Totul pana la profit. Mercedes si BMW vor sa scape de unele modele din gama

Totul pana la profit. Mercedes si BMW vor sa scape de unele modele din gama
  • BMW si Mercedes vor sa elimine cateva modele din gama
  • Coupe-urile si decapotabilele nu isi mai gasesc justificarea
  • BMW va lansa 40 de modele noi si actualizate in mai putin de 2 ani
Distribuie pe Facebook

BMW si Mercedes au anuntat ca intentioneaza sa faca mai multe schimbari importante in gama de modele oferite clientilor. Cei doi giganti germani au ajuns la concluzia ca unele modele de nisa precum coupe-urile sau decapotabilele nu mai sunt atat de profitabile, asa ca planuiesc sa nu le mai dezvolte.

Industria auto este intr-o continua schimbare, astfel ca pentru a rezista pe primele pozitii, marii constructori de automobile trebuie sa fie capabili sa schimbe strategia din mers. Dupa ce s-a luptat un an intreg pentru titlul de lider al segmentului premium, nemtii de la BMW si Mercedes se vad nevoiti sa faca unele schimbari in gama de modele.

Oficialii celor doua nume importante din industrie au anuntat ca din cauza suprasaturarii pietei mondiale, modelele de nisa precum coupe-urile sau decapotabilele isi gasesc din ce in ce mai putin o justificare. In acest context, cei doi constructori se gandesc sa nu mai dezvolte acest tip de modele.

"Masinile specifice, cum ar fi coupe-urile si cele cabrio, au fost intotdeauna masini de nisa. Expansiunea in China si pe alte piete emergente ne-a oferit oportunitati uriase pentru sedanuri, dar nu au apreciat aceste masini de nisa. Ceea ce inseamna ca dezvoltarea acestor vehicule este mai putin justificata pentru afacere," sustine CEO-ul Daimler, Dieter Zetsche.

Ian Robertson, seful de vanzari si marketing al BMW, a declarat la randul sau ca gama constructorului bavarez de automobile este aproape plina dar si ca "[...] Urmeaza X2 si X7 si mai sunt si altele, dar am luat deja decizia ca unele modele sa fie eliminate in viitor. Din cauza noilor modele, exista unele lucruri pe care trebuie sa le eliminam."

Prin "altele", Robertson se referea la cele 40 de modele noi si actualizate pe care BMW intentioneaza sa le lanseze in mai putin de 2 ani. Aceasta se vrea a fi cea mai mare ofensiva de modele noi din istoria constructorului german de automobile, si un plan perfect pentru a reveni din nou pe prima pozitie in segmentul marcilor premium.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Alte stiri auto DATA PUBLICĂRII: 22 Martie 2017