Seria vestilor bune continua, mai mult sau mai putin surprinzator, cu un sistem avansat de tractiune integrala. Cu vectorizare a cuplului, potrivit fisei cu specificatii de ordin tehnic. citește articolul
Disponibil in schimbul unei sume minime de 27.180 de euro, respectivul model isi intampina cumparatorii in trei versiuni diferite de motorizare si cinci variante de echipare. Mai mult sau mai putin surprinzator, de la caz la caz si de la persoana la persoana. citește articolul
Pe piata din Marea Britanie, preturile de vanzare pornesc de la suma de 18.495 de lire sterline, dupa cum mentionam, de altfel, si anterior. citește articolul
Sub capota, propulsia va fi asigurata de o larga varietate de motorizari pe benzina si electrificate. Unele in trei cilindri, altele cu capacitatea de 1.598 de centimetri cubi, astfel ca eterna problema a sprintului de la 0 la 100 de kilometri pe ora isi va gasi rezolvarea, cu pedala de acceleratie la podea, si in 8.5 secunde. citește articolul
Trei masini cu motor diesel si performante de top care se vand acum, de noi, in Romania. Plus ce ofera fiecare model in parte. citește articolul
Lista cu dotari standard cuprinde inclusiv faruri cu LED. Plus instalatie de climatizare cu reglare automata a temperaturii. citește articolul
Sub capota, un propulsor in sase cilindri, cu doua turbine si capacitatea de 2.981 de centimetri cubi, lucreaza alaturi de o transmisie automata in opt rapoarte, cu dublu ambreiaj, pentru a livra rotilor de pe ambele punti undeva in jurul a 480 de cai putere. Plus 570 de Newton-Metri. citește articolul
Trei masini noi cu design retro care se vand acum in Romania. Plus ce ofera fiecare model in parte. citește articolul
Pe piata din Germania, preturile de vanzare pornesc de la incredibila suma de 74.900 de euro. Potrivit configuratorului oficial. citește articolul
Disponibil la preturi incepand de la suma de 74.700 de euro, produsul in cauza se mai poate lauda, de asemenea, si cu o instalatie audio cu 20 de difuzoare marca Bang & Olufsen. citește articolul
Seria vestilor bune continua, mai mult sau mai putin surprinzator, cu un sistem audio de inalta fidelitate, de la Harman Kardon, cu scaune fata cu ventilatie si bancheta spate cu functie de incalzire. Printre altele. citește articolul
Lista cu dotari standard cuprinde inclusiv faruri cu tehnologie LED. Plus instalatie de climatizare cu reglare automata a temperaturii. citește articolul
Seria vestilor bune continua, mai mult ori mai putin surprinzator, cu un display central cu o diagonala de 10.5 inch, instalatie de climatizare cu reglare automata a temperaturii si sistem audio de inalta fidelitate. citește articolul
Sub capota, un propulsor cu 12 cilindri in V, doua turbine si o capacitate generoasa, de 5.980 de centimetri cubi, pe benzina, lucreaza alaturi de o transmisie automata in noua rapoarte pentru a livra rotilor de pe ambele punti undeva in jurul a 612 cai putere. Plus 900 de Newton-Metri. citește articolul
Trei masini cu design super spectaculos si pret extrem de mic care se vand acum in Romania. Plus ce ofera fiecare model in parte. citește articolul
Printre multiplele elemente demne de mentionat se numara si un set de jante cu diametrul de 21 de inch. Plus un ecran curbat cu diagonala de 21", impartit in doua zone diferite de lucru. Asa cum precizam, de altfel, si anterior, la momentul premierei mondiale. citește articolul
Compania producatoare a publicat acum toate materialele cu privire la nota de plata si echipamentele disponibile in standard. citește articolul
Lista cu dotari standard cuprinde inclusiv blocuri optice cu tehnologie LED. Plus instalatie de climatizare cu reglare automata a temperaturii. citește articolul
Irinel Ionel Scriosteanu, secretar de stat in cadrul Ministerului Transporturilor, a vizitat, de curand, santierul Lotului 1: Dumbrava - Mizil al Autostrazii Moldovei A7 (Ploiesti - Buzau). citește articolul
Doua offroadere de peste 140.000 de dolari fiecare conduc, alaturi de Kia Rio, in topul realizat de americanii de la iSeeCars, ce au analizat peste 1.6 milioane de anunturi pentru a ajunge la aceasta concluzie. citește articolul
Sub capota, propulsia va fi asigurata fie de o motorizare pe benzina, cu tehnologie mild-hybrid la 48 de volti, fie de o unitate 100% electrica. citește articolul
Seria vestilor bune continua, mai mult sau mai putin surprinzator, cu un sistem de franare de inalta performanta. Acompaniat de discuri carbon-ceramice. Dupa cum precizam, de altfel, si anterior. citește articolul
Uita de benzinarii! Aceste masini consuma mai putin de 1.0 litri la 100 de kilometri. citește articolul
Lista cu dotari standard cuprinde inclusiv faruri cu matrice de LEDuri. Plus o instalatie de climatizare cu reglarea automata a temperaturii. Si, nu in ultimul rand, scaune incalzite, cu functie de masaj. citește articolul
Top trei cele mai sigure masini testate de Euro NCAP in 2023. Numarul 1 si 3 sunt modele ale unor companii chinezesti. citește articolul