Cadillac da cate $100 celor care fac un test-drive cu masinile marcii

Cadillac da cate $100 celor care fac un test-drive cu masinile marcii
  • Marca inregistreaza o scadere de 6,3% in primul semestru
  • Vanzarile catre persoane juridice au scazut cu 50%
  • General Motors face eforturi ca sa creasca vanzarile marcii premium
Distribuie pe Facebook

Din cauza ca vanzarile sunt in continua scadere la dealerii Cadillac din Statele Unite, compania a decis sa le dea cate 100 de dolari celor care vin sa faca un test-drive cu una din masinile lor.

Cadillac a fost intotdeauna o marca premium de automobile americane ce a rivalizat in permanenta cu Lincoln. Dar se pare ca vanzarile nu merg asa de bine, motiv pentru care General Motors a apelat la o strategie de marketing destul de agresiva: cine vine sa faca o plimbare de test cu un model Cadillac, primeste 100 de dolari. Simplu si la obiect.

Campania marcii americane a demarat in martie si se desfasoara la nivel national dincolo de ocean. Aceasta va dura pana la finele lunii aprilie si pana acum a inregistrat zeci de mii de participanti. Acestora li s-a cerut sa faca dovada detinerii unui permis de conducere, dar si ca sunt proprietarii unui autoturism fabricat dupa 2004, al unui brand ce nu tine de grupul General Motors. Cine a indeplinit aceste conditii, s-a inscris la un test-drive si a primit un card Visa incarcat cu 100 de dolari.

"Asa incercam noi sa aducem clientii la volanul unui Cadillac. Singura varianta pentru a castiga clienti in aceasta piata competitiva este sa-i urcam la volanul masinilor noastre" spune Bill Peffer, vice-presedintele Cadillac pe partea de vanzari si service.

Dorinta americanilor de a avea noi clienti este cu atat mai mare, cu cat dealerii mai ofera reduceri diverse la achizitia unui automobil, dar si un discount automat oferit de Cadillac de 1500 de dolari la cumpararea oricarui vehicul GM cu banii jos sau in rate. Evident, aceasta oferta este valabila pentru cei care inca nu au nicio masina GM, aceasta conditie demonstrand dorinta marcii de a "stoarce" bani ulterior vanzarii din piese si service.

Aceste masuri interesante, sau mai bine zis, disperate, sunt rezultatul unor vanzari in scadere. Modelele ATS si XTS, alaturi de SRX si Escalade, nu prea au vanzari exceptionale, comparandu-se cu aceeasi perioada a anului trecut. De exemplu, in luna martie, vanzarile marcii premium au scazut cu aproape 6,5 procente fata de perioada similara a anului trecut, in timp ce vanzarile de flote au avut o scadere uriasa de 50%. Mai ingrijorator este faptul ca vanzarile marcii au crescut anul trecut fata de 2012, dar primele semne ale acestui an spun ca va avea loc, din nefericire, o noua scadere.

Distribuie pe Facebook
mai multe