Un 458 Italia cu 'masca' de LaFerrari si 615 CP sub capota

Un 458 Italia cu 'masca' de LaFerrari si 615 CP sub capota
  • Germanii de la Prior Design anunta un nou tuning pentru vechiul Ferrari 458 Italia
  • Principala atractie o reprezinta de-aceasta data partea frontala inspirata de LaFerrari
  • Meniul include si alte bunatati aerodinamice, plus jante pe 22 inch si un total de 615 CP
Distribuie pe Facebook

Lumea tuningului este, fara doar si poate, un loc plin de surprize. Dar daca nu ai reusit sa te convingi pana acum de acest lucru, urmatorul proiect te va "lamuri" cu siguranta.

In timp ce noul Ferrari 488 GTB se pregateste sa intre in productia de serie, vechiul 458 Italia a profitat pe deplin de vacanta primita de la sefii din Maranello si a dat o fuga pana la atelierul Prior Design.

Cateva ore mai tarziu, supercarul italian a parasit locatia germana complet schimbat, partea frontala puternic inspirata de extremul LaFerrari atragand acum toate privirile celor din jur.

Dar vechiul Ferrari 458 Italia nu s-a multumit doar cu aceasta operatie, pragurile laterale proeminente, respectiv difuzorul supradimensionat din dotarea spoilerului spate continuand lista cu surprize.

Ferrari 458 Italia by Prior Design

Ferrari 458 Italia by Prior DesignFerrari 458 Italia by Prior Design

O lista cu surprize care se incheie cu jantele forjate in cinci spite duble, oferite intr-o combinatie 9.0 x 21 inch / 12.5 x 22 inch (fata / spate), si eleronul subtil destinat capotei motorului.

Apropo, si daca tot veni vorba si despre motor, trebuie neaparat precizat ca unitatea aspirata cu opt cilindri in V si capacitate de 4.5 litri din dotarea supercarului italian a primit si ea un plus de... motivatie.

Intr-o alta ordine de idei, cei de la Prior Design s-au pus pe dezvoltat si un pachet de performanta, resoftarea unitatii de control adaugand alti 45 la cei 570 CP livrati deja in standard.

Asta inseamna, in libera traducere, ca cel mai nou proiect de tuning al companiei germane se poate mandri cu un un total de 615 cai putere, suficient pentru ca sprintul 0 - 100 km/h sa dureze doar trei secunde.

Daca vine cumva vorba despre costul modificarilor suferite de 458-ul in cauza, tinem sa precizam inca de la bun inceput ca informatiile oficiale cu privire la acest aspect lipsesc cu desavarsire pentru moment.

Putem spune, in schimb, ca toate imbunatatirile - atat cele tehnice, cat si cele aerodinamice, au fost testate continuu, pentru o buna perioada de timp, de-a lungul si de-a latul circuitului de la Nurburgring.

Ferrari 458 Italia by Prior Design

Ferrari 458 Italia by Prior Design

Ferrari 458 Italia by Prior Design

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (16) Poze Ferrari 458 Italia by Prior Design
mai multe