4Tuning
Meniu
Articole Maşini second Bazar Forum MaşinaMea Q&A

Opel Corsa OPC 1.6 192cp

"Cand regreti ca trebuie sa returnezi o masina, inseamna ceva."
PUNCTAJ
4TUNING
91
PRIZA LA PUBLIC
94
NOTA CITITORULUI
84
DESPRE TEST SI SUMAR PUNCTAJ
Testat de: Valentin Mănuş
  • Km. la bord: 545
  • Km. efectuati: 350
  • Tipul drumului: asfalt
  • Mediul de condus: urban / extraurban
  • Conditii meteo: ninsoare
  • Traseu: Bucuresti - Alexandria - retur
  • Numar de pasageri: 2 / 3
  • Bagaje: nu
  • Stil de condus: sportiv
Cred ca v-am mai spus de cateva ori, si anume ca prima masina testata de noi a fost un Opel. Asadar, cei de la Opel oricum au un loc special rezervat in sufletul nostru. Dar chiar si asa, pana acum, masinile testate ne-au placut, in unele cazuri chiar foarte mult, dar niciodata nu ne-au lasat sechele pozitive. Corsa OPC pe care am testat-o in ultimele zile din Decembrie, anul trecut, a reusit sa faca mult mai mult de atat.

Specificatii tehnice

BURLACI Cel mai probabil sa o conduca:
BURLACI
PE AUTOSTRADA Conceputa sa fie condusa:
PE AUTOSTRADA
CHIAR TARE Sex-Appeal:
CHIAR TARE
  • Carburant
    benzina
  • Cilindree
    1598 cmc
  • Putere
    192 cp
  • Cuplu
    266 Nm
  • 0 - 100 km/h
    7,2 s
  • Viteza maxima
    225 km/h
  • Tractiune
    fata
  • Greutate
    1293 kg
  • Consum mixt
    8,5 l/100km
  • Nr. locuri
    5
  • Nr. usi
    3
  • Volum portbagaj
    285 l
  • Euro NCAP
    5*
  • Pret de pornire
    22.275 Euro
  • Pret model testat
    22.275 Euro
  • Impozit anual
    64 lei

Exterior

PUNCTAJ 4TUNING
9 /10

Punctul central al intregii masini eu cred ca este evacuarea din spate. Pozitionata central, pe difuzorul spate, de o forma triunghiulara - asa ceva nu vezi prea des.Spectaculos. Asa este tot exteriorul de la aceasta Corsa OPC. Mai bine zis, chiar obraznic. Un kit complet aerodinamic iti ia ochii, mai ales ca este incarcat cu detalii interesante. Spoilerele fata/spate au in ambele parti niste prize de aer atragatoare, dar pesemne inutile, ca nu racesc nimic. Pragurile laterale continua elegant linia pe care o da spoilerul frontal agresiv, in timp ce spatele este ceva mai cuminte.

Insa punctul central al intregii masini eu cred ca este evacuarea din spate. Pozitionata central, pe difuzorul spate, de o forma triunghiulara - asa ceva nu vezi prea des. Si arata extrem de bine.

Oglinzile laterale au si ele aportul lor la efectul aerodinamic, la fel ca si eleronul de pe haion. Toate aceste elemente de exterior, impreuna cu jantele de 17 inch tipice pentru orice masinuta ce poarta sigla OPC, formeaza o imagine cu adevarat spectaculoasa. Nu vad ce ar putea fi criticat la exterior.

Opel Corsa OPCCu un kit exterior, o Corsa nevinovata se transforma intr-o masina agresiva.

Opel Corsa OPCOpel Corsa OPCOpel Corsa OPCOpel Corsa OPC

Opel Corsa OPCOpel Corsa OPCOpel Corsa OPC

Interior

PUNCTAJ 4TUNING
9 /10

Odata ce ai deschis o portiera, tot interiorul este eclipsat de scaunele sport Recaro. Arata bine, se simt si mai bine. Sunt de piele cu sezut textil, dar asta conteaza prea putin odata ce te-ai asezat si iti dai seama ca esti intr-o masina performanta, capabila sa ia curbele in mare viteza. In rest, interiorul este chiar simplist. Tot pe partea de performanta insa bifam si volanul, care este si el o piesa de rezistenta: foarte bine facut si cu o priza perfecta. Pedalele de aluminiu si schimbatorul cu sigla OPC incheie peisajul mai sportiv.

Opel Corsa OPC

Dincolo de aceste elemente insa, totul devine extrem de simplu. Bord clasic de Corsa, consola centrala cu sistemul audio si clima, cateva butoane si un ecran LCD mono-crom. Fara cotiera, fara butoane inutile, totul e curat si practic. Cam asta inseamna la interior un Corsa OPC: punem 2 scaune Recaro si un volan misto intr-o Corsa normal si am terminat.

Opel Corsa OPCOpel Corsa OPC

Spatiu

PUNCTAJ 4TUNING
9 /10

Huh? Ce cauta rubrica asta la o masina cum e Corsa OPC? Eh, daca tot o completam la toate masinile, hai sa zicem ca ne intereseaza si spatiul. Curios insa, incap 3 persoane in spate la aceasta Corsa. Si nu glumesc. Am testat doar cu o persoana care statea bine, cu destul loc la picioare, asa ca 3 vor incapea acceptabil. Nu prea sunt locuri pentru pus diverse accesorii pe la interior, dar nici nu ar fi bine sa faci acest lucru, daca ai de gand sa calci mai tare pedala de acceleratie prin oras, printre masini. Foloseste torpedoul care este incapator.

Cat despre portbagaj, acesta are un volaum de 285 de litri, volum ce poate creste pana la 1050 litri, cu bancheta rabatata. Dar de ce te-ar interesa asta, ca doar nu cari saci de varza cu un OPC, nu? Concluzia: spatiu este mai mult decat suficient.

Opel Corsa OPCOpel Corsa OPC

Motor

PUNCTAJ 4TUNING
10 /10

Corsa OPC are sub capota un motor de 1.6 litri Turbo ce produce 192 cp. Si aici ajungem si la numele de OPC. Cum bine stie toata lumea, mai toti producatorii au o divize de performanta. Cei de la Opel au OPC, adica Opel Performance Center. Ei au facut si au reglat acest motor incat sa poata impinge aceasta masina la viteze destul de mari. Dar dincolo de datele de pe hartie, trebuie mentionat ca masina este una cu adevarat puternica. 

Opel Corsa OPCLiterele care spun totul: Opel Performance Center.

Si asta am avut ocazia sa testez alaturi de un BMW 330xDrive cu ceva mai multa putere. La un semafor, nimic pretentios, dar destul incat sa-mi dau seama ca cei 192 de cp de pe Opel se simt al naibii de bine. Si cu o greutate redusa fac minuni. Nu am dubii ca cine isi cumpara o masina de acest gen se va uita mereu la semafor in stanga si in drepta, sa vada daca are cu cine sa-si masoare magarusii de sub capota. Nu e mereu legal, dar atunci cand strada este goala in fata ta, nu ai ce face si te lasi prada pasiunii.

Transmisie

PUNCTAJ 4TUNING
9 /10

Cutia de pe Corsa OPC este extrem de scurta. Chiar daca are 6 rapoarte, in ultima viteza, masina cand merge cu 70 km/h are deja peste 2000 rpm. Ma asteptam ca macar treapta a 6-a sa fie mai de croaziera, pentru mers pe autostrada. Dar nu prea este. Pesemne ca cei de la OPC au realizat cutia pentru circuit sau pentru mers in oras, mai degraba decat drum intins. Asta se va traduce din pacate cu un consum ceva mai mare daca vrei sa mergi undeva departe cu aceasta masina. "Noroc" ca nu avem prea multe autostrazi pe care sa alergi cu 130 km/h si sa tii masina foarte turata... Oricum, cert este ca treptele 3 si 4 sunt cele mai rapide: in aceste trepte, masina accelereaza in continuu si se simte cuplul cel mai clar.

Opel Corsa OPC

Performante

PUNCTAJ 4TUNING
10 /10

Accelerare: nu trebuie sa ne luam dupa ce scrie pe hartie, si anume ca masina atinge 100 km/h in doar 7,2 secunde si prinde 225 km/h. Important e cum se simte. Si se simte o masina cu adevarat rapida, din care nu iti mai vine sa te dai jos.

Franare: sistem de franare cu discuri pe toate rotile, ca la orice masina sportiva care se respecta. Evident ca avem ESP, ABS si EBD. Discurile de frana de pe fata sunt uriase, iar acest lucru se simte in orice frana, cand masina intepeneste.

Suspensii: exact cum te-ai astepta. Adica sunt rigide si precise. Dar am vazut masini sport cu suspensii mult mai rigide, in care iti cam sareau plombele daca treceai peste o sina de tramvai. Aici nu e cazul, este rigida atat cat trebuie pentru o masina de strada.

Opel Corsa OPCDin orice unghi ai admira-o, fara indoiala ajungi la concluzia ca e atragatoare.

Tinuta de drum

PUNCTAJ 4TUNING
10 /10

Corsa OPC este o masina care nu stie ce e acela ruliu sau supravirare. Ireprosabila. Si dincolo de motor, transmisie si putere, tinuta de drum a fost cea de care m-am indragostit. Nu tin minte sa mai fi condus o masina atat de precisa si sprintena. Si aici ma refer la orice: viraje, directie, etc.

Volanul gros care vine perfect in palme iti transmite tot ce "simt" rotile, si asta pentru ca directia este perfecta, fara pic de joc si incredibil de senzitiva. Corsa OPC este o masina care nu stie ce e acela ruliu sau supravirare. Insa daca vrei sa te joci cu adevarat, acolo unde e permis, trebuie sa dezactivezi controlul tractiunii care te limiteaza mult in derapaje.

Opel Corsa OPCOpel Corsa OPC

Vizibilitate

PUNCTAJ 4TUNING
8 /10

Masinile in 3 usi din segmentul B au mereu tendinta sa fie ceva mai slabe la acest capitol. Si asta pentru ca stalpii din spate ai plafonului sunt mai grosi si il incurca pe sofer la asigurare. Nici Corsa nu face exceptie, pentru ca vizibilitatea este destul de slaba in spate, atat prin luneta destul de mica, cat si din cauza stalpilor. Mai mult, nu avem senzori de parcare si nici camera de marsarier, asa ca la parcare trebuie sa fim mai atenti. In rest, oglinzile laterale triunghiulare, de forma evacuarii, sunt micute, dar destul de bune pentru ochii soferului. Parbrizul este si el mare si generos, ca si geamurile laterale ale portierelor, care, apropo... sunt uriase!

Opel Corsa OPC

Siguranta

PUNCTAJ 4TUNING
10 /10

Generatia aceasta de Corsa a fost testata de EuroNCAP in 2006, pe la inceputul "carierei" sale, cand a si primit punctaj maxim de 5 stele. Acest model vine cu 6 airbaguri, ESP, ABS, EBD, asistenta la franarea de urgenta, Hill Holder, Isofix, avarie automata si controlul tractiunii. In plus, setul de scaune Recaro iti ofera o sustinere laterala impecabila.

Dotari

PUNCTAJ 4TUNING
8 /10

Lista de dotari este destul de scurta. De fapt, nici nu e nevoie de o ditamai lista de dotari optionale foarte lunga, atunci cand e vorba de o masina de performanta. Modelul testat de noi avea clima automata, geamuri electrice, scaune Recaro, volan piele OPC, senzori presiune roti, proiectoare de ceata, pilot automat, comenzi pe volan, radio-CD cu MP3 si Bluetooth, inchidere centralizata, bancheta piele, etc.

Opel Corsa OPCScaunele Recaro domina tot interiorul.

Un lucru pe care l-am observat si care nu mi-a placut a fost lipsa totala a vreunui martor a temperaturii motorului. Nu exista nici un indicator sau ceas care sa iti arate cand e motorul cald, si nici un martor luminos care sa stea aprins cat timp e motorul rece, cum se intampla la alte modele. Si e cam ciudat sa nu sti cand e motorul cald, la o masina performanta si turbo pe deasupra.

Opel Corsa OPCOpel Corsa OPCOpel Corsa OPC

Inca o bila neagra il primeste computerul de bord care este incredibil de complicat si foarte anevoios de umblat cu el. Aerul conditionat se opreste dupa ce apesi mai multe butoane si debifezi o casuta. Iar ca sa resetezi kilometrii si consumul este o adevarata aventura. Butoanele sunt puse aiurea si au functii greu de intuit.

Consum

PUNCTAJ 4TUNING
9 /10

Eu am condus acest model de Corsa destul de sportiv. Si asta pentru ca motorul turbo cerea sa fie turat mai mult. Cu toate astea insa, am reusit un consum mixt cam de 8,5 litri la 100 km. In oras, masina nu sare de 10 l, ceea ce este un consum decent pentru un propulsor turbo ce produce aproape 200 de cp. Iar la drum intins, cu putin noroc, daca nu treci de 100 km/h, ajungi sa consumi in jur de 8. Din pricina cutiei de viteze scurte, nu este o diferenta foarte mare intre consumul urban si cel extraurban.

Opel Corsa OPCUn consum decent pentru o masina foarte performanta ce cu greu poate fi condusa linistit.

Pret

PUNCTAJ 4TUNING
7 /10

Opel Corsa OPC are un pret de pornire de 22.275 Euro. Mai bifezi cate ceva de pe lista de dotari si pretul ajunge chiar si la 25.000 de Euro. Este un pret destul de mare pentru o masina de oras, din clasa subcompacta. Insa daca ne uitam la concurenta, vedem ca toate masinile performante din aceeasi categorie sar de 20.000 de Euro.

Opel Corsa OPC

Special

PUNCTAJ 4TUNING
10 /10

ZI DE ZI. M-as putea obisnui cu aceasta masina, sa fie masina mea de zi cu zi. Este destul de rigida, dar nu deranjeaza si poti circula lejer cu ea prin oras. Spatiu pentru cumparaturi si chiar bagaje de 2 persoane este din plin. Consumul nu este foarte exagerat, iar dotarile sunt destul de multe pentru strictul necesar. Pretul, ce-i drept, este cam mare ca sa o pastrezi drept masina de oras cu care sa te duci zilnic la birou, dar pretul are o justificare. Mi-am dat seama ca in momentul in care cumperi o masina cu putere mica, vei vrea mereu mai multa putere. Ajungi sa iti faci cine stie ce CIP Tuning sau alte idei nebune. Insa o masina cu putere mare nu strica niciodata. Puterea mare o folosesti cum vrei, cand vrei, dar stii ca e acolo si te ajuta in orice moment.

Opel Corsa OPCEvacuarea triunghiulara este centrul atentiei de la exterior.

Concluzii

PUNCTAJ TOTAL
91 / 100

Am mai condus cateva masini din aceasta categorie de pocket-rocket, adica masini de oras transformate in rachete performante. Mi-au placut toate, in general. Nu au cum sa nu-ti placa, atunci cand ai o masina mica si usoara ce ascunde sub capota un motor puternic. Dar sincer acum, aceasta Corsa este prima masina pe care am returnat-o inapoi la dealer cam suparat. M-am bucurat de fiecare minut la bordul ei, mi-a placut fiecare viraj luat in tromba si absolut toate armoniile pe care le canta evacuare cand turam motorul. Tocmai cand credeam ca nu ma pot indragosti de vreun Opel, iata ca am facut-o.

 
  • pret
  • design exterior
  • spatiu
  • scaune
  • motor
  • performanta

GALERIE POZE

 
 

SPUNE-TI PAREREA!

NOTA CITITORULUI
84 / 100
Browser-ul tau nu suporta javascript. Te rugam sa-l actualizezi.
Acordă o notă maşinii
Salvează
Punctajul dat de 4Tuning este cat se poate de obiectiv, fiind rezultatul propriei experiente acumulata conducand mai multe masini similare. Punctajul 4Tuning al fiecarei masini este si ca urmare a comparatiei cu alte modele din acelasi segment, niciodata cu masini din alte categorii. Popularitatea unei masini este calculata in functie de numarul de citiri ale articolului, impactul in mediul social online si comentarii. Nota cititorului este media notelor date de vizitatori, in functie de propriile preferinte. Spune-ti si tu parerea despre aceasta masina mai jos.
Da o nota masinii testate
 
 
PĂREREA TA (50 comentarii )
45 comentarii 43 puncte
10 ian 2013, 17:09
+20
Cateva mici adaugari/modificari:

Interior - scaunele, volanul si schimbatorul fac intr-adevar diferenta, insa trebuie mentionat ca si bordul este schimbat (plansa unde este afisat vitezometrul si turometrul este alba cu albastru, diferita fata de varianta standard, iar acele fac un tur complet la introducerea cheii in contact).

Spatiu - nimic de adaugat, chiar este o masinuta destul de incapatoare pentru marimea ei.

Motor - aici e putin mai complicat. Datele sunt adevarate, insa consumul cam nu. Masinuta consuma undeva in jur de 11-12, la un mers normal. La drum lung insa, poti avea un consum intr 6,6-8 la un mers lejer, in jur de 100-130 km/h.

Legat de transmisie.... mesteci un pic pana ajungi in viteza a 6-a :) Farmecul este insa pana ajungi acolo.

Tinuta de drum este buna, nu iti retuseaza dintii, insa daca optezi pentru optiunea cu jante pe 18*, atunci este sugerat sa mergi cu gura deschisa :)

Vizibilitatea este intr-adevar scazuta in unele momente, mai ales din cauza stalpilor (luneta nu mi s-a parut atat de "mica").

Ce nu sunt de acord insa este legat de partea de supravirare sau ruliu... cu esp sau fara, daca nu esti obisnuit, o patesti. Solutia este un autoblocant, fara dubii.

Nu o sa trec peste toate aspectele, insa: masina este grozava! Cobori din masina cu zambetul pe buze, oricare ar fi minusurile ei.

Felicitari pentru articol!
TommyDesign
33 comentarii 77 puncte
11 ian 2013, 12:41
0
Inseamna ca pe autostrada consumul e mai mic ca la 1.4 ,e adevarat nu am treapta a 6-a dar la 139km/h dupa gps,(pe bord cam 150) imi mananca 9.9
45 comentarii 43 puncte
11 ian 2013, 14:30
0
e vorba de turatie, cred ca de aia :) cu 150 pe bord ajung pe la 9 si ceva si eu
10 comentarii 0 puncte
31 mai 2013, 16:27
0
In legatura cu ce spunea-i mai sus legat de jantele de 16", ai dreptate, am intrat in link-ul cu cartea tehnica a lui Corsa din site-ul Opel si la tipul asta de motorizare prevede jante de 16" pentru rotile de iarna (deci permit discurile).
Intrebarea ar fi: cu rotile 205/55R16, la o folosire uzuala in oras (ceace ma intereseaza pe mine), se simte o crestere a confortului fata de echiparea cu 215/45R17?
10 ian 2013, 20:02
+15
Masina o scot numai vara in concedii si plimbari in strainatate,restul timpului sta in garaj.Este a doua masina de familie,este copilul meu de "portelan",are 34 mii km din 2008 mai.Sunt foarte multumit de ea,imi este la fel de atragatoare ca-n prima zi,o voi tine pana la sfarsitul "vietii" ei :) Referitor la consumul specificat de tine,la mine este altul.In jur la 9-10 l in oras numai vara si in afara de la aprox 7l (treapta 6 la 100km-110km/h) in sus(depinde unde si cum poti sa mergi).Nu ma intereseaza consumul,eram constient inca inainte de cumparare,dar este acceptabil ptr puterea ei.Taxele mici :)) Inca un aspect am uitat sa-l subliniez pretul masinii cip si ddp de la achizitie 2008 mai si pana in prezent este acelasi,nu a scazut ca la altele din acelasi segment clasa sportiva.
7 comentarii 30 puncte
15 ian 2013, 20:33
+5
Prietene..ai o masina bunaa ce-i drepet (pt clasa ei) ...dar -1 pt atitudinea in fata celui de suceava. te simteai mai bine daca avea si ala vre-un m3 de "Actualitate" ??? ....cum a zis si el , aici daca-ti expui masina trebuie sa accepti si criticile....in schimb dai o mare impresie de COCALAREALA prin comentariile tale.
Overdrive
Overdrive, 34 ani, Resita, Caras-Severin
406 comentarii 663 puncte
16 ian 2013, 10:31
+5
eu ii dau -15 pt atitudine...pff. Felul asta de "conceptie" a lumi din jur.....
10 ian 2013, 19:48
+3
la aceasta varianta ! raportul calitate , prestatii. pret, este foarte bun ! parerea mea !
emy_brabus
În garajul meu
1487 comentarii 5012 puncte
10 ian 2013, 16:32
+2
Daca si asta are 10/10 la performante, ma intreb un Ferrari Italia cat poate sa aiba???
7 comentarii 25 puncte
10 ian 2013, 16:38
+3
pentru dimensiunile si motorizarea ei probabil
emy_brabus
În garajul meu
1487 comentarii 5012 puncte
10 ian 2013, 18:00
+3
Baremul de punctare ar trebui sa fie acelasi pt toate masinile, sau cel putin eu asa am vazut in toate revistele de specialitate!
TommyDesign
33 comentarii 77 puncte
11 ian 2013, 12:36
+16
Cum poti sa compari un Opel corsa cu Ferrari??? Nota 2, stai jos.
Oricine intelege ca notele conform categoriei din care face parte! Concurenti directi: Clio RS de ex.sau polo GTI...
emy_brabus
În garajul meu
1487 comentarii 5012 puncte
11 ian 2013, 15:36
0
TommyDesign, am sa-ti explic si pe intelesul tau, punctele se acorda pentru toate autoturismele, unele puncteaza mai mult la preformante, altele la pret, altele la confort, altele la siguranta...etc...si uite asa se creeaza o medie a punctelor, spre exemplu un Ferrari nu o sa puncteze niciodata la comfort sau pret, drept urmare nu o sa aibe punctaj maxim...ma intelegi???
TommyDesign
33 comentarii 77 puncte
11 ian 2013, 16:03
+1
Am înțeles, se poate lua și așa și atunci ai dreptate
TokiCo
89 comentarii 140 puncte
17 ian 2013, 21:17
-1
Ferari - Lamborghini : masinile astea fac parte din alta clasa de pret , performanta.
Dupa gandirea ta , acest opel ar trebui sa aiba nota 2 3.
Nu ai cum sa folosesti acelasi barem pentru toate clasele.
mirel_tuning
599 comentarii -28 puncte
10 ian 2013, 19:16
-2
100/100
16 ian 2013, 19:33
+1
Fiecare cu parerile si gusturile sale, eu nu comentez asta. Am o Corsa OPC pe care o alerg in fiecare zi prin Bucuresti. De fiecare data sunt cu zambetul pe buze, la volan si dupa ce ma dau jos. Consuma cam 9-10 in oras, iarna cu 1-2 litri mai mult. Consumul asta e la piciorul meu pe pedala, care nu sta cuminte de obicei. Pe mine ma incanta in continuare cum arata masina si cum merge. Km in siguranta tuturor!
14 mar 2013, 11:49
+1
...am condus opc de mai multe ori / o adevarata jucarie pentru oricine.

nu comentez tinuta de drum deoarece opc a primit doar note mari.
ceea ce este important,consumul......daca mergi calm max 110-120 km/h, vei obtine 8-9 l/100km
daca mergi sportiv, vei obtine un consum de la 14 litri in sus.
ma refer la consum extraurban / in oras am mers foarte putin, insa proprietarul prieten, mi-a spus ca poti sa scoti 10-12 litri.
iarna insa, in regim oras aglomerat, consumul a urcat si la 25 litri.

cea mai mare problema ramane d.p.m.d.v, sa te abtii ca sa nu apesi pedala de acceleratie :)

concluzia mea: o jucarie in care m-am simtit perfect.
14 mar 2013, 16:08
0
O adevarata jucarie ;)
7 comentarii 25 puncte
10 ian 2013, 16:26
0
Bucuresti-Alexandria faci maxim 200km. Cu siguranta nu faci 350 cat scrie in post.
Hondarul
226 comentarii 470 puncte
10 ian 2013, 17:36
+4
S-a mai plimbat omul si prin Bucuresti nene, nu poate sa scrie acolo toate detaliile!
mirel_tuning
599 comentarii -28 puncte
10 ian 2013, 19:14
+1
corect s-a mai plimabt omu si prin bucuresti si prein alexandria doar are masina sport nu ??? trebuia sa vaneze si el ceva
10 ian 2013, 19:29
0
la masina asta ii trebuie tractiune spate sau integrala ,,,,,,are pretentii de masina sportiva dar in momentul cand tragi un pic de ea in curbe ,,,tinde sa se duca drept .( am probat modelul vechi),iar din punct de vedere al consumului , nu mi se pare putin pentru prestatiile care le ofera
45 comentarii 43 puncte
10 ian 2013, 19:33
+1
modelul vechi? te referi inainte de facelift? e aceeasi chestie cu cel nou. nu te poti astepta la o tractiune spate (?) sau integrala de la o masina de genul (opel in general).
10 ian 2013, 19:34
+1
da
45 comentarii 43 puncte
10 ian 2013, 19:36
-1
vrei sportiv pana la capat, optezi pentru nurburgring edition :)
10 ian 2013, 19:38
+1
pretul este corect !!!
45 comentarii 43 puncte
10 ian 2013, 19:39
0
dezvolta :) la cea noua la cea veche la nurb?
Overdrive
Overdrive, 34 ani, Resita, Caras-Severin
406 comentarii 663 puncte
11 ian 2013, 19:57
0
Frate bizzz, nu te supara dar nu sti ce vorbesti! Subvirarea face parte din "joc" :) si consumul e chiar ok....la aproape 200 de cai, si cum zice cineva mai jos, in momentul in care cumperi masina asta, nu ar trebui sa te intereseza consumul ata de mult. In fine, frumoasa asta mica, mi-ar place una!
145 comentarii 188 puncte
13 ian 2013, 10:16
0
nu pun la indoiala performantele masinii (nu am mers eu cu ea nu am de unde sa stiu),si eu am un opel corsa, dar mai vechi (dupa buget)...insa clar asta e un articol sponsorizat...trebui e sa traiasca si ei din ceva...e normal sa o laude :)
17 ian 2013, 22:54
0
masina e nebunie curata dar la cca 60000 km trebuie sa-i dai ambreiaj nou....... 60 000 daca ai noroc si nu mergi chiar golaneste cu ea
18 ian 2013, 12:16
0
Eu l-am schimbat degeaba la 75000 km, dat fiind ca m-am luat aiurea dupa cineva. Mai exact, mi-a recomandat sa schimb rulmentul de presiune si m-am gandit sa schimb tot ambreiajul, ca sa fie nou. A fost schimbat degeaba, dar asta e o alta poveste. Ambreiajul pica la orice masina la un moment dat, depinde de cum mergi (de ex., asa cum se stie, sunt unii care stau la semafor cu masina in viteza, cu piciorul pe ambreiaj), de "noroc", de producator, etc. Din experienta proprie, riscul de a pica ambreiajul e foarte mare la un producator coreean, fara sa dau nume.
10 comentarii 0 puncte
28 mai 2013, 10:30
0
Cine ma poate ajuta cu aceasta informatie:
Discurile de frana pe fata permit si montarea de jante pe 16" in loc de 17"? La rotile de iarna s-ar impune oricum roti pe 16", dar ma gandesc ca si la rotile de vara, cu niste jante mai deosebite pe 16" masina nu ar arata rau!
45 comentarii 43 puncte
28 mai 2013, 18:24
0
Intra si jante de 16 pentru iarna.
10 comentarii 0 puncte
28 mai 2013, 20:33
0
Am avut in anii 90 timp de 10 ani un Astra GSI 2,0 16V cu 2 axe cu came motor aspirat 150CP (pentru anii aceia, era ceva pentru un motor aspirat!), o masina deosebita, cuplu maxim 196Nmla 4200ture/minut, dar curba era f. plata, la 1500 ture deja avea75% din valoarea maxim. Opel face masini si frumoase (vezi Corsa OPC!)si bune. S-a creat doar o legenda ca Golful ar fi mai bun, probleme au toate!
Dar sa revenim: la vanzari nu prea ai cu cine vorbi, am dat un telefon si tipul nu era sigur. Te rog foarte mult ajuta-ma, verifica daca nu esti sigur, cumpar masina doar daca dupa ce vine dau la schimb rotile pe 17 cu ceva pe 16 pentru a o folosi uzual ca masinuta unica. Ce dimensiune echivalenta crezi ca ar merge pe 16? Doar cu conditia asta o cumpar. Un Opel Astra a ajuns la 1500 kg (GSI-ul meu avea sub 1100 kg!)si echipata minim ajunge pe la 25000 euro . Vreau doar o masina in care sa stea bine in fata 2 persoane, in spate nu conteaza.Ca varianta ma gandeam la Mini Cooper S, dar e f. scumpa, iar Mini Cooper are doar 122 CP. M-a cucerit prezentarea lui Valentin
10 comentarii 0 puncte
30 mai 2013, 22:35
0
Totusi, de unde stii ca intra, ai montat tu roti pe 16" sau stii din auzite? Iarta-ma ca insist !
45 comentarii 43 puncte
30 mai 2013, 22:47
0
dan, am montat pe masina mea, crede-ma ca incap :) 205/55/r16.
10 comentarii 0 puncte
31 mai 2013, 00:34
0
Multumesc.
Jantele de 16" erau de Opel Corsa? (din punct de vedere al ET-ului)Asta deja este o dimensiune de roata de la clasa "compacta" actuala. Cred ca nu arata rau masina cu ele!
Asi vrea sa te mai intreb ceva, imi poti da o adresa de email pe un sms? tel. meu e 0721857961
7 comentarii -1 puncte
01 sep 2014, 18:48
0
Intradevar masina consuma 14 daca mergi sportiv in oras daca nu cam 12 -12.5 iar in afara mers cu 160-180 tot atat consuma dar nu asta este o problema. Interiorul este deosebit atat si exteriorul daca este la un pret de pana in 10000 euro eu zic ca merita pt ca este o masina deosebita si nu o vezi la orice colt de strada. Dar per total intretinerea la ea nu este atat de costisitoare mai degraba o investitie pe termen lung
21 ian 2013, 18:32
-1
Observ ca nu poti intelege din cee ce scriu la fiecare comment.Repet,munces c din 2005 ca medic veterinar,am 2 afaceri personale,am tot ce-mi trebuie si le detin pe numele meu ceea ce am.Asadar,ptr cultura ta,ca vad ca esti un pic documentat despre mine,ok,acel cielo pe care l-am avut in 2005 era cat de cat modificat(suspensie, evacuare,faruri,stop u ri,folii,jante,elero n ,muzica si un pic optic) ptr acea vreme(vezi poze sau mai documenteaza-te) si in plus acum 8 ani era o anumita moda de tuning in voga(deci 2005 si nu 2013).Revenind la al doilea aspect subliniat si anume cu mana in curul animalelor da,ai dreptate din moment ce imi fac meseria de medic veterinar.Si in final,datorita a ceea ce sunt azi si a meseriei,mi-am permis casa,3 masini si 2 afaceri toate pe numele meu.Asta e viata fiecaruia,fii constient ca daca vreau pot sa-mi iau un bmw m3 sau m5 din ani buni oricand,dar nu vreau,nu-mi place.Cand ma uit la bmw-ul tau,este o masina comuna,vezi multe pe strada zilnic,e ca si cum toti ar fute aceeasi femeie,pe cand la mine,e o femeie rara in Romania :))))) Multi si-ar dori s-o ****,mai ales ca este si buna de la mama natura :))))) Bafta,punct final.
OnlyHate
În garajul meu
125 comentarii 122 puncte
14 feb 2013, 17:54
-2
consuma mai mult ca o dacie de 30 de ani
45 comentarii 43 puncte
17 mar 2013, 14:09
+1
jura-te!
Comentează şi tu: