Salonul Auto de la Frankfurt: Cele mai tari proiecte de tuning de la Frankfurt Motor Show 2013

Salonul Auto de la Frankfurt: Cele mai tari proiecte de tuning de la Frankfurt Motor Show 2013
Alpina D3 Biturbo, Brabus B63S - 700 6x6, BRABUS 850 6.0 Biturbo 'iBusiness', Hamann Mirror GC, Hamann Nervudo si Mansory La Revoluzione. Acestea sunt cele mai tari proiecte de tuning lansate cu ocazia Salonului Auto de la Frankfurt din acest an, eveniment ce se desfasoara in perioada 12 - 22 septembrie.
Distribuie pe Facebook

Alpina D3 BiTurbo

Salonul Auto de la Frankfurt 2013: Alpina D3 Biturbo

Salonul Auto de la Frankfurt 2013: Alpina D3 BiturboSalonul Auto de la Frankfurt 2013: Alpina D3 Biturbo

Asa cum au promis la inceputul lunii trecute, germanii de la Alpina au dezvaluit in cadrul editiei din acest an a Salonului Auto de la Frankfurt cea mai noua generatie a modelului D3 Biturbo. Automobilul promite promite performante de invidiat, caracteristice unui automobil sport, in schimbul unui consum de carburant aproape insignifiant, specific unui autoturism de familie.

Intr-o alta ordine de idei, noul Alpina D3 Biturbo ascunde sub capota o unitate twin-turbodiesel de trei litri si cu sase cilindri in linie, numai buna pentru a pune la dispozitia celui aflat la volan undeva in jurul a 350 cai putere si 700 Newton-Metri. Se adauga pe lista cu speficitatii tehnice si o transmisie automata cu opt rapoarte, iar acceleratia de la 0 la 100 km/h se realizeaza in doar 4.6 secunde. Viteza maxima? Ce-ai zice de 278 kilometri pe ora? Suna bine, nu-i asa? Sa nu uitam insa nici de consumul de carburant, ce nu depaseste pragul celor 5.3 litri la 100 kilometri!

Brabus B63S - 700 6x6

Salonul Auto de la Frankfurt 2013: Brabus B63S - 700 6x6

Salonul Auto de la Frankfurt 2013: Brabus B63S - 700 6x6Salonul Auto de la Frankfurt 2013: Brabus B63S - 700 6x6

Standul Brabus din cadrul Frankfurt Motor Show 2013 gazduieste numeroase premiere mondiale, care mai de care mai impresionante, insa nici una dintre acestea nu se ridica la nivelul noului B63S - 700 6x6 - atat la propriu, cat si la figurat.

Asa cum o sugereaza si denumirea sa, noul Brabus B63S - 700 6x6 nu reprezinta nimic altceva decat un Mercedes G63 AMG 6x6 imbunatatit. Un Mercedes G63 AMG 6x6 care ascunde acum sub capota pana la 700 cai putere si 960 Newton-Metri, acceleratia de la 0 la 100 km/h realizandu-se astfel in aproximativ 7.4 secunde - sa nu uitam totusi ca avem de-a face cu un automobil de aproape 3.8 tone. De asemenea, cu multiple modificari ne intalnim si la nivelul exteriorului, acolo unde avem de-a face cu numeroase accente de fibra de carbon, dar si la nivelul interiorului, care a fost imbracat complet in piele rosie si accesorizat cu un carbon finisat in aceeasi nuanta.

Brabus 850 6.0 Biturbo 'iBusiness'

Salonul Auto de la Frankfurt 2013: Brabus 850 6.0 Biturbo 'iBusiness'

Salonul Auto de la Frankfurt 2013: Brabus 850 6.0 Biturbo 'iBusiness'Salonul Auto de la Frankfurt 2013: Brabus 850 6.0 Biturbo 'iBusiness'

In cazul in care ideea unui off-roader de aproape 3.8 tone, cu tractiune 6x6 si 700 cai putere nu-ti surade insa, germanii de la Brabus sunt gata sa iti ofere un magazin de lux Apple, pus in miscare de un V8 biturbo de 5.912 centimetri cubi si 850 cai putere.

Noul BRABUS 850 6.0 Biturbo 'iBusiness', caci despre el este vorba, iti ofera posibilitatea sa te uiti la televizor sau sa intri pe internet cu iPad-urilor mini din dotare - iPad-uri care, de asemenea, controleaza si monitorul TFT de 15.2 inci montat la nivelul plafonului, in timp ce te deplasezi cu o viteza maxima de peste 350 kilometri pe ora. Confortul este, de asemenea, la el acasa, impresionanta creatie ce are la baza ultima generatie a super-limuzinei Mercedes S63 AMG gazduindu-si pasagerii in piele de cea mai fina calitate, oferita in compania a numeroase ornamente din lemn autentic.

Hamann Mirror GC

Salonul Auto de la Frankfurt 2013: Hamann Mirror GC

Salonul Auto de la Frankfurt 2013: Hamann Mirror GCSalonul Auto de la Frankfurt 2013: Hamann Mirror GC

Nu, spre deosebire de Salonul Auto de la Geneva din primavara, germanii de la Hamann nu au mai venit (si) la Frankfurt Motor Show 2013 insotiti de un Range Rover modificat radicat si finisat intr-un roz cromat. Compania de tuning din Laupheim s-a prezentat, in schimb, la evenimentul auto organizat in orasul german in compania unui BMW M6 Gran Coupe la fel de radical modificat precum off-roader-ul britanic, insa finisat intr-un argintiu cromat.

De asemenea, noul Hamann Mirror GC mai iese in evidenta si prin numeroase elemente din fibra de carbon, regasite atat la nivelul interiorului, cat si la nivelul exteriorului, principala atractie fiind insa reprezentata de wide-body kit-ul ce adauga un plus de 40 de milimetri la latimea automobilului bavarez de inalta performanta. Nu lipsesc din meniu nici jantele de dimensiuni generoase sau suspensia mai joasa, motorul V8 twin-turbo ascuns sub capota fiind nevoit sa se multumeasca in schimb numai cu un nou sistem de evacuare.

Hamann Nervudo

Salonul Auto de la Frankfurt 2013: Hamann Nervudo

Salonul Auto de la Frankfurt 2013: Hamann NervudoSalonul Auto de la Frankfurt 2013: Hamann Nervudo

Pe langa noul Mirror GC, germanii de la Hamann au mai socat vizitatorii Salonului Auto de la Frankfurt si cu ajutorul noului Nervudo, un Lamborghini Aventador LP700-4 complet modificat si inzestrat cu pana la 760 cai putere multumita optimizarii unitatii de control a propulsorului V12. Din pacate, celebra companie de tuning din Laupheim nu a dezvaluit si performantele nervoasei sale creatii, drept pentru care suntem nevoiti sa reamintim ca versiunea standard a supercarului italian accelereaza de la 0 la 100 km/h in 2.9 secunde si atinge o viteza maxima de 350 kilometri pe ora.

In ceea ce priveste aspectul vizual, noul si extremul Hamann Nervudo iese in evidenta in special prin kitul sau aerodinamic de-a dreptul vulgar (intr-un sens oarecum bun), ce abunda in prize de aer supradimensionate si elemente realizate din fibra de carbon. De asemenea, suntem siguri ca nu vor trece neobservate nici jantele forjate in doua culori, care vin la pachet intr-o combinatie de 20 / 21 inci - fata / spate.

Mansory La Revoluzione

Salonul Auto de la Frankfurt 2013: Mansory La Revoluzione

Salonul Auto de la Frankfurt 2013: Mansory La RevoluzioneSalonul Auto de la Frankfurt 2013: Mansory La Revoluzione

Fibra de carbon cat vezi cu ochii, finisata intr-un rosu inchis? Verificat! O parte frontala inspirata de monoposturile de Formula 1 si una posterioara desprinsa din serie Need for Speed? Verificat! Interior in piele neagra, galbena si rosie, plus alte infinite ornamente din fibra de carbon? Verificat! In cazul in care extremul este stilul care te descrie cel mai bine, atunci noul Mansory La Revoluzione genul de produs care nu trebuie sa lipseasca din posesia ta!

Pentru cei care nu se regasesc insa in aceasta situatie, atunci tinem sa precizam ca revolutia adusa de impresionanta creatie ce are la baza modelul Ferrari F12Berlinetta nu este doar una vizuala. Nu de alta, dar sub interminabila capota a supercarului italian pare sa se ascunde un set de turbine uriase, ce urca puterea maxima a propulsorului V12 pana la pragul celor 1.200 CP - indeajuns pentru ca acceleratia de la 0 la 100 km/h sa coboare sunt trei secunde!

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (9) Poze Salonul Auto de la Frankfurt 2013: Hamann Mirror GC
mai multe