Seria vestilor bune continua, mai mult sau mai putin surprinzator, cu blocuri optice fata si spate cu LED. Plus jante pe 19 inch, realizate din aliaj usor, scaune fata cu functie de incalzire, o tapiterie confectionata din piele sintetica si, nu in ultimul rand, o camera video pentru mersul cu spatele. Dupa cum precizam, de altfel, si anterior. citește articolul
Sub capota, un motor turbo in numai trei cilindri, cu o capacitate de 998 de centimetri cubi si sistem mild-hybrid la 48 de volti, pe benzina, ofera celui prezent la volan un total sinonim cu pana la 120 de cai putere. citește articolul
Lista cu dotari standard cuprinde inclusiv faruri cu LED. Plus instalatie de climatizare cu reglare automata a temperaturii. citește articolul
Debutul oficial ar putea avea loc pe parcursul urmatoarelor luni. Pana la finalul anului 2024. citește articolul
Lista atractiilor principale cuprinde inclusiv un sprint de la zero la 100 km/h, cu pedala de acceleratie la podea, in doar 6.5 secunde. citește articolul
Printre multiplele elemente si detalii demne de mentionat se regaseste si un sistem de propulsie plug-in hybrid. Cu 268 CP in dotare. citește articolul
Seria vestilor bune continua, mai mult sau mai putin surprinzator, cu doua displayuri supradimensionate si un set de jante cu diametrul de pana la 21 de inch. Realizate din aliaj usor. citește articolul
Sub capota, un propulsor aspirat cu patru cilindri in linie si capacitatea de 1.598 de centimetri cubi, pe benzina, lucreaza impreuna cu o unitate electrica, plus un acumulator litiu-ion de 1.2 kilowati-ora pentru a livra persoanei de la volan - prin intermediul unei cutii multimodale, undeva in jurul a 140 de cai putere. Si - mai mult sau mai putin surprinzator, de la caz la caz, 148 de Newton-Metri. citește articolul
Din meniu nu lipsesc insa nici limitatorul de viteza ori franarea automata de urgenta, acestora alaturandu-li-se atat un sistem audio cu doua boxe in dotare, cat si stopuri cu efect 3D. citește articolul
Seria vestilor bune continua, mai mult sau mai putin surprinzator, cu un sistem avansat de tractiune integrala. Cu vectorizare a cuplului, potrivit fisei cu specificatii de ordin tehnic. citește articolul
Disponibil in schimbul unei sume minime de 27.180 de euro, respectivul model isi intampina cumparatorii in trei versiuni diferite de motorizare si cinci variante de echipare. Mai mult sau mai putin surprinzator, de la caz la caz si de la persoana la persoana. citește articolul
Pe piata din Marea Britanie, preturile de vanzare pornesc de la suma de 18.495 de lire sterline, dupa cum mentionam, de altfel, si anterior. citește articolul
Sub capota, propulsia va fi asigurata de o larga varietate de motorizari pe benzina si electrificate. Unele in trei cilindri, altele cu capacitatea de 1.598 de centimetri cubi, astfel ca eterna problema a sprintului de la 0 la 100 de kilometri pe ora isi va gasi rezolvarea, cu pedala de acceleratie la podea, si in 8.5 secunde. citește articolul
Trei masini cu motor diesel si performante de top care se vand acum, de noi, in Romania. Plus ce ofera fiecare model in parte. citește articolul
Lista cu dotari standard cuprinde inclusiv faruri cu LED. Plus instalatie de climatizare cu reglare automata a temperaturii. citește articolul
Sub capota, un propulsor in sase cilindri, cu doua turbine si capacitatea de 2.981 de centimetri cubi, lucreaza alaturi de o transmisie automata in opt rapoarte, cu dublu ambreiaj, pentru a livra rotilor de pe ambele punti undeva in jurul a 480 de cai putere. Plus 570 de Newton-Metri. citește articolul
Trei masini noi cu design retro care se vand acum in Romania. Plus ce ofera fiecare model in parte. citește articolul
Pe piata din Germania, preturile de vanzare pornesc de la incredibila suma de 74.900 de euro. Potrivit configuratorului oficial. citește articolul
Disponibil la preturi incepand de la suma de 74.700 de euro, produsul in cauza se mai poate lauda, de asemenea, si cu o instalatie audio cu 20 de difuzoare marca Bang & Olufsen. citește articolul
Seria vestilor bune continua, mai mult sau mai putin surprinzator, cu un sistem audio de inalta fidelitate, de la Harman Kardon, cu scaune fata cu ventilatie si bancheta spate cu functie de incalzire. Printre altele. citește articolul
Lista cu dotari standard cuprinde inclusiv faruri cu tehnologie LED. Plus instalatie de climatizare cu reglare automata a temperaturii. citește articolul
Seria vestilor bune continua, mai mult ori mai putin surprinzator, cu un display central cu o diagonala de 10.5 inch, instalatie de climatizare cu reglare automata a temperaturii si sistem audio de inalta fidelitate. citește articolul
Sub capota, un propulsor cu 12 cilindri in V, doua turbine si o capacitate generoasa, de 5.980 de centimetri cubi, pe benzina, lucreaza alaturi de o transmisie automata in noua rapoarte pentru a livra rotilor de pe ambele punti undeva in jurul a 612 cai putere. Plus 900 de Newton-Metri. citește articolul
Trei masini cu design super spectaculos si pret extrem de mic care se vand acum in Romania. Plus ce ofera fiecare model in parte. citește articolul
Printre multiplele elemente demne de mentionat se numara si un set de jante cu diametrul de 21 de inch. Plus un ecran curbat cu diagonala de 21", impartit in doua zone diferite de lucru. Asa cum precizam, de altfel, si anterior, la momentul premierei mondiale. citește articolul