen Golf R50
  • Cel mai nebun Golf din Albania ascunde un V10 sub capota
  • Unitatea cu pricina are ca sursa de provenienta un Audi RS6
  • Sistemul de supraalimentare vine cu cateva modificari
Distribuie pe Facebook

Un V6 de 3.2 litri si 241 de cai putere nu i-a convenit, asa ca a trecut la treaba si a montat sub capota un V10 twin-turbo de 5 litri. Un mare iubitor de tuning din Albania se lauda acum cu cel mai nebun din intreaga Europa.

Chiar daca a trecut mai bine de un deceniu de la aparitia sa, vechiul Volkswagen Golf R32 Mk4 continua sa ocupe si in ziua de astazi un loc fruntas in topul celor mai rapide hot-hatch-uri ale planetei.

Nu de alta, dar modelul german de clasa compacta are nevoie de doar 6.6 secunde pentru a accelera de la 0 la 100 km/h multumita motorului V6 de 3.2 litri si 241 de cai putere din dotare.

Acelasi Volkswagen Golf R32 Mk4 se mai lauda, de asemenea, si cu o viteza maxima de peste 245 de kilometri pe ora, majoritatea clientilor sai refuzand astfel sa mai caute solutii pentru imbunatatirea performantelor.

Exista insa si cateva exceptii in acest sens, un mare iubitor de tuning din Albania... sarind peste banalele optimizari ale unitatii de control si trecand deja la modificari demne de povestit nepotilor.

Intr-o alta ordie de idei, exemplarul cu pricina a renuntat de curand la motorul V6 de 3.2 litri si 241 de cai putere anterior amintit si mandreste acum cu serviciile unui propulsor familiar, cu zece cilindri in V, doua turbine si o capacitate de 5 litri.

Daca nu te-ai prins inca despre ce este vorba, atunci afla ca vorbim despre acelasi V10 ce pune in miscare si vechiul Audi RS6, zvonurile anuntand insa ca in cazul de fata avem si cateva bunatati la nivelul supraalimentarii.

Cat de mult s-au inmulti cei 580 de cai putere ai motorizarii standard ramane un mare mister la acest moment, tot la capitolul necunoscute inghesuindu-se, din pacate, si valorile din dreptul unor performante precum sprintul 0 - 100 km/h sau viteza maxima.

Distribuie pe Facebook
mai multe