4Tuning
Meniu
Articole Maşini second Bazar Forum MaşinaMea Q&A

Motoarele Dacia: 0.9 Tce vs. 1.5 dCi de 90 cp. Care este cel mai bun?

Motoarele Dacia: 0.9 Tce vs. 1.5 dCi de 90 cp. Care este cel mai bun?

Noile generatii de masini fabricate de Dacia, mai precis noul Logan si noul Sandero, vin cu o serie de motorizari noi. Insa dilema cel mai des intalnita este aceasta: ce motor sa-mi iau, Tce-ul de 90 cp sau dCi-ul de 90 cp? La aceasta intrebare incercam noi sa raspundem aici.

Vom lua drept referinta noul model de Dacia Logan. Clientii pot achizitiona noul Logan cu urmatoarele motorizari, in ordinea pretului lor, de la cea mai accesibila echipare, pana la cea mai scumpa: 1.2 16V 75 cp benzina (6690 Euro), 1.2 16V LPG 75cp gaz (8300 Euro), 0.9 Tce 90 cp benzina (8700 Euro), 1.5 dCi 74 cp motorina (9500 Euro) si 1.5 dCi 90 cp motorina (11200 Euro).

In acest caz vom lua in dezbatere numai cele doua propulsoare de 90 cp, cel de 0.9 litri Tce pe benzina si cel de 1.5 dCi pe motorina.

Date tehnice motor 0.9 Tce

Combustibil: benzina
Norma de poluare: Euro 5
Numar cilindri: 3
Arhitectură motor: in linie
Cilindree: 898 cmc
Putere maximă (CP/rpm): 90 / 5.250
Cuplu maxim (Nm/rpm): 135 / 2.500
Valve pe cilindru: 4
Aspiratie: turbo

Date tehnice motor 1.5 dCi

Combustibil: motorina
Norma de poluare: Euro 5
Numar cilindri: 4
Arhitectură motor: in linie
Cilindree: 1461 cmc
Putere maximă (CP/rpm): 90 / 3.750
Cuplu maxim (Nm/rpm): 220 / 1.750
Valve pe cilindru: 2
Aspiratie: turbo

Consum urban:

Tce: 7,5 litri / 100 km (mod ECO)

dCi: 7,2 litri / 100 km

Consum extra-urban:

Tce: 5,8 litri / 100 km (mod ECO)

dCi: 5,1 litri / 100 km

Performante:

Tce: viteza maxima 167 km/h, 0-100 km/h necunoscut

dCi: viteza maxima 165 km/h, 0-100 km/h necunoscut

Pret de achizitie

Numai varianta de echipare Laureate are disponibile ambele motorizari de 90 cp. Intre Tce si 1.5 dCi diferenta de pret este de 1400 euro. Adica un Logan Laureate 0.9 Tce costa 9800 Euro cu Tva, iar un Logan Laureate 1.5 dCi de 90 cp costa 11200 Euro.

Impozit anual:

Tce: 35,92 lei

dCi: 58,44 lei

Cost revizie motor (ulei, filtru ulei, filtru aer, filtru combustibil, manopera):

Tce: 220 lei

dCi: 390 lei

Dupa ce citim cu atentie aceste detalii, ne dam seama ca fiecare dintre cele doua propulsoare vine cu avantajele si dezavantajele sale. Fara indoiala ca aceste doua motoare vor fi cele mai cautate in randul clientilor care isi vor cumpara incepand de acum noile modele de Dacia Logan, Dacia Sandero si Dacia Sandero Stepway.

Insa intrebarea care devine tot mai persistenta, pe buzele clientilor tot mai numerosi care vor sa-si cumpere o masina romaneasca, este: ce motor sa aleg?

Motoarele Dacia1.5 dCiMotoarele Dacia0.9 Tce

Dupa ce tragem linie, ajungem la urmatoarea concluzie:

  1. Cost de achizitie: motorul turbo Tce este mai ieftin cu 1400 de Euro fata de cel dCi;
  2. Consumul de carburant este oarecum apropiat, dar numai daca motorul Tce merge in modul ECO;
  3. Consumul de carburant este in avantajul motorului dCi, atat in oras, cat si in afara;
  4. Performantele sunt aproape identice pe hartie;
  5. Costul de intretinere este mai mare la motorul dCi;
  6. Cuplul este simtitor mai mare la motorul dCi.

De ce as alege motorul pe motorina daca imi cumpar un Logan?

  • chiar daca are aceeasi putere, se simte mult mai puternic;
  • puterea vine la turatie mica, acolo unde ai nevoie 90% din timpul petrecut in trafic;
  • este un motor echilibrat, care merge rotund si silentios;
  • consuma mai putin decat Tce-ul fara sa aiba nevoie de vreun mod ECO;

Dezavantajele motorului 1.5 dCi de 90 cp:

  • intretinere mai scumpa;
  • impozit si asigurare mai mari;
  • pret mai mare la achizitie;
  • pret mai mare al motorinei la pompa;

De ce as alege motorul pe benzina Tce daca imi cumpar un Logan?

  • impozit si asigurare mai mici;
  • pret de achizitie mai mic (cu 1400 Euro mai ieftin decat dCi);
  • pretul benzinei este mai mic la pompa;
  • intretinere ieftina;
  • posibilitatea unui tuning motor.

Dezavantajele motorului 0.9 Tce de 90 cp:

  • puterea se simte la turatie foarte mare;
  • cuplu mic;
  • consum mai mare in modul normal (fara optiunea ECO);
  • zgomotos la turatie de peste 2500 rpm;
  • usor de incarcat: cu aerul si stergatoarele pornite, turatia oscileaza mult;

Concluzia finala

Pentru fiecare dintre noi, totul tine doar de gusturi. Daca pana acum, clientii care sustineau motoarele pe benzina erau speriati numai de consumul mare al acestora, raportat la motoarele diesel, iata ca aceasta problema a disparut acum. Motorul Tce consuma cam cat un dCi.

Ba mai mult, daca ne gandim la diferenta de pret benzina/motorina, dupa ce tragem linie, vedem ca motorul Tce ne costa in carburant fix la fel ca si cel dCi.

Puterea, atat la turatie mica, cat si la turatie mare (in depasiri, demaraje, etc.) este insa de partea propulsorului pe motorina. La fel si echilibrul, zgomotul, dar si sustinerea altor sisteme electrice. Motorul dCi este si mai bun pentru cei care doresc sa mearga mult in afara orasului.

Daca insa nu esti interesat de performante, motorul Tce vine cu un consum de motor diesel, cu un cost de achizitie mult mai mic, dar si cu o intretinere mai redusa. Este motorul ideal pentru mersul in mediul urban, unde nu este necesara turatia excesiva.

Sondaj
Ce motor preferi: Tce sau dCi?

Ce motor preferi: Tce sau dCi?

DATA PUBLICĂRII: 28 Ianuarie
145
  Comentarii
Comentează
[+] mai multe

Adauga anunt GRATUIT

BAZAR 4TUNING - Anunturi promovate

PĂREREA TA (145 comentarii )
28 ian 2013, 16:58
+15
Dezavantajele motorului 0.9 Tce de 90 cp:

zgomotos la turatie de peste 2500 rpm;

Prietene, cred ca n-ai mers cu 1.5 dCI daca spui asta. :))
SpeedNoLimit
690 comentarii 649 puncte
28 ian 2013, 20:49
+6
1.2 16V 75 cp benzina (6690 Euro) asta o sa se cumpere in prostie .. 6690 euro pt o dacie isi merita banii din plin
blacksnake
78 comentarii 183 puncte
28 ian 2013, 23:08
+17
Exact! Priviti acum pe sosele cate loganuri 1.6 sunt fata de cele cu motor de 1.4. Va fi la fel cu generatia urmatoare, veti vedea un logan 0.9tce la 10 loganuri 1.216v.
Comparatia e tampita, e fix pe dos: nu 0.9tce si 1.5dci 90cp vor fi cele mai cautate, ci 1.216v si 1.5dci 75cp.
Altfel, cateodata chiar ma intreb daca cei care publica articole pe 4tuning au permis, ei vorbesc doar din date scrise pe hartie!
29 ian 2013, 23:31
+2
Corect
30 ian 2013, 11:48
-1
si cu gpl, nu?
28 ian 2013, 18:21
+12
9800 - 11200 ?! pe un logan?! doamne fereste!
28 ian 2013, 17:05
+9
Stim cu totii ca motorina e de slaba calitate in Ro.Dar si ca motoarele turbo sunt predispuse defectiunilor la sistemul turbo.
Ca si fiabilitate ar fi fost de preferat un aspirat in 16v, gen 1.4 16v dar si consumul e mai crescut datorita lipsei turbinei.
Tinand cont si de taxele de inmatriculare ce te forteaza la un motor mic si eco, nu ai de ales decat 0.9.
Ar mai fi 1.5dci 75cp, un coleg pe forum raporta consum de 3,3 la 100km\h si ~5.5 in oras.
SweetBoy
SweetBoy, 25 ani, Slobozia, Ialomita
12 comentarii 24 puncte
28 ian 2013, 17:34
+8
Mai nou motorizarile diesel au injectoare Bosch
28 ian 2013, 18:18
+5
Am ales 1.5 dci 90cp! Tin sa precizez ca detin un ford fiesta 97' cu motor 1,25 16v benzina, de care sunt foarte multumit, dar cred ca o masina cu motor pe benzina nu poate avea eficient o cilindree mai mica de atat indiferent ca are turbo sau nu ,va dati seama ce interne trebuie sa aiba, plus ca e o masina lowcost si ma indoiesc de fiabilitate la peste 150k km. Nici nu vreau sa ma gandesc cum e sa "rajnesti" la motoru ala sa intri intr-o depasire, dar sa iesi in siguranta din acea depasire, poate sa aiba ea si mama antifonului, cred ca te apuca plansul cand apesi pedala de acceleratie. In fine, prietena mea are un megan 1,5 90 cp si pot afirma cu mana pe inima ca masina aia merge splendid la turatii mici,asta e si farmecul dci-ului cuplu incepe de "jos", dar principalul inamic real al dci-ului este motorina romaneasca. In alta ordine de idei cred ca cel mai demn de atentie ar fi fost un 1,4 turbo minim 1,2, sigur era mai eficient decat 0,9. Dar na!.. asa fac occidentalii, ne mai arunca din cand in cand cate un "rest" sa nu "maraim". Pacat!
28 ian 2013, 20:11
+5
Consum urban:

Tce: 7,5 litri / 100 km (mod ECO)

dCi: 7,2 litri / 100 km ( bara la bara 2 ore sau schimbare de trepte pe la 4000)
YGD-sef
3710 comentarii 86 puncte
03 feb 2013, 01:52
+1
Ce spui tu ? :))) Induci lumea in eroare valdoline!Un DCI (85 sau 90 cai) nici de nebun nu sare de 6.5-7 litrii ( maxim mers cu 160 km/h),iar in oras nu sare de 5.5 litrii mers bara la bara!


ps: Aici vorbesc de un motor "lasat" undeva pe la 50-60.000 km nu 2 km de nou ...Referitor la Tce iti spun eu sigur ca,polidiscul ala de 3 cilindrii ( chiar si cu turbo) si in modul eco consuma tot cat un 1.6 MPI (90 cai) spre exemplu! Poate chiar mai mult,deoarece este mic si fortat de turbina!Nu imi spune mie .... Acum pe Logan cel mai bun motor a fost si va ramane 1.5 DCI !
29 comentarii 43 puncte
28 ian 2013, 20:37
+4
Și totuși, parcă este prea mic motorul de tce pentru logan chiar și pentru oraș. Dacă dai drumu la un aer și mai sunt și 4 persoane în mașină deja sari de 10 la consum.
28 ian 2013, 22:05
+3
1. In primul rand calculul nu este dus pana la capat.
Trebuie calculat pretul mediu de utilizare pentru o perioada de 3 - 5 ani in regim de utilizare 16 - 20 mii de kilometri in functie de utilizator si apoi trasa concluzia daca merita diesel sau benzina. De noua masina merita poate sa dai 1400 euro in plus pe un motor cu consum mai mic si cuplu mai mare (proportie mare utilizare in oras).

2. In al doilea rand motorul 1.5 dCI de pe Megane este apropiat in ceea ce priveste constructia si nu este zgomotos cum se barfeste pe aici iar puterea o poti ridica usor cu circa 33-35% cu un chip asa ca sunt pre multe argumente pro diesel.


Eu pot doar sa comcluzionez ca cei care aleg motorul pe benzina isi cumpara masina ieftina sa aiba un fier de pus la ruginit in parcare ...

Voi ce ziceti?
29 ian 2013, 02:34
+1
eu zic ca poti sa mai invarti spire la tija aia de la turbina e mai ieftin
RobertGadau
RobertGadau, 33 ani, Drobeta-Turnu Severi, Mehedinti
341 comentarii 453 puncte
29 ian 2013, 08:43
+1
Nu motorul este problema zic eu, ci antifonarea. Meganul e mult mai bine antifonat decat Loganul, deci nu le poti compara, dar asta se simte si in diferenta de pret.
satanic6war6master6
1027 comentarii 866 puncte
12 feb 2013, 12:47
-1
E tot renault si loganu,ca meganeul,dar e o alta clasa gen symbol,asa ca....
28 ian 2013, 22:55
+3
Un profesor de-al meu de mecanica zice asa...ce fiabilitate sa aiba un motor de 1.0 ecoboost(ford) care se sparge in cuplu si care are 120 cp storsi din el,pe langa un motor de 2.0 tdci sau tddi din care s-a scos ceva cuplu evident,din cauza capacitatii,dar care are numai 115 cp sau 130?
Eu zic in felul urmator,,,progres prin tehnologie...dar sa fortezi un motor in 3 cilindrii dezechilibrat de cand a luat nastere pe plansa de desen a inginerilor si sa il compari cu un diesel de 1.5 ,aproape dublu ca si cilindree si in 4,mi se pare absurd!
Tce-ul nu are nici o sansa sa reziste 200.ooo km,in veci...poate la vreun pensionar intretinut exceptional si mers doar 5000 pe an cu el...
Plus ca e un motor lenes,indiferent in ce plaje de turatie il tii...si Dci-ul este puturos chiar si ala de 90 cp,dar macar sta mai lejer in turatii si ofera un cuplu demn de luat in seama pentru o masina asa mare ca Logan!
Eu merg cu un Ford de 2.0 tddi de 115cp si masina merge in parametrii normali si nu mi se pare o masina puternica...intr-ade var nu ai emotii in depasiri si nici nu oboseste deloc la urcare pe Straja,dar este un motor de 2.0 l ! Adica de 2x Tce...cum stam atunci cu fiabilitatea?
Poate rezista la milioane de km tce-ul,daca puneau cei de la Dacia,biele forjate si pistoane,volant usurat si multe chestii de inalta calitate care sa reziste in timp la turbo...dar asta ar sfida scopul masinii,acela de a fi low-cost!
Parerea mea este ca se incerca prea mult din prea putin si undeva o sa crape sigur...nu stiu exact daca la Tce se "scalda" cureaua de distributie in ulei ca la Ecoboost,ca atunci am sfida complet regulile...si uite asa se duce fiabilitatea pe geam!
29 ian 2013, 00:05
+2
"Tce-ul nu are nici o sansa sa reziste 200.ooo km,in veci...poate la vreun pensionar intretinut exceptional si mers doar 5000 pe an cu el..." deci 200.000/5000 = 40 de ani. mai apuca pensionaru ala sa-i faca?
vladpop
În garajul meu
302 comentarii 338 puncte
29 ian 2013, 00:09
0
Si daca rezista? Eu inca nu am vazut motor de capacitate mica distrus sub 150 000 km.
Sincer...
29 ian 2013, 01:13
+4
Iar eu nu am vazut unul cu turbo de cilindree mica pe piata pana anul trecut, cand a aparut motorul de la fiat "twin air", repet aici vorbim de turbo nu de motorul de 750 cmc aspirat de pe matiz, ala traieste mult si bine dar are si o arhitectura lejera.
YGD-sef
3710 comentarii 86 puncte
29 ian 2013, 01:43
+1
Aspirat da dar nu turbo boss... Cel turbo este mult mai pretentios , mai ales daca este benzinar de capacitate mica!
30 ian 2013, 02:21
0
Mai viziteaza un service...o sa iti schimbi parerea...
30 ian 2013, 02:16
0
Aici ai dreptate,dar sper ca m-am facut inteles...
satanic6war6master6
1027 comentarii 866 puncte
29 ian 2013, 22:47
+2
Tce nu are curea distributie,ci are lant ;)
30 ian 2013, 02:11
+1
Am inteles,chiar nu am vazut configuratia exacta la acest motor! Tocmai de aceea nu am afirmat sigur...
29 ian 2013, 11:05
0
n-are cum sa se scalde cureaua in ulei, poate lantul de didistrubutie, asta de renault are curea nu lant, si fiabilitatea e in functie de exploatare si intretinere la motoare de genu, nu de nr de km.
30 ian 2013, 02:39
0
La Ford cureaua se "scalda" in ulei,asa ca nu era ceva iesit din comun...
asandulescu
În garajul meu
+ încă 1 maşină
64 comentarii 234 puncte
29 ian 2013, 17:17
-1
O sa fie suficient de fiabil cel de 0.9 sa tina 15 ani in regimul mediu de km in care se circula in RO.
Motorul fordului desi vrei tu si profesorul tau sa va autosugerati ca este foarte fiabil tin sa te anunt ca nu e.
Motorul de pe masina ta e unul complex(sti la ce ma refer, injectoare/turbina/p ompa de injectie) nu din cele mai fiabile.
Un 0.9TCE tine in conditii de intretinere normale peste 200 000km fara sa fie rectificat.
Nu contest ca si al tau ar tine 400 000, dar vei schimba multe periferice.
Legat de performanta, cat faci de la 0-100? Loganul cu acest motor face 11.5s.
30 ian 2013, 02:14
0
Te anunt ca am 240000 de km la bord si inafara de volantul bimasic care este o problema des intalnita la Ford,nu am schimbat nimic!
Nu vad cum ar putea fi fiabil,un motor dezechilibrat si "umflat" cu turbina pana sa scoata un asa cuplu! Mai vedem pe percurs...
30 ian 2013, 02:39
0
Nu zic eu ca Fordul este foarte fiabil...dar avand in vedere ca cei 1998 cmc ii ofera un cuplu suficient,pot afirma ca motorul desi turbo,merge intr-o plaje de turatii mult mai lejera...adica nu trebuie sa fortez pe fiecare treapta sa ajung la 100 km/h! Plus ca este o tehnologie de inceput,aceste motoare mici turbo,fiind relativ noi pe piata,o sa aiba probleme...stim foarte bine cum Loganul Dci scoate pilitura de Al din pompa de injectie Delphi pe care o introduce frumos in sistem(injectoare,po mpa de inalta,regulator de presiune,conducte de plastic)...o problema grava,care a fost corectata la euro4...asa o sa fie si acest Tce...probabil dupa 5 ani o sa fie "rafinata" tehnologia acestui motor si o sa ajunga sa fie fiabil! Pana atunci din practica iti pot spune ca un motor mic supraalimentat de o turbina sau compresor,facut la scara mare de productie care inglobeaza tehnologie noua(si Nu de cea mai buna calitate) si care a necesitat parametrari speciale,va avea de suferit si va avea probleme de fiabilitate!
Si apropo de viteze de la 0 la suta...oricum cu Fordul stau lejer peste orice motor din paleta Dacia! bineinteles ca e absurd sa compari avand in vedere capacitatile cilindrice ,dar de dragul discutiei,ma intreb oare Tce-ul asta sta langa mine la 230 km/h? Oare trece de 160 km/h?
Hai sa fim seriosi...francezii au facut si fac tot timpul experimente pe noi...adica pe cei ce le cumpara masinile!
Vrei sa mai discutam problemele de fiabilitate ale motoarelor Dacia,o sa incep sa fac poze la lucrarile din garaj si putem discuta lejer atunci...
28 ian 2013, 17:23
+2
As alege diesel in locul la cel de 0,9 benzina, cand mergi tare nu se simte mare diferenta la consum fata de benzinaru ala micutz si amarat iar daca mai vrei sa pui si o remorcuta dupa ea atunci nu stiu zau ce mai faci cu ea.
Iar referitor la cel care zicea ca la 70000 km poti sa il arunci tin sa precizez ca am facut scoala de soferi acum 3 ani pe un logan diesel si avea 88000 km in regim de scoala si mergea foarte bine si nici nu avea consum mare.
Prefer un motor mai mare decat unul mai mic pentru simplu motiv ca nu ii creste consumul simtitor atunci cand mergi tare iar pe drumuri din Romania ai nevoie sa o calci daca vrei sa depasesti cv
248 comentarii 1013 puncte
28 ian 2013, 17:37
+2
Cred ca trebuie sa le conduci pe amandoua ca sa poti alege unul din ele. Eu n-am condus 0.9 TCe decat la test-driveul cu Clio 4 si nu pot sa zic nici ca mi-a placut, nici ca nu mi-a placut. E un motor economic. Nu se vrea un motor performant, ca atare il prefer. 1.5 dci l-am condus de mai multe ori, este un motor foarte fiabil si economic, dar nu sunt fan diesel. Prefer ca masina sa traga liniar, nu doar in anumite turatii.
Asa ca am votat motorul pe benzina.
sloop
În garajul meu
+ încă 1 maşină
152 comentarii 362 puncte
28 ian 2013, 19:31
+2
Dintre cele 2 motoare fix al 3-lea merita adica 1.5dci 74cp, diferenta e foarte mica intre el si cel de 0.9
1 comentarii 2 puncte
28 ian 2013, 19:44
+2
faza e ca 0.9 tci e bun pe hartie dar dupa cativa ani de praf mioritic un debitmetru defect ar face sa impingi masina la deal .Verdictul meu?Urasc dci-ul iubesc benzina dar nu 0.9 asadar tot 1.6 e mai bun
29 ian 2013, 10:57
+2
mare prostie au facut k au scos 1.4,16 si 1.616v au bagat petardele astea de motoare...
asandulescu
În garajul meu
+ încă 1 maşină
64 comentarii 234 puncte
29 ian 2013, 17:23
+2
Vad ca multa lume isi doreste de la Dacia un motor de 1.2 turbo de 120-140 de cai.
De ce?
Sunt atatea masinai puternice, aveti de unde alege.
Lasati loganu pt oamenii care vor sa se deplaseze.
Amintiti-va cand a aparut loganul in 2005 cum zburau cu ele de pe asfalt, se rasturnau, accidente grave, toate astea din cauza unora care treceau de pe dacia cu 40 de cai pe o masina cu 75 respectiv 90.
O masina cu peste 120 de cai are nevoie de frane, apoi de anvelope care sa o tina pe asfalt la franare, de suspensie mai buna, directie mai buna si multe altele.
Un logan de 120-140 de cai o sa fie moarte sigura.
29 ian 2013, 20:01
+2
numai "URSI" aici :))
31 ian 2013, 20:48
+2
Motorul 1.5dci este pus si pe noul Clasa A, de la Mercedes.
Cred ca am spus destul.
satanic6war6master6
1027 comentarii 866 puncte
31 ian 2013, 22:29
0
E motor superb,mai ales asta nou cu 220 nm cum trage pe logan la aceeasi greutate,azi mi.am luat dci si rupe in depasiri,depasesti cate 3 tiruri deodata,am avut 1.6 8v inainte si in depasiri totusi parca ramneam inapoi.... Si si consumul e foarte foarte mic. :D
Maritzajoker
141 comentarii 124 puncte
01 feb 2013, 01:02
+2
Nu sunt nici pro nici contra motorului 0.9 dar sa fim seriosi loganul e ditmai magaoaia si motorul ala se chinui la propriu sa miste masina pe drum.....din artilolul asta sincer aleg 1.5 pentru ca na trage mai bine si e ok 1.5 pentru greutatea masinii...parerea mea
satanic6war6master6
1027 comentarii 866 puncte
07 feb 2013, 14:28
0
Dci.ul de baga`n scaun intro depsire grozav. :D
05 feb 2013, 16:28
+2
Imi place cum toti vorbesc despre diferenta de cuplu fara sa ia in considerare cutia semnificativ mai lunga la diesel care, ati ghicit, demultiplica acel cuplu. un calcul babesc: ambele masini ajung in treapta 1 pe la 50Kmph in jurul turatiei de putere maxima (putin dupa). Deci dieselul va fi la 4000rpm iar benzinarul la 6000, ceea ce inseamna ca la diesel cel putin treapta 1 e cu 50% mai lunga.

Cit despre problemele lui 1.5dCi... ele apar in momentul in care la revizii se folosesc cele mai ieftine filtre de combustibil iar pompa de injectie se duce in lumea ei si incepe sa arunce cu span si in injectoare.

Cit despre remarca unui coleg de mai sus, cuplul cistiga curse iar caii putere vind masini, ei bine, era valabila acum 400 de miliarde de ani cind pe la americani toti foloseau aceleasi cutii in 3 trepte pe motoare Hemi. Cind pui o cutie etajata corespunzator vei vedea ca altfel arata curba de cuplu care ajunge la roti.
28 ian 2013, 17:34
+1
nu as alege nici unul dintre cele doua motoare!
Comentează şi tu: